Материалдар / Волейбол добын жоғарыдан және төменнен беру, тосу

Волейбол добын жоғарыдан және төменнен беру, тосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде пайдалануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
867
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 5Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыВолейбол добын жоғарыдан және төменнен беру, тосу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Волейбол добын жоғарыдан және төменнен беруді, тосуды үйрету

Сабақ мақсаттарыӘр түрлі дене белсенділігін дамытуға байланысты жаттығуларды меңгеру және қимыл-әрекеттерді бір-бірімен байланыстыру, қозғалыстардың маңыздылығын түсіну, қолдану.
Бағалау критерийҚол-аяқпен дұрыс қимыл жасай білсеДопты жоғарыдан дұрыс қабылдасаДопты төменнен дұрыс ала алса
Тілдік мақсаттар

Оқушыларды пікірталас диалогтарға қатыстыру
Құндылықтарды дамыту

Сабақ барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастығы артады.
Пәнаралық байланыстарСабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен,дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.
Бастапқы білім

Қимыл-қозғалыс ойын жаттығулары.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 8-10 мин.

















Қызығушылықты ояту.
Дайындық бөлім: Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау.Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану.Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Қатарға тұру. Түрлі түсті лента арқылы топқа бөліну. Таңдаған түстері бойынша өз ойларын айту.Үлкен, бос кеңістік. Ысқырғыш.Оқушылардың әр тобына арналған волейбол добы.











Түрлі-түсті ленталар.
Сабақтың ортасы 20-25 минВолейбол ойыны –еліміздегі ең көп таралған ойындардың бірі. Ойын ережесінің жеңілдігі, қажетті құрал жабдықтардың өте қарапайым болуы оны бұқраралық сипатқа ие етті. Онымен барлық жастағы адамдар айналыса алады.волейбол Олимпиадалық ойындар бағдарламасына 1964 жылдан бастап кіргізілді. Қазақстан волейбол командасы 1966 жылдан бері сенімді ойын жолына көшті. Допты беру. Волейболда допты берудің екі тәсілі бар – төменен және жоғарыдан беру қолданылады. Оқушылар допты игерудің көптеген жеке дағдыларын тәжірибелейді:

Тік тұрған қалыптан ойыншы бір аяқты екіншісінің жанына қойып, допты жоғарыдан берудің ерекше жағдайына көшеді. Бұл жағдайда бүгілген аяқтар бір бағытта болады. Қатар қойылған аяқтардың қозғалысындағы кішкене сәтсіздік кез келген қозғалыстың дәлдігін бұза отырып, кеуденің қисаюына әкеледі. Бастапқыда ойыншы тізе және жамбас буындарын баяу жаза отырып, денені допқа қарай бағыттайды. Қолдар,кеуде және аяқтар қозғалысқа біртіндеп қосылады. Аяқты жазу есебінен кеуде қозғалысқа түскен бойда қолдар бет деңгейіне келтіріледі және саусақтар допты қабылдау жағдайына ие болады: шынтақ шамалы ғана алға шығарылып, бас бармақ бетке бағытталып ұсталады. Ал допты қабылдағаннан кейін саусақтар беттен қашықтап, бас бармақ ілгері ұмсындырылады.

Сыныпты екіге бөліп, кезекпе кезек допты үстінен беру. Шағын волейбол элементтері бар эстафеталық ойындар:
  • допты жалғастыру.
  • Допты қарсыласына бергеннен кейін сап артына жүгіріп барып тұру керек. Сыныпты әр топта 4-5 адам болатын етіп 2-3 топқа бөлу.Ойыншылар бір қатар құрып тұрып, әр команданың 1 -1 ойыншылары өз тобына қарама-қарсы қарап тұрып. Допты үстінен әр ойыншыға кезектестіріп береді. Ең соңғы ойыншы допты қағып алып бастаушы ойыншымен орын ауыстырады. Допты қаққан ойыншылар отыра қалады. Бастаушы ойыншы алға тұра қалады. Ойын 1 ойыншы айналып 1 келгенше жалғасады.2 ойыншы қарама – қарсы тұрып бір-біріне допты жоғарыдан волейбол әдісімен беру керек..

    Үлкен, бос кеңістік.Оқушылардың әр тобына арналған волейбол добы.
    Сабақтың соңы3-5 мин.Кері байланыс. Рефлексия.«Өрмекшінің торы» Сабақ  барысында жіберілген кемшіліктерді қайтадан түсіндіріп, жақсы көрсеткіш көрсеткен оқушыларды мадақтау.«Өрмекшінің торы».Жіпті лақтыра отырып сабақты қорытындылау.



    жіп

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Берілген тапсырмаларды, жүйелі жаттығулар жинағының реттілігін көрсетеді. Жаттығуларды барынша біркелкі орындау, спорттық ойындарды жалпылау. Қабілеті жоғары оқушылар ойындардағы қозғалыс әрекеттерін қайталап, сынып алдында орындалуын өз бетінше көрсету. Қозғалыс үйлесімділігіне назар аудару, көңіл бөлу.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен белсенді жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Ойындар арқылы қозғалыс сапасын артыру. Белсенді қимыл-қозғалыс, тапсырмаларды сапалы орындауларына назар аудару. Ойындар барысында бейресми қалыптастырушы бағалаулар.Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ