0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2. Теңдеулер және теңсіздіктерКүні:Сынып: 8 | Мектеп: «Б.Нұрлыбеков» Мұғалімнің аты – жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Қатысқандар саны: Қатыспағандар | ||
| Сабақ тақырыбы: | 8.2.2 Виет теоремасы | |
| Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: | 8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешеді;8.2.2.4Виет теоремасын қолданады; | |
| Сабақ мақсаттары: | ||
| Бағалау критерийлері: | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология | |
| Құндылықтарды дарыту | Оқушылар арасыда жақсы қарым – қатынас орнатуЫнтымақтастық орнатуСын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту | |
| Пәнаралық байланыстар | Информатика, әдебиет | |
| Алдыңғы білім | Квадрат теңдеулер, квадрат теңдеудің түрлері, оларды шешу | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы7 мин | Ұйымдастыру кезеңі: | Слайд № 1 |
| Сабақтың ортасы30 мин Типтік есептер шығару Сергіту сәті Оқулықтағы есептерді шығару | Жаңа тақырыпты ашуАнықтама: Түрінде берілген теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеулерді Виет теоремасы бойынша табуға да болады. Теорема: теңдеуінің түбірлері болса, онда оның түбірлерінің қосындысы қарама – қарсы таңбамен алынған 2 – ші коэффициентке тең, ал түбірлерінің көбейтіндісі бас мүшеге тең. Яғни, Мысалы, Теңдеуінің түбірлерін тапШешуі: Жауабы: 5; 4 Топтық жұмыс Әр топқа мақал мәтелдер беріледі, соған сәйкес оқушылар теңдеу құрады. Виет теоремасын қолданып, теңдеуді шешу (ұшаты шарлар) №261, 262 | Слайд № 4 Слайд №5 |
| Сабақтың соңы8 мин Кері байланыс Үйге тапсырма Рефлексия | № 263, №264 Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім | Слайд |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
| Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу(смайлик арқылы) | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу | |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Джанибекова Салтанат КойшибековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Виет теоремасы.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Виет теоремасы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Виет теоремасы туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2. Теңдеулер және теңсіздіктерКүні:Сынып: 8 | Мектеп: «Б.Нұрлыбеков» Мұғалімнің аты – жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Қатысқандар саны: Қатыспағандар | ||
| Сабақ тақырыбы: | 8.2.2 Виет теоремасы | |
| Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: | 8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешеді;8.2.2.4Виет теоремасын қолданады; | |
| Сабақ мақсаттары: | ||
| Бағалау критерийлері: | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология | |
| Құндылықтарды дарыту | Оқушылар арасыда жақсы қарым – қатынас орнатуЫнтымақтастық орнатуСын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту | |
| Пәнаралық байланыстар | Информатика, әдебиет | |
| Алдыңғы білім | Квадрат теңдеулер, квадрат теңдеудің түрлері, оларды шешу | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы7 мин | Ұйымдастыру кезеңі: | Слайд № 1 |
| Сабақтың ортасы30 мин Типтік есептер шығару Сергіту сәті Оқулықтағы есептерді шығару | Жаңа тақырыпты ашуАнықтама: Түрінде берілген теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады. Келтірілген квадрат теңдеулерді Виет теоремасы бойынша табуға да болады. Теорема: теңдеуінің түбірлері болса, онда оның түбірлерінің қосындысы қарама – қарсы таңбамен алынған 2 – ші коэффициентке тең, ал түбірлерінің көбейтіндісі бас мүшеге тең. Яғни, Мысалы, Теңдеуінің түбірлерін тапШешуі: Жауабы: 5; 4 Топтық жұмыс Әр топқа мақал мәтелдер беріледі, соған сәйкес оқушылар теңдеу құрады. Виет теоремасын қолданып, теңдеуді шешу (ұшаты шарлар) №261, 262 | Слайд № 4 Слайд №5 |
| Сабақтың соңы8 мин Кері байланыс Үйге тапсырма Рефлексия | № 263, №264 Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім | Слайд |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
| Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу(смайлик арқылы) | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу | |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
712
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













