Материалдар / Вирустар. Жасушасыз тіршілік құрылымы. Вирустардың құрылыс ерекшеліктері

Вирустар. Жасушасыз тіршілік құрылымы. Вирустардың құрылыс ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал химия және биология пәндерінің мұғалімдеріне керек, Вирустар. Жасушасыз тіршілік құрылымы. Вирустардың құрылыс ерекшеліктері тақырыбына қысқа мерзімді жоспар жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1399
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



7.4. Вирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері.Сабақ жоспары

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:7.4: МикробиологияжәнебиотехнологияПәні: БиологияМектеп: СҚО, Уәлихановауданы«Елтай орта мектебі» КМММұғалімнің аты-жөні: Алинова Жулдыз Ануаровна
Күні:

Сынып: 7Қатысқандар саны:8Қатыспағандар:0
Сабақ тақырыбыВирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері.
Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.4.3.4-вирустардың тіршіліктің жасушасыз формасы екендігін түсіндіру.
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:Вирустардың құрылыс ерекшелектерін біледі;Оқушылардың көбі:Вирустардың тіршіліктің жасушасыз формасы екендігін түсіндіре аладыКейбір оқушылар:вирусты инфекцияның себептерін талдай алады.

Бағалаукритерийлері
  • Вирустардың құрылысын біледі.
  • Вирустар жасушасыз тіршілік формасы болып келетінін түсіндіре алады.
  • Вирустар тудыратын ауруларды сипаттап, талдай алады.
  • Тілдік мақсатАрнайы пәндік лексика мен терминология: Вирус – вирус – virusВирусология – вирусология - virologyБактериофаг – бактериофаг – bacteriophageЛизогенді бактериялар – лизогенные бактерии – lysogenic bacteriaКапсид – капсид - capsidЕкпе – прививка - vaccinationМутация – мутация - mutationКері транскриптаза – обратная транскриптаза - inverseДиалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестерінің топтамасы:Вирустар, вирусты инфекциялар, тұмау, белгілері, ЖИТС, тырысқақ, капсид, генетикалық материал, липидті қабықша, бактериофаг.Вирустардың құрылысын сипаттай алады.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Вирустар бұл ...Вирустардың ерекшелігі ...Вирустардың құрылысы .............................. және ..................................... құралады.Вирусты аурулар ...Бактериофаг - ...
    Құндылықтарды дарыту

    Зайырлы қоғам және жоғары руханиятМемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең мағызды шарты. Оқушылардың бойына достық пен сыйластықты дарыту.
    Пәнаралық байланыстарМедицина
    Алдыңғы білім7.4.3.3.-антибиотиктер, антисептиктер мен залалсыздандыру өнімдерінің қолдануын сипаттау.

    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурсы
    Сабақтың басы1-5 минут



















    6-8 минут





    9-15 минут















    16-21 минут

























    22-25 минут















    26-29 минут









    30-34 минут













    35-37 минут









    38-40 минут
    Ұйымдастыру бөлімі.Шаттық шеңберін құрып « Жүректен жүрекке» тренингі (Жұмсақ жүрек)ойыншығы арқылы оқушылар бір-біріне бере отырып жылы тілектерін білдіреді.Ынтымақтастық атмосферасын құру.Жапырақ пішінді түрлі түсті стикер арқылы 2 топқа бөлінеді.Үй тапсырмасын тексеру: Сәйкестендіру тест1. Клостериум ботлимкус бактериясы кездеседі?2. Ауа арқылы таралатын аурулар?3. Лас шаңда 3 айға дейін сақталады?4. Топырақта 25 күн сақталады?5. Пенициллин, ампициллин, бисептол дәрілерімен емдейміз?6. Тамақ, су арқылы таралатын ауру?Жауаптары:1. Сүрленген көкөністің құрамында кездеседі.2. Сары ауру, қызамық, құздама, ревматизм.3. Туберкулез таяқшасы4. Оба бактериясы5. Бактерия қоздыратын түрлі ауруларды.6. Сальмоноллез.«Ой қозғау»:
  • Вирустар туралы сіздер не білесіздер?
  • Сіз қандай вирусты ауруларды білесіз?
  • ХХІ ғасырдың ең қауіпті вирустары/вирусты аурулары?






  • "Ойлан, жұптас, бөліс" стратегиясын қолдана отырып, тапсырмалар беріледі. (постер қорғау)І топ. Вирусологтар тобыВирус тіршіліктің жасушасыз түріІІ топ. Бактериофагтар тобы Вирустың құрылысы

    Кері байланыс: басбармақ әдісі

    Тапсырма 1. Суретте вирус көрсетілген, оның құрылысын белгілеңіз.Дескрипторлар:
  • Вирустың құрылысын біледі.
  • Суретте вирустың құрылысын дұрыс белгілейді.
  • Тапсырма 2.Тірі ағзаларға тән вирустар тудыратын ауруларды жазып шығыңыз.

    Дескрипторлар:
  • Вирустар тудыратын ауруларды біледі.
  • Вирусты аурулардың атауларын түсінеді және жазады.


  • Топаралық бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»Тапсырма 3.Think wane (синквейн) 5 жолдық • Бірінші жол- тақырып атауы; • Екінші жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау,– белгі немесе сын есіммен; • Үшінші жол - осы тақырыптағы іс-әрекетті үш сөзбен сипаттау, етістікпен; • Төртінші жол – төрт сөзден тұратын фраза, тақырыпқа қатысты; • Бесінші жол– синоним, тақырыпты ашатын. Бұл жұмыс түрінде әр оқушы өз ойын, алған әсерін білдіреді.

    Тапсырма 4. Вирустар мен бактериялардың ұқсастығы мен айырмашылығынаВенн диаграммасын құрыңыздар, топтық жұмыс















    Дескрипторлар:Вирустар мен бактериялардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын ажырата алады.

    Тапсырма 5.Биологиялық диктантЯдросы толық жетілген жасушалы организмдер........................ ядросы жетілмеген жасушалы организмдер.................... деп аталады.................. - тірі организмдердің жасушасыз тіршілік иесі.Оның құрлысы............... және............... тұрады.Бактериофагтарды алғаш рет 1915 жылы................... сипаттап жазды. Темекі жапырағында вирус бөлшектердің алты қырлы...................... пішінді шоғыр түзеді.Дескрипторлар:Вирустар мен бактериялардың шығу тарихын біледі.Тапсырма 6. Жеке жұмыс. Өзін-өзі бағалау. «Сематикалық карта» әдісі бойынша «+», «-»Дескрипторлар:Вирустар мен бактериялардың тудыратын ауруларын ажырата алады.Кері байланыс:бағдаршам
































    Қағаз, маркер, суреттер







    Қосымша 1













    Қосымша 2







































    Кесте
    Сабақтың соңы41-42 минут





    43-45минут





    БекітуТест жұмысы1. Хромосомадағы құрылыс қызметін атқаратын нәруыз.2. ДНК жіпшелерінен тұратын созылыңқы денешік.3. Лизасоманы ашқан.4. Эндоплазмалық торды ашқан5. Нәруыз молекуласын ашқан.6. Нәруыз құрамына қандай топ кіреді.7. «Орақ пішінді жасушалы анемияны» ашқан8. ДНК молекуласының құрылымдық моделін жасаған.9. ДНК молекуласын екі еселену жолдарын ашқан.10. ДНК екі еселенуіне қатысатын ферментҮй тапсырмасы:ИТИС жөнінде қосымша хабарлама дайындап келуКері байланыс: Осы сабақта білген бір затты айтыңызӘлі де тусінбеген бір затты айтыңыз.Рефлексия:«Күншуақ»: оқушылар барлығын түсінсе күнді, жартылай түсінсе – күн мен бұлтты, ештеңе түсінбесе – бұлтты таңдайды.Кері байланыс парағы
    Қосымша ақпарат
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Кейбір оқушылардың қабілеттеріне қарай отырып карточкалар, үлестірме материалдар ұсынуға болады, онда оларға қажетті ақпарат берілген. Барлық оқушылар:вирустың құрылысын біледі. Сабақ бойындағы түрткі сұрақтар оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады, сол сұрақтарды оұушылар талдап, сараптай алады; Көпшілік оқушылар бактериофагтың ерекшеліктерін сипаттай алады. Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар мен тапсырмалар тізбегіне жауап береді.Кейбір оқушылар вирустың организмге қалай енетінін түсіндіре алады. Мұғалімнің қолдауы.





    Бағалау әдістері:Кері байланыс: басбармақ әдісі«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»Осы сабақта білген бір затты айтыңызӘлі де тусінбеген бір затты айтыңыз.Рефлексия:«Күншуақ»Оқу бөлмесінде оқушыларға және оқушылар топтық және жеке жұмыс жасау үшін жағдайлар жасау.Денсаулық сақтау технологиялары.

    Жалпы бағалауСабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)? 1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?1:

    2:

    Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім?














    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ