Үздік əдіс- тəсілдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үздік əдіс- тəсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналғаны көмек құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы





 

. 

































Түркістан облысы Кентау қаласы

Ә.Молдағұлова атындағы №19политехникалық бағыттағы мектеп-лицейі







Мектепішілік өткізілген «Ашық сабақтар шеруі» байқауында қолданылған үздік әдіс-тәсілдер





Picture 5

2018—2019- оқу жылы

Жүйрік ой (Шыбын ұрғыш)

Мақсатыаланышапшаңдыққа,байқампаз- дыққа, алғанбілімінорындыпайдаланабілугеүйретеді
Тақырыпқасәйкестерминсөздержазылғанпарақтардысыныпбөлмеқабырға-ларына,орындықтардыңарқасына,шкафтар- дыңжақтауларынаскочпенілеміз. Парақтың әр жерлеріне ұшып жүрген маса,ара,шыбын, суреттері салынады. Қатысушыларды екі топқа бөліп екі қатарға тұрғызамын. Алдыңғы екі қатысушының қолындарына шыбын ұрғыш беріп, терминдердің ережесін оқимын. Осы кезде алдыңғы саптағы екі қатысушы барып, сол термин сөзі жазылған парақтағы маса немесе араны шыбын ұрғышпен өлтіруі тиіс. Дұрыс тапқан қатысушыға бағдаршам әдісі бойынша қызыл ,сары, жасыл фишкаларды үлестіріп бағаланады.

(Түрлендіре беругеде болады )

«Қанша білсең, ізден тағы, тағы да, білікті адам жетер тілек, бағына» Баласағұн





«Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады» Ушинский





Күнәнің ең үлкені - бала жанының нәзік пернелерін дұрыс сезіне алмайтындарда
Ы.Алтынсарин




Кім тез?

Оқушылардың логикалық ойлауда ширақтыққа бейімдейтін мына тәсілдерді де тақырып бойынша қолдансаңыз болады. Ойын «Кім тез?»

Ай аттарын дұрыс жаз. 1.ңақарт 2.пақна 3.Уарзын 4.рымма 5.мысума 6.рқүқыйке 7.арқаша 8.зақан 9.лежсантоқ 10мазыт 11.деліш 12. Суірә

Бұл өзіңіз өткен тақырыпқа қарай сөздердіде өзгертуге болады.



«Кездейсоқ сөйлем»

Қазақ тілі сабағында қолдануға ыңғайлы әрі сергіту сәті ретінде де қолдануға болады. «Кездейсоқ сөйлем» ойыны.

Шарты: газеттен, журналдан алынған басқы тақырып-тар беріледі. Оқушы осы тақырыпша- ларды сөйлемге біріктіреді.

«Кездей- соқсөйлем» ойыны.

Олсөйлемжеңілкүлкітудыра-тындайюморғақұрылуыкерек.



«Диалог-ертегі»

Баланың шығармашылығын арттыруда және сөздік қорын байытуда пайдасы бар деп ойлаймын.

«Диалог-ертегі» ойыны.

Шарты: мұғалім не оқушы шығарып, кез келген бір әңгіме - ертегіні бастап кетеді. Ал қалған оқушылар басталған әңгіме-ертегіні

бір-бірден сөйлеммен ары қарай жалғастырады. Мысалы, мұғалім былай бастайды:

«Ертеде бір байдың шолжаң ұлы болыпты...»

1 – оқушы: «Сол ұлы ойнап жүріп адасып кетіпті...» десе,

2 – оқушы одан ары қарай жалғастырады: « Адасып көп жүріп,қарны ашып келе жатса, алдынан бір лақ кезігіпті»...

міне осылай ертегі жалғаса береді, ең соңғы оқушы ертегіні жалғаса береді, ең соңғы оқушы ертегіні ұтқыр шешіммен аяқтауы тиіс. Және кімде-кім ертегі ішіне қызғылықты оқиға кірістіре алса, соның еңбегі жоғары бағаланады.





3 оқушы,3сыншы, 3 бакылаушы

Әдебиетсабағында 3 оқушы,3 сыншы, 3 бакылаушыәдісінжиірекқолданамын.3 топтан 3 оқушыберілгенмәтіндібаяндайды, 3 сыншыолардыңқаншалықтыдұрысәрітолықайтқанынасынайтады,әрине, сынайтуүшінолмәтіндісыншылардажақсыбілукерек, бұдансоң 3 бақылаушы 3 оқушыныңжауабынсыншылардұрыссынайалдыма,олардыңөздеріқаншалықтыбілетінінбақылапбағабереді. бақылаушыдадұрысбақылаужасап,әділбағақояалдымаоныәртопмүшелеріненсұрастырыпталдаймыз.Балалардақайта -қайтаталданғансоңтақырыптыжақсымеңгеріпшығады






Қожанасыр қоржыны

Ойынныңмақсаты: Оқушылардыңлогикалықойлауқабілеттеріндамыту. Қазақтілінедегенқызығушылықтарынарттыру. Ойынныңшарты: тақтағақоржынілінеді. БұлқоржынҚожанасырдыңқоржыны, оныңішісыйлықтармен толы екенінайтып, оқушыларғатапсырмалардытарату. Егероқушытапсырманыдұрысорындаса, қоржыннансыйлықұтыпалады. Ойынныңалдындасергітусәтінөткізугеболады:

Кел, балалар, келіңдер,

Тамашаныкөріңдер.

Біздеқызықойын бар,

Барлығыңденқойыңдар.

Тапсырмалардыңүлгілері:

сөздердіқазақшағааудар: Кошка, дом, школа, библиотека, наш, большой, мы, огород, овощи, рыба.

Сөздісепте: жолбарыс.

Тапсырманытүрлендіребересізтақырыпқасәйкестендіріп...





Жоғалған әріптер

Ойынныңмақсаты: ОқушылардысауаттыжазуғадағдыландыруҚазақтілінетәндыбыстардықайталау. Ойынныңшарты: Сыныпекітопқабөлінеді. Тақтаға 10 сөзжазу.

Мысалы: к... гершінбалдыр... ан ән... ран к... тап к... ктем ... же ... ңгіме о... ушы айда... ар а...

Қайтопкеректіәріптердідұрысқұрастырса, солтопжеңіпшығады.Кейде "Жоғалғанбуындар "депойнатсаңыздаболады






Соңы кім?”

Ойынныңмақсаты: Сөздердіөрбіту, толықтыруарқылыоқушылардыңсөздікқорларынмолайту.

Ойынныңшарты: Тақтағакезкелгенсөзжазылады. Мұғалімбұлсөзгебайланыстыбасқасөздерқұрғызады. Соңғысөздіқұрғаноқушыжеңімпазатанады.

Ойындыжургізутәртібі:

Жаз | ыстық | жазғыканикул | тамыз | күнгекүю | шомылу










"Дұрыс*Бұрыс"

Менүйжұмысынсұрағандауақыттыұтуүшінкөбіне "Дұрыс*Бұрыс"ойыныарқылысұраймын. Ойыншартыбойыншаөткенсабақтуралыбірнешедұрысжәнеқатемәліметтержазамын, сыныптыекітопқабөліптұрғызып, екіорындыққоямын, дұрысмәліметоқылсадұрысорындығынанемесекерісіншежылдамотырукерек, кімбіріншісоғансмайликтерберемін, соңындақайтоптыңсмайликтерікөпсанаймыз












"Үшеуіне бір мысал"

"Үшеуінебірмысал" дегентәсіл де оқушыларды сын тұрғысынанойлауы мен сөйлемдідұрысқұрабілуінеықпалетедідепойламын. Мысалыжалаңжәнежайылмасөйлемдердіөткендеоқушығаүшсөзнемесе 3 суретберіпсөйлемқұратасыз .

Мысалы: қыз,кітап,отыр. оқушы,мұғалім, тақтаныңсуреті,сосын,екеуінебірмысалдесемқайсөздіалыптастаредің? депжалаңсөйлемқұратасыз 
«Сөзсоңындағыұйқас»

Мынаойындарды да мен өзсабағымдақолданыпжүрмін, сіздерге де ұсынамынСөзсоңындағыұйқас» ойыны. Шарты: екі команда бір-бірінекезекпендайынұйқасұсынады. Қарсыластарсолұйқастыпайдаланып, табанастындаөлеңшумақтарыншығаруғатиіс.



«Қоржынды кім тез шешеді?»

Үлкенбіртараудыаяқтағанкезденәтижесабақта «Қоржындыкімтезшешеді?» дегенойынойнаймыз. Үшқатарболса (немесе 3 топ) үшқоржындайындайсыз. Әрқоржындасөзтіркесінқұру, буынғабөлу, тарауғасәйкесграмматикалықтапсырма, мәнерлепоқу, диалог болады. Қай топ тез дайындалып, дұрысайтыпшығады (7-10 минут). Бұлойындымұғалімбелгілібіртараубойыншаоқушыныңқандайдеңгейдемеңгергенінтексереалады.











Зейінді шоғырландыру жаттығулары


1 .«Таныстыру» жаттығуы. 
Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Бақытнұр бақытты қызбын.... 
2.« Суреттерді аяқтайық » жаттығуы 
Мақсаты :
Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту . 
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша жалғаса береді . 
3.«Түрлі –түсті доптар» жаттығуы 
Мақсаты
: оқушылардың есту арқылы есте сақтауын дамыту 
Қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және жасыл доп , қызыл доп пен жасыл доптың ортасына үлкен көк доп сал , ал жасыл доптың жанына кішкентай сары доп сал . 
4.« Менің көңіл-күйім » жаттығуы 
Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу 
Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . 
5.«Мен басқаның көзімен» 
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып ,қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой- пікірде екенін айтады . Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды . 



«Бастағы қалпақ»

Оқушылар дөңгелене тұрады. Музыка қосылады, сол уақытта оқушы басындағы қалпағын келесі оқушының басына кигізеді, ол келесі оқушының басына кигізеді т.с.с. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында сол сабақ туралы өз ойын ортаға салады.



«1 минуттағы ой»

Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады. Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не түсті, соны 1 минут ішінде жазады. Сосын сол сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек







«Менің отбасым»

Жобалау әдістемесі

«Өз балаңызды қаншалықты танисыз?»

Нұсқау: Білім алушылар «менің отбасым» тақырыбына сурет салу тапсырылады. Салынып болған суреттер жинап алынады, ата – аналары өз балаларының салған суреттерін табуы қажет.

Талқылау сұрақтары: Өз балаңыздың суретін табу қиын болды ма? Өз балаңыздың суретін қандай элементтер бойынша таптыңыз?

«Мен қандаймын және кіммін» жаттығуы

Нұсқау: Ата – аналар мен мұғалімдерге алдын ала дайындалған бүктелген қағаздар таратылып беріледі. Берілген қағаздың бірінші бетіне «Кіммін», екінші бетіне «қандаймын» сұрақтарына жауап жазып, жазылған жауаптарды сәйкестендіріп оқимыз. 

Ата –аналармен өткізілетін жиналыстарда қолдансаңыз болады.





Сіз сыныбыңызды басқаларға қарағанда өте жақсы білесіз. Оқытудың миллиондаған әдістерін тиімді оқыту үшін қолданады , бірақта нақты сынып үшін қайсысын қолдану керек екенін әрбір мұғалімнің өзі шешім қабылдайды. Бұл әрбір мұғалімнің өз оқыту әдісін жасайтынын көрсетеді . Атақты Паоло Фрейре, Виктор Шаталов , Молдо Ниязда сіздер сияқты мұғалім болған . Олар оқу мақсатына жеңіл және тез жету үшін , әртүрлі әдістерді қолданды.Бізде әр түрлі әдістерді тиімді пайдаланып ,жетістікке жетейік .Әріптестер!!!

Мектеп тренері: Беркимбаева Ссарсенкуль















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
807
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі