Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
XХІ ғасыр – жаңа ақпараттық технологиялар ғасыры
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастыруды жетілдіру жұмыстары
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау…. Оқытудың жаңа техналогиясын еңгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсетіледі, білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделеді. Бұл міндеттерді шешу үшін мектеп ұжымдарының, әр мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы барлық жаңалықтар мен қайта құру, өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа тәжірибеге, жаңа қарым-қатынасқа өту қажеттігі туындайды.
Болашақта ел тұтқасын ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар беру – бүгінгі күн тәртібінде тұрған маңызды мәселердің бірі. ҚР Президенті Н.Назарбаевтың 2006 жылғы Қазақстан халқына жолдауында «… әр оқушының білімі мен қабілеті деңгейінің тиімділігін бағалаудың біртұтас жүйесін жасау керек» деп көрсетілген.
Сондықтан да болашақ мамандық
таңдауда кәсіби бағыт-бағдар берудің рөлі өте
маңызды. Болашақта ел тұтқасын
ұстайтын азаматтардың болашақ мамандығын анықтауға бағыт-бағдар
беру – бүгінгі күн тәртібінде тұрған маңызды мәселелердің
бірі.
Қазақстан Республикасының
Білім туралы заңында көрсетілгендей, білім беру жүйесінің басты
міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен
тәжірибе жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға,
дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті
жағдайлар жасау, еңбек нарығында бәсекелесуге қабілетті білікті
жұмысшылар мен мамандар даярлау, олардың біліктілігін арттыру болып
табылады.
Мамандыққа бағдар беру
жұмысы - тарихы өте терең,ежелден дамып келе жатқан психологиялық
қызмет көрсетудің бір түрі. Психологиялық қызмет көрсету жұмысының
қалыптасуы да мамандыққа баулу және мамандыққа бағдар беру
зертханаларында басталған. Кәсіптік бағдар беру жұмысының
алғашқы басқышы отбасы тәлім-тәрбиесінен басталып, одан мектеп,
мектептен тыс мекемелер, кәсіпорын, шаруашылықпен ұштасып
жатыр. Кәсіптік бағдар болашақ
жұмысшының өзін – өзі кәсіби тұрғыдан анықтауды жүзеге асыруға
бағытталған әрекет немесе білім алушының кәсіптік
қызығушылықтарына, жеке қабілеттері мен психикалық – физиологиялық
ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және кәсіптік мүмкіндіктер
саласында, мамандық пен оқитын орнын еркін және саналы таңдау
құқықтарын іске асыруына ақпараттар мен консультациялық көмек
беру.
Осыған орай колледждегі кәсіби бағдар жұмысын жандандыру да біздің басты міндетіміз. Кәсіби бағдар жұмысы арқылы біз оқушыға дұрыс мамандық таңдауға ғана көмектесіп қоймай, өз мамандығымызға деген дұрыс пікір қалыптастырамыз. Кәсіби бағдар жұмысын жүргізіудің де өзіндік талаптары мен міндетері бар. Жұмыс соған сай атқарылуы керек. Кәсіби бағдар жұмысын ұйымдастыру барысында басқа мамандықтар туралы жағымсыз пікірлер қалыптастырмау керек.
Біздің колледжімізде кәсіби бағдар жұмысын ұйымдастыру жоспарға сай жүргізіледі. Онда оқытушылар бекітілген мектептерге барып, оқушыларға мамандық туралы мағлұматтар береді. Аудан мектептеріне колледж директорының бекітуімен оқытушылар тағайындалады.
2018-2019 оқу жылында «Диана» медицина колледжіне оқушылар қабылдау мақсатында Панфилов ауданының және Жаркент қаласының мектептеріне мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар жұмысын жүргізу үшін директор бұйрығымен комиссия құрылған.
Комиссия төрайымы : Даурова Қ.Қ - атқарушы директор Комиссия мүшелері: Ерғалиева Е.Н – директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
Самылтырова Э.Т – колледж әдіскері
Азизова Р.М - өндірістік оқыту бойынша директордың орынбасары
Касенова Б.О-тәрбие жұмыс менеджері
Балабай Айдана- психолог
Панфилов ауданы және Жаркент қаласындағы мектептерге колледж оқытушылар бекітілді
Алтынсарин атындағы орта мектебі - Көшербаева Ж.Е
Балабай Айдана
Луначарский атындағы орта мектебі - Искандарова Р.А
Азизова Р.М
№6 орта мектебі - Ақшалова Ж.Ж
СамылтыроваЭ.Т
Ш. Уалиханов атындағы орта мектебі - Ерғалиева Е.Н
Балабай Гулдана
Н.К Крупская атындағы орта мектебі - Самылтырова Э.Т
Азизова Р.М
Б.Назым атындағы орта мектебі - Касенова Б.О
Азизова Р.М
Жамбыл атындағы орта мектебі - Иржанов Д.С
Ерғалиева Е.Н
Х.Хамраев атындағы орта мектебі - Сагитова Р.К .
Омарбеков Н.Қ
Көктал орта мектебі - Самылтырова А.С
Таджиева А.А
Әулиеағаш орта мектебі - Касенова Б.О
Көшербаева Ж.Е
Улкеншыған, Кіші-шыған орта мектебі - Нури Н.Ә
Балабай А.
Розыбакиев атындағы орта мектебі - Омарбеков Н.Қ
Хайрбекова А.Т
Ә.Қастеев атындағы орта мектеп - Нури Н.Ә
Хайрбекова А.Т
Е.Сыпатаев атындағы орта мектебі - Макен А.С
СамылтыроваЭ.Т
Еңбекші орта мектебі - Мухамеди М.А
Касенова Б.О
Н.Н. Головацкий атындағы орта мектеп - Ерғалиева Е.Н
Нури Н.А
Ушарал орта мектебі - Иржанов Д.С
Касенова Б.О
Қорытынды:
Комисия мүшелері кәсіби бағдар беру жұмыстарының мәтінін, көрнекілік үгіт-насихат материалдарын даярлауда. Мектеп әкімшілігімен келісіп, кәсіби бағдар жұмысын 11- сәуірден бастап кесте бойынша жүргізіледі. Мектеп бітірушілерге колледжде «Ашық есік күні» өткізу жоспарлануда.
Ұсыныс:
Кәсіби бағдар жұмысты ұйымдастыруда оқушыларды қызықтыру, ынталандыру мақсатында сол мектепті бітірген және біздің колледждің түлегін қосу. Жұмыс барысын сапалы жүргізу. Сол арқылы колледжге келуші талапкерлердің саны мен сапасын арттыру. Кәсіби-бағдар жұмысын ұйымдастыруда колледж білім алушыларымен бірге концерттік бағдарлама жасау. Колледж тынысы туралы презентация көрсету.
Шешім:
1. Кәсіби бағдар жұмысы директордың бұйрығымен бекітілген оқытушылармен уақытылы атқарылсын.
2. Кәсіби бағдар жұмысын сапалы жүргізуді күшейту.
3. Ашық есік күнін 18.04.2019ж өткізу.
Жауапты: Комиссия төрайымы және комиссия мүшелері.