Материалдар / Василий Сухомлинский "Нағыз адам"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Василий Сухомлинский "Нағыз адам"

Материал туралы қысқаша түсінік
Нағыз адам жайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
1145
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж»






Бекітемін:______________

Колледж әдіскері:Нурпеисова Е.Б

Келісемін:______________

Сынып жетекшісі: Чегебаева Ү.Қ







Тақырыбы:

«Нағыз адам»




Өткізетін:Мырзахметова Жадыра

Сыныбы: 3 «ә»

Кабинет: 202

Бағасы:_________







Пән: Әдебиеттік оқу

Бөлім:Судында сұрауы бар

Сынып: 3 «ә»

Мектеп: №37

Машықкердің аты-жөні: Мырзахметова Жадыра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Василий Сухомлинский «Нағыз адам»

Оқу мақсаттары

3:2:1:2;шығарманы іштей саналы түрде түсініп,көзжүгіртіп,түртіпалып,қажетті ақпаратты тауып белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу.

3:2:6:1; кейіпкерлердің іс-әрекеті,міңез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы

Мәтінді түсініп оқиды

Оқушылардың көбісі

Мәтіннен қажетті ақпаратты табады

Оқушылардың кейбіреуі

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

Сөйлеу барысында иллюстрацияны қолданады.

Бағалау критерийлері


-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Құндылықтар

Ішкі тыныштық,жігерлік,ұқыптылық,табандылық,ұстамдылық.

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсендітақта,стикер,маркерлер,суреттер,т.б

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

-амандасу

-түгендеу

.«Айқын мақсат қоя отырып»Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийлері оқушылармен бірлесе құрастырылады немесе таныстырады.Тақтағаілінеді

«Кері байланыс бутерброды»

Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.

Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:

1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....














Интер белсенді тақта



Сабақтың ортасы

31 минут






































Жаңа сабақ:

(Ұ) 109-110 беттегі В. Сухомлинскийдің «Нағыз адам» мәтінін түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді:
- Мәтін не туралы?
- Жолаушылар атайға не үшін алғыс жаудыратын?
- Мәтіннің негізгі ойы не туралы?

Автор туралы мәлімет:

Сухомлинский Василий Александрович 1918 жылы 28 қыркүйекте,УССР,КировоградоблысындаОнуфриевауданы,Васильевкаселосындадүниегекелген.

В.А.Сухомлинский совет педагогыболған.

-БізөткенсабақтардаВ.Сухомлинскийдіңқандайәңгімелерінөттік.

-Қатқаннан

БүгінсендерменВ.Сухомлинскийдің «Нағызадам» әңгімесіментанысамыз.

-Қалайойлайсындар,нағызадамқандай болу керек.

-адамгершілігі мол

-үлкендіқұрметтейбілукерек

-кішігеүлгі болу керек

-әділеттілік

-достық

-ар-намыс

-сабырлылық

-батырлық

1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс

Мәтіннің мазмұнына сай суреттерді слад арқылы көрсетемін.Мәтіннің мазмұның әнгімелеп айтып беремін.

Топтық жұмыс

Үш жолаушының әрекетін үш топқа бөлініп әңгімелендер

1 топ: «Бұл адам емес»

2 топ. «Бұны да әлі адам деуге болмайды”

3 топ: «Бұл нағыз адамның өзі»

Үлгерімі төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі

Дескриптор:

Мұғалім мәтінді дауыстап оқиды

Ойын. «Кубик лақтыру»

1.Арбадағы сабанның астынан шелегі көрініп жатыр екен.Жолаушы құдыққа көз жіберіп,атай мен немересіне бір қарадыда,атына қамшы басып,әрі қарай жүріп кетті.Бұл нешінші жолаушы?.

2. «Нағыз адам» әңгімесінің авторы?

3.Үшінші жолаушының іс-әрекеті қандай?

Дескриптор:мәтіннен түсінгендері бойынша сұрақтарға жауап береді.

2 тапсырма:

«Нағыз адам –басқаларға пайдасы тиген адам»

Суретпенжұмыс.

Суреткезер сал.

Суреттегі оқиға мәтіндегі қай пікірге сәйкескеледі?

Мәтіндегі басқа пікірге сен қандай сурет салар едің

Сызбамен жұмыс.

Үш топқа тапсырма , өмірде кездесетін оқиғалардан берілген пікірлерге нақты мысалдар келтір.

Бұл адам емес

Бұл нағыз адамның өзі

Саралау: тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.

(Б) «Галереяны шарлау» әдісі арқылы бағаланады. Әр топ басқа топтардың жұмысын қарап, дәлелдің дұрыс, бұрыстығын бағалап, толықтырады.
Дескрипторы:
- мәтіннің мазмұнын түсінді
- мәтіннен қажетті ақпаратты тапты;
- кейіпкер әрекетін сын тұрғысынан бағалайды;

Қосымша мәлімет:

Болған оқиға:

Нағыз адамның бірі туралы-балалар тағы бір қосымша әңгіме айтып берейін.Алаштың арысы Әлихан Бөкейханның анасы Бегім жылда бір тайыншаны саттырып ақшасына мата алдырып,ауылдағы жоқ-жітік,кедей,жетім балаларға өз қолымен көйлектер,киімдер тігіп таратады екен.
3-тапсырма
(ЖЖ) Жұптықжұмыс
-Берілген сурет мәтіндегі қандай пікірге сәйкескеледі?
-Сендер жұпта осы мәтінге қандай сурет салар едіңдер?
Тапсырма нәтижесінде, егер оқушылардың суреттері мәтіннің әр бөлігіне сәйкес келсе «Кадр» әдісі арқылы мәтін жоспарын құрып, мазмұндатуға болады.
Жұптар суреттерін топқа таныстырады, топ ішінде үздік суретті анықтап, сынып алдына таныстырады.

(Б) «Басбармақ» әдісі.
Мұғалім оқушылардың жауабына кері байланыс беріп отырады.

Дескрипторы:

-жұптық жұмыс бойынша сурет салады.

-сурет бойынша жоспар құрып мәтінді мазмұндайды.


Сергітусәті: https://youtu.be/WNMDG4PeZRM
«Буги - буги» биіарқылысергітужаттығуы


4-тапсырма
(Ж,ЖЖ,Т)
«Суды үнемдеуережесінқұрастыр»
Әр оқушы ережелерді жеке дәптерде құрастырады, жұпта бөліседі, топта талқылайды. Топ атынан ортақ жазады.
Басқа топтардың жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады


Қорытындылау:

Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

Сізге бүгінгі сабақта не қызықты болды?

Біз не істедік.Бүгінгісабаұтан не үйрендік ?

Бүгінгі сабаұта не ұнады?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!