Ортақ
тақырып
|
Ұйымдастырылған
оқу қызметінің (ҰОҚ) тақ-ы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
Мен кіммін және
қандаймын?
|
Кім болғым
келеді?
|
Өзінің эмоционалдық
жағдайын сөзбен жеткізу
|
1
|
4.09
|
|
Алтын
бала
|
Шағын мәтінде ертегілер
,әңгімелербалалар
тақпақтары және т.б.
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
|
1
|
11.09
|
|
Мектепке не үшін
барамыз?
|
Оқу құралдары
хикаясы
|
Әңгіменің мазмұнын
иллюстарция/ әңгіменің кіріспесі боынша
болжау
|
1
|
18.09
|
|
Өзім барам
мектепке
|
Шағын өлеңдерді ,
шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа
айту
|
1
|
25.09
|
|
|
Мектепте не
үйренемін?
|
Интонацияларды ажырата алу
және оларды айту
|
1
|
02.10
|
|
|
Бәрін білгім
келеді
|
Түрлі эмоция мен сезімді
білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін
қолдану
|
1
|
09.10
|
|
Менің айналамда
кімдер бар?
|
Тату доспыз
бәріміз
|
Иллюстрациялар
бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап
беру.
|
1
|
16.10
|
|
Айтшы ,
әжетай
|
Шағын өлеңдерді ,
шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа
айту
|
1
|
23.10
|
|
Менің айналамды не
қоршап тұр?
|
Жыл басына таласқан
жануарлар
|
Шағын мәтінде
ертегілер ,әңгімелербалалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру
|
1
|
30.10
|
|
Президенттік
шырша
|
Шағын өлеңдерді ,
шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа
айту
|
1
|
20.11
|
|
Жолдар бзді қайда
бастайды?
|
Сәруар
|
Жанрларды
ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.)
т.б
|
1
|
27.11
|
|
Автобуста
|
Кейіпкерлердің
қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен
ұнамайды)
|
1
|
04.12
|
|
Салт-дәстүрді не
үшін керек?
|
Төлдер
айтысы
|
Кейіпкерлердің
қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен
ұнамайды)
|
1
|
11.12
|
|
Тұсау
кесу
|
Шағын өлеңдерді ,
шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа
айту
|
1
|
25.12
|
18.12
|
Мен үшін не дәмді
және пайдалы?
|
Тиімді
тамақтану
|
Өзінің эмоционалдық
жағдайын сөзбен жеткізу
|
1
|
Қайырымды
қоян
|
Жанрларды
ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.)
т.б
|
1
|
28.01
|
|
Денсаулықты қалай
күту керек?
|
Тазалық пен
ұқыптылық
|
Өзінің ұсынымдарын
сурет ,сызба түрінде безендіру
|
1
|
15.01
|
|
Өс,
ұлан!
|
Шағын өлеңдерді ,
шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа
айту
|
1
|
22.01
|
|
1.2 Дикция және
интонация
|
Айсұлудың туған
күні
|
Эмоциялық күйді анықтау және
беру
|
1
|
29.01
|
|
2.1 Ырғақ сезімі
және қимыл үйлесімділігі
|
Дос болайық
бәріміз
|
шағын өлеңдері, шағын фольклор
жанрмен мәнерлеп жатқа айту
Команда ға немесе
музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету
|
1
|
05.02
|
|
|
Кішкентай
маса
|
Кеңістікте бағдарлану
(сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында
қозғалу
|
1
|
19.02
|
|
|
Ақ
бидай
|
Өз әрекетін серігінің
әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала
сезу
|
1
|
26.02
|
|
|
Гастрольдік сапарға
шығу
|
Тірі ағза мен заттардың
бейнелерін мимика, ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы
жасау
|
1
|
05.03
|
|
1.1. Бірлесе әрекет ету
тәсілдері
|
Мақтақыз бен
мысық
|
Сюжеттік-рөлдік ойындарға
қатысу
|
1
|
12.03
|
|
|
Үлкенге құрмет,
кішіге ізет
|
Өз ойын құрдастарының
ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай
білу
|
1
|
19.03
|
|
Артикуляци
ялық дағдылар
|
Алтын
сақа
|
Заттармен/ойыншықтармен таныс
іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру
|
1
|
09.04
|
|
|
Көкөністер мен
жемістер туралы ертегі
|
Басқа кейіпкерлермен рөлдік
қарым-қатынасқа түсу
|
1
|
16.04
|
|
|
Ең керемет
дәм
|
Түрлі қуыршақтарды (киілмелі,
сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін
білу
|
1
|
23.04
|
|
|
Дені саудың-жаны
сау
|
Мимика, ым-ишара, дауыс
ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар
негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау
|
1
|
30.04
|
|
|
Ертегілер еліне
саяхат
|
Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды
реттеу
|
1
|
14.05
|
7.05
|
Қимыл үйлесімділігінің
дағдылары
|
1. Театрға
саяхат
|
Дыбыстарды түрлі екпінде анық
және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту
|
1
|
|
2. Дұрыс сөйлеу
мәнері
|
|
1
|
21.05
|
|
|
Қайталау
|
|
1
|
28.05
|
|