Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: XVIII – ғасырдағы халық ауыз әдебиеті |
Мектеп |
||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||
Сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыпағандар саны: |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
8.2.1.1 – салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау. |
||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы:Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек көрсету әдет-ғұрпы туралы түсіндіру Басым бөлігі: Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттау Кейбірі:Салт – дәстүрмен әдет-ғұрыптың арасындағы айырмашылығын интерппритациялау |
||||||||||||
Ойлау деңгейі |
Қолдану |
||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
Қазақтардың қонақжайлылық қасиеті және өзара көмек көрсету әдет-ғұрпы туралы суреттейді Басым бөлігі: Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын табады Кейбірі:Салт – дәстүрмен әдет-ғұрыптың арасындағы айырмашылығын интерппритациялайды |
||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:әдет-ғұрыппен салт-дәстүрлердің құндылығымен маңыздылығын анықтай (істей) алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: салт-дәстүр, әдет-ғұрып терминдермен жұмыс жасайды Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Салт-дәстүрмен, әдет-ғұрыптардың құндылығын анықтауда диалогқа түсіп негізгі сөздерді жазады. Талқылауға арналған тармақтар:Салт-дәстүрмен әдет-ғұрыптар арасындағы айырмашылық. Жазылым бойынша ұсыныстар:Ғұрып,әдет,дәстүр сөздерінің мағынасы. |
||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Салт – дәстүр мен әдет – ғұрыптарымызды сақтай отырып болашақ ұрпаққа аманат ету. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті 8-сынып. Қазақ халқының ауыз әдебиеті тақырыбы. |
||||||||||||
Алдыңғы білім |
XVIII – ғасырдағы халық ауыз әдебиеті |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Түгендеу. «Заряд алу» Сыныпта ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Оқушыны ұқыптылыққа, мұқияттылыққа, сезімталдыққа үйрету. Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек. Сынып оқушыларын қима парақтар арқылы 3 топқа біріктіру. 1-топ: Ізденуші 2- топ Анықтаушы 3-топ Жинақтаушы |
8 сынып Қазақстан тарихы оқулық авторлар: Т.Омарбеков, Г.Хабижанова, Т.Қартаева, М.Ноғайбаева –Алматы: Мектеп, 2018, ЖОБА |
|||||||||||
5 минут |
Ж:/ (Жеке жұмыс) «Сұрақты ұстап ал» әдісі XVIII – ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы
ҚБ:/ (қалыптастырушы бағалау) Басбармақ әдісі арқылы бағалау |
||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
Т:/ (Топтық жұмыс). «Зерттеушілік конференциясы» әдісі. 1-тапсырма Матінді оқып, суреттерді қарай отырып қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын түсіну. Мәтін: Қазақтарға дәстүрлі қонақжайлылық қасиет ежелден тән. Олардың бұл қасиеті көптеген ғасырлар барысында қалыптасқан Үйге келген қонақ оларда әрқашан үй иесінің қамқорлығы мен қорғауында болады Қазақтардың және бір жақсы әдет-ғұрпы - ерулік беру. Басқа жақтан жаңадан көшіп келгендерді оның туған-туыстары немесе көршілері арнайы дастарқанға шақырып, ерулік тамақ беретін болған Дала тұрғындарының дәстүрлі әдет-ғұрыптарының бірі — асар. Онда ауыл тұрғындары ешқандай ақы алмастан бірлесе жұмылып, біреудің белгілі бір жұмысын бітіріп береді. Дескриптор: 1 Қазақ халқының салт-дәстүрлерін анықтайды. 2 Салт-дәстүрлерде адамгершілік қасиеттерін атайды. 3 Салт-дәстүрлермен әдет-ғұрыптың құндылығы мен маңыздлығы болашақ ұрпақ үшін құнды екнін анықтайды Бағдаршам арқылы бағалау. Сыныптық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі 2-тапсырма: Ғұрып, әдет, дәстүр сқздерінің мағынасын тауып , жазу,Ғұрып, әдет және дәстүр сөздерінің мағынасы қандай? Ғұрып. Қазақша «ғұрып» сөзі العرف«әл-ъурф» сөзінен шыққан. Араб тілінде адамдарға үйреншікті болған, әдеттегі іс-әрекет, үрдіс деген мағыналарды білдіреді. «Әдет» сөзі арабтың «әл-ъаада» العادةсөзінен шыққан. Мағынасы адамдар арасында көп қайталанатындықтан дағдыға айналған істер дегенді білдіреді. Әдет және ғұрып сөздерінің мағынасы бір десе болады «Дәстүр» сөзі де арабша دستور «дустур» деген сөздің қазақша баламасы. Арабша мағынасы іс-әрекет жасалатын ереже, заң дегенді білдіреді. Қазіргі араб тілінде бұл, негізінен, бір елдің конституциясы деген мағынада қолданылады Дескриптор: 1 Ғұрып сөзінің мағынасын жазады. 2 Әдет сқзінің мағынасын жазады. 3 Дәстүр сқздерінің мағынасын жазады. ҚБ:/ Басбармақ әдісі арқылы бағалау. ЖЖ:/ (Жұптық жұмыс) «Бірлескен жұмыс дағдыын қалыптастыру» әдісі. 3-тапсырма: Әдет-ғұрыппен салт-дәстүрлерді ажырату. Қазақтың салт-дәстүрлері Шарана шайқауКіндік шешеҚыз айттыруТабалдырық аттауҚұйрық-бауыр (салт)ЖасауСәлем салуКиітТүйе мұрындықЕсік ашарӨңір салуҚұрсақ тойЖарыс қазанТөркіндеуІлу салуҚыз алып қашуҚұда түсуНеке қияр. Ажырату.
Дескриптор:1 Әдет-ғұрыптарды жазады.2 Салт-дәстүрлерді жазады. ҚБ:/ Бағалау терезесі |
Суреттер:
kz/kz/post/view?id =229
Кесте.
|
|||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
«Кері байланыс бутерброды»
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау: (басбармақ, бағдаршам бағалау терезесі) |
Стикер |
|||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
Сабақ үдерісін жоспарлау барысында тапсырмалар қолжетімді етіп, керекті ресурстармен жабдықталды. Тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай жасалынған. Тапсырмаларды орындауда белсенді оқу әдістер тиімді пайдаланылуы керек. Сабақ барысында оқушылар бір-біріне қолдау көрсетіп, мақсатқа жетуге әрекеттенеді.Оқушыларға дер кезінде қолдау көрсетіп, тиімді кері байланыс беру арқылы алға жетелеуге итермелеп отыру керек. Қабілеті жоғары оқушылар тапсырмалардың маңыздылығын анықтауда сыныптастарына көмектеседі. |
Сабақ үдерісінде оқушылардың білім деңгейін анықтап, оны қай бағытта даму керегін ескере отырып қалыптастырушы бағалаудың басбармақ,бағдаршам, бағалау терезесі әдістері бойынша бағалап отыру. |
Сабақ барысында денсаулық қауыпсыздыгы ескере отырып, техника қауыпсіздігі Акт-ны дұрыс пайдалану ережелері сақталады. |
|||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаты оқу мақсатына сай қойылған-ба? Белсенді әдіс-тәсілдер белсенді оқу жатығуларға жетелей-ма? Тапсырмаар қолжетімді-ма? Саралап оқыту оқушылардың білімін дамытуға ықпал жетелей-ма? Қалыптастырушы бағалау оқушылардың ынтасын артырама? Келесі сабаққа қандай өзгерістер енгіземін ? Не үшін? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |