Материалдар / Vocabulary time
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Vocabulary time

Материал туралы қысқаша түсінік
Revision lesson Food and drinks Learning objectives (s) that this lesson is contributing to 4.1 Take turns talking to others in a short, wide range of key exchanges 4.2 Begins to use a combined manuscript in a limited range of written work 4.3 Correct spelling of words when writing independently
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2022
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі»КМҚК












Сабақ жоспары

Ағылшын тілі


Тақырыбы: «Vocabulary time»









Іс-тәжірибе базасы: «№32 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Әдіскер:_____________ Маметекова Г.С

Пән мұғалімі: ___________ Қасенова А.Р

Машықкер: ____________Еслова Т.Қ

Сыныбы: 4 а

Күні: 17.03.2022

Баға ________







Семей қаласы

Unit: 6

Healthy world

School: №32

Trainee’s name:

Yeslova Tolganai

Date:

17.03.2022

Grade: 4«а»

Number present: absent:

Topic:

Revision lesson

Vocabulary time

Learning objectives (s) that this lesson is contributing to

4.1 Take turns talking to others in a short, wide range of key exchanges

4.2 Begins to use a combined manuscript in a limited range of written work

4.3 Correct spelling of words when writing independently

Lesson objectives

All learners will be able to: 

Can perform Vocabulary tasks on the previous topic (test, X and 0, identification)

Most learners will be able to: 

Can work with verbs A, an, some

Some learners will be able to: 

Can work with a vocabulary

Level of thinking.

Knowledge and understanding,assessment


Planned activities

Planned timings

Teacher’s activities

Pupil’s activities

Mark

Resources

B eginning the lesson


1.Organization moment:

  • Good afternoon , dear pupils!

  • How are you?

  • -Sit down please!

  • Who is on duty today

  • Who is absent?

  • -What date is it today?

  • -Today is the 17th of February







Answer the question










Emoticon









Taken from:

https://yandex.kz/video/preview/11641361915804183402

(date of visit 15.03.2022.)

Middle













































































3 min

Let’s start our lesson!

-Ok, good!

I like fish,

I like eggs, I like cheese and meet,

I like cakes and biscuits.

In fact I like to eat.

I don't like milk,

I don't like bread, I don't like custard On my head


Differentiation: by support of the teacher.


Task 1.

Choose the correct answer.



Task 2.

words passed in today's lesson are written on a white sheet, and 2 students come and open them one at a time. If a word written in English is written in Kazakh, X or O







Task 3.

Healthy snacks

fast food

Photos are provided. Emphasizes healthy food and puts it in a box


Healthy snacks fast food


Рисунок 1






Рhysical training

The children stand in a circle. Translates the words inside the bear.








Task 4.

Write the words in the right box.


Task 5.

Read and choose.

1 There are some / any sausages.

2 Is there some / any pizza?

3 Are there some / any eggs?

4 There isn't some / any orange juice.

5 There aren't some / any peas.

6 There is some / any pasta.​





Task 6 Identification


Task 7 «Casket»

The box contains pictures of food and drinks. We turn on the music, and when we turn it off, the child says the name of the picture








recite the poem in chorus









  1. b

  2. a

  3. c

  4. c

  5. b

  6. b

  7. c

  8. c

  9. b

  10. b

  11. b

  12. c

  13. b

  14. b

  15. b

  16. a

  17. c

  18. a

  19. b

  20. c

  21. b

  22. a

  23. b

  24. b

  25. a

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!