Материалдар / Виет теоремасы 8 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Виет теоремасы 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Виет теоремасына қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2023
454
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Квадрат теңдеулер

Мектеп: БҚО,Теректі ауданы,Подстепный ауылы, Подстепный қазақ ЖОББМ

Күні: 18.12.2018

Оқытушының аты-жөні: Гумаров М.Н.

СЫНЫП: 8 сынып

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар:0

Тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді шешу

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану (2-сабақ)

Сабақтың мақсаттары

-Виет теоремасын және оған кері теореманы біледі,түсінеді.

-Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеудің түбірлерін табады және кері теореманы қолданып квадрат теңдеулерді құру есептерін шығара алады.

-Виет теоремасы мен кері теореманы пайдалану арқылы параметрі бар квадрат теңдеулерді түрлендіреді және ықшамдап шығара алады.

Бағалау критерийлері

- Виет теоремасын және оған кері теореманы біледі,түсінеді.

-Квадрат теңдеулердің түбірлерін анықтау үшін Виет теоремасын қолданады және Виет теоремасына кері теореманы қолданып берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрады.

-Виет теоремасы мен кері теореманы пайдалану арқылы параметрі бар квадрат теңдеулерді түрлендіреді және ықшамдап шығарады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:Ережелерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді

Негізгі сөздер мен тіркестер:квадрат түбір,квадрат теңдеу,квадрат теңдеудің түрлері, дискриминант, квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы, Виет теоремасы,Виет теоремасына кері теорема.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Виет теоремасын толымсыз квадрат теңдеулерге қолдануға бола ма? Жауабын түсіндіріңдер

  2. Бір түбірі 0-ге тең болатын квадрат теңдеу құруға бола ма?

Жазылым бойынша:Виет теоремасын қолданып шешуге арналған тапсырмаларды орындайды.

Құндылықтарды

дамыту

  1. 1.Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана.

-құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. Бірлескен ортада жұмыс жасау.

Осыған дейінгі меңгерген білім

Толымсыз квадрат теңдеулер мен квадрат теңдеулерді және келтірілген теңдеулерді формула арқылы шеше алады.

Пәнаралық байланыс

Физика, Информатика

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 минут






2-6 минут




6- 10минут


а) Сәлемдесу, түгендеу

ә) "Шаттық шеңбері. "Көңілді күн" әуеніне дене қимылдарын жасау

«Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. 1- топ: Жалпы түрдегі квадрат теңдеу; 2-топ: Толымсыз квадрат теңдеу; 3-топ:Келтірілген квадрат теңдеу;

Оқушылар ,әрі сол топтың мүшесі екендерін біледі..Өз топтарының атын постер арқылы қорғайды

ҚБ: Смайликтер арқылы өз-өздерін бағалайды



Әдіс: «Квадрат теңдеу тақырыбына қатысты 4 сөзді атаңыз»

І кезең: «Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.





к

в

а

д

р

а

т



д

и

с

к

р

и

м

и

н

а

н

т


к

о

э

ф

ф

и

ц

и

е

н

т



т

о

л

ы

м

с

ы

з


1. ах2+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?
(дискриминант)
3. Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
4. Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)

Дескриптор:

-квадрат теңдеуді біледі

-квадрат теңдеуді шешуді дисриминант әдісін біледі

-квадрат теңдеудің коэффициентін анықтай алады

-квадрат теңдеуді ажырата алады

ҚБ: Шапалақ

Мұғалім сөзі:

Тарихи дерек (математик Француа Виет туралы айту) Француа Виет (1540-1603) – француз математигі, алгебралық шартты белгілер жүйесін енгізген элементар алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір дамытқан. Негізі мамандығы бойынша заң қызметкері.


Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау











А-3 флипчарт,

маркер



































Сабақтың ортасы


10-20 минут













































20-25 минут





















25-35 минут




















































35-38 минут

Әдіс:Дыбыстау

Bilimland сайтынан видео көрсетемін. Бұдан оқушылар берілген тақырыпқа қатысты мәлімет алып жаңа тақырыпты меңгереді.

Жаңа тақырыпты меңгерту

Алдыңғы параграфта сендер жалпы түрдегі , мұндағы , квадрат теңдеуі түбірлерінің формуласымен таныстыңдар.

Егер және арқылы , мұндағы , теңдеуінің түбірлерін белгілесек, онда

және болатыны белгілі.

Олай болса, және -нің қосындысы мен көбейтіндісін табайық:

+ = + = ,

ал · = · = немесе + = және · = .

Мысалы, теңдеуі үшін + = және · = болады.

теңдеуінің екі жақ бөлігін бі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!