Материалдар / Ұзындықты өлшеу

Ұзындықты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
570
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика Мұғалім: Күні: Қатысқандар саны: Сынып: 1 «Ә» Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Ұзындықты өлшеу
Оқу мақсаттары 1.3.1.3 геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру1.1.3.4 ұзындықтың см, дм өлшем бірліктерін олардың арасындағы қатынас негізінде түрлендіру1.1.3.2 ** см, дм/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Кесінділердің, сынық сызықтардың, заттардың ұзындығын өлшей алады. Көптеген оқушылар: Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындықты анықтайды және іс-әрекетін түсіндіре біледі. Кейбір оқушылар: Ұзындықтың өлшем бірлігі 1 дм= 10 см қатынасын қолданып, түрлендірулер жүргізу және атаулы сандармен амалдар орындайды.
Бағалау критерийлері Ұзындық шамаларын ажыратады;ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс таңдайды;ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.
Тілдік мақсаттары Дециметр
Құндылықтарды дарыту Бір біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту.
Пәнаралық байланыс Сауат ашу, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары cызғыш;оқу құралдары;ламинатталған парақтар және маркерлер.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут Психологиялық дайындық Оқушылар көңілді шеңберге жиналады.«Жаңылыспаймын» ойыны(Шарты: Әр түрлі геометриялық фигураларды көрсеткенде белгілі бір қимылдар орындайды) Мыс: кесінді-қолды жоғары көтеру, шаршы-оңға бір қадам, тік төртбұрыш-солға бір қадам, үшбұрыш-отырып тұру .

Шаттық шеңбер







Сабақтың ортасы8 минут



Мағынаны тану «Ой қозғау». «38 тотықұс мультфильмінің үзіндісін көрсету, сабақтың тақырыбын ашу)Мультфильмнің көрсетілімі (Балалардың жауабы) - Бұл мултьфильм не туралы? -Жыланның ұзындығын қалай өлшейді? Болжау -Ал бүгін сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар? -Ұзындықты қандай құралдармен өлшеуге болады? -Ұзындықты сызғыштағы қай цифрдан бастап өлшейді. -Бүгін сызғыштың көмегімен қалай өлшеуді үйренесіңдер? (Түсініктерін толықтырып, түсінік беру 10см=1дм, 10см=1дм.) Есіңе сақта! Оқушылардың назарын кестеге аударыңыз. Кесте бойынша қайталау:Ұзындық сантиметр және дециметрмен өлшенеді; “Сантиметр” қысқаша “см” деп жазылады.“Дециметр” қысқашадмдеп жазылады. Ұзындықтың өлшем бірліктерін есте сақтауды ескертіңіз.Практикалық жұмыс 1.Ұзындығы 5см болатын кесіндіні қызыл түспен сыз.(Сызғышты дұрыс пайдаланудың ережесін естеріне түсіру) 2. Суретте неше үшбұрыш бар? Ең үлкен үшбұрыштың қабырғаларын өлше. 3.Суретте белгіленген сызықтардың ұзындығы қанша? АВ=? см ВС=? см МЕ=? см 5.Тірек сөздермен жұмыс (Оқушылар шеңбер жасап отырадыұғалімнің қолында 1-ден 3-ке дейінгі цифрлар жазылған кеспеқағаз болады.Ойынды мұғалімнің оң жағында тұрған,қолында доп ұстаған оқушы бастайды. Мұғалім қай цифрді көрсетсе ,оқушы санға сәйкес тірек сөздерді айтып,қолындағы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ