Материалдар / Волейбол ойынының ережесі мен техникасын меңгеру

Волейбол ойынының ережесі мен техникасын меңгеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Волейбол ойынының ережесі мен техникасын меңгеру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Тақырып: Волейбол ойынының ережесі мен техникасын меңгеру

Мектеп: Қ. Сәтбаев атындағы № 12 ЖОМ

Күні 08 .10.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абдрахманов Н.

Сынып: 6 ә сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

6.1.3.1 Арнай спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті жетілдіру және қорытындылау;

Тілдік мақсат

Оқылым

Жазылым

Айтылым

Тыңдалым


Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады

Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, онлайын арқылы пікір алмасу

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Волейбол ойын кезінде қандай қиындықтар кездеседі?

-бір-біріңе көмек бересіңдер ме?

Дене жаттығулар не үшін қажет екенін білесізбе?

Не себепті .....деп ойлайсыз?

Уақытты үнемдеу

Ишара жаттығу кезіндегі іс-әрекеттер

Алдыңғы оқу

Өткен сабақты қайталау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

Сәлемдесу. АКТ құралдарын дайынығын тексеру, үй жағдайында

жалпы дене мүшелеріне тиісті дамыту жаттығуларын жасау



Ноутбук, смартфон,

Ортасы


Волейбол ойнау кезінде техниканың рөлі ерекше, өйткені техникалық

қателіктерге төреші айып ұпай береді. Барлық ойын жағдайларын

бағдарлай алу үшін көптеген техникалық нұсқалары бар алты негізгі

дағдылар болуы керек, оларды ойын дағдылары деп атайды.

Техниканың негізгі әдістері: тіректер және алаңда қозғалыс жасау,

допты алаң сыртынан ойынға қосу, допты бір және екі қолмен беру,

допты жоғарыдан, төменнен қабылдау , шабуылдау, тосқауыл қою. Волейболда допты қабылдау-бұл ойын процесіндегі элемент, онда қарсылас команда өз алаңының жартысында допты қабылдайды. Бұл жағдайда олардың алға қойған басты мақсаты – доптың алаңға түсуіне жол бермеу.

Допты жоғарыдан қабылдау. Допты қабылдау кезінде қолдар

алақандарын жоғары, саусақтарын бір-біріне жақын бұрады. Допты

мықтап жауып тұрған қолдың саусақтарымен қабылданады.


Допты төменнен қабылдау. Доптың бағытына қарай қозғалыста

бастапқа қалыпқа отырып, қолды алға айқастыра қосып білекепен

қабылданады. Шынтақтарды түзу созып, доп білек буынына жақын бас

бармақтың негізі ретінде қабылданады.


Кез-келген волейбол ойыны әрқашан допты ойынға алаң сыртынан қосумен басталады. Екінші аймақтан бірінші аймаққа ауысатын ойыншы допты ойынға енгізеді. Допты беру орны алдыңғы сызықтың артында орналасқан ені 9 м алаң болып табылады. Оның екі жағында ұзындығы 15 см екі қатар шектеу белгілері бар.

Волейболшы төменгі тік, жоғарғы тік және жоғарғы бүйірлік берілістердің үш түрін дәл және күшпен бере білуі керек. Допты жоғары тік беру төрт кезеңнен тұрады: бастапқы қалып (1); допты лақтыру (2); серпіліс (3); соққы (4).

Ойыншы алаң сызығының артында тұрып, допты бір рет лақтырып, қолмен соққы беріп оны қарсыластың алаңына өткізеді.

1-позиция 2-позиция 3-позиция 4-позиция

Волейболдағы "орналастыру" (расстановка) - бұл команда ойыншыларының алаңда орналасуы. Допты ойынға қосу кезінде әрбір команда ойыншылары орын ауысу тәртібімен (допты ойынға қосушыны қоспағанда) өз аймақтарының шегінде болуы тиіс. Қарсыластың алаң сыртынан соққан добын либеро қабылдайды. Дене салмағы алдыңғы аяққа, қолдар түзу, білек қосулы қалыпта қабылдайды. Допты қабылдау білек буындарының бойымен жасалады. Допты қабылдаған кезде шынтақ білектен бүгілмеуі өте маңызды. Доптың ұшу жылдамдығы неғұрлым жоғары болса, қолдың қарама-қарсы қозғалысы соғұрлым аз болады Байланыстырушы-әдетте артта оң жақта тұрады (1-позиция) және допты серіктесіне беру үшін қабылдайды. Әдетте ол допқа екінші рет қолын тигізіп, шабуылға жібере алатындай етіп беріліс жасайды Тосқауылдан кейін команда допты қарсыластың жағына бағыттау үшін тағы 3 рет беріліс құқығына ие. Тосқауылдан кейін допты бірінші болып кез - келген ойыншы беріліс жасай алады-тіпті тосқауыл кезінде допқа тиген ойыншы да қайта ойынды жалғастыра алады.


Даулы допты төреші ережелерде көзделмеген себептермен тоқтатылған

ойынды қайта бастаған кезде немесе доп әр түрлі командалардың екі

ойыншысынан бірден алаңнан шыққан кезде, командалардың екі

ойыншысы бір уақытта тең қателіктер жіберген кезде тағайындайды

Жетекші жаттығулар допты беру техникасын орындау жағдайларын

жеңілдетеді және бірқатар қателіктердің пайда болуына жол бермейді.


Жұптық жаттығу. Бір оқушы допты жоғары лақтырады және серіктесі

допты саусақтарымен дәл солай қайта беріліс жасайды. Доптың жоғарғы

берілісін игеру кезінде аспалы волейбол добымен жаттығулар жасау

керек. Оқушылар дайындық және ұқсас жаттығуларды жақсы

орындағаннан кейін техникалық жаттығуларға көшу керек. Әр түрлі

техникалық жаттығулардан кейін, біртіндеп күрделі жаттығуларға көшеді.

Бұл жаттығулардың мақсаты-оқушыладың дұрыс тоқтату мен бұрылыс жасағаннан кейін допты қабылдауға және беруге үйрету.



.Дескриптор

1.Волейбол алаңына ережеге сай орналасады.

2.Волейбол қарсыласының алаңына түсіреді.

3.Допты лақтыру мен жүргізу жаттығуларында реттілікті түрлендіру түрлеріне ұсыныс келтіреді..

Соңы

Бағалау, үй тапсырмасы

Қосымша ақпарат

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін.

Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау


Бірлескен жұмыс кезінде жақсы жұмыстар ұсынылды.

Денгейлік тапсырмалар береміз

Ойын кезінде үйлесімділік пен түсіністік танытады.

Физика,математика, биология пәндерімен байланыс

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қортынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

( оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2





02 Мамыр 2025
228
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі