Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
Сабақтың техникалық
құрал-жабдықтары
|
Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
-
Мұғалім вандализмнің таралуына байланысты мәселені көтереді.
-
Оқушылармен вандализм жағдайлары туралы әңгіме жүргізіледі.
Суреттер немесе бейнероликтер
көрсетілуі мүмкін.
-
Тақырыптың маңыздылығы айтылып, сабақтың мақсаты мен
міндеттері анықталады.
-
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Сабақ басы
(13 мин)
|
-
Вандализм дегеніміз
не? Анықтама беріледі.
Вандализмнің түрлері (графити, ғимараттарды бүлдіру, көліктерді
зақымдау, жарықтандыру құралдарын бұзу, т.б.)
сипатталады.
-
Вандализмнің
себептері: Оқушылармен вандализмнің себептерін талдау: бос
уақыттың болмауы, агрессия, қоғамдағы проблемалар, қоршаған ортаға
бейжайлық, жазаланудан қорқудың
болмауы.
-
Вандализмнің
зардаптары: Қоғамдық мүліктің бүлінуі, қаржы шығындары, қоршаған
ортаның ластануы, қылмыстық жауапкершілік, қоғамдағы сенімсіздік.
Нақты мысалдар келтірілуі керек.
-
Вандализмнің алдын
алу: Оқушылармен бірге
вандализмнің алдын алу жолдарын талдау: бос уақытты тиімді
ұйымдастыру, спортпен айналысу, шығармашылықпен айналысу, қоғамдық
жұмыстарға қатысу, қоғамдық мүлікке жауапкершілікпен қарау, заңдар
туралы білімді арттыру, полициямен
ынтымақтастық.
-
|
|
Презентация
|
Ортасы (20
мин)
|
Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа
вандализмнің алдын алу бойынша өздерінің жобаларын жасау
тапсырылады. Жобалар плакат, презентация немесе рөлдік ойын түрінде
болуы мүмкін.
|

|
Презентация
|
Менің негізгі құқықтарым, міндеттерім және
қауіпсіздік ережелері
|
. Негізгі
құқықтарым:
-
Өмір сүруге құқық: Денсаулығың мен өмірің
қорғалады.
-
Білім алуға құқық: Мектепке баруға және білім алуға
құқылысың.
-
Денсаулық сақтауға
құқық: Медициналық көмек
алуға құқылысың.
-
Күтім мен қорғауға
құқық: Отбасыңның,
ата-анаңның немесе қамқоршыларыңның күтімі мен қорғауында болуға
құқылысың.
-
Ой-пікіріңді еркін білдіруге
құқық: (Жасыңа және даму
деңгейіңе сай).
-
Ойын мен демалысқа
құқық: Ойын ойнауға,
демалуға және бос уақытыңды өз қалауыңша өткізуге
құқылысың.
-
Қоршаған ортаны қорғауға
құқық: Таза ауада
тыныстауға және қоршаған ортаны қорғауға
құқылысың.
-
Заң алдында теңдікке
құқық: Барлық балалар заң
алдында тең.
-
Зорлық-зомбылықтан қорғалуға
құқық: Зорлық-зомбылықтың
кез келген түрінен қорғалуға
құқылысың.
-
Жеке басыңның құпиялылығына
құқық: (Жасыңа және даму
деңгейіңе сай).
III. Қауіпсіздік
ережелері:
-
Көшедегі
қауіпсіздік:
-
Көшеде жүргенде ережелерді сақтау керек: жолды тек жаяу
жүргіншілер өткелінен өту, жарықтандырылған жерлермен жүру, таныс
емес адамдармен сөйлеспеу, таныс емес заттарды алудан
сақтану.
-
Көлік жүргізушілеріне жол беріп, абай болып жүру
керек.
-
|
II. Негізгі
міндеттерім:
-
Заңды сақтау: Заңды бұзбауға
міндеттісің.
-
Оқуға тырысу: Мектепте жақсы оқуға тырысуың
керек.
-
Отбасы мүшелеріне
көмектесу: Отбасыңа көмектесуің
керек.
-
Қоршаған ортаны таза
ұстау: Қоршаған ортаны
ластамауға тырысу керек.
-
Басқаларға сыйластықпен
қарау: Достарыңа,
отбасыңа және басқа адамдарға сыйластықпен қарау
керек.
-
Өз денсаулығыңды
қорғау: Денсаулығыңды
сақтауға тырысу керек.
|
https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K
|
Соңы
(5 мин)
Кері
байланыс
|
Бұл тәрбие
сағаты оқушылардың вандализмге деген көзқарасын өзгертуге, қоғамдық
мүлікке жауапкершілікпен қарауға және оны қорғауға ықпал етеді деп
сенемін.
|
|
презентация
|