Материалдар / Волейбол ойыны .Қосарланған адым.

Волейбол ойыны .Қосарланған адым.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету
Авторы:
03 Маусым 2024
88
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5

Педагогтің аты-жөні:

Нурмаханова Ж,Т

Күні:

20.10.24

Сынып: 9 Д

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Волейбол ойыны .Қосарланған адым.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.1.1.1­ Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетеді.


Құндылықтарды дарыту

Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдыларын дамыту. Дене жаттығуларын орындау барысында денсаулықты нығайту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


15минут










Дайындық бөлімі:Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту.Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.




Оқушы: Киім үлгісін сақтау.

Мұғалімнің айтқан ескерету немесе нұсқаулығын

орындау.









Ұпай

Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, доптар


Сабақтың ортасы


20-минут


























«Доп төрт жақтан». Ойыншылар төрт командаға бөлінеді.
Әр командадан бір ойыншы қолында доппен шеңберге қарама қарсы тұрады. Белгі бойыншы өзінің бірінші ойыншысына допты лақтырады. Допты қабылдаған ары  қарай өз команда ойыншыларына лақтырады. Соңғы ойыншы, допты алып шеңберге қарай доппен жүгіреді, ал шеңберде тұрған ойыншы  бірінші болып тұрады. Ойын соңғы ойыншы бірінші болып   жеткенше жалғасады. Қарсыласын кедергі жасауға болмайды. Барлық ойыншылар шеңберде допты беру қызметін атқарғаннан кейін аяқталады.
Дескриптор :
-ойында қауіпсіздік ережесін сақтайды
- допты жоғарыдан қабылдай алады.
-допты жоғарыдан кері әріптесіне қайтара алады.
Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға өзара бағалау жүргізуді ұсынады.
Мұғалім сұрақ қояды:
- Осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады?  
- Допты қабылдауда қандай әдіс тәсілдерді қолдандыңыз?
Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді.








Білу: Ойынының қауіпсіздік ережесін біледі.







Түсіну: Орындалатын жаттығуларды түсінеді.







Қолдану: Командалық әдіс тәсілді қолданад















Ұпай



















Ұпай





http://msuathletics.ru/books/sprint/sprint_technique.html

Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, доптар

Ысқырық Спорт алаңы Уақыт өлшегіш Аяқ добы Футбол добы


Сабақтың соңы


5-минут

















Сабақты қортындылау: Мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс жасағанын,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. Қателіктерін айту және түсіндіру.



Рефлекция

-Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім.

-Маған........................................................қиын болып көрінді.

-Мен енді ......................................................... үйренгім келеді






Бас

бармақ







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!