а) Сәлемдесу,
түгендеу
ә) "Шаттық шеңбері. "Көңілді
күн" әуеніне дене қимылдарын жасау
«Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа
бөлемін. 1- топ: Жалпы түрдегі квадрат теңдеу; 2-топ: Толымсыз
квадрат теңдеу; 3-топ:Келтірілген квадрат теңдеу;
Оқушылар
,әрі сол
топтың мүшесі екендерін біледі..Өз топтарының атын
постер арқылы қорғайды
ҚБ: Смайликтер арқылы
өз-өздерін бағалайды
Әдіс:
«Квадрат
теңдеу тақырыбына қатысты 4 сөзді атаңыз»
І кезең:
«Қызығушылықты ояту»
Крассворд шешеді.
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің
фамилиясы шығады.
|
к
|
в
|
а
|
д
|
р
|
а
|
т
|
|
|
д
|
и
|
с
|
к
|
р
|
и
|
м
|
и
|
н
|
а
|
н
|
т
|
|
к
|
о
|
э
|
ф
|
ф
|
и
|
ц
|
и
|
е
|
н
|
т
|
|
|
т
|
о
|
л
|
ы
|
м
|
с
|
ы
|
з
|
1.
ах2+вх+с=0,
(a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)
2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы
өрнек? (дискриминант)
3. Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент)
4. Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)
Дескриптор:
-квадрат
теңдеуді біледі
-квадрат
теңдеуді шешуді дисриминант әдісін біледі
-квадрат
теңдеудің коэффициентін анықтай алады
-квадрат
теңдеуді ажырата алады
ҚБ:
Шапалақ
Мұғалім
сөзі:
Тарихи дерек
(математик Француа Виет туралы айту) Француа Виет (1540-1603) –
француз математигі, алгебралық шартты белгілер жүйесін енгізген
элементар алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып
сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір
дамытқан. Негізі мамандығы бойынша заң
қызметкері.
Сабақ
тақырыбын, мақсатын анықтау
|