Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау
Пән мұғалімі: Сактаганова А.К.
Ақтөбе – 2018
Класс: 9«В» класс
Сабақтың тақырыбы: Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың допты жоғарыдан және төменнен дұрыс қабылдау техникасын әр түрлі жаттығу арқылы дамыту
Міндеттері:
1. Допты жоғарыдан дұрыс беруді жетілдіру
2. Әртүрлі тапсырма беру арқылы жоғарыдан допты беру, қабылдауды дамыту
3. Оқушылардың ойынға деген қызығушылығын арттыру және ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Құрал-жабдықтары: доптар, уақыт өлшегіш, ысқырық
|
Сабақ бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулары |
|
К І Р І С П Е Б Ө Л І М |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, спорттық киімдеріне көңіл аудару, сабақтың басты міндеттерін хабарлау.
Саптық жаттығулар. Оңға бұрыл! Солға бұрыл! Кері айнал!Секіріспен солға! Бағыттаушы, оң иық алда, залдың бойымен алға адымдап бас! Жүгіріске дайындалу. Алаңды айналып жүгіріспен бас! 1.Жеңіл жүгіріс 2.Залдың ортасымен екі қатар сап түзеп жүгіру Арнайы жаттығулар.
Доппен орындалатын арнайы жаттығулар.
|
10-12 минут |
Оқушылардың сапта дұрыс тұруын қадағалау, сабақтың мақсат-міндетін хабарлау кезінде мұқият тыңдауын және саптық дұрыс орындалуын қадағалау Залдың шеткі бөлігімен,арақашықтық сақтай отырып жүгіру. Жаттығуды толық және жеңіл орындау. Жаттығу кезінде барынша белсенділік таныту. Мұғалімнің көрсеткен тапсырмасын мұқият тыңдау, берілген тапсырманы үлкен жауапкершілікпен орындау |
|
Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Негізгі бөлім.
4.Тор арқылы допты төменнен немесе жоғарыдан қабылдауды қозғалыста орындау 5.Допты ойынға қосу (астынан,үстінен)
6.Волейбол ойыны |
26-28 минут |
Оқушының допты төменнен және жоғарыдан қабылдау кезіндегі техникасын мұқият бақылау. Жаттығу кезінде аяқ қолдың бірге бүгілу және жазылу қимылына көңіл аудару. Әрбір оқушы тапсырманы толық және күші жеткенше орындауы тиіс. Бірақ жаттығудың техникасын, сапасын ұмытпау қажет. Жаттығуды бірнеше қайтара орындау тиімді екенін ескеру. Кездесетін қателіктерге көңіл аудару. Мысалы: аяқ қолдың бірге жұмыс жасамауы, тапсырманы орындау барысында тізенің бүгілмеуі, қолдың барынша дұрыс көтерілмеуі сонымен қатар қозғалыс кезіндегі техниканың бұзылуын қадағалау Қозғалыста төменнен, жоғарыдан допты қабылдаудың техникасын бұзбай орындау. Ескерту. Допты жоғары немесе айналдырмай қабылдау. Аяқ пен қолдың дұрыс жұмыс жасауын қадағалау екі жақты ойнату Сызықты баспай,қолдың ішкі жағымен және алақанмен допты соғып орындау. Екі жақты ойын |
|
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Б Ө Л І м |
Сапқа тұру Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Қоштасу |
2 минут |
Түзу тұру Сабақ бойынша көзге түскен оқушыларды мақтау айту,ескертулер айту Қол күшін дамытуға арналған жаттығулар және волейбол ойынының ережесін қайталау. Сау болыңыздар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау 9 сынып
Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау 9 сынып
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау
Пән мұғалімі: Сактаганова А.К.
Ақтөбе – 2018
Класс: 9«В» класс
Сабақтың тақырыбы: Волейбол ойыны.Допты жоғарыдан беру және қабылдау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың допты жоғарыдан және төменнен дұрыс қабылдау техникасын әр түрлі жаттығу арқылы дамыту
Міндеттері:
1. Допты жоғарыдан дұрыс беруді жетілдіру
2. Әртүрлі тапсырма беру арқылы жоғарыдан допты беру, қабылдауды дамыту
3. Оқушылардың ойынға деген қызығушылығын арттыру және ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Құрал-жабдықтары: доптар, уақыт өлшегіш, ысқырық
|
Сабақ бөлімі |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшері |
Әдістемелік нұсқаулары |
|
К І Р І С П Е Б Ө Л І М |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, спорттық киімдеріне көңіл аудару, сабақтың басты міндеттерін хабарлау.
Саптық жаттығулар. Оңға бұрыл! Солға бұрыл! Кері айнал!Секіріспен солға! Бағыттаушы, оң иық алда, залдың бойымен алға адымдап бас! Жүгіріске дайындалу. Алаңды айналып жүгіріспен бас! 1.Жеңіл жүгіріс 2.Залдың ортасымен екі қатар сап түзеп жүгіру Арнайы жаттығулар.
Доппен орындалатын арнайы жаттығулар.
|
10-12 минут |
Оқушылардың сапта дұрыс тұруын қадағалау, сабақтың мақсат-міндетін хабарлау кезінде мұқият тыңдауын және саптық дұрыс орындалуын қадағалау Залдың шеткі бөлігімен,арақашықтық сақтай отырып жүгіру. Жаттығуды толық және жеңіл орындау. Жаттығу кезінде барынша белсенділік таныту. Мұғалімнің көрсеткен тапсырмасын мұқият тыңдау, берілген тапсырманы үлкен жауапкершілікпен орындау |
|
Н Е Г І З Г І Б Ө Л І М |
Негізгі бөлім.
4.Тор арқылы допты төменнен немесе жоғарыдан қабылдауды қозғалыста орындау 5.Допты ойынға қосу (астынан,үстінен)
6.Волейбол ойыны |
26-28 минут |
Оқушының допты төменнен және жоғарыдан қабылдау кезіндегі техникасын мұқият бақылау. Жаттығу кезінде аяқ қолдың бірге бүгілу және жазылу қимылына көңіл аудару. Әрбір оқушы тапсырманы толық және күші жеткенше орындауы тиіс. Бірақ жаттығудың техникасын, сапасын ұмытпау қажет. Жаттығуды бірнеше қайтара орындау тиімді екенін ескеру. Кездесетін қателіктерге көңіл аудару. Мысалы: аяқ қолдың бірге жұмыс жасамауы, тапсырманы орындау барысында тізенің бүгілмеуі, қолдың барынша дұрыс көтерілмеуі сонымен қатар қозғалыс кезіндегі техниканың бұзылуын қадағалау Қозғалыста төменнен, жоғарыдан допты қабылдаудың техникасын бұзбай орындау. Ескерту. Допты жоғары немесе айналдырмай қабылдау. Аяқ пен қолдың дұрыс жұмыс жасауын қадағалау екі жақты ойнату Сызықты баспай,қолдың ішкі жағымен және алақанмен допты соғып орындау. Екі жақты ойын |
|
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Б Ө Л І м |
Сапқа тұру Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Қоштасу |
2 минут |
Түзу тұру Сабақ бойынша көзге түскен оқушыларды мақтау айту,ескертулер айту Қол күшін дамытуға арналған жаттығулар және волейбол ойынының ережесін қайталау. Сау болыңыздар |
шағым қалдыра аласыз














