Басы
5 минут
|
1. Сыныпты ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдеседі. Сынып тазалығына назар
аударады. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексереді.
2. Сабақтың мақсаты мен жетістік
критерийлері оқушылармен бірге талқыланады.
|
Психологиялық ахуалға
берілген тапсырманы орындайды.
|
|
Психологиялық ахуал.
Оқулық
Дәптер
|
Сабақтың ортасы
20
минут
|
Жаңа сабақты
игерту.
Денені M (1, -2, 3)
нүктесінен N (5, -6, 1) нүктесіне қарай түзу сызықты қозғалатын кезде,
әрекет ететін күштің F
(2,
1,
4) жұмысы
неге тең болатынын табыңыз.
Бағалау:
мұғалімнің бағалауы орын алады және кері
байланыс береді.
Сын тұрғысынан ойлаудың пән
аралық тереңдету қағидасы орын алып
отыр.
2. Вектор ұғымын енгізген
ғалымның есіміне (Гамильтон) байланысты сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды. Тапсырмадан соң ғалым туралы қысқаша тарихи мәлімет
қарастырылады.
A
|
8
|
А(5;2;1), В(-3;4;0), С(3;0;4),
D(1;-4;3)
нүктелері берілген. есептеңіздер.
|
И
|
|
А(5;2;1), В(-3;4;0), С(3;0;4),
D(1;-4;3)
нүктелері берілген. есептеңіздер.
|
Ь
|
4,5
|
А(5;2;1), В(-3;4;0), С(3;0;4),
D(1;-4;3)
нүктелері берілген. есептеңіздер.
|
Т
|
|
А(5;2;1), В(-3;4;0), С(3;0;4),
D(1;-4;3)
нүктелері берілген. есептеңіздер.
|
Г
|
9
|
және векторларының
арасындағы бұрышты табыңыздар, мұнда , ,
|
Н
|
|
және векторларының
арасындағы бұрышты табыңыздар, мұнда , ,
|
M
|
|
АВС үшбұрышында А(2;1;3), В(2;1;4),
С(0;4;3). -ны табыңыздар.
|
Л
|
3
|
АВС үшбұрышында А(2;1;3), В(2;1;4),
С(0;4;3). -ны табыңыздар.
|
О
|
0
|
АВС үшбұрышында А(2;1;3), В(2;1;4),
С(0;4;3). медианасының ұзындығын
табыңыздар.
|
Бағалау:
бір-бірін бағалау орын алады және сапалы кері
байланыс береді.
|
Мұқият зейін қойып тыңдау.
Мысалдар бойынша түсінгендерін
хабарлау.
Сұрақтарға ойланып жауап беру.
|
Дескриптор
- вектор координатасын жаза
алды;
- жұмысты таба
алды.
ҚБ бас бармақ әдісі
арқылы
Дескриптор
-
Векторлардың скаляр
көбейтіндісін табады;
-
скаляр көбейтіндіні
қолдана отырып екі вектор арасындағы бұрышты
анықтайды;
-
скаляр көбейтіндіні қолданбалы
есептерді шығару үшін пайдаланады.
|
Үлестірмелі қағаздар
Оқулық 10 сынып
Геометрия
Дәптер
Сызба құралдары
|
Оқулықпен жұмыс
15 минут
|
№3.69
№3.70
№3.71
есептерді оқушыларға
шығартамын
|
Оқушылар берілген есептерді
шығарады
|
Бағалау:
«+»; «-»; «?» әдісі
Білім алушылар берілген тапсырма бойынша
пікірлерін білдіреді.
|
Оқулық
Дәптер
Сызба құралдары
|