Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short- term plan

    Lesson plan

    Long-term plan: Unit 5 Hot and cold


    School :Serebryakovo secondary school

    Date:

    Teacher name: Makpozova Arailym Utebaevna

    Grade: 4

    Number present:

    absent:

    Lesson title: Weather 1

    Learning objectives

    4.2.1.1 make basic statements which provide information on an increasing range of general and some curricular topics;

    4.3.4.1 understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clues

    4.4.7.1 spell most familiar high-frequency words accurately when writing independently

    4.5.16.1 use conjunctions and, or, but, because to link words and phrases

    Lesson objectives

    Аll learners will be able to

    • practice the sound [ð]

    • identify the theme of the lesson

    • name seasons by using pictures

    • spell the words accurately

    • define and remember the seasons and months in a proper way

    • practice topical vocabulary through activities

    • visualize a picture and draw it

    Most learners will be able to

    • answer the concept question

    • read and understand the text further doing the task

    • recognize information about the weather of Kazakhstan, Great Britain and Russia

    • use conjunctions to connect sentences

    • complete tasks following the instructions

    Some learners will be able to

    • express thoughts

    • tell about activities and favourite weather

    Assessment criteria

    • apply new words during the lesson

    • find the correct answers to the tasks

    • describe the weather

    • recognise spoken language slowly and distinctly

    • pronounce weather vocabulary words correctly

    • use and, or, but, because to link words and phrases and sentences

    Value links

    Common history, culture and language (“Mangilik Yel”, 6)

    educate to love and respect for the environment

    Cross curricular links

    ICT, Geography

    ICT skills

    Active board, showing tasks

    Previous learning

    Revision

    Plan

    Planned timings

    Planned activities

    Resources

    Start





    2 min


















    3 min









































    5 min

    Greeting

    - Good day, children!


    (W) Warm-up. “Phonetic drill”


    Whether the weather is fine

    Whether the weather is not

    Whether the weather is cold

    Whether the weather is hot


    (W,I,f ) Brainstorming. “Guess the sound”


    Teacher will greet learners and start the lesson with a warm up. Then teacher will turn an audio with the sound weather. And then teacher`s question for learners will be:

    Рисунок 36

    • What did you hear?

    • What do you think?

    • What will we talk about today’s lesson?

    • What is your favourite weather?

    • Do you prefer cold or hot weather?

    • What’s the weather like in Aksai?

    • What kind of seasons do you know?

    • What are winter/spring/ summer/ autumn months?

    • What is the weather like in winter/spring/ summer/ autumn?

    • What do children like to do in winter/spring/ summer/ autumn?

    • What is the coldest/ hottest season in the year?

    Then students guess the theme of the lesson.


    Descriptor

    - identify the theme of the lesson

    - discuss and share ideas about the weather

    - express thoughts

    - answer the questions about months and weather in different seasons

    - tell about activities and favourite seasons

    - name the hottest and the coldest seasons


    F.A. Teacher’s oral assessment: Excellent job! Very good! Wonderful! Super!


    Reading

    (W, I, f) Pre – reading. Game. “Quick cards”

    Teacher shows pictures about weather. The teacher holds the picture towards, quickly shows them to the learners and turns again. Children guess and name the words.


    Рисунок 2


    Рисунок 4


    Рисунок 6


    Рисунок 14


    Рисунок 15


    Рисунок 16


    Рисунок 17


    Рисунок 22



    Descriptor

    • guess and name the words


    F.A. “Thumbs up, middle, or down”

    Рисунок 23 Рисунок 28








    Active board












    https://youtu.be/74b3Zb18UDM






























    https://go.mail.ru/search_images?q=weather%20%20cartoon






















    Middle







    3 min



























































    7 min































































































    4 min

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Макпозова Арайлым Утебаевна
    22 Ақпан 2023
    337
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Weather 1

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Weather 1

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сыныпқа арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short- term plan

    Lesson plan

    Long-term plan: Unit 5 Hot and cold


    School :Serebryakovo secondary school

    Date:

    Teacher name: Makpozova Arailym Utebaevna

    Grade: 4

    Number present:

    absent:

    Lesson title: Weather 1

    Learning objectives

    4.2.1.1 make basic statements which provide information on an increasing range of general and some curricular topics;

    4.3.4.1 understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clues

    4.4.7.1 spell most familiar high-frequency words accurately when writing independently

    4.5.16.1 use conjunctions and, or, but, because to link words and phrases

    Lesson objectives

    Аll learners will be able to

    • practice the sound [ð]

    • identify the theme of the lesson

    • name seasons by using pictures

    • spell the words accurately

    • define and remember the seasons and months in a proper way

    • practice topical vocabulary through activities

    • visualize a picture and draw it

    Most learners will be able to

    • answer the concept question

    • read and understand the text further doing the task

    • recognize information about the weather of Kazakhstan, Great Britain and Russia

    • use conjunctions to connect sentences

    • complete tasks following the instructions

    Some learners will be able to

    • express thoughts

    • tell about activities and favourite weather

    Assessment criteria

    • apply new words during the lesson

    • find the correct answers to the tasks

    • describe the weather

    • recognise spoken language slowly and distinctly

    • pronounce weather vocabulary words correctly

    • use and, or, but, because to link words and phrases and sentences

    Value links

    Common history, culture and language (“Mangilik Yel”, 6)

    educate to love and respect for the environment

    Cross curricular links

    ICT, Geography

    ICT skills

    Active board, showing tasks

    Previous learning

    Revision

    Plan

    Planned timings

    Planned activities

    Resources

    Start





    2 min


















    3 min









































    5 min

    Greeting

    - Good day, children!


    (W) Warm-up. “Phonetic drill”


    Whether the weather is fine

    Whether the weather is not

    Whether the weather is cold

    Whether the weather is hot


    (W,I,f ) Brainstorming. “Guess the sound”


    Teacher will greet learners and start the lesson with a warm up. Then teacher will turn an audio with the sound weather. And then teacher`s question for learners will be:

    Рисунок 36

    • What did you hear?

    • What do you think?

    • What will we talk about today’s lesson?

    • What is your favourite weather?

    • Do you prefer cold or hot weather?

    • What’s the weather like in Aksai?

    • What kind of seasons do you know?

    • What are winter/spring/ summer/ autumn months?

    • What is the weather like in winter/spring/ summer/ autumn?

    • What do children like to do in winter/spring/ summer/ autumn?

    • What is the coldest/ hottest season in the year?

    Then students guess the theme of the lesson.


    Descriptor

    - identify the theme of the lesson

    - discuss and share ideas about the weather

    - express thoughts

    - answer the questions about months and weather in different seasons

    - tell about activities and favourite seasons

    - name the hottest and the coldest seasons


    F.A. Teacher’s oral assessment: Excellent job! Very good! Wonderful! Super!


    Reading

    (W, I, f) Pre – reading. Game. “Quick cards”

    Teacher shows pictures about weather. The teacher holds the picture towards, quickly shows them to the learners and turns again. Children guess and name the words.


    Рисунок 2


    Рисунок 4


    Рисунок 6


    Рисунок 14


    Рисунок 15


    Рисунок 16


    Рисунок 17


    Рисунок 22



    Descriptor

    • guess and name the words


    F.A. “Thumbs up, middle, or down”

    Рисунок 23 Рисунок 28








    Active board












    https://youtu.be/74b3Zb18UDM






























    https://go.mail.ru/search_images?q=weather%20%20cartoon






















    Middle







    3 min



























































    7 min































































































    4 min

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Неміс тілі Презентация 5 сынып
    22.02.2023
    337
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Макпозова Арайлым Утебаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации