Материалдар / Ұзындықты өлшеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұзындықты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика Мұғалім:

Күні: Қатысқандар саны:

Сынып: 1 «Ә» Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Ұзындықты өлшеу

Оқу мақсаттары

1.3.1.3 геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру

1.1.3.4 ұзындықтың см, дм өлшем бірліктерін олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру

1.1.3.2 ** см, дм/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Кесінділердің, сынық сызықтардың, заттардың ұзындығын өлшей алады.
Көптеген оқушылар: Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындықты анықтайды және іс-әрекетін түсіндіре біледі.

Кейбір оқушылар: Ұзындықтың өлшем бірлігі 1 дм= 10 см қатынасын қолданып, түрлендірулер жүргізу және атаулы сандармен амалдар орындайды.

Бағалау критерийлері

Ұзындық шамаларын ажыратады;ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс таңдайды;ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.

Тілдік мақсаттары

Дециметр

Құндылықтарды дарыту

Бір біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

cызғыш;

оқу құралдары;

ламинатталған парақтар және маркерлер.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут


Психологиялық дайындық
Оқушылар көңілді шеңберге жиналады.

«Жаңылыспаймын» ойыны
(Шарты: Әр түрлі геометриялық фигураларды көрсеткенде белгілі бір қимылдар орындайды)
Мыс: кесінді-қолды жоғары көтеру, шаршы-оңға бір қадам, тік төртбұрыш-солға бір қадам, үшбұрыш-отырып тұру .


Шаттық шеңбер







Сабақтың ортасы

8 минут



Мағынаны тану
«Ой қозғау». «38 тотықұс мультфильмінің үзіндісін көрсету, сабақтың тақырыбын ашу)
Мультфильмнің көрсетілімі (Балалардың жауабы)

- Бұл мултьфильм не туралы?
-Жыланның ұзындығын қалай өлшейді?
Болжау
-Ал бүгін сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?
-Ұзындықты қандай құралдармен өлшеуге болады?
-Ұзындықты сызғыштағы қай цифрдан бастап өлшейді.
-Бүгін сызғыштың көмегімен қалай өлшеуді үйренесіңдер? (Түсініктерін толықтырып, түсінік беру 10см=1дм, 10см=1дм.)

Есіңе сақта! Оқушылардың назарын кестеге аударыңыз. Кесте бойынша қайталау:

Ұзындық сантиметр және дециметрмен өлшенеді; “Сантиметр” қысқаша “см” деп жазылады.

Дециметр” қысқаша “дм” деп жазылады. Ұзындықтың өлшем бірліктерін есте сақтауды ескертіңіз.
Практикалық жұмыс
1.Ұзындығы 5см болатын кесіндіні қызыл түспен сыз.(Сызғышты дұрыс пайдаланудың ережесін естеріне түсіру)
2. Суретте неше үшбұрыш бар?
Ең үлкен үшбұрыштың қабырғаларын өлше.

3.Суретте белгіленген сызықтардың ұзындығы қанша?

АВ=? см
ВС=? см
МЕ=? см
5.Тірек сөздермен жұмыс
(Оқушылар шеңбер жасап отырады.Мұғалімнің қолында 1-ден 3-ке дейінгі цифрлар жазылған кеспеқағаз болады.Ойынды мұғалімнің оң жағында тұрған,қолында доп ұстаған оқушы бастайды. Мұғалім қай цифрді көрсетсе ,оқушы санға сәйкес тірек сөздерді айтып,қолындағы допты келесі оқушыға береді.1-ді көрсетсе,оқушы қазақ тілінде «өлшеу» деп бір рет айтады да,допты келесі оқушыға береді. Мұғалім 2-ні көрсетсе , оқушы «өлшеу-измерить» деп екі тілде айтады да,допты келесі оқушыға береді,ал 3-ті көрсетсе,оқушы үш тілде «өлшеу-измерить-measure» деп айтады.Осылай бәрі айтып шыққанша жалғастыра береді.)

Дәптермен жұмыс

1.«Қазынаға апаратын жол» 120 –жұмыс парағы.(Берілген әрбір жолдың ұзындығын өлшеу)

Суретті кестелер

АКТ









Кесте





































Жұмыс дәптері

Сергіту сәті

1 минут

Математикалық жұмбақтар

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

12 минут

Қалам мен қойын дәптердің ұзындығын өлше. Тапсырма ұзындықты стандартты емес өлшеуіштермен өлшеу дағдысын бекітуге берілген.
Қай үстел ұзын? Бұл тапсырма оқушылардың логикалық қабілеттерін дамытады.

Қалам, дәптер

Аяқталуы


12минут




Шығарып көр. Тапсырманы орындамас бұрын кесінділерді өлшеу кезіндегі сызғышты пайдалану ережесін қайталатыңыз. Өлшейтін заттың шеті сызғыштағы 0 санымен сәйкес келуіне оқушылардың назарын аударыңыз.

Жауабы: қасықтың ұзындығы — 10 см; ұштағыштың биіктігі — 3 см.

(Ж) Ойлан. Тек жауабын жаз!(Жұппен жұмыс)
Ұзындықтың өлшем бірліктерін түрлендір1жұп
15см=? дм ?см 1дм 1см = ?см
19см=? дм ? см 1дм 7см = ?см
2жұп.
16см=? дм ? см 1дм 4см = см
18см =? дм ? см 1дм 3см = см


Суреттер







Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия
«Білім қоржыны» кері байланыс

Picture 5


қоржын

Бағалау

Оқушылар сабақ соңында:

кесінділердің, сынық сызықтардың, заттардың ұзындықтарын өлшеуді меңгереді.

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгенін білу үшін мынадай сұрақтар беріп жауаптарын тыңдаңыз:

Ұзындықты қандай құралдармен өлшеуге бо-латынын білдіңдер? (сызғыш, өлшеуіш таспа)

Ұзындықты сызғыштағы қай цифрдан бастап өлшейді? (0-ден бастап)

Кесіндінің ұзындығын қалай өлшейді? (кесін-дінің ұштарына сызғышты қолдану ережесіне сәйкес кесіндінің бір ұшына сызғыштағы нөл санын дұрыс сәйкестендіру керек)

Сынық сызықтың ұзындығын қалай табамыз? (сынық сызықтың әр буынының ұзындығын өлшеп, нәтижесін қосамыз)

Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалау жұмысын өткізіңіз.

Жетістік баспалдағымен”





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!