Виртуалды лабиринттен шығу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Виртуалды лабиринттен шығу

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сыныбы:

Сабақтың тақырыбы

Виртуалды лабиринттен шығуды табу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

5.3.2.2 Қадамды сөз түрінде ұсыну.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: лабиринт командалар жүйесін қолдана отырып, қадамдарды сөздік түрін жазып, қадамдар ұғымын түсінеді.

Басым бөлігі: виртуалды лабиринттен шығу қадамдарын ауызша құра алады.

Кейбір оқушылар: проблемаларды шешу үшін алгоритм дайындауға оқушы Scratch бағдарламасын командалық жүйесін пайдала алады.

Бағалау критерийі

  • Лаберинттен шығу алгоритммін сөз түрінде ұсына біледі /тапсырмалар арқылы/

  • Лабериттің кез келген нүктесінен шығу алгоритммін «Алға жүру»,«Солға бұрылу»/«Оңға бұрылу» командаларын қолдану арқылы құрады./оқулықтағы тапсырмалар арқылы /.

  • Scratch бағдарламалау ортасында лабиринттен шығу алгоритмін сөз түрінде құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: алгоритмнің берілу формалары, соның ішіндегі қадамдарды құруды үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: үш тілдік терминдер мен жұмыс жасайды.Сөз- Exit the virtual labyrinth -виртуальный выход лабиринт -виртуалды лабиринттен шығу. Scratch – Царапины-сызаттар. Installer- Установщик-орындатушы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 

1) Алгоритмнің командалары және оның қадамдарына қойылатын талаптар.

2 ) Қадамдарды сөз түрінде құрылысы беріледі.


Құндылықтарға баулу

  • Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,еңбек және шығармашылыққа баулу

  • Лабиринттен шығу жолындағы қадамдармен жұмыс жасау арқылы логикалық ойлау, қызығушылығы, топтық жұмыста ынтымақтастығы артады.

  • Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.


Пəнаралық байланыс

Ағылшын тілі, математика, бейнелеу.

Алдыңғы білім

Алгоритмді, алгоритмнің қасиеттерін біледі, сөзбен алгоритмін жазады.. (алгоритм ұғымын қайталау)

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут



5 минут








«Кім жылдам» әдісі жеке жұмыс




Ортасы

5 минут



Сыныппен сәлемдесу.

Сыныпты ұйымдастыру.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Пазл» әдісі бойынша топқа бірігеді.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «суреттер: Не дейді?» әдісін қолдана суретті экранда көрсетемін және кілт сөзді оқушылардан сұраймын.

Кілт сөз бойынша – Виртуалды лабиринттан шығу,қадамды сөз түрінде ұсыну.







Сабақтың тақырыбын анықтау барысында оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақ тақырыбын анықтау.

1 тапсырма

Қызыл қоңыз үйіне жетуі үшін ең қысқа қадамды сөз түрінде алгоритм құрыңыз.


___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

Дескриптор

Білім алушы

- Командалар қадамның санын анықтайды;

- «Алға жүру» командасын қолданады;

- «Солға бұрылу»/«Оңға бұрылу» командасын қолданады.









Слайд, суреттердің пазл түріндегі қима қағаздар, интербелсенді тақта.
















Слайд, жумыс дәптер.







«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі, топтық жұмыс.


17 минут


















«Өзіңізді тексер»әдісі арқылы жекелей тапсырма



2-мин









7 минут






































Бақылау сұрақтары





2 тапсырма

Мына жұмыс сурет бойынша қадамдарды сөз түрінде алгоритм құрастыра қадамдарын анықтап, мысықтардың тышқанға дейінгі жол жүру алгоритм қадамын атаңдар

Дескриптор

Білім алушы

- «Алға жүру» командасын қолданады;

-«Жоғары» / «Төмен» командалары қолданады;

- «Солға бұрылу»/«Оңға бұрылу» командаларын қолдана қадамдарын анықтап атайды


Топтық бағалауға нұсқау беру.( «Бас бармақ» әдісі арқылы)


3 тапсырма.

Компьютермен тәжірибеклік жұмыс

Scratch бағдарламасының ортасында қадамдарға байланысты «Бала мен кушіктің серуен құру» қадамын табу.









Дескриптор

Білім алушы

- «Scratch» пәрменінен обьектіні табу

- «Алға жүру» командасын қолданады;

- Баланың қадамдар санын қоя алады.

- күшітің қадамдар санын қоя алады.


Бағалау: Оқушылар түрлі-түсті күлекешпен сағат тілімен бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Сергіту сәті. («Құз»)

Оқушылар екі қатарға тұрып, бір қатардағы оқушылар құз болады, ал екінші қатардағы оқушылар дұрыс қадаммен құздан өтеді.

«Миға шабул» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беремін. Ойларын айтады.

















Интерактивті тақта, слайд,

А4 парағы,стикер, жұмыс дәптерлері






















Picture 2




https://scratchmit.edu/projects/

Слайд




























Сабақтың

соңы

3 минут






\






Қорытынды. Кітаппен жұмыс. (дидиктикалық материал)

«Конверт » әдісі арқылы 3 топқа таратамын және 3 конверттің ішіне салынған сұрақ беремін.

І топқа тапсырма

  1. Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?

  2. Лабиринтті не үшін қолданамыз?

  3. Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?

ІІ топқа тапсырма

  1. Виртуалды лабиринт қайда қолданылады?

  2. Неліктен күрделі, кедергілі жолдары лабиринт деп атаған?

  3. Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған?

ІІІ топқа тапсырма

  1. Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптен кездеседі?

  2. Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушы» деп атаған?

  3. Салыстырыңдар. Айырмашылығы мен ұқсастығы неде?

Бағалау: Мұғалімдер Пікір

Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма: Менің алғашқы программам



Picture 5


Конверт, сұрақ парақшасы,

Стикер




Саралау Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?






Бағалау– оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

















Пазл”,”суреттер Не дейді”,”Кім жылдам”,”Ойлан,Бірік,Бөліс” ”Өзіңді тексер”,”Конверт” әдістерін қолдана әр оқушының оқудағы қажетілігін қанағаттандырып,түсінік пен дағдылары тереңдей,өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжі арта, идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, шығармашылыққа ынталардырады.


  • Оқушылардың білім деңгейлеу және білімін дамыту барыснда, топтық жұмыстан кейін топтарды «Бас бармақ», «Күлекештер» арқылы бағалатамын;

  • Бағалау оқудың дұрыс жүріп жатқанын білу мақсатында оқуды тексеру және кері байланыс ұсыну оқушылардың уәжі және өзін-өзі бағалу деңгейі арта, оқыту үдерісіне бағыт, өз жұмысын жаксартуға мүмкіндік береді.

  • «Кесте» арқылы кері байланыс орнатамын.

Сабақтың қай сәті ұнады?

Неге?

Қандай қиындықтар туындады?

Неге?






Денсаулық сақтау,

кабинеттегі техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2018
523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі