Материалдар / Вирусқа қарсы қауіпсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1021
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін __________ Келісемін ______________

ДОІЖО З.Бөкенова ПӘБ жетекшісі Г.Елеусізова

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Желілер және қауіпсіздік

Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебі» КММ

Күні: 19.10.2017 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Ондыбайқызы Ұлбосын

Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Оқыту мақсаттары

7.4.2.1 -бөлім. Компьютерд і зиянды бағдарламалардан қорғау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Вирус, зақымдалған компьютердің белгілерін, вирусқа қарсы қауіпсіздік ережелерін біледі.Ақпаратты қорғауды және вирусқа қарсы тексеруді біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Вирусқа қарсы бағдарламаларды классификациялауды үйренеді

Оқушылардың кейбіреуі:

Болып жатқан жағдайды талдауды және қорытынды жасауды үйренеді

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийлері


  1. Вирусқа қарсы бағдарламаларды біледі

  2. Компьютерді зиянды багдарламалардан қорғау жолдарымен танысады

Тілдік мақсаттар

Лексика және терминология:

  • Вирус, Norton AntiVirus, AVR, Aidstest, Adinf, DoctorWeb антивирустық бағдарламалар

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- Вирус дегеніміз ...

- Вирустан компьютерді ... қорғаймыз

- Вирустар ... беріледі

- Сенің компьютерің вируспен зақымдалған, бірақ вирустан қорғау бағдарламасы вирусты табады? ...

- Компьютер вирустан зақымдалған жағдайда ... әрекеттер орындау керек?

Құндылықтарды

дарыту

Құндылықтарға баулу арқылы практикалық жұмыста қарым-қатынас жасау, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау,
өмір бойы оқуға дайын болуға тәрбиелейді.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі, геометрия

Алдыңғы меңгерілген білім


Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. «Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі» тақырыбына тоқталады.

Оқушылар сол алдыңғы өтілген тақырып бойынша компьютерде жұмыс істей алады.

Сабақ барысы





Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Білу, түсіну

2 мин




«Кім жылдам»

Өткенді қайталау

3 минут



Жаңа сабақты ашу 15 мин

Сыни тұрғыдан ойлау

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі




Бейнеролик көрсету

3 мин















Компьютермен жеке жұмыс

5 мин








«Сәйкестендіру» бойынша топтық жұмыс

5 мин


«Миға шабуыл»

Топтық жұмыс
















Сабақты қорытындылау

5 мин
















Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, бағалау парағын тарату, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушылар шаттық шеңбері арқылы бүгінгі сабаққа бір-біріне сәттілік тілеп, ынтымақтастық атмосферасын құру.

Сыныпты компьютер құрылғылары арқылы бөлу:

І топ- Пернетақта, ІІ топ Монитор болып бөлінеді.

Өткен тақырыпты «Доп лақтыру» әдісі арқылы қайталау, оқушы сұраққа жауап беріп, допты келесі оқушыға лақтырады, осылайша өтілген тақырып пысықталады. Смайликтер арқылы бағаланады.

Алдыңғы тақырып: «Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі» осы тақырып бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ-жауап қою арқылы үй тапсырмасын пысықтайды. Мысалға,

Желі дегеніміз не?

Желілердің қандай түрлері бар?

  • Желі топологиясы деген не?

  • Топологиясы бар желіге компьютерлерді жалғау үшін қандай жабдық қажет?

  • Компьютерде желі құру үшін қандай құрылғылар қажет?

  • Желілер топологиясы түрлерінің қандай ерекшеліктері бар?

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау» . Оқушылар жаңа тақырыпты өз беттерінше оқып, мағлұмат алып, сұрақ-жауапқа дайындалып келуі керек болатын. Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша SWOT талдау әдісі арқылы талдайды.

1-топ: Вирусқа қарсы бағдарламалар

2-топ: Компьютерді зиянды багдарламалардан қорғау жолдары Оқушылар жұппен талдайды, топпен талқылайды постер түрінде қорғайды. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Бейне баян арқылы вирустардың компьютерге қаншалықты зиянды программа екенін білу және түсінуге қалыптастыру.

1.Тапсырма. Топтық жұмыс:

SWOT талдау әдісі арқылы топта талқылап, үлкен топта көрсету арқылы түсініп біледі.

Күшті жақтарын

Әлсіз жақтарын

Мүмкіндіктерін

Қауіпті жақтарын

Дескриптор:

  • Вирустардың түрлерін біледі.

  • Вирустардың компьютерге қаншалықты зиянды екенін түсінеді.

  • Компьютерлік вирус пен тұмаудың вирусын ажыратады.

«Смайлик» арқылы бағалау, өзара бағалау.

2.«Рольдік бейне» әдісі: Рольдік бейнеде бір топ вирустық, келесі топ антивирустық бағдарламаларды көрсетеді, талдайды.

Дескриптор:

  • Антивирус бағдарламаларын түрлерін біледі.

  • Антивирустық бағдарламасының түрлерін талдай алады.

  • Антивирустық бағдарламалардың қызметтерін талдайды.

«Бас бармақ» арқылы топты бағалау, өзара бағалау.

Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар орындайды:

1-тапсырма

Оқушыларға компьютерде WordPad мәтіндік редакторында жазылған жартылай анықтама берілген, олар сол анықтаманы ары қарай жалғастырып жазу керек.

ВИРУСТАН САҚТАНУ ҮШІН АРНАЙЫ

БАҒДАРЛАМАЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІНЕ АНЫҚТАМА БЕР

Детектор бағдарламалар-----------------------------------------------------

Доктор бағдарламалар немесе «фагтар»------------------------

Ревизор бағдарламаларда-----------------------------------------------------

Сүзгі программалар ___________________________

Дискриптор:

Білім алушы:

  • Вирус түрлерін анықтай алады

  • Вирусқа қарсы бағдарламаларды біледі

2- тапсырма

«Сәйкестендіру» бойынша топтық жұмыс орындайды.

ВИРУСТАРДЫҢ ЖІКТЕЛУІ

«Қармағыш-вирустар»







«Құрттар»



«Троян аттары»



«Логикалық бомбалар»



Дискриптор:

Білім алушы:

  • Вирустарды жіктей алады

Сабақты қорытындылау:

«Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау» интербелсенді тапсырманы орындау арқылы білімді бекітеді.

Сабақтың басынан соңына дейін топтық бағалау әдісі бойынша тапсырманың орындалу деңгейіне қарай топтық бағалау парақшасы арқылы және мұғалім формативті баға береді. Сабақтың соңында жиынтық ортақ баға қойылады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс орнату (оқушыларға)


АКТ,бағалау парағы



Бағалау парақшасы


Доп









Оқулық,

дәптер, АКТ
















Компьютер

плакат, маркер



смайликтер








Бармақтары арқылы.









компьютер









«Сәйкестен

діру» кестесі, маркер мен сызғыш





Дәптер, қалам

Жиынтық бағалау парағы, компьютер, дәптер, күнделік, маркерлер, стикерлер, смайликтер

Бағалау критериі

  1. Вирусқа қарсы бағдарламаларды біледі

  2. Компьютерді зиянды багдарламалардан қорғау жолдарымен танысады



Дескрипторлар

  • Вирус түрлерін анықтай алады

  • Вирустарды жіктейді

  • Вирустың пайда болу белгілерін біледі

  • Компьютердегі зиянды бағдарламаларды анықтап,қорғай алады

  • Трояндық бағдарламалар, құрттар және вирустар арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады

  • Вирусқа қарсы бағдарламаларды біледі

  • Компьютерлік вирустан қорғану әдісі

Сабақтың соңы

Рефлексия


Үйге тапсырма беру

Бағалау

2 мин



Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Смайлик арқылы бағалау.

Үйге тапсырма: §7.4.2.1. Бақылау сұрақтарына дайындалып келу және де келесі «Мәтіндік процессордағы кестелер» жаңа тақырыпқа дайындалып келу. Мына деңгейлер бойынша

І деңгей. Мәтіндік редакторда кестелерді пішімдеу

ІІ деңгей. Мәтіндік редакторда кестелерді құру

ІІІ деңгей. Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру

Оқушылар күнделік дәптерлеріне жазып алады.

Бүгінгі сабағыма Рефлексия

Смайликпен бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Критериалды бағалау.

  • Бүгін мен не білдім;

  • Қиындық тудырды;

  • Мен үйрендім;

  • Қолымнан келді деген сөздер бойынша өз пікірлерін, сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жабыстырады.

Бағалау критерийлері:

7-8 балл-«5»

5-6 балл-«4»

4-5 балл-«3»

1-3 балл-«2»

Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы, сергіту жаттығуларын орындау

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай вирустың ұғымы мен зиянын біледі, түсінеді. SWOT тәсіліндегі жұптық жұмыста оқушылар вирустардың әлсіз жақтарын, күшті жақтарын, мүмкіндіктерін, қауіпті жақтарын біледі. «Рольдік бейне» әдісі арқылы топтық жұмыс антивирустық бағдарламалардың қызметтерін талдайды. Вирусқа қарсы бағдарламалардың қызметтерін жіктейді, түсіндіреді, қызметтеріне қарай талдайды. Ал жеке жұмыс жасау барысында вирусқа қарсы /антивирус/ бағдарламаларын жеке жұмысты орындау барысында әр бағдарламалардың негізгі ерекшеліктерін байқайды. Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс жасайды, бөлімдерге бөліп талқылайды, қолданудағы өздерінің қай бағдарламаның қандай мүмкіндіктеріне қарай пайдалану тиімді жақтарына ұсыныстарын айтады.

Сабақ барысында оқушыларды қолдау әрдайым орын алып отырады.

Ынталандыру, қолдау көрсету

- Топ басшы бағалайды

- Смайликтер арқылы бағалау

- Әр тапсырмадан кейін бағалау критерийлерін;

- Топтық, жеке жұмыстан кейін бағалау парағы арқылы бағалаттым;

- «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс орнаттым;

- Бүгін мен не білдім;

Қиындық тудырды;

Мен үйрендім;

Қолымнан келді деген сөздер бойынша рефлексия орнаттым.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.










Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!