Сабақтың басы
Білу,
түсіну
2
мин
«Кім
жылдам»
Өткенді
қайталау
3
минут
Жаңа сабақты ашу 15
мин
Сыни тұрғыдан
ойлау
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Бейнеролик
көрсету
3
мин
Компьютермен жеке
жұмыс
5
мин
«Сәйкестендіру» бойынша топтық
жұмыс
5
мин
«Миға
шабуыл»
Топтық
жұмыс
Сабақты
қорытындылау
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару, бағалау парағын тарату, сабаққа психологиялық ахуал орнату,
оқушылар шаттық шеңбері арқылы бүгінгі сабаққа бір-біріне сәттілік
тілеп, ынтымақтастық атмосферасын құру.
Сыныпты компьютер құрылғылары
арқылы бөлу:
І топ- Пернетақта, ІІ топ
Монитор болып бөлінеді.
Өткен
тақырыпты «Доп
лақтыру» әдісі арқылы қайталау, оқушы
сұраққа жауап беріп, допты келесі оқушыға лақтырады, осылайша
өтілген тақырып пысықталады. Смайликтер арқылы
бағаланады.
Алдыңғы
тақырып: «Компьютерлік желілер және
олардың жіктелуі»
осы тақырып бойынша оқушылар
бір-біріне сұрақ-жауап қою арқылы үй тапсырмасын
пысықтайды. Мысалға,
Желі дегеніміз
не?
Желілердің қандай түрлері
бар?
-
Желі топологиясы деген
не?
-
Топологиясы бар желіге
компьютерлерді жалғау үшін қандай жабдық
қажет?
-
Компьютерде желі құру үшін
қандай құрылғылар қажет?
-
Желілер топологиясы түрлерінің
қандай ерекшеліктері бар?
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз «Компьютерді зиянды
бағдарламалардан қорғау» . Оқушылар жаңа тақырыпты өз
беттерінше оқып, мағлұмат алып, сұрақ-жауапқа дайындалып келуі
керек болатын. Жаңа
тақырыпты «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі бойынша SWOT
талдау әдісі арқылы
талдайды.
1-топ: Вирусқа қарсы
бағдарламалар
2-топ: Компьютерді зиянды
багдарламалардан қорғау
жолдары Оқушылар жұппен талдайды,
топпен талқылайды постер түрінде қорғайды. Өзгелерді тыңдай отырып,
өз білімін толықтырады. Бейне баян арқылы вирустардың
компьютерге қаншалықты зиянды программа екенін білу және түсінуге
қалыптастыру.
1.Тапсырма. Топтық
жұмыс:
SWOT талдау әдісі арқылы топта
талқылап, үлкен топта көрсету арқылы түсініп
біледі.
Күшті
жақтарын
|
Әлсіз
жақтарын
|
Мүмкіндіктерін
|
Қауіпті
жақтарын
|
Дескриптор:
-
Вирустардың түрлерін
біледі.
-
Вирустардың компьютерге
қаншалықты зиянды екенін түсінеді.
-
Компьютерлік вирус пен
тұмаудың вирусын ажыратады.
«Смайлик» арқылы бағалау,
өзара бағалау.
2.«Рольдік бейне» әдісі:
Рольдік бейнеде бір топ вирустық, келесі топ антивирустық
бағдарламаларды көрсетеді,
талдайды.
Дескриптор:
-
Антивирус бағдарламаларын
түрлерін біледі.
-
Антивирустық бағдарламасының
түрлерін талдай алады.
-
Антивирустық бағдарламалардың
қызметтерін талдайды.
«Бас бармақ» арқылы топты
бағалау, өзара бағалау.
Жаңа тақырып бойынша
тапсырмалар орындайды:
1-тапсырма
Оқушыларға компьютерде
WordPad мәтіндік редакторында жазылған жартылай анықтама берілген,
олар сол анықтаманы ары қарай жалғастырып жазу
керек.
ВИРУСТАН САҚТАНУ ҮШІН
АРНАЙЫ
БАҒДАРЛАМАЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІНЕ
АНЫҚТАМА БЕР
Детектор
бағдарламалар-----------------------------------------------------
Доктор бағдарламалар немесе «фагтар»------------------------
Ревизор
бағдарламаларда-----------------------------------------------------
Сүзгі
программалар ___________________________
Дискриптор:
Білім
алушы:
2- тапсырма
«Сәйкестендіру» бойынша топтық
жұмыс орындайды.
ВИРУСТАРДЫҢ ЖІКТЕЛУІ
«Қармағыш-вирустар»
|
|
|
«Құрттар»
|
|
|
«Троян аттары»
|
|
|
«Логикалық бомбалар»
|
|
|
Дискриптор:
Білім
алушы:
Сабақты
қорытындылау:
«Компьютерді зиянды
бағдарламалардан қорғау» интербелсенді тапсырманы
орындау арқылы білімді бекітеді.
Сабақтың басынан соңына дейін
топтық бағалау әдісі бойынша тапсырманың орындалу деңгейіне қарай
топтық бағалау парақшасы арқылы және мұғалім формативті баға
береді. Сабақтың соңында жиынтық ортақ баға
қойылады.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы кері байланыс орнату
(оқушыларға)
|
АКТ,бағалау
парағы
Бағалау
парақшасы
Доп
Оқулық,
дәптер,
АКТ
Компьютер
плакат,
маркер
смайликтер
Бармақтары
арқылы.
компьютер
«Сәйкестен
діру» кестесі, маркер мен
сызғыш
Дәптер,
қалам
Жиынтық бағалау парағы,
компьютер, дәптер, күнделік, маркерлер, стикерлер,
смайликтер
|
Оқушылардың жеке қабілеттеріне
қарай вирустың ұғымы мен зиянын біледі, түсінеді. SWOT тәсіліндегі
жұптық жұмыста оқушылар вирустардың әлсіз жақтарын, күшті жақтарын,
мүмкіндіктерін, қауіпті жақтарын біледі. «Рольдік бейне»
әдісі арқылы топтық жұмыс антивирустық бағдарламалардың
қызметтерін талдайды. Вирусқа қарсы бағдарламалардың қызметтерін
жіктейді, түсіндіреді, қызметтеріне қарай талдайды. Ал жеке жұмыс
жасау барысында вирусқа қарсы /антивирус/ бағдарламаларын жеке
жұмысты орындау барысында әр бағдарламалардың негізгі
ерекшеліктерін байқайды. Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс
жасайды, бөлімдерге бөліп талқылайды, қолданудағы өздерінің қай
бағдарламаның қандай мүмкіндіктеріне қарай пайдалану тиімді
жақтарына ұсыныстарын
айтады.
Сабақ барысында оқушыларды
қолдау әрдайым орын алып отырады.
|
Ынталандыру, қолдау
көрсету
- Топ басшы
бағалайды
- Смайликтер арқылы
бағалау
- Әр тапсырмадан кейін
бағалау критерийлерін;
- Топтық, жеке жұмыстан
кейін бағалау парағы арқылы
бағалаттым;
- «Екі жұлдыз, бір тілек»
арқылы кері байланыс орнаттым;
-
Бүгін мен не
білдім;
Қиындық
тудырды;
Мен
үйрендім;
Қолымнан келді деген сөздер
бойынша рефлексия орнаттым.
|
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
|