Материалдар / Виет теоремасы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Виет теоремасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Виет теоремасы туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
638
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2. Теңдеулер және теңсіздіктерКүні:Сынып: 8Мектеп: «Б.Нұрлыбеков»

Мұғалімнің аты – жөні: Джанибекова Салтанат.


Қатысқандар саны: Қатыспағандар
Сабақ тақырыбы:8.2.2 Виет теоремасы
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешеді;8.2.2.4Виет теоремасын қолданады;

Сабақ мақсаттары:
  • Квадрат теңдеулерді шешуге үйрету;
  • Виет теоремасын келтірілген квадрат теңдеулерді шешуге қолдана білуге дағдыландыру;
  • Бағалау критерийлері:
  • Виет теоремасын пайдаланып есептер шығарады,
  • теңдеулерді жүйелі түрде орындай біледі.
  • Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология
  • квадрат теңдеу
  • кері теорема
  • Виет теоремасы
  • Диалог пен жазу үшін пайдаланатын сөздер мен тіркестер;
  • Виет теоремасы.........теңдеулерді шешуде қолданылады
  • Егер теңдеулердің түбірлері белгілі болса, келтірілген квадрат теңдеу................. беріледі


  • Құндылықтарды дарытуОқушылар арасыда жақсы қарым – қатынас орнатуЫнтымақтастық орнатуСын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту

    Пәнаралық байланыстарИнформатика, әдебиет
    Алдыңғы білімКвадрат теңдеулер, квадрат теңдеудің түрлері, оларды шешу
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтың жоспарланған іс - әрекетРесурстар
    Сабақтың басы7 минҰйымдастыру кезеңі:
  • Амандасу
  • Оқушыларды түгендеу
  • Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау
  • Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру
  • Қызығушылықты ояту арқылы үй тапсырмасын тексеру, пысықтау
  • «Сен маған, мен саған» ойыны арқылы оқушылардың өтілген сабақ бойынша білімі талқыланады







    Слайд № 1









    Сабақтың ортасы30 мин









































































    Типтік есептер шығару

















































    Сергіту сәті



















































    Оқулықтағы есептерді шығару
    Жаңа тақырыпты ашуАнықтама:

    Түрінде берілген теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеулерді Виет теоремасы бойынша табуға да болады. Теорема: теңдеуінің түбірлері болса, онда оның түбірлерінің қосындысы қарама – қарсы таңбамен алынған 2 – ші коэффициентке тең, ал түбірлерінің көбейтіндісі бас мүшеге тең. Яғни,

    Мысалы, Теңдеуінің түбірлерін тапШешуі: Жауабы: 5; 4







    Топтық жұмыс
  • Халқымыздың мақал – мәтелдері бойынша келтірілген квадрат теңдеу құру


  • Әр топқа мақал мәтелдер беріледі, соған сәйкес оқушылар теңдеу құрады.

    Виет теоремасын қолданып, теңдеуді шешу (ұшаты шарлар)









    №261, 262

  • Берілген теңдеудің келтірілген квадрат теңдеу болатынын анықтау
  • Виет теоремасын қолданып теңдеудің түбірлерін табады
  • Түбірлері бойынша келтірілген квадрат теңдеу құрады




























































  • Слайд № 4













    Слайд №5





    Сабақтың соңы8 мин

    Кері байланыс





































    Үйге тапсырма



    Рефлексия



  • Виет теоремасы қалай тұжырымдалады?




  • № 263, №264





    Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім





























    Слайд









    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Дифференциялық тапсырманы ұсыну
  • Өз бетінше іздену арқылы
  • Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу(смайлик арқылы)Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!