Материалдар / Ветеринарлық дәріхана ашу бизнес жоспары

Ветеринарлық дәріхана ашу бизнес жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ветеринариялық дәріхана-тұтынушы өз жануарлары үшін дәрі-дәрмек сатып ала алатын, сондай-ақ дәрі-дәрмектерді таңдау бойынша кәсіби кеңес алатын мекеме.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
21
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






КУРСТЫҚ ЖҰМЫС


«Бизнес-жоспарлау» пәні бойынша

Тақырыбы


Ветеринарлық дәріхана ашу бизнес жоспары














Орындаған:


Тексерген:


















Орал 2022

Мазмұны


Кіріспе.................................................................................................................3

1 бөлім. Жобаның түйіндемесі.........................................................................................................5

2 бөлім. Өнімнің сипаттамасы......................................................................................................6-7

3 бөлім. Нарықты талдау, бәсекелестік деңгейін бағалау...............................................................................................................8-9

4 бөлім. Маркетингтік жоспар...............................................................................................................10-12

5 бөлім. Өндірістік жоспар...............................................................................................................13-14

6 бөлім. Ұйымдастыру, басқару және құрам................................................................................................................15-16

7 бөлім. Қаржылық жоспар..............................................................................................................17-19

SWOT- талдау................................................................................................ 20-21

Қорытынды....................................................................................................22-23

Пайдаланған әдебиеттер................................................................................24





























Кіріспе

Көшпелі өмір сaлтын ұстанған ұлтымыздың тaрихына көз салсақ, бүткіл тіршілігінің, тұрмыс-салтының өн бойына нәр берген, жесе азық, ішсе сусын болған, тіпті, киім-кешегіне дейін қамтамасыз етіп отырған төрт түліктің алар орны ерекше екені белгілі. Ал осы мал шаруашылығы ветеринария саласымен етене байланысты. Бүгінгі әлемдік нaрықта мал ауруымен күресуге арналған ветеринарлық дәрі-дәрмектер мен дезинфекциялық құралдардың мол таңдауы бар.  
Жaлпы,Ветеринарлық дәріханa – ветеринарлық азықтар мен дәрілердің алуан түрін ұсынатын бөлшек сауда ұйымы болып табылады
. Мал шаруашылығымен шұғылданатын шаруашылық құрылымдарына, жалпы мал ұстайтын тұрғындарға қажетті, азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін аса маңызды саналатын мұндай істі қолға алудың өзі оңай еместігі де белгілі.Қазіргі таңда мал шаруашылығымен айналысатын тұрғындар саны артып келеді. Соған орай оларды зоотехникалық-малдәрігерлік талаптарға сай бағып-күту, сондай-ақ, адамдардың денсаулығына қауіп төндіруі ықтимал түрлі жұқпалы ауруларды болдырмау мен сақтандыру деңгейін көтеруге де көбірек көңіл бөліп, профилактикалық шараларды уақытылы жүргізуді қажетсінетіндігі де даусыз. Дәл осы тұста оларға қарсы қолданылатын дәрі-дәрмектер мен препараттардың сапалы да сенімді, әрі қолжетімді болуы, профилактикалық шаралардың белгіленген тәртіппен ұйымдастырылуы шарт. Жаңа дәріхана осы талаптардың толықтай сақталынуына кепілдік береді. Қазіргі таңда жеке ветаптектер өте сирек кездеседі. Көп жағдайда дәріханалық пункттер ветеринарлық клиникалар мен кабинеттерде болады, бұл ветеринарға барғаннан кейін бірден қажетті препараттарды сатып ала алатын клиенттер үшін де, дәріханалық пункттер қосымша табыс көзі болып табылатын клиникалардың өздері үшін де қолайлы.




«VET-ANIMAL» малдәрігерлік дәріханасын ашуға арналғанбанк кредитін алу жоспары











1 бөлім. Жоба сипаттамасы (түйіндеме)


1-кесте

Аты-жөні

Амангелдин Думан

Азаматтығы

Қазақстан Республикасы

Мекен-жайы

БҚО Орал қаласы

Жеке куәлік


Туған жылы мен орны


ЖСН


Мамандығы

Ветеринарлық медицина

Мүгедектігі

-

Байланыс мәліметтері


Қарыз алудың мақсаты:

Мал дәрігерлік дәріхана ашу

Валютасы:

Теңге

Жобаның жалпы сомасы, теңге:

2 000 000

Өтеу мерзімі

2 жыл

Төлеу уақыты

Ай сайын

Пайыздық мөлшері

6 пайыз

Бастапқы өндірістік шығын мөлшері

928 000



























2 бөлім. Өнімнің (қызыметтің) сипаттамасы

Дәріхана – дәрі-дәрмек дайындaйтын және сaтатын мекеме немесе aурухана бөлімі болып табылады.Ал, Дәрі-дәрмектер - емдік немесе алдын ала емдеу мақсатында колланылатын заттар немесе олардың қоспасы, ауруды емдеу және аурудан сақтандыру үшін қолданатын шипалы заттар. Бaстапқыда дәріхана ашу үшін сізге ғимарат керек. Дәріхананы бөлек ғимаратта да, сауда орталықтарының ішінде де орналастыруға болады. Қалaның адам көп жүретін аудандарынан немесе көлік көп жүретін көшелерден іздеген жөн. Ветеринариялық дәріхананың негізгі сатылатын тауары иттерді, мысықтарды, кеміргіштерді, құстарды, аквариум балықтары мен бас сүйектерін, сондай-ақ ауыл шаруашылығы малдарын қоса алғанда, үй жануарлары ауруларының кең спектрін емдеуге және алдын алуға арналған ветеринариялық препараттар кіреді. Ветеринариялық дәріхананың ассортименті оған дәрумендерді, жемдерді, аксессуарларды және басқа да жануарларды күтуге арналған ілеспе тауарларды қосу есебінен кеңейтілетін болады. Ветеринариялық дәріхананың ассортименті үй жануарларының иелері тарапынан препараттарға сұраныс пен пікірлерді зерттеу және бәсекелестердің ұсыныстарын талдау негізінде қалыптастырылады.

2-кесте

Атауы

Сипаттамасы

Антигельминтиктер

Мысықтар / иттер/кеміргіштер үшін кең спектрлі антигельминтиктер.

Тамшылар, суспензия, паста, гель, таблеткалар.

Антиоксиданттар және антигипоксанттар

Жануарлардың ағзалары мен тіндердің созылмалы гипоксиясын емдеуге арналған препараттар. Капсулалар.

Антисептиктер


Антисептиктер, қабынуға қарсы, жараны басатын препараттар. Спрей, Құтылар, құймалар.

Биопрепараттар

Вирустарға жануарлардың барлық түріне инфекцияларға қарсы вакциналар.

Витаминдер

Рептилийге арналған витаминдік кешендер, витаминдік қоспалар.

Гепатопротекторлар


Бауыр ауруларын емдеуге арналған препараттар. Суспензия, паста, таблетка.

Көз тамшылары


Жануарлардың офтальмологиялық ауруларын емдеуге және алдын алуға арналған көз тамшылары.

Гомеопатия


Гастроэнтеритті, гастрит, колит, пакреатитті, құсу, колит, улану, дисепсия, циститті, остеопороздың кешенді терапиясын, остеомаляцияны, рахитті, тірек-қимыл аппаратының жарақаттарын, дерматитті емдеуге арналған препараттар, зат алмасу бұзылғанда, репродуктивті жүйе және сүт безі аурулары және т.б. (иттер, кеміргіштер, жылқылар, қара мал үшін))

Имуностимуляторлар



Иммундық тапшылық жағдайларды түзетуге арналған препараттар, вирусқа қарсы иттер/ басқа Үй жануарларына/терісі бағалы жануарларға/ ауыл шаруашылығы құстарына арналған препараттар

Инсектоакарицидтер


Инсектоакарицидті ошейниктер, препараттар, аэрозольдар, спрейлер.

Контрацептивтер

Барлық түріне арналған арналған контрацептивті гормондық препараттар. Тамшылар, таблеткалар.

Кремдер, май, спрей

Тері майы, ауыз қуысына арналған спрей.

Нефропротекторлар


Бүйрек қызметін қолдауға және созылмалы бүйрек жетіспеушілігін емдеуге арналған препараттар.

ҚҚСД

Иттерге/мысықтарға/кеміргіштерге/ІҚМ/шошқаларға / жылқыларға арналған стероидты емес қабынуға қарсы препараттар.

Пребиотиктер


Микрофлорасын қалыпқа келтіруге арналған жемдік қоспалар, сусындар, пасталар.

Микробқа қарсы


Үй жануарларына арналған бактериялық инфекцияларды емдеуге арналған препараттар.

Стероидты

Үй жануарларына арналған стероидты қабынуға қарсы препараттар.

Седативті

Тыныштандырғыш және тыныштандырғыш құралдар.

Құлақ тамшылары

Октодектозды емдеуге арналған құлақ тамшылары.

Фунгицидтік

Фунгицидтік препарат.

Хондропротекторлар


Буындар мен омыртқаның дегенеративті ауруларын емдеуге арналған препараттар.

Жем

Барлық түріне арналған.

Қояндарға арналған азық

Қояндарға арналған азық.

Балықтарға арналған жем

Аквариум балықтарына арналған жем.

Аксессуарлар және амуниция

Рулеткалар, ошейники, комбинезондар

Груминг

Когтерезкалар, фурминаторлар, шампуньдер.

Табақшалар, астаулар және суарғыштар

Мискалар, астаушалар, суарғыштар, автокормушкалар.

Гигиена құралдары


Құлақты тазалауға арналған лосьон, шампунь. сіңіргіш жаялықтар, тіс пасталары.



Бүгінгі күні бұл қалыпты жұмыс істеуі үшін ветеринарлық дәріханада болуы керек өнімдердің оңтайлы жиынтығы.

3 бөлім. Нарықты және негізгі бәсекелестерді талдау

Кәсіпорынның өнімдері жергілікті жерде басқа да шаруашылықтардың болуына қарамастан бәсекеге қабілетті.Қазіргі таңда БҚО-да шамамен 30ға жуық ветеринарлық дәріхана бар. 2019 жылдың алғашқы жеті айының қорытындысы бойынша, ауыл шаруашылығындағы ішкі жалпы өнім көлемі 1,3 трлн теңгеге жетті. Бұл өткен жылдың осы уақытымен салыстырғанда 12,5% артық. Ал осы уақыттағы инфляцияны ескерер болсақ, аталған уақыттағы өнім көлемінің нақты өсімі 3,5% деңгейінде.
2019 жылдың статистикасы бойынша мал азығының орташа бағасы 2018 жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 9% - ға өсті. Сонымен қатар, 2008-ші жылдардың басынан бастап БҚОда үй жануарларының саны біртіндеп өсуде, бұл жемге және ветеринарлық қызметтерге сұраныс тудырады. Әртүрлі бағалаулар бойынша, 2017 жылы БҚОда шамамен 2,5 млн.мысық, 3 млн. ит және шамамен 3 млн. құс, тасбақалар, кеміргіштер және басқа тірі жануарлар бар. Бұл дегеніміз, әрбір үшінші адамға орташа есеппен бір жануардан келеді,Малдәрігерлік дәріханалар көбінесе құрамына кіретіндіктен немесе малдәрігерлік клиникалар мен орталықтарда орналасқандықтан, сатуды арттыру үшін бизнесті жоспарлау кезеңінде өз дәріханалары жоқ жақын маңдағы малдәрігерлік клиникалармен және веткабинеттермен ынтымақтастық орнатылып, байланыс жасалады. Сонымен қатар, сатып алушыларды тарту үшін сыртқы жарнаманы (кіру үстіндегі Жарық маңдайшасы, тарату сипатындағы баспа жарнамасы және басқа да түрлері) қоса алғанда, жарнаманың кейбір түрлерін пайдалану жоспарланып отыр.

Бизнес-жобаның мақсаты аудиториясы әр түрлі және тұқымды үй жануарларының иелері болады, сондықтан ветеринариялық дәріхананың орналасқан жерін таңдау алдында статистикалық ақпаратты, әлеуметтік сауалнамалар деректерін егжей-тегжейлі зерделеп, қаланың немесе елді мекеннің бірнеше жеке алынған аймақтарында үй жануарлары иелерінің шамамен санын анықтауға көмектеседі.Сонымен қатар кірісті ұлғайту үшін үй ассортиментіне үй жануарларына арналған тағамдар мен керек жарақтар кіреді.

3-кесте

Бәсекелестер

Нақтымекен-жайы

1

Ветаптека ИП Щербак

Уральск, ул. Ж. Молдагалиева, 21

2

Ветеринарная аптека Олексенко

Уральск, ул. Иксанова, 44/1

3

ZOO DOCTOR

Курмангазы, 76/1

4

Вет+

СырымаДатова, 41а



Бизнес-жоспарды әзірлеудің бастапқы кезеңі өнімді бөлшек сату нарығына, сондай-ақ жеке алынған өңірдегі бәсекелестік деңгейіне мұқият және егжей-тегжейлі талдау жүргізу болып табылады. Бәсекелі күреске неғұрлым тиімді қатысу үшін алынған ақпаратты пайдалану үшін бәсекелес компаниялардың күшті және әлсіз орындарын белгілеу қажет.


Қазақстан Республикасы бойынша ветеринарлық дәрі-дәрмектің орташа бөлшек сауда бағасы

2019-2020-2021 жылғы баға, теңге .




4 бөлім.Маркетингтік жоспар

Клиенттік аудиторияны тартуға бағытталған ветеринариялық дәріхананың маркетингтік жоспары бірнеше бөліктен тұрады, олардың әрқайсысы табысқа жету үшін өте маңызды.

  • Қолжетімді бұқаралық ақпарат құралдарындағы ауқымды жарнамалық науқан – өңірдің баспасөзінде,радиостанцияларда және аймақтық теледидарда.

  • Тауарлар, акциялар мен жеңілдіктер туралы ақпаратпен барынша толтырылған ветеринариялық дәріхананың сайтын әзірлеу.

  • Аймақтың ветеринариялық клиникалармен өзара ынтымақтастық туралы келісім-шарттар жасасу.

  • Жарнама парақшалары мен флаерлер арқылы таратылуы тиіс пошта қызметтері.

  • Акциялық ұсыныстар жүйесін әзірлеу және тұрақты клиенттер үшін арнайы жеңілдік карталарын басып шығару.


Хабарландыруға міндетті:

  • ОЖЖ ұстау;

  • орналасқан жері, жұмыс уақыты туралы маңызды ақпаратты жеткізу;

  • дәріхана желісінің беделі туралы айту;

  • сарапшылықты көрсету,

  • хабарландыруда дәріхананың атауын пайдалану.

Неден бастау керек ?

Жарнама алаңдары біртіндеп қосылды. Яндекс басталды.Директ. Бірінші кезең-жалпы сұраныс бойынша компаниялар (ветклиника, ветаптека, тәулік бойы қызмет көрсету ). Екінші кезеңде негізгі қызметтер пысықталды.Бұдан әрі жарнама іске қосылады, бәсекелестер және одан да көп сирек қызметтер. Параллель-аналитика( не жұмыс істейді, не жоқ), түзету және масштабтау.

Параметрлерді талдау және түзету

Ветеринариялық дәріхананың интернет-жарнамасының әсері бірден көрінеді-сізге қоңырау шалады немесе жоқ. Егер қоңыраулар мен өтінімдер болмаса, жарнамаға аудит жүргізіп, дұрыс жұмыс істемейтіндігін анықтау керек.

Біздің жағдайда жұмыстың алғашқы екі айының нәтижесі:

4-кесте


1 ай

2 ай

Конверсия " сайтқа жазу басу”

8%

7%

Конверсия " контактілер бетін көру үшін басыңыз”

10%

9%



Көрсеткіштер жаман емес, бірақ екінші айдан бастап конверсия төмендеді. Біздің веб-талдаушыларымыз науқандарды және статистиканы апта сайын қарайды, ал толық талдауды айына бір рет жасайды. Бұдан әрі екінші айдан кейін жобаның веб-аналитикасы негізінде түзетулердің мысалдарын келтіремін.

Бәсекелестердің жарнамасын қадағалаймыз.

Интернет-жарнамаларды іске қосқаннан кейін бірнеше айдан кейін бәсекелестер қатты белсендіріледі — іздеуде, соның ішінде біздің брендтік сұраныстар бойынша жарнамалана бастады.

Жеке ветеринария -бұл жоғары бәсекеге қабілетті тақырып, БҚОда 30-ден астам ветеринарлық дәріханалар жұмыс істейді.Интернет-жарнаманың әсері кенеттен жоғалып кетпеу үшін бәсекелестердің жарнамасын үнемі қадағалау керек: орналастыру орындары, жарнама мәтіндері, жарнама үшін арналған беттері.






Ең жақсы жұмыс істейтін идеялар

Брендті жарнама

Сіздің бренд сұрауларыңыз бойынша басқа дәріханалардың жарнамасының орналастыруын тексеріңіз. Олар жоғары болады , ал кім жоғары, сол көп трафик алады . Брендтік трафик арзан, сондықтан брендтік сұраныс бойынша жарнамалау және лидтерді жіберіп алмау керек.

Жарнамалық бумадағы сапалы контент

Қосымша белсенділік: әлеуметтік желілерді жүргізу үшін Тапсырыс беруші блогерді шақырды, ал біз сайтқа ақпарат-мақалалар жазу үшін копирайтер жинадық. Осылайша біз ақпараттық сұраныстар үшін алға жылжыту үшін сапалы посттар мен қосымша отырғызулар алдық,ал Тапсырыс беруші- өтініштер санының артуы.

Кері байланыс

Әлеуметтік желілердегі ашық пікірлер, онлайн-чаттар, мессенджерлер арқылы байланыстың қосымша тәсілдері-бұл келушілердің кері байланысы мен пікірлері ғана емес, сондай-ақ өтінім алудың қосымша жолдары. Олар қандай да бір себептермен қоңырау шалғысы келмейтін немесе дәріханаға бару керек немесе үй жануарын емдеуге болатынын білмейтін адамдардан өтініш алуға мүмкіндік береді.

Жыл бойы сатылымдар төмендегі кестеде берілген маусым индекстерін ескере отырып өзгеріп отыратын болады:



5 бөлім.Өндірісті жоспарлау

Ветеринариялық дәріхана өндірісінің жоспары:

Ветеринарлық дәріхана БҚО,Зашаған кентінің Жәңгір хан сауда орталығының бірінші желісінде болады, бұл мекеменің жақсы көрінуін қамтамасыз етеді. Ветаптекке тікелей жақын жерде ветеринариялық клиника(БҚАТУ) орналасатын болады, онымен ынтымақтастық туралы келісім жасалады.

Ветеринариялық дәріханаға арналған үй-жай оқшауланған болады және жеке есігі болады. Сауда нүктесінің жалпы ауданы 40 шаршы метрді құрайды. Дәріхананың қабырғалары ашық түске боялады. Жөндеу құны 100000 мың.тг құрайды.

Малдәрігерлік дәріхана қызметінің негізгі кезеңінің тұрақты шығындарына сатушы-кеңесшіге жалақы төлеу және зейнетақы қорына аударымдар,жалдау ақысы,дәрілер мен қосымша заттарға төлемдер кіреді.

Сату басталғанға дейінгі дайындық мерзімі 90 күнді құрайды. Оған кіреді:

1. Ветеринариялық дәріхана үшін үй-жайды таңдау және жалдау шартын тіркеу.

2.Үй-жайды дайындау және жабдықтау.

3.Және БҚО Ауыл шаруашылығы қадағалауының қорытындысын алу.

4.Лицензия алу (беру мерзімі-45 күнге дейін).

5.Жеткізу шарттарын жасау және ассортиментті қалыптастыру.

6.Қызметкерлерді іздеу және жұмысқа қабылдау.

Ветеринариялық дәріхананың басшылығын жеке кәсіпкер өзіне алады. Ол: лицензияны ресімдеу және алу, сәйкестік сертификаттарын және гигиеналық қорытындыларды алу, сауда қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру және бақылау, жұмыс кестесін жоспарлау, ветеринариялық өнімдер мен зоотауарларды жеткізумен, тапсырыстармен және сатумен байланысты келіссөздер жүргізу, сату көлемі туралы есеп жүргізу, препараттарды сақтауға арналған үй-жайдың тиісті жағдайын қамтамасыз ету үшін жауапты болады. Малдәрігерлік дәріхананың сатушы-кеңесшілері, өз кезегінде, тауарды қабылдауға және орналастыруға, сату процесіне, клиенттерге кеңес беруге, сауда залында тазалықты сақтауға жауапты болады.

Таңдалған үй-жай ветеринариялық қызметке лицензия алу үшін барлық шарттарға сәйкес келеді. Үй-жайда бірнеше бөлме бар, оның ішінде препараттарды сақтауға арналған.

Үй-жай құрамында:

  • Сауда залы – 25 ш. м.

  • Ветпрепараттарды сақтауға арналған қойма-5 ш. м.

  • Дүкен директорының бөлмесі-5 ш. м.

  • Қызметтік персоналға арналған бөлме-5 ш. м.

5-кесте.Жабдықтар тізімі



Атауы

Бағасы

Саны

Сомасы,мың тг

1

Препараттарға арналған шыны витрина

54000

3

160000

2

Әйнектелген сөре

27000

6

160000

3

Сатушының жұмыс орнына арналған тіреуіш

54000

1

54000

4

Сплит-жүйе

82000

1

82000

5

Санитарлық торапты жабдықтау

82000

1

82000

6

Фармацевтикалық тоңазытқыш камера

240000

1

240000

7

Кассалық аппарат және ақша жәшігі

130000

1

130000

8

Қолма-қол ақшасыз төлеуге арналған эквайринг терминалы

160000

1

160000

9

Жарық пен оргшыныдан сыртқы маңдайша

130000

1

130000

10

Дәріхана қызметкерлеріне арналған халаттар

10000

2

20000

11

Қосымша тауарлар

82000


82000


Жиыны



928000





6 бөлім. Ұйымдық жоспар

Жобаны сәтті жүзеге асырудың маңызды факторларының бірі жоспарды іске асыру үшін қажетті міндеттерді жүзеге асыратын және кәсіпорынды одан әрі дамыту үшін қызмет атқарып, қолайлы шешімдер қабылдайтын кәсіби және тәжірибелі мамандар тобын қалыптастыру болып табылады. Сондықтан да кәсіпорынның кадр қызметін қалыптастыру үшін ұйымның экокномикалық қызметінің жоғары деңгейін қамтамасыз ете алатын арнайы және жоғары білімі бар жұмыс тәжірибесі жоғары мамандар алынады.

Жеке ветеринариялық дәріхананы ашу үшін жоғары немесе орта фармацевтикалық не ветеринариялық Білім және мамандығы бойынша кемінде 3 жыл жұмыс өтілі талап етіледі.Жұмыс кестесі сатушылар – ауысым. Ветеринариялық дәріхананың бухгалтерлік қызметін жүргізуді директорға беру жоспарлануда.

6-кесте

Аты-жөні

Қызметі

1

Тілеуова Ақтоты

Директор-есепші


2

Құбашева Райхангүл

Сатушы-фармацевт


3

Нұрланқызы Айкөркем

Сатушы-кеңесші(фармацевт)




7-кесте

Қызметі

Жұм.саны

Жалақы

Ай сайынғы төлем қоры

Жылынатөлем, тг

1

Директор

1

100000

100000

1,200000

2

Сатушы-фармацевт

2

160000

160000

1,920000


Жиыны

3


260000

3,120000



Жұмыс уақыты:

Аудиторияны барынша қамту мақсатында ветеринариялық дәріхананың жұмыс уақыты сағат 8-00-ден 20-00-ге дейін түскі үзіліссіз және демалыссыз болады.

Айына бір жұмыс күні ветеринарлық дәріхананың үй- жайларын санитарлық қызмет көрсету үшін бөлетін боламыз.












7 бөлім. Қаржылық жоспар

Жобаны жүзеге асырудың басталу кезеңі – 2021 жылдың 1- тоқсаны

  • Жүзеге асырудың бастапқы көлемі «Өндірістік жоспар » бөлімінде көрсетілген.

  • Жоба уақытының есптік мерзімі - 2 жыл.

  • Бұл жобаның қаржылық және экономикалық есептеулері осы бизнес жобаны жасау барысында қалыптасқан тұрақты бағалар негізінде қалыптасқан.


Жобаны қаржыландыру:

Мал дәрігерлік дәріхананы ашуға жұмсалатын инвестиция көлемі 2 000 000 тг құрайды.

8-кесте.Несие өтеу және шарттары:

Несие валютасы

Теңге

Пайыздық мөлшері

16 %

Несиелеу мерзімі

2 жыл

Пайызды және негізігі қарызды төлеу

Ай сайын

Төлеу түрі

Бірдей сомада бөліп төлеу



Несиелер

2021

2021 2022

Барлығы

Жылдық пайыздық мөлшері

6 %

6%


Негізгі қарызды өтеу

1 060 000

1 060 000

2 120 000

Өтелген пайыз

60 000

60 000

120 000









ӨНІМГЕ ЖҰМСАЛАТЫН ШЫҒЫНДАР

10-кесте.Бастапқы шығындар:

Атауы

Бағасы

Саны

Сомасы, тг

1

Препараттарға арналған шыны витрина

54000

3

160000

2

Әйнектелген сөре

27000

6

160000

3

Сатушының жұмыс орнына арналған тіреуіш

54000

1

54000

4

Сплит-жүйе

82000

1

82000

5

Санитарлық торапты жабдықтау

82000

1

82000

6

Фармацевтикалық тоңазытқыш камера

240000

1

240000

7

Кассалық аппарат және ақша жәшігі

130000

1

130000

8

Қолма-қол ақшасыз төлеуге арналған эквайринг терминалы

160000

1

160000

9

Жарық пен оргшыныдан сыртқы маңдайша

130000

1

130000

10

Дәріхана қызметкерлеріне арналған халаттар

10000

2

20000

11

Қосымша тауарлар

82000


82000


Жиыны



928 000

11-кесте.Өнімнің айына сатудан келетін табыс:

Өнімнің атауы

Орташа бағасы

Күніне өтетін

Өнім

Айына өтетін өнім

1 айлық бағасы


Дәрі-дәрмек


Орташа есеппен 1300 тг


15шт


450шт


 585 000 тг


12-кесте.Айына кететін тұрақты шығындар:

Шығындар


Бір айда , тг

Несие шығындары

88 334

Тауарлар ассортиментін толықтыру

100 000

Байланыс қызметтері

5 000

Коммуналдық төлем

40 000

Жарнама шығыстары

8000

Қызметкерлердің жалақысы

260000

Барлығы

501 334



1 айдағы пайда = 585 000-501 334=83 666 тг

Салық.

Салық ЖК ретінде оңайтылған декларация бойынша 6 айда 3% төленеді

585 000 * 6 = 3 510 000 тг

3 510 000 * 3% = 105 300(салық)

Рентабельділігін анықтау:

Р= * 100% = 14%


Қайтарылымдылық (окупаемость)

БК= 2 120 000 Таза пайда= 83 666

РР = = 25 ай (2 жыл 1 ай)


13-кесте.Ветеринарлық дәріханаға SWOT- талдау.

Қызметтің көптүрлілігі сыртқы ортада болып жатқан және ұйым бақыламайтын оқиғалардың негізгі массасының кездейсоқ сипатымен түсіндіріледі. Ұйымның мүмкіндіктерін зерттеудің барлық процесі SWOT-талдау деп аталады (ағылш. strengths (S) – күшті, weaknesses – (W) - әлсіздік, opportunities (O) – мүмкіндіктер, threats (T) - қауіптер).



S-strengths

КҮШТІ ЖАҚТАРЫ

O-opportunities

ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ

* Өнім сапасы

* Ассортимент

* Орналасқан жері

* Өнімнің ассортиментін өзгерту, сұранысқа икемді жауап беру мүмкіндігі

*Жоғары білікті

персонал

*Қызмет сапасын бақылау

*Клиенттер үшін жақсы атмосфера

* Жеке алынған ауданда халықтың тығыздығы жоғары.

* Қаланың нақты бөлігіндегі халықтың әл-ауқатының жоғары деңгейі.


* Дара нүкте, танылмайтын бренд

* Өндіріс көлемінің аз болуына байланысты жеткізушілерде көтерме жеңілдіктің болмауы

* Пайдаланылған жеткізу арналарының болмауы

* Қаржы ресурстарының жетіспеушілігі өндірісті қайта ұйымдастыру мүмкіндігін шектейді.


W-weaknesses

МҮМКІНДІКТЕР

T-threats

ҚАУІПТЕР

* Дәріхананың қоныстануы сұраныс деңгейінің артуын қамтамасыз етеді;

* Жалға алынатын орынның көлемі болашақта өндіріс көлемін ұлғайтуға, қосымша құрал-жабдықтарды сатып алуға мүмкіндік береді

*Жоғары ассортимент бәсекелестік артықшылығы болып табылады. Бұл нарықтың осы сегментінде бәсекелестердің болмауына байланысты.


* Тексеруші органдармен тұрақты қатынастардың болмауы

* Шикізат пен бастапқы өнімдер бағасының өсуі




Осы SWOT талдаудан, егер ұйымның барлық стратегиялық бағыттары бойынша дамуына мақсат қойса, кәсіпорынның даму келешегі бар екені жақсы көрінеді.



Қорытынды

Жобада малдәрігерлік дәріхана бойынша бизнес – жоспардың негізгі теориялық және практикалық аспектілері, оның қаржылық – экономикалық жүзеге асырылуы зерттелді. Кәсіпорын алдында туындайтын негізгі мәселер, бизнес – жоспар құрылымы және де оны дамыту шығындарын есепке алу шаралары жүргізілді. Кәсіпорынның бірінші жылындағы қаржылық жоспар жасалды, алдағы уақытқа нақты мақсаттар қойылды. Бұл жұмысты жасау кезінде мен кәсіпкерлік ашу кезінде тәуекелге бару, өнімді жаңарту, технология, ұйымдастырушылық басқару мәселелері бірінші орында тұратынын түсіндім. Осыған сәйкес дәріханамның әлсіз және күшті жақтарын талдай отырып кішігірім бизнес – жоспар жасадым.

Бүгінде әрбір бесінші отбасында жануар өмір сүреді. Бұл мысық немесе ит, үй жануарларына қарамастан, барлық үй әуесқойлары мұқият күтімді талап етеді.

Ветеринариялық дәріхана-тұтынушы өз жануарлары үшін дәрі-дәрмек сатып ала алатын, сондай-ақ дәрі-дәрмектерді таңдау бойынша кәсіби кеңес алатын мекеме.

Осы бизнес өзімен бірге қандай артықшылықтар алады? Әрине, кез-келген кәсіпкер бизнестің басында: неге клиника емес, ветеринарлық дәріхананы немесе зоомагазинді ашу керек, мысалы. Бірақ жауап өте қарапайым. Біріншіден, ветеринариялық дәріханалардың өнімдеріне тұрақты сұраныс бар, өйткені кез келген медициналық қызмет үшін инъекция және т.б. қажет. Екіншіден, осы нарықтық тауарлардағы бәсекелестік бастапқы кезеңде тұр, бұл нарыққа "ауыртпалықсыз" кіруге мүмкіндік береді. Үшіншіден, дәріхана дүкенінде жануарларға арналған жем, аксессуарлар мен ойыншықтарды қосу арқылы ассортиментті оңай түрлендіруге болады.

Бизнесті құрудың күрделілігі ұйымдық-шаруашылық қызмет нысанын таңдауда. Жеке кәсіпкер ретінде тіркелу меншік иесінің жоғары немесе орта фармацевтикалық/ветеринарлық білімі, сондай-ақ кемінде үш жыл жұмыс өтілі болған жағдайда ғана мүмкін болады. Бұдан басқа осындай қызметтерді көрсетуге лицензия, санитарлық қорытынды және басқа да сертификаттар алу қажет.

Қызметтің табысты болуына қолайлы ұсыныстар мен кеңестер әзірлеу - ветеринариялық дәріхананың бизнес-жоспары әзірленді. Таңдалған Бизнестің өзектілігінің негіздемесі келтірілген,оның барлық басым сипаттамалары берілген. Қызметтің мәні сипатталған, өткізу нарығы талданды, тұтынушылардың негізгі санаттары анықталды. Бизнестің қаржылық құрамына талдау жүргізілді. Негізгі ұйымдастыру кезеңдеріне қатысты тиімді кеңестер, атап айтқанда дұрыс орналасқан жерін таңдау, білікті кадрларды іріктеу, дәріханада ұсынылған ассортименттік тізбе келтірілген.Қызметтің мәні мен ұсынылатын қызметтердің сипаттамасы, ұсынылатын тауарлардың ассортименттік тізбесі сипатталған. Қажетті жабдықтардың тізбесі әзірленді. Негізгі қаржылық көрсеткіш – жалпы түсім есебі жүргізілді,сондай-ақ жобаның шығыс бөлігі талданды. Қызметті одан әрі дамытудың перспективалы бағыттарының, сондай-ақ дәріхананың қазіргі "әлсіз" жақтарын жетілдіру жолдарының тізбесі келтірілген.Қазіргі нарықты зерттеу және талдау жүргізілді, тауарларды өткізудің негізгі арналары анықталды, негізгі тұтынушыларды саралау жүргізілді. Бизнестің мақсаттары мен міндеттері нақты қойылған, миссия тұжырымдалған. Әзірленген тиімді маркетингтік жоспар, онда маңызды құрамдас бөлігі жарнама болып табылады. Қажетті ресурстардың көздері мен көлемі талданды. Мемлекеттік деңгейде ветеринариялық істің дамуына баға берілді.

Қорытындылай келе,Ветеринариялық дәріхана бизнес ретінде-өте тиімді шешім. Жылдан жылға дәріхана көлемі кеңейтілетін болады және жаңа қызметтер енгізіліп, сатылымды да пайданы да ұлғайтуға басты назар аудартылатын болады. Бір сөзбен айтқанда малдәрігерлік дәріханамен айналысу қайтарымы мол , өндіріс дұрыс ұйымдастырылған жағдайда мол түсім әкелетін бизнес түрі деп айтсам да болады.



Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Негізгі оқу әдебиеттер:

  1. Қазақстан Республикасы.Заңдар. Қазақстан Республикасының «Жеке кәсіпкерлік туралы» заңы: [Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылы 31 қаңтардағы №124-ІІІ қаулысымен қолданысқа енгізілген]. – А.: «Бико» БҮ, 2015

  2. Нысанбаев С.Н., Коммерциялық кәсіпкерлік негіздері. – Алматы: Қазақ Университеті, – 1-3 б.

  3. Бизнесті қалай ұйымдастыруға болады: оқу-әдістемелік құрал. – Астана, 2015 жыл.

  4. Ауыл шаруашлығын өркендету жөніндегі ұсыныстар. Алма – Ата : Қайнар, 1978, - 326 б.

  5. Агробизнес: Ауыл кәсіпкерінің бизнес – жоспары: оқу құралы / Әбділдин С.А .:Евразия –Қазақстан қоры, 1999. – 88 б.

  6. Қазақстан Республикасы. Заңдар. Қазақстан Республикасының «Салық және басқада бюджетке міндетті төлемдер жөнінде» Кодексі. – 2008 ж.

  7. Нысанбаев С.Н., Коммерциялық кәсіпкерлік негіздері. – Алматы: Қазақ Университеті, – 1-3 б.

  8. Кәсіпкерлік негіздері. Лекциялық курс, оқулық / Бисенғазиев М.Б., Хамитов А.Ш. – Орал: 2001. – 242 б.

  9. Электонды ресурстар:https://www.ebooks.semgu.kz

  10. Электонды ресурстар:https://www.inform.kz



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ