Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
« Бала дегеніміз
-болашақ» деген екен француз жазушысы Гюго Виктор Мари. Бала
періште дейді. Олардың пейілі, ниеттері қандай тұйық
болса, көңілдері сондай мөлдір! «Адамның бір қызығы бала деген »-деп
Абай атамыз
айытқандай, мынау тіршілікте адам баласының алтынға айырбастап
ала алмайтын аяулы сәттері көп-ақ. Халқымыз желкіндеп өсіп
келе жатқан қыз баланы елдің көркі санаса, ал ер баланы елдің
қорғаны санаған. Болашақ сол балалардың
қолында деп мәдениеттілікті бала бойына сіңіру сондай-ақ бұзақылық
әрекеттерін алдын-алу мақсатында тәрбие сағатында түсінік
қалыптастыру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
Вандализм деген сөзді
естігенде не түседі
ойларыңа?
|
Біз
тәуелсіз елде
өмір сүрудемізз. Біздің
алаңсыз білім алуымызға, бақытты балалық шағымызға барлық жағдай
жасалған. Арықарайда бақытты өмір
сүруіміз үшін бұзақылықпен айналыспауымыз қажет. Айналамызға
мейіріммен қарауымыз
керек.
|
Презентация

|
Ортасы (20
мин)
|
Соңғы
жылдары елімізде тарихи ескерткіштерді, рухани-мәдени құндылықтарды, қоғам мүлкін
қасақана жою, тып-типыл тонау
әрекеттері жиі орын
ала бастады. Аялдамаларда сынған әйнек, қираған орындық, жабыстырылған, жұлынған хабарландыруларды жиі көреміз. Қоғам меншігіне атүсті қарайтын, өзгенің мүлкін сыйламайтын, ойына келгенін ойрандап, қасақана қиратып, бүлдіріп жүретін бұзақыларға шектеу қою
мәселесіне Мемлекет басшысы да
баса назар аударып отыр. «Вандализм, кейбір азаматтарымыздың тәртіпсіздігі, мәдениетсіздігі, неше түрлі
тұрмыстық жанжалдар еліміздің халықаралық аренадағы абыройына нұқсан келтіретін болды. Біздің негізгі мақсатымыз – заңды қатаң
сақтау, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету. Біз мәдениетті, білімді, ғылымды дамыту арқылы қазіргі ашық
әлемнің бір бөлшегі
болуға ұмтылуымыз керек», – деді Қасым-Жомарт Тоқаев биылғы Жолдауында.
Вандализм (лат. vandalism)
— мәдени-тарихи ескерткіштерді, басқа да рухани мәдениет
құндылықтарды, қоғамдық орындардағы мүліктерді аяусыз, қасақана
жою, қиратып бүлдіру, тып-типыл тонау
әрекеті.
|
Мұғалімді тыңдайды, өз
ойымен бөлісіеді
|
Презентация


|
Соңы
(5
мин)
Кері
байланыс
|
Вандализіммен күрес
әдістері.
1.тәрбие; демалысты
ұйымдастыру; қақтығыстарды
шешу; мақсатты күшейту; мақсатты күшейту; қоғамдық жұмыстарға
араластыру; үгіт-насихат
жұмыстары.
Сұрақтары болса қағазға жазып
беру
|
Бойларынан осы
әрекеттер табылған оқушылармен жұмыс
жүргізу.
|
презентация
|