Мотивациялық-
қозғаушылық
Ұйымдастырушылық-
ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік.
|
Сәлеметсіздерме
балалар!
Бүгінгі сабақта көңіл
күйіміз қандай?
-Бүгінгі сабаққа дайынбыз
ба?
Ширату
жаттығуы.
Өсті ақыл
–ойларын
Өсті міне,
бойларың
Иіліп сәлем береміз! Әдепті
болып өсеміз!
Жақсы сөздер
айтамыз,
Үлкендерді
сыйлаймыз!
-Бүгінгі жаңа сабақпен
танысу үшін бейне роликке назар аударамыз.
Бейне
ролик.
Қонаққа наубайшы келді.
Наубайшы кім?
Тәрбиеші
наубайшыға балаларға нанның қалай жасалатынын
сұрайды.
Жаңа дыбыспен танысады. «Сөз
ойла ,тез ойла» Балық, баклажан, балға, бала, бақа.
Қандай Б әрпінен келетін
қандай сөздер білесіңдер?
Жұмбақ
жасырады
Аузы бар, тілі
жоқ,
Терісі бар, жүні
жоқ,
Жүрегі бар, ізі
жоқ,
Қанаты бар
ұшпайды
Су астында қыстайды. (
балық)
Балық сөзін буынға
бөліңдер
Үш тілде қайталау
Сергіту
сәті.
Оқулықпен
жұмыс
Б дыбысының жазылуын үлгі
бойынша жазу жұмысы.
Бор, таба, бұлт сөздерін
буынға бөліп, дыбыстық талдау жасау.
Буындарды, сөздерді
оқу.
Дидактикалық
ойын
«Ауланған балық»
|
Балалар орындарынан тұрып
амандасады.
-Жақсы
-Иә
Балалар қимыл -қозғалыс
арқылы орындайды.
Наубайшы нан пісіретін
адам
Балық
БА-ЛЫҚ
Балық
,рыба, fish
Балалар тапсырманы
орындайды.
Балалар үш тілде балық сөзін
айтады
Сергіту
сәті.
|
-Біз қандай әріппен таныстық
?
-Б әрпі қандай дыбыс
?
-Бдыбысынан басталатын сөздер айтып көрейік
?
|
-Б дыбысы
-Дауыссыз дыбыс
-Балық,балдырған,бүркіт,
бағдаршам,балта,балға,т.б
|