2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Викториналық сабақ "Тілім менің баға жетпес байлығым"

Викториналық сабақ "Тілім менің баға жетпес байлығым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Мектеп: №187 жалпы білім беретін мектеп Күні: 16.09.2022 Алменова Каламкас Макулбековна, Фазыл Жұлдыз Фазылқызы Уақыты:16:35 Сынып: 6 «В» Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақтың тақырыбы: «Тілім менің баға жетпес байлығым» Сабақтың түрі: Викториналық сабақ Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.1.5.1. Тіл туралы тақырыпты ала отырып, сауатты сөйлеуге, қазақ тілінің мәртебесін көтере білуге қалыптастыру, тіл байлығын арттыруға ықпал ету; 5.4.1.1. Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ойлау қабілетін, тілдік, сөздік қорын дамыту, өздігінен жұмыс жасай білу: 5.2.1.1.Мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіру; Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар Барлық оқушылар: Оқушылар өздерін сауатты сөйлеуге, қазақ тілінің мәртебесін көтере білуге қалыптастырады, тіл байлығын арттырады. Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ойлау қабілеттерін арттырады. Кейбір оқушылар: Оқушылар мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіреді. Бағалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары

Мектеп:

187 жалпы білім беретін мектеп

Күні: 16.09.2022

Алменова Каламкас Макулбековна, Фазыл Жұлдыз Фазылқызы

Уақыты:16:35


Сынып: 6 «В»

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

«Тілім менің баға жетпес байлығым»


Сабақтың түрі:

Викториналық сабақ

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.5.1. Тіл туралы тақырыпты ала отырып, сауатты сөйлеуге, қазақ тілінің мәртебесін көтере білуге қалыптастыру, тіл байлығын арттыруға ықпал ету;

5.4.1.1. Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ойлау қабілетін, тілдік, сөздік қорын дамыту, өздігінен жұмыс жасай білу:

5.2.1.1.Мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіру;

Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар


Барлық оқушылар: Оқушылар өздерін сауатты сөйлеуге, қазақ тілінің мәртебесін көтере білуге қалыптастырады, тіл байлығын арттырады.


Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы ойлау қабілеттерін арттырады.


Кейбір оқушылар: Оқушылар мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіреді.

Бағалау критерийі

1.Оқушылар тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді.

2. Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы нақты жауап беруді үйренеді.

3. Мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіреді.

Құндылықтарға баулу

Өз ана тілін құрметтеу.

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық;

Жауапты азаматтық позиция;

Өмір бойы білім алу.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология:

Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша...

Менің байқауымша...

Шығармадағы кейіпкерлер жайында былай ойлаймын...

Кейіпкерлерді сомдауда ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады:

Ойымды қорыта келе:

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,тарих пәндері

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Тілдің сөйлеудегі маңызы туралы айту.


Сабақтың барысы


Сабақтың жопарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

Көңіл күй ахуалы

3 минут


Тыңдалым.

2 минут


Топқа бөлу

3 минут


Оқушылардың сабаққа дайындығы.

Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.


Балалар, қазір тақтадағы сұрақтарға көңіл аударайық.

1. ҚР қашан тәуелсіздік алады? (1991 ж. 16 желтоқсан).

2. Қазақтың тұңғыш ғарышкері кім? (Тоқтар Әубәкіров).

3.Қазақ тілі алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды? (1989).

4.Абайдың туған жылы? (1845).

5.Тілдер мерекесі жыл сайын қай күні тойланады? (22 кыркүйек )

6.Қазақ халқының ұлттық аспабы не? (домбыра)

7.Тіл туралы Заң қашан қабылданды? (1997 жыл, 11 шілде)

8.Тұғыш мектеп ашқан кім? (Ы. Алтынсарин)

9.Рәміздерді ата: (Ту, Елтаңба, Әнұран)

10. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі? (Қазақ тілі)

11.Бес асыл істі ата: (Талап еңбек, терең ой, қанағат, рахым)

12.Әнұранның авторларын ата: (Сөзі: Нәжмеденов, Назарбаев. Әні: Ш. Қалдаяқов)

13.Қазақстан Республикасының астанасы қай қала? (Нұр-Сұлтан)

14.Бес дұшпанды ата (Өсек, өтірік мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ)

15.Тұғыш мектеп ашқан кім? (Ы. Алтынсарин)

16.Қазақ әліппесінде қанша әріп бар? (42 әріп бар)

17.Абай Құнанбайұлының шын аты (Ибраһим)

18.«Абай жолы» роман- эпопеясының авторы кім? (М.Әуезов)

19. «Абай жолы» роман- эпопеясының авторы кім? (М.Әуезов)

20. «Орфография» қай елдің сөзі? (грек).

21. Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады? (түркі тілдес).

22. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін ата? (шілдехана, бесік той, тұсау кесу, құда түсу, келін түсіру, қыз ұзату т.б.).

23. Қазақтың ұлттық баспанасы ( Киіз үй )

24. ҚР конституция күні. ( 30 тамыз)

25. Қазақ тілінде неше септік бар, атап шық (7 атау, ілік , барыс, табыс, жатыс, шығыс , көмектес)

26. ҚР халықтарының бірлігі күні ( 1 мамыр )

27. Қазақтың ұлттық киімдері ( СӘУКЕЛЕ, ШАПАН, ТОПЫ КАМЗОЛ)

28. Көп тіл білуші ( полиглот)

29. Абай Құнанбаевтің қара сөздері нешеу? (45)

30. Қазақ алфавитін жасаған ғалым кім? (А.Байтұрсынов).

1-топ – Алғыр

2-топ – Тапқыр

Слайд

интернет желісі


Үлестірме кеспе қағаздар


Оқулық



Сабақтың ортасы

15 минут

Топтық жұмыс. Сабақтың ортасы.

Тапсырма:

1-топ. Екі топ мақал-мәтелдерді жалғастыру арқылы бір-бірімен жарысады.

Тіл тас жарады, тас жармаса ... (бас жарады).

2.2. Бал тамған тілден ... (у тамған).

3.3. Тауды, тасты жел бұзар, адамзатты ... (сөз бұзар).

4.4. Жақсы сөз - ... (жарым ырыс)

5.5. Қаһарлы сөз ... (қамал бұзар)

6. Шебердің қолы ортақ, шешеннің ... (тілі ортақ).

7. Жақсы байқап сөйлер, жаман ... (шайқап сөйлер).

8. Бас кеспек болса да, ... (тіл кеспек жоқ).

9. Дәлелсіз сөз ... (желмен тең).

10.Тіл қылыштан ... (өткір).

ІІ топ

1. Піл көтермегенді, ... (тіл көтереді).

2. Тілден артық ... (қазына жоқ).

3. Ана сүті бой өсіреді, Ана тілі ... (ой өсіреді).

4. Жыланның уы тісінде, Адамның уы ... (тілінде).

5. Ең ащы да тіл, ең ... (тәтті де тіл).

6. Өнер алды - ... (қызыл тіл).

7. Айтылған сөз - ... (атылған оқ).

8. Жылы-жылы сөйлесең, жылан ... (інінен шығады).

9. Басқа пәле - ... (тілден).

10. Білім кілті - ... (тіл).

Дескриптор:

  • Мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіреді.

  • Мақал- мәтелдер туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек.


Сабақтың соңы

  1. минут

Рефлексия. Бес саусақ әдісі.

«Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?


Қосымша ақпарат







Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау


Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, жарайсың, өте дұрыс сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға әртүрлі жанрдағы мәтіндердің ортақ идеясын тапқызып, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын.


Қалыптастырушы бағалау сабақтың басынан аяғына дейін жүзеге асып отырды.


Оқушылар өзін-өзі, бірін-бірі, топтарды бағалады.

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы:

Аты-жөні

«Сұрақ- жауап» ойын

Мақал-мәтелдер жарысы























Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағылай жүзеге асты.


Қорытынды бағалау



Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Мақал- мәтелдер жарысы арқылы білімдерін жетілдіруі.


2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.Оқушының ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған күрделі тапсырмалар беру.

2.


12 Наурыз 2025
121
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі