Область Жетысу, город
Талдыкорган
КГУ «Средняя школа-гимназия № 10 им. Ч.
Валиханова»
Учитель начальных классов: Сапиева Гульшат
Токтасыновна
Сайыстың тақырыбы: «Білім
бәйгесі»
Сайыстың
мақсаты: Оқушылардың әрбір пән бойынша алған
білімдерін тиянақтау, топтар бойынша сайыс өткізу, шапшаңдыққа
жинақтылыққа тәрбиелеу, ақыл – ойын
дамыту. Оқушыларды білімді, жан-жақты
болуға үйрету.Жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту.
Білімді, дарынды, озық болуға үйрету.
Түрі: Сайыс сабақ
Сайыстың
барысы
Жүргізүші:
Құрметті ұстаздар, оқушылар
бүгінгі біздің 3 сынып оқушылары арасында «Білім бәйгесі»
сайысымызға қош келдіңіздер!
Ведущий:
Уважаемые учителя, учащиеся, добро пожаловать
на викторину «Білім бәйгесі»
среди 3-х
классов.
Бүгінгі білім сайысын
бағалайтын әділқазылар алқасын таныстыруға рұқсат
етіңіздер.
Сайысқа қатысатын топтардың
таныстырылуы: топтың атауы, ұраны
Приглашаем команды для
знакомства с их названиями и девизом.
Сайыстың кезеңдерімен
таныстыру.
1
кезең «Кім жылдам?» ( пәндер бойынша
сұрақтар)
2
кезең «Жүйелі сөз, жүйрік ой» (
мақалдардың жалғасын табу)
3
кезең «Ұйқасын тап» (өлеңнің соңғы жолы
беріледі, соған өлең ұйқастырып
құрастыру)
4
кезең «Тіл өнері» (
дұрыс жауапты 2 тілде айту)
Знакомство с турами
викторины.
1
тур «Кто быстрей?"(вопросы по
предметам)
2
тур "Доскажи пословицу"
(продолжение пословиц)
3
тур "Рифма и поэт" (дается
последняя строка стихотворения, к которой следует составить
стихотворение)
4
тур "Полиглот" (произношение
правильного ответа на 2 языках)
Бәйгеге түсіп
жарыспай,
Жүйріктің бағы жана
ма?
Білім мен өнер
жұптаспай,
Тәлім, тәрбие алар
ма?
Бұл бәйге ойдың
бәйгесі.
Кім жүйрік болса сол
алда
Пусть каждый
смело вступит в бой,
В азарт
соревнования.
Успех придет
не сам собой
Помогут ваши
знания.
Желаю вам
победы!
1 кезең «Кім білімді?» (сұрақ
қойылады, қай топ жылдам жауап береді – 1
ұпай)
-
Қыс айларын
ата./желтоқсан,қаңтар, ақпан/
-
Зат есім дегеніміз не?/заттың
атын білдіретін сөзді/
-
Табиғат нешеге бөлінеді?
/2/
-
Шаршы дегеніміз не?/барлық
қабырғалары бірдей геометриялық фигура/
-
Үй жануарларын ата. (сиыр,
қой, жылқы, түйе т.б)
-
Жүз жасаған ақын? /
Ж.Жабаев/
-
Бір тәулікте неше сағат бар?/24
сағат/
-
Жүздіктен 5 ондықтан 6
бірліктен тұратын сан. (756)
-
Отанды сүю неден басталады? /Отбасынан
басталады/
-
Дарынды суретші кім? Әбілхан
Қастеев
-
Көктем айларын ата?
/наурыз,сәуір,мамыр/
-
Сан есім дегеніміз не? /заттың санын білдіретін
сөздерді/
-
Тірі табиғатқа нелер жатады? /өсімдік,
адам,жануар/
-
Қазақтың ұлы ақыны
кім? А.Құнанбаев
-
Фигураның ауданын қалай
табады? /ұзын*еніне көбейтеміз/
-
8 ондықтан 6 бірліктен тұратын
сан. 86
-
Дауыссыз дыбыстар нешеге
бөлінеді? /3/
-
1 сағатта неше минут бар? (60
мин)
-
Білім ұясы не?
Мектеп
-
Қазақстан қай жылы Тәуелсіздік
алды? 1991 ж 16 желтоқсан
1 тур «Кто
быстрей?"(вопросы по предметам)
-
- Когда все ученики идут в
школу после летних каникул? ( 1 сентября)
-
- Приставка стоит перед
корнем или после него? ( перед корнем)
-
- Когда мы говорим или
рассказываем – это речь письменная или устная? (
устная)
-
- Какое число стоит перед
числом 100? ( 99)
-
- Глагол – это часть слова
или часть речи? ( часть речи)
-
- Фигура, у которой все
стороны равны и все углы прямые, называется ….(
квадрат)
-
- А.С.Пушкин – это поэт или
композитор? ( поэт)
-
- За какими цветами ходила
девочка в сказке «12 месяцев»? ( за
подснежниками)
-
- Сколько сантиметров в
1 метре? (100)
-
- Сколько будет 9 умножить
на 3?
-
- На какие вопросы отвечает
имя существительное? (Кто? Что?)
-
- Какого числа наступает
Новый год? (1 января)
-
- Вода в твердом состоянии
– это пар или лед? (лед)
-
- Сложение проверяют
умножением или вычитанием? ( вычитанием)
-
- Линия, ограниченная с
двух сторон точками – это отрезок или ломаная? (
отрезок)
-
- Сколько будет 7 умножить
на 10? (70)
-
- «Дюймовочка» - это
зарубежная сказка или русская народная? (
зарубежная)
-
- ЖИ, ШИ пишется с
буквой?...(И)
-
-То, что находится у цветка
в земле, - это корень или стебель? (
корень)
-
- Сколько будет 6 умножить
на 1? (6)
2 кезең «Жүйелі сөз, жүйрік ой» (әр топқа
екі мақалдан беріледі)
-
Тіл тас
жарады,
Тас
жармаса бас
жарады.
-
Кітап- білім
бұлағы,
Білім-
өмір
шырағы.
-
Отансыз
адам-
Ормансыз
бұлбүл.
-
Аз
сөз-алтын,
Көп сөз –
көмір
-
Досы көпті жау
алмайды,
Ақылы көпті
дау алмайды.
-
Туған жердей жер
болмас,
Туған
елдей ел
болмас.
-
Еңбек етсең
ерінбей,
Тояды
қарның тіленбей.
-
Батырды намыс
өлтіреді,
Қоянды
қамыс
өлтіреді.
-
Ақыл
азбайды,
Білім
тозбайды.
-
Жаңбыр жауса –жер
ырысы
Батыр
туса ел
ырысы.
2 тур "Доскажи пословицу"
(каждой команде по две пословицы)
-
Терпение и труд ...
(все
перетрут).
-
Кто много читает ...
(тот много
знает)
-
Нет друга ищи, ...
(а нашёл
береги).
-
Кончил дело ...
(гуляй
смело).
3 кезең «Ұйқасын тап» Өлеңнің соңғы
жолы беріледі, соған өлең ұйқастырып
құрастыру.
.........
баламыз,
.........
саламыз.
.........
ойнаймыз,
..........
тойлаймыз.
3 тур "Рифма и поэт"
(дается последняя строка стихотворения, к которой следует составить
стихотворение)
...........
ребята
...........
живём
............
поём
………
идём
4 кезең «Тіл
өнері»
-
Күн мен түн теңелетін жыл
мезгілі /
көктем-весна/
-
Мұрты бар иегінде сақалы жоқ,
Тоны бар киеріне шапаны жоқ. /мысық-кошка/
-
Жүз теңгең болғанша, жүз …
болсын /дос-друг/
-
Қабат-қабат қаттама, ақылың
болса аттама. /кітап-книга/
-
Көру
мүщесі (
көз-глаза)
-
Балды қай аң жақсы
көреді. (аю –
медведь)
-
Футболшының алаңдағы
ойын заты /
Доп-мяч/
-
Жеті қазынаның бірі, адамды
қорып жүретін досы /ит-
собака/
-
Әр адамның шағын отаны /
Отбасы-семья/
-
Жесең ащы, көзіңнен шығарар
жасты. ( пияз –
лук)
-
Есту
мүшесі... (
құлақ-ухо)
-
Қанаты бар ұша алмас, Құрлықта қаша
алмас. ( балық –
рыба)
4 тур "Полиглот" (произношение правильного
ответа на 2 языках)
Ночью он совсем не
спит,
Дом от мышек
сторожит,
Молоко из миски
пьет,
Ну конечно это ….?
(кот-мысық)
Каждый вечер так
легко
Она дает нам
молоко,
Говорит она два
слова,
Как зовут ее?
(корова-сиыр)
Он зимой в берлоге
спит,
Потихонечку
храпит,
А проснется — ну
реветь,
Как зовут его?
(медведь-аю)
Рано
встаю,
Громко
пою,
Деткам спать не
даю:
Ку-ка-ре-ку!
(петух-әтеш)
Может курочек
ловить,
На луну так громко
выть,
Зубами делает он
«щелк»,
Ну конечно, это — …?
(волк-қасқыр)
После ванны
обнимает,
Всех сухими
оставляет. (полотенце-орамал)
Его ждут не
дождутся,
Когда увидят —
разбегутся. (дождь-жаңбыр)
Загляни в осенний
сад:
Чудо-мячики
висят.
Красноватый, спелый
бок
Ребятишкам на зубок.
(яблоко-алма)
Қорытынды.
Жүргізүші:
Қазылар орнықтырар
әділдікті,
Кімдердің жауаптары кәміл
шықты.
Білім мен тапқырлықтың
жарысында,
Жеңіске жетер дейміз нағыз
мықты, - дей келе сөз кезегін әділқазыларға
беріледі.
(МАРАПАТТАУ)
Жүргізүші:
Ғылымның сырын
ұғына
Шығыңдар білім
шыңына
Жеткізер сіздердей
өренді,
Жеңістің биік
шыңына.
Ведущий:
Закончился конкурс,
закончилась встреча,
Настал расставания
час…
Но вы не грустите, вы к нам
приходите,
Мы встретимся с вами не
раз!