Материалдар / Волейбол. Екі жақты ойын.

Волейбол. Екі жақты ойын.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Таңбалытас ом

Пәні:

Дене шынықтыру

Бөлім:

6-бөлім. Бірлескен іс-әрекеттегі ойын-сауық ойындары.

Педагогтің аты-жөні:

Сапарбаев А.Т

Күні:

11.02.2025ж

Сынып:

10 А

Сабақтың тақырыбы:

Волейбол. Екі жақты ойын.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.6.2.1-денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға Волейбол ойынындағы екі жақты ойын арқылы әдіс-тәсілдерді түсіндіреді, үйретеді.

Құндылықтар

Талап: Физикалық белсенді болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу.

Сәлемдесу. Рапорт қабылдау

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.

Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру

ҚБ. Мұғалім тарапынан жүретін бағалау ауызша мадақтау.





Суреттер,карточкалар,ысқырғыш,сетка, доп т.б

Спорт зал

Жаңасабаққа дайындақ жаттығу

8 минут

Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.

  1. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды белге қоямыз да бір дегенде басты алға еңкейтеміз екі дегенде басты оң жаққа еңкейтеміз уш дегенде басты сол жаққа еңкейтеміз төрт дегенде басты шалқайтамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  2. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды иыққа қойып бір-екі дегенде жауырынмен қоса алға қарай қолды айландырамыз, үш-төрт дегенде арқаға айландырамыз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  3. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып екі қолды бір дегенде алға созамыз, екі дегенде жоғары, үш дегенде жанымызға, төрт дегенде қолынымызды түсіреміз. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.

  4. Аяқ ара қашықтығын иық деңгейімен бірдей ашып, сол қолды беліне қойып, оң қолды жоғары көтеріп сол жанына қарай екі рет иіледі, дәл осылай екі қолды ауыстырып оң жаққа екі рет иіледі. Ослайша бірнеше рет қайталап жасатамыз.




Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау

Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру .

Қауіпсіздік технткасын үнемі айту.

Дискриптор.

Мұғалім ұсынған жаттығуларды жүргізеді.жаттығуларды дұрыс орындайды.

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, волейбол доптары.








Сабақтың ортасы

27 минут

Қауіпсіздік техникасы волейбол ойынының әдісін қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды. Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау,түсіндіру, әнгімелесу.

Волебол ойыны аумағы 9х18 м алаңда өткізіледі. Ортадағы сызық алаңды екіге бөліп тұрады. Ортаңғы сызықтың үстіне екі бағанға керілген волейбол торы орнатылады.Тордың биіктігі ойыншылардың жасына немесе не ұл не қыздар командасы болып ойнауына қарай әр түрлі болады. Жасөспірім ер балаларға арналған тордың биіктігі 220 см қыздар үшін 210см болады.Ойынға әр қайсысында 6 ойыншысы бар екі команда қатысады.Әр команда ойыншысы өз алаңында орналасады. Ойынға диаметірі 65-68 см салмағы 250г-дық доп пайдаланады. Бір команданың ойыншылары допқа үштен артық қол тиізуе болмайды .Осыдан кейін доп тордан асырылуға тиіс .Сондай –ақ бір ойыншы допқа қатарынан екі рет қолын тиізуіне рұқсат етілмейді.

Волейбол елімізге кең тараған ойындардың бірі.Оның көпшілік сипат алуы волебол ойынының ережелері мен қажетті құрал жабдықтарының қарапайым және бұл ойын қызықтыда әсерлі болуына байланысты.


Оқушылар доппен бір-біріне допты ұру,тосу әдістері кезінде қадағалау


ҚБ.Оқушылардың волейбол ойынындағы үздік ойнаған ойыншыларды мақтап мадақтау

Дискриптор.Волейбол ойынын ойнай алады.

Волейбол кең тараған ойындардың бірі болады. ҚБ. Мұғалім тарапынан жүретін бағалау ауызша мадақтау

Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер.


Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі