Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Василий Сухомлинский "Нағыз адам"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж»
Бекітемін:______________
Колледж әдіскері:Нурпеисова Е.Б
Келісемін:______________
Сынып жетекшісі: Чегебаева Ү.Қ
Тақырыбы:
«Нағыз адам»
Өткізетін:Мырзахметова Жадыра
Сыныбы: 3 «ә»
Кабинет: 202
Бағасы:_________
Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім:Судында сұрауы бар Сынып: 3 «ә» |
Мектеп: №37 Машықкердің аты-жөні: Мырзахметова Жадыра Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Василий Сухомлинский «Нағыз адам» |
||||
Оқу мақсаттары |
3:2:1:2;шығарманы іштей саналы түрде түсініп,көзжүгіртіп,түртіпалып,қажетті ақпаратты тауып белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу. 3:2:6:1; кейіпкерлердің іс-әрекеті,міңез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау |
||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы Мәтінді түсініп оқиды Оқушылардың көбісі Мәтіннен қажетті ақпаратты табады Оқушылардың кейбіреуі Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Сөйлеу барысында иллюстрацияны қолданады. |
||||
Бағалау критерийлері |
-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
||||
Құндылықтар |
Ішкі тыныштық,жігерлік,ұқыптылық,табандылық,ұстамдылық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсендітақта,стикер,маркерлер,суреттер,т.б |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі -амандасу -түгендеу .«Айқын мақсат қоя отырып»Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийлері оқушылармен бірлесе құрастырылады немесе таныстырады.Тақтағаілінеді «Кері байланыс бутерброды» Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: 1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; 2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
|
Интер белсенді тақта
|
|||
Сабақтың ортасы 31 минут
|
Жаңа сабақ:
(Ұ) 109-110 беттегі В.
Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінін түсініп оқиды. Сұрақтарға
жауап береді: Автор туралы мәлімет: Сухомлинский Василий Александрович 1918 жылы 28 қыркүйекте,УССР,КировоградоблысындаОнуфриевауданы,Васильевкаселосындадүниегекелген. В.А.Сухомлинский совет педагогыболған. -БізөткенсабақтардаВ.Сухомлинскийдіңқандайәңгімелерінөттік. -Қатқаннан БүгінсендерменВ.Сухомлинскийдің «Нағызадам» әңгімесіментанысамыз. -Қалайойлайсындар,нағызадамқандай болу керек. -адамгершілігі мол -үлкендіқұрметтейбілукерек -кішігеүлгі болу керек -әділеттілік -достық -ар-намыс -сабырлылық -батырлық 1-тапсырма Мәтінмен жұмыс Мәтіннің мазмұнына сай суреттерді слад арқылы көрсетемін.Мәтіннің мазмұның әнгімелеп айтып беремін. Топтық жұмыс Үш жолаушының әрекетін үш топқа бөлініп әңгімелендер 1 топ: «Бұл адам емес» 2 топ. «Бұны да әлі адам деуге болмайды” 3 топ: «Бұл нағыз адамның өзі» Үлгерімі төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі Дескриптор: Мұғалім мәтінді дауыстап оқиды Ойын. «Кубик лақтыру» 1.Арбадағы сабанның астынан шелегі көрініп жатыр екен.Жолаушы құдыққа көз жіберіп,атай мен немересіне бір қарадыда,атына қамшы басып,әрі қарай жүріп кетті.Бұл нешінші жолаушы?. 2. «Нағыз адам» әңгімесінің авторы? 3.Үшінші жолаушының іс-әрекеті қандай? Дескриптор:мәтіннен түсінгендері бойынша сұрақтарға жауап береді. 2 тапсырма: «Нағыз адам –басқаларға пайдасы тиген адам» Суретпенжұмыс.
Суреткезер сал. Суреттегі оқиға мәтіндегі қай пікірге сәйкескеледі? Мәтіндегі басқа пікірге сен қандай сурет салар едің Сызбамен жұмыс. Үш топқа тапсырма , өмірде кездесетін оқиғалардан берілген пікірлерге нақты мысалдар келтір. Бұл адам емес Бұл нағыз адамның өзі Саралау: тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.
(Б) «Галереяны
шарлау» әдісі арқылы
бағаланады. Әр топ басқа топтардың жұмысын қарап, дәлелдің дұрыс,
бұрыстығын бағалап,
толықтырады. Қосымша мәлімет: Болған оқиға:
Нағыз адамның бірі туралы-балалар тағы бір
қосымша әңгіме айтып берейін.Алаштың арысы Әлихан Бөкейханның анасы
Бегім жылда бір тайыншаны саттырып ақшасына мата алдырып,ауылдағы
жоқ-жітік,кедей,жетім балаларға өз қолымен көйлектер,киімдер тігіп
таратады екен.
(Б) «Басбармақ»
әдісі. Дескрипторы: -жұптық жұмыс бойынша сурет салады. -сурет бойынша жоспар құрып мәтінді мазмұндайды.
Сергітусәті:
https://youtu.be/WNMDG4PeZRM
Қорытындылау: Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? Сізге бүгінгі сабақта не қызықты болды? Біз не істедік.Бүгінгісабаұтан не үйрендік ? Бүгінгі сабаұта не ұнады? |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |