Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж»






    Бекітемін:______________

    Колледж әдіскері:Нурпеисова Е.Б

    Келісемін:______________

    Сынып жетекшісі: Чегебаева Ү.Қ







    Тақырыбы:

    «Нағыз адам»




    Өткізетін:Мырзахметова Жадыра

    Сыныбы: 3 «ә»

    Кабинет: 202

    Бағасы:_________







    Пән: Әдебиеттік оқу

    Бөлім:Судында сұрауы бар

    Сынып: 3 «ә»

    Мектеп: №37

    Машықкердің аты-жөні: Мырзахметова Жадыра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Василий Сухомлинский «Нағыз адам»

    Оқу мақсаттары

    3:2:1:2;шығарманы іштей саналы түрде түсініп,көзжүгіртіп,түртіпалып,қажетті ақпаратты тауып белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу.

    3:2:6:1; кейіпкерлердің іс-әрекеті,міңез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы

    Мәтінді түсініп оқиды

    Оқушылардың көбісі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты табады

    Оқушылардың кейбіреуі

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    Сөйлеу барысында иллюстрацияны қолданады.

    Бағалау критерийлері


    -шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Құндылықтар

    Ішкі тыныштық,жігерлік,ұқыптылық,табандылық,ұстамдылық.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсендітақта,стикер,маркерлер,суреттер,т.б

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    -амандасу

    -түгендеу

    .«Айқын мақсат қоя отырып»Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийлері оқушылармен бірлесе құрастырылады немесе таныстырады.Тақтағаілінеді

    «Кері байланыс бутерброды»

    Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.

    Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:

    1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

    2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....














    Интер белсенді тақта



    Сабақтың ортасы

    31 минут






































    Жаңа сабақ:

    (Ұ) 109-110 беттегі В. Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінін түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді:
    - Мәтін не туралы?
    - Жолаушылар атайға не үшін алғыс жаудыратын?
    - Мәтіннің негізгі ойы не туралы?

    Автор туралы мәлімет:

    Сухомлинский Василий Александрович 1918 жылы 28 қыркүйекте,УССР,КировоградоблысындаОнуфриевауданы,Васильевкаселосындадүниегекелген.

    В.А.Сухомлинский совет педагогыболған.

    -БізөткенсабақтардаВ.Сухомлинскийдіңқандайәңгімелерінөттік.

    -Қатқаннан

    БүгінсендерменВ.Сухомлинскийдің «Нағызадам» әңгімесіментанысамыз.

    -Қалайойлайсындар,нағызадамқандай болу керек.

    -адамгершілігі мол

    -үлкендіқұрметтейбілукерек

    -кішігеүлгі болу керек

    -әділеттілік

    -достық

    -ар-намыс

    -сабырлылық

    -батырлық

    1-тапсырма

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннің мазмұнына сай суреттерді слад арқылы көрсетемін.Мәтіннің мазмұның әнгімелеп айтып беремін.

    Топтық жұмыс

    Үш жолаушының әрекетін үш топқа бөлініп әңгімелендер

    1 топ: «Бұл адам емес»

    2 топ. «Бұны да әлі адам деуге болмайды”

    3 топ: «Бұл нағыз адамның өзі»

    Үлгерімі төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі

    Дескриптор:

    Мұғалім мәтінді дауыстап оқиды

    Ойын. «Кубик лақтыру»

    1.Арбадағы сабанның астынан шелегі көрініп жатыр екен.Жолаушы құдыққа көз жіберіп,атай мен немересіне бір қарадыда,атына қамшы басып,әрі қарай жүріп кетті.Бұл нешінші жолаушы?.

    2. «Нағыз адам» әңгімесінің авторы?

    3.Үшінші жолаушының іс-әрекеті қандай?

    Дескриптор:мәтіннен түсінгендері бойынша сұрақтарға жауап береді.

    2 тапсырма:

    «Нағыз адам –басқаларға пайдасы тиген адам»

    Суретпенжұмыс.

    Суреткезер сал.

    Суреттегі оқиға мәтіндегі қай пікірге сәйкескеледі?

    Мәтіндегі басқа пікірге сен қандай сурет салар едің

    Сызбамен жұмыс.

    Үш топқа тапсырма , өмірде кездесетін оқиғалардан берілген пікірлерге нақты мысалдар келтір.

    Бұл адам емес

    Бұл нағыз адамның өзі

    Саралау: тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.

    (Б) «Галереяны шарлау» әдісі арқылы бағаланады. Әр топ басқа топтардың жұмысын қарап, дәлелдің дұрыс, бұрыстығын бағалап, толықтырады.
    Дескрипторы:
    - мәтіннің мазмұнын түсінді
    - мәтіннен қажетті ақпаратты тапты;
    - кейіпкер әрекетін сын тұрғысынан бағалайды;

    Қосымша мәлімет:

    Болған оқиға:

    Нағыз адамның бірі туралы-балалар тағы бір қосымша әңгіме айтып берейін.Алаштың арысы Әлихан Бөкейханның анасы Бегім жылда бір тайыншаны саттырып ақшасына мата алдырып,ауылдағы жоқ-жітік,кедей,жетім балаларға өз қолымен көйлектер,киімдер тігіп таратады екен.
    3-тапсырма
    (ЖЖ) Жұптықжұмыс
    -Берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкескеледі?
    -Сендер жұпта осы мәтінге қандай сурет салар едіңдер?
    Тапсырма нәтижесінде, егер оқушылардың суреттері мәтіннің әр бөлігіне сәйкес келсе «Кадр» әдісі арқылы мәтін жоспарын құрып, мазмұндатуға болады.
    Жұптар суреттерін топқа таныстырады, топ ішінде үздік суретті анықтап, сынып алдына таныстырады.

    (Б) «Басбармақ» әдісі.
    Мұғалім оқушылардың жауабына кері байланыс беріп отырады.

    Дескрипторы:

    -жұптық жұмыс бойынша сурет салады.

    -сурет бойынша жоспар құрып мәтінді мазмұндайды.


    Сергітусәті: https://youtu.be/WNMDG4PeZRM
    «Буги - буги» биіарқылысергітужаттығуы


    4-тапсырма
    (Ж,ЖЖ,Т)
    «Суды үнемдеуережесінқұрастыр»
    Әр оқушы ережелерді жеке дәптерде құрастырады, жұпта бөліседі, топта талқылайды. Топ атынан ортақ жазады.
    Басқа топтардың жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады


    Қорытындылау:

    Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

    Сізге бүгінгі сабақта не қызықты болды?

    Біз не істедік.Бүгінгісабаұтан не үйрендік ?

    Бүгінгі сабаұта не ұнады?


















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мырзахметова Жадыра Фархатқызы
    16 Мамыр 2020
    1279
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Василий Сухомлинский "Нағыз адам"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Василий Сухомлинский "Нағыз адам"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Нағыз адам жайлы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж»






    Бекітемін:______________

    Колледж әдіскері:Нурпеисова Е.Б

    Келісемін:______________

    Сынып жетекшісі: Чегебаева Ү.Қ







    Тақырыбы:

    «Нағыз адам»




    Өткізетін:Мырзахметова Жадыра

    Сыныбы: 3 «ә»

    Кабинет: 202

    Бағасы:_________







    Пән: Әдебиеттік оқу

    Бөлім:Судында сұрауы бар

    Сынып: 3 «ә»

    Мектеп: №37

    Машықкердің аты-жөні: Мырзахметова Жадыра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Василий Сухомлинский «Нағыз адам»

    Оқу мақсаттары

    3:2:1:2;шығарманы іштей саналы түрде түсініп,көзжүгіртіп,түртіпалып,қажетті ақпаратты тауып белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу.

    3:2:6:1; кейіпкерлердің іс-әрекеті,міңез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы

    Мәтінді түсініп оқиды

    Оқушылардың көбісі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты табады

    Оқушылардың кейбіреуі

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    Сөйлеу барысында иллюстрацияны қолданады.

    Бағалау критерийлері


    -шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Құндылықтар

    Ішкі тыныштық,жігерлік,ұқыптылық,табандылық,ұстамдылық.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсендітақта,стикер,маркерлер,суреттер,т.б

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    -амандасу

    -түгендеу

    .«Айқын мақсат қоя отырып»Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийлері оқушылармен бірлесе құрастырылады немесе таныстырады.Тақтағаілінеді

    «Кері байланыс бутерброды»

    Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.

    Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:

    1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

    2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....














    Интер белсенді тақта



    Сабақтың ортасы

    31 минут






































    Жаңа сабақ:

    (Ұ) 109-110 беттегі В. Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінін түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді:
    - Мәтін не туралы?
    - Жолаушылар атайға не үшін алғыс жаудыратын?
    - Мәтіннің негізгі ойы не туралы?

    Автор туралы мәлімет:

    Сухомлинский Василий Александрович 1918 жылы 28 қыркүйекте,УССР,КировоградоблысындаОнуфриевауданы,Васильевкаселосындадүниегекелген.

    В.А.Сухомлинский совет педагогыболған.

    -БізөткенсабақтардаВ.Сухомлинскийдіңқандайәңгімелерінөттік.

    -Қатқаннан

    БүгінсендерменВ.Сухомлинскийдің «Нағызадам» әңгімесіментанысамыз.

    -Қалайойлайсындар,нағызадамқандай болу керек.

    -адамгершілігі мол

    -үлкендіқұрметтейбілукерек

    -кішігеүлгі болу керек

    -әділеттілік

    -достық

    -ар-намыс

    -сабырлылық

    -батырлық

    1-тапсырма

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтіннің мазмұнына сай суреттерді слад арқылы көрсетемін.Мәтіннің мазмұның әнгімелеп айтып беремін.

    Топтық жұмыс

    Үш жолаушының әрекетін үш топқа бөлініп әңгімелендер

    1 топ: «Бұл адам емес»

    2 топ. «Бұны да әлі адам деуге болмайды”

    3 топ: «Бұл нағыз адамның өзі»

    Үлгерімі төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі

    Дескриптор:

    Мұғалім мәтінді дауыстап оқиды

    Ойын. «Кубик лақтыру»

    1.Арбадағы сабанның астынан шелегі көрініп жатыр екен.Жолаушы құдыққа көз жіберіп,атай мен немересіне бір қарадыда,атына қамшы басып,әрі қарай жүріп кетті.Бұл нешінші жолаушы?.

    2. «Нағыз адам» әңгімесінің авторы?

    3.Үшінші жолаушының іс-әрекеті қандай?

    Дескриптор:мәтіннен түсінгендері бойынша сұрақтарға жауап береді.

    2 тапсырма:

    «Нағыз адам –басқаларға пайдасы тиген адам»

    Суретпенжұмыс.

    Суреткезер сал.

    Суреттегі оқиға мәтіндегі қай пікірге сәйкескеледі?

    Мәтіндегі басқа пікірге сен қандай сурет салар едің

    Сызбамен жұмыс.

    Үш топқа тапсырма , өмірде кездесетін оқиғалардан берілген пікірлерге нақты мысалдар келтір.

    Бұл адам емес

    Бұл нағыз адамның өзі

    Саралау: тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.

    (Б) «Галереяны шарлау» әдісі арқылы бағаланады. Әр топ басқа топтардың жұмысын қарап, дәлелдің дұрыс, бұрыстығын бағалап, толықтырады.
    Дескрипторы:
    - мәтіннің мазмұнын түсінді
    - мәтіннен қажетті ақпаратты тапты;
    - кейіпкер әрекетін сын тұрғысынан бағалайды;

    Қосымша мәлімет:

    Болған оқиға:

    Нағыз адамның бірі туралы-балалар тағы бір қосымша әңгіме айтып берейін.Алаштың арысы Әлихан Бөкейханның анасы Бегім жылда бір тайыншаны саттырып ақшасына мата алдырып,ауылдағы жоқ-жітік,кедей,жетім балаларға өз қолымен көйлектер,киімдер тігіп таратады екен.
    3-тапсырма
    (ЖЖ) Жұптықжұмыс
    -Берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкескеледі?
    -Сендер жұпта осы мәтінге қандай сурет салар едіңдер?
    Тапсырма нәтижесінде, егер оқушылардың суреттері мәтіннің әр бөлігіне сәйкес келсе «Кадр» әдісі арқылы мәтін жоспарын құрып, мазмұндатуға болады.
    Жұптар суреттерін топқа таныстырады, топ ішінде үздік суретті анықтап, сынып алдына таныстырады.

    (Б) «Басбармақ» әдісі.
    Мұғалім оқушылардың жауабына кері байланыс беріп отырады.

    Дескрипторы:

    -жұптық жұмыс бойынша сурет салады.

    -сурет бойынша жоспар құрып мәтінді мазмұндайды.


    Сергітусәті: https://youtu.be/WNMDG4PeZRM
    «Буги - буги» биіарқылысергітужаттығуы


    4-тапсырма
    (Ж,ЖЖ,Т)
    «Суды үнемдеуережесінқұрастыр»
    Әр оқушы ережелерді жеке дәптерде құрастырады, жұпта бөліседі, топта талқылайды. Топ атынан ортақ жазады.
    Басқа топтардың жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады


    Қорытындылау:

    Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

    Сізге бүгінгі сабақта не қызықты болды?

    Біз не істедік.Бүгінгісабаұтан не үйрендік ?

    Бүгінгі сабаұта не ұнады?


















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    16.05.2020
    1279
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мырзахметова Жадыра Фархатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации