Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҮЗДІК ТӘРБИЕШІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: КОММУНИКАЦИЯ
« КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН
Ортақ тақырып |
Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақ-ы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
Мен кіммін және қандаймын? |
Кім болғым келеді? |
Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу |
1 |
4.09 |
|
Алтын бала |
Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
1 |
11.09 |
|
|
Мектепке не үшін барамыз? |
Оқу құралдары хикаясы |
Әңгіменің мазмұнын иллюстарция/ әңгіменің кіріспесі боынша болжау |
1 |
18.09 |
|
Өзім барам мектепке |
Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту |
1 |
25.09 |
|
|
|
Мектепте не үйренемін? |
Интонацияларды ажырата алу және оларды айту |
1 |
02.10 |
|
|
Бәрін білгім келеді |
Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану |
1 |
09.10 |
|
Менің айналамда кімдер бар? |
Тату доспыз бәріміз |
Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру. |
1 |
16.10 |
|
Айтшы , әжетай |
Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту |
1 |
23.10 |
|
|
Менің айналамды не қоршап тұр? |
Жыл басына таласқан жануарлар |
Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
1 |
30.10 |
|
Президенттік шырша |
Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту |
1 |
20.11 |
|
|
Жолдар бзді қайда бастайды? |
Сәруар |
Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б |
1 |
27.11 |
|
Автобуста |
Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды) |
1 |
04.12 |
|
|
Салт-дәстүрді не үшін керек? |
Төлдер айтысы |
Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды) |
1 |
11.12 |
|
Тұсау кесу |
Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту |
1 |
25.12 |
18.12 |
|
Мен үшін не дәмді және пайдалы? |
Тиімді тамақтану |
Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу |
1 |
||
Қайырымды қоян |
Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б |
1 |
28.01 |
|
|
Денсаулықты қалай күту керек? |
Тазалық пен ұқыптылық |
Өзінің ұсынымдарын сурет ,сызба түрінде безендіру |
1 |
15.01 |
|
Өс, ұлан! |
Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту |
1 |
22.01 |
|
|
1.2 Дикция және интонация |
Айсұлудың туған күні |
Эмоциялық күйді анықтау және беру |
1 |
29.01 |
|
2.1 Ырғақ сезімі және қимыл үйлесімділігі |
Дос болайық бәріміз |
шағын өлеңдері, шағын фольклор жанрмен мәнерлеп жатқа айту Команда ға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету |
1 |
05.02 |
|
|
Кішкентай маса |
Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу |
1 |
19.02 |
|
|
Ақ бидай |
Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу |
1 |
26.02 |
|
|
Гастрольдік сапарға шығу |
Тірі ағза мен заттардың бейнелерін мимика, ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау |
1 |
05.03 |
|
1.1. Бірлесе әрекет ету тәсілдері |
Мақтақыз бен мысық |
Сюжеттік-рөлдік ойындарға қатысу |
1 |
12.03 |
|
|
Үлкенге құрмет, кішіге ізет |
Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу |
1 |
19.03 |
|
Артикуляци ялық дағдылар |
Алтын сақа |
Заттармен/ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру |
1 |
09.04 |
|
|
Көкөністер мен жемістер туралы ертегі |
Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу |
1 |
16.04 |
|
|
Ең керемет дәм |
Түрлі қуыршақтарды (киілмелі, сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін білу |
1 |
23.04 |
|
|
Дені саудың-жаны сау |
Мимика, ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау |
1 |
30.04 |
|
|
Ертегілер еліне саяхат |
Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу |
1 |
14.05 |
7.05 |
Қимыл үйлесімділігінің дағдылары |
1. Театрға саяхат |
Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту |
1 |
||
|
2. Дұрыс сөйлеу мәнері |
|
1 |
21.05 |
|
|
Қайталау |
|
1 |
28.05 |
|
ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: ТАНЫМ
«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН
ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР (32 сағат)
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаттары |
Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Жанды табиғат |
Табиғат әлемін танудың қарапайым әдістері |
0.1.1.1 «Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну |
1. Мен табиғатты бақылай аламын ба? |
1 |
04.09 |
|
|
|
|
0.1.1.2 Табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығында бақылау жүргізу |
2.Табиғат құбылыстарын қалай байқауға болады? |
1 |
11.09 |
|
|
|
|
0.1.1.3 Алынған ақпаратты ұсыну және қорытынды жасау |
3.Бақылау кезіндегі әсерің қандай? |
1 |
18.09 |
|
|
|
|
0.1.1.4 Мұғалімнің көмегімен жаңа міндеттерді қою және оларды өздігінен/топта шешу. |
4.Тәжірбиені қалай жасауға болады? |
1 |
25.09 |
|
|
|
|
0.1.1.5 Күнделікті өмірдегі табиғат туралы білімнің маңыздылығын түсіндіру |
5.Табиғат деген не? |
1 |
2.10 |
|
|
|
1.2 Өсімдіктер әлемі |
0.1.2.1 Өсімдіктің тірі табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып, өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайдарды анықтау |
6. Өсімдіктің өсуі үшін не қажет? |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |