Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

    БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: КОММУНИКАЦИЯ

    « КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН

    Ортақ тақырып

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақ-ы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    Мен кіммін және қандаймын?

    Кім болғым келеді?

    Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу

    1

    4.09


    Алтын бала

    Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар

    тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    1

    11.09


    Мектепке не үшін барамыз?

    Оқу құралдары хикаясы

    Әңгіменің мазмұнын иллюстарция/ әңгіменің кіріспесі боынша болжау

    1

    18.09


    Өзім барам мектепке

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    25.09



    Мектепте не үйренемін?

     Интонацияларды ажырата алу және оларды айту

    1

    02.10



    Бәрін білгім келеді

     Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану

    1

    09.10


    Менің айналамда кімдер бар?

    Тату доспыз бәріміз

    Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру.

    1

    16.10


    Айтшы , әжетай

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    23.10


    Менің айналамды не қоршап тұр?

    Жыл басына таласқан жануарлар

    Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    1

    30.10


    Президенттік шырша

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    20.11


    Жолдар бзді қайда бастайды?

    Сәруар

    Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б

    1

    27.11


    Автобуста

    Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды)

    1

    04.12


    Салт-дәстүрді не үшін керек?

    Төлдер айтысы

    Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды)

    1

    11.12


    Тұсау кесу

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    25.12

    18.12

    Мен үшін не дәмді және пайдалы?

    Тиімді тамақтану

    Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу

    1

    Қайырымды қоян

    Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б

    1

    28.01


    Денсаулықты қалай күту керек?

    Тазалық пен ұқыптылық

    Өзінің ұсынымдарын сурет ,сызба түрінде безендіру

    1



    15.01


    Өс, ұлан!

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    22.01


    1.2 Дикция және интонация

    Айсұлудың туған күні

    Эмоциялық күйді анықтау және беру

    1

    29.01


    2.1 Ырғақ сезімі және қимыл үйлесімділігі

    Дос болайық бәріміз

    шағын өлеңдері, шағын фольклор жанрмен мәнерлеп жатқа айту

     Команда ға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету

    1

    05.02



    Кішкентай маса

    Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу

    1

    19.02



    Ақ бидай

     Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу

    1

    26.02



    Гастрольдік сапарға шығу

    Тірі ағза мен заттардың бейнелерін мимика, ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау

    1

    05.03


    1.1. Бірлесе әрекет ету тәсілдері

    Мақтақыз бен мысық

     Сюжеттік-рөлдік ойындарға қатысу

    1

    12.03



    Үлкенге құрмет, кішіге ізет

    Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу

    1

    19.03


    Артикуляци

    ялық дағдылар

    Алтын сақа

     Заттармен/ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру

    1

    09.04



    Көкөністер мен жемістер туралы ертегі

    Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу

    1

    16.04



    Ең керемет дәм

    Түрлі қуыршақтарды (киілмелі, сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін білу

    1

    23.04





    Дені саудың-жаны сау





    Мимика, ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау

    1

    30.04



    Ертегілер еліне саяхат

    Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу

    1

    14.05

    7.05

    Қимыл үйлесімділігінің дағдылары

    1. Театрға саяхат

    Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту

    1


    2. Дұрыс сөйлеу мәнері


    1

    21.05



    Қайталау


    1

    28.05






    ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

    БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: ТАНЫМ

    «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН

    ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР (32 сағат)

    №

    Бөлім

    Бөлімше


    Оқу мақсаттары

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақырыбы

    Сағат

    саны

    Мерзімі


    Ескерту

    1

    Жанды табиғат

    Табиғат

    әлемін танудың қарапайым әдістері

    0.1.1.1 «Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну

    1. Мен табиғатты бақылай аламын ба?

    1

    04.09





    0.1.1.2 Табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығында бақылау жүргізу

    2.Табиғат құбылыстарын қалай байқауға болады?

    1

    11.09





    0.1.1.3 Алынған ақпаратты ұсыну және қорытынды жасау

    3.Бақылау кезіндегі әсерің қандай?

    1

    18.09





    0.1.1.4 Мұғалімнің көмегімен жаңа міндеттерді қою және оларды өздігінен/топта шешу.

    4.Тәжірбиені қалай жасауға болады?

    1

    25.09





    0.1.1.5 Күнделікті өмірдегі табиғат туралы білімнің маңыздылығын түсіндіру

    5.Табиғат деген не?


    1

    2.10




    1.2 Өсімдіктер әлемі

    0.1.2.1 Өсімдіктің тірі табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып, өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайдарды анықтау

    6. Өсімдіктің өсуі үшін не қажет?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    САДЫҚОВА АҚМАРАЛ
    13 Қараша 2020
    719
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҮЗДІК ТӘРБИЕШІ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҮЗДІК ТӘРБИЕШІ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тәрбиешіліерге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

    БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: КОММУНИКАЦИЯ

    « КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН

    Ортақ тақырып

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақ-ы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    Мен кіммін және қандаймын?

    Кім болғым келеді?

    Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу

    1

    4.09


    Алтын бала

    Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар

    тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    1

    11.09


    Мектепке не үшін барамыз?

    Оқу құралдары хикаясы

    Әңгіменің мазмұнын иллюстарция/ әңгіменің кіріспесі боынша болжау

    1

    18.09


    Өзім барам мектепке

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    25.09



    Мектепте не үйренемін?

     Интонацияларды ажырата алу және оларды айту

    1

    02.10



    Бәрін білгім келеді

     Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану

    1

    09.10


    Менің айналамда кімдер бар?

    Тату доспыз бәріміз

    Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру.

    1

    16.10


    Айтшы , әжетай

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    23.10


    Менің айналамды не қоршап тұр?

    Жыл басына таласқан жануарлар

    Шағын мәтінде ертегілер ,әңгімелербалалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

    1

    30.10


    Президенттік шырша

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    20.11


    Жолдар бзді қайда бастайды?

    Сәруар

    Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б

    1

    27.11


    Автобуста

    Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды)

    1

    04.12


    Салт-дәстүрді не үшін керек?

    Төлдер айтысы

    Кейіпкерлердің қылықтары туралы пікірін айту (ұнайды/ неліктен ұнамайды)

    1

    11.12


    Тұсау кесу

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    25.12

    18.12

    Мен үшін не дәмді және пайдалы?

    Тиімді тамақтану

    Өзінің эмоционалдық жағдайын сөзбен жеткізу

    1

    Қайырымды қоян

    Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ ,ертегі,тақпақ.) т.б

    1

    28.01


    Денсаулықты қалай күту керек?

    Тазалық пен ұқыптылық

    Өзінің ұсынымдарын сурет ,сызба түрінде безендіру

    1



    15.01


    Өс, ұлан!

    Шағын өлеңдерді , шағын фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту

    1

    22.01


    1.2 Дикция және интонация

    Айсұлудың туған күні

    Эмоциялық күйді анықтау және беру

    1

    29.01


    2.1 Ырғақ сезімі және қимыл үйлесімділігі

    Дос болайық бәріміз

    шағын өлеңдері, шағын фольклор жанрмен мәнерлеп жатқа айту

     Команда ға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету

    1

    05.02



    Кішкентай маса

    Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу

    1

    19.02



    Ақ бидай

     Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу

    1

    26.02



    Гастрольдік сапарға шығу

    Тірі ағза мен заттардың бейнелерін мимика, ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау

    1

    05.03


    1.1. Бірлесе әрекет ету тәсілдері

    Мақтақыз бен мысық

     Сюжеттік-рөлдік ойындарға қатысу

    1

    12.03



    Үлкенге құрмет, кішіге ізет

    Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу

    1

    19.03


    Артикуляци

    ялық дағдылар

    Алтын сақа

     Заттармен/ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру

    1

    09.04



    Көкөністер мен жемістер туралы ертегі

    Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу

    1

    16.04



    Ең керемет дәм

    Түрлі қуыршақтарды (киілмелі, сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін білу

    1

    23.04





    Дені саудың-жаны сау





    Мимика, ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау

    1

    30.04



    Ертегілер еліне саяхат

    Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу

    1

    14.05

    7.05

    Қимыл үйлесімділігінің дағдылары

    1. Театрға саяхат

    Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту

    1


    2. Дұрыс сөйлеу мәнері


    1

    21.05



    Қайталау


    1

    28.05






    ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

    БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: ТАНЫМ

    «ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНЕ АРНАЛҒАН

    ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР (32 сағат)

    №

    Бөлім

    Бөлімше


    Оқу мақсаттары

    Ұйымдастырылған оқу қызметінің (ҰОҚ) тақырыбы

    Сағат

    саны

    Мерзімі


    Ескерту

    1

    Жанды табиғат

    Табиғат

    әлемін танудың қарапайым әдістері

    0.1.1.1 «Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну

    1. Мен табиғатты бақылай аламын ба?

    1

    04.09





    0.1.1.2 Табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығында бақылау жүргізу

    2.Табиғат құбылыстарын қалай байқауға болады?

    1

    11.09





    0.1.1.3 Алынған ақпаратты ұсыну және қорытынды жасау

    3.Бақылау кезіндегі әсерің қандай?

    1

    18.09





    0.1.1.4 Мұғалімнің көмегімен жаңа міндеттерді қою және оларды өздігінен/топта шешу.

    4.Тәжірбиені қалай жасауға болады?

    1

    25.09





    0.1.1.5 Күнделікті өмірдегі табиғат туралы білімнің маңыздылығын түсіндіру

    5.Табиғат деген не?


    1

    2.10




    1.2 Өсімдіктер әлемі

    0.1.2.1 Өсімдіктің тірі табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып, өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайдарды анықтау

    6. Өсімдіктің өсуі үшін не қажет?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    13.11.2020
    719
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    САДЫҚОВА АҚМАРАЛ
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации