XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақтарда көрнекілік ретінде пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А

XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Мектеп: №49 ОМ


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Салтанат Махметқызы


Сынып: 8 «Ә»


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Сабақтың түрі

зерттеу сабағы

Зерттеу сұрағы

Қазақтың ұлттық қолданбалы мәдениетінің ерекшеліктері неде?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.4 – қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау;

Сабақтың мақсаты

  • Қазақ салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын талдау;

Бағалау

критерийлері




Білу және түсіну-

  • ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы баяндайды;

Сыни ойлау мен талдау-

  • Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін кестеге түсіреді;

Синтез:

  • Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады;

Тілдік мақсаттар

Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы ақпаратпен танысады (оқылым мен айтылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Әдет-ғұрып, салт-дәстүр, ұсталық және зергерлік өнер, тері өндеу, киіз басу, квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, толымды квадрат теңдеу...

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

ХҮІІІ ғ. қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары ... .... аталады

Қазақ халқының салт-дәстүрлері/әдет-ғұрыптары құндылығы мынада ..

Бүгінгі күні ол құндылықтардың... ... .... маңызы жойылған жоқ.

Құндылықтарды дарыту

Қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарыарқылыматериалдық және рухани құндылығын бағалай білуге үйрету

Пәнаралық байланыстар

Әдебет және тарих пәндерінің термин сөздері арқылы айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады

АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

Бастапқы білім

ХҮІІІ ғ. қазақтың мәдениетімен ақын-жыраулар туындыларынан, тарихи бейнефильмдерден, мұражайлар мен әлеуметтік желілерден біледі

Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Оқушылардың іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 мин)


Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу)



1.«Адамгершілік – амандасудан басталады, әр халықтың сәлемдесу дәстүрі бар»

  1. Қазақ

  2. Жапон

  3. Ауған

(іс әрекетпен)

2.Қазақ халқы амандасу кезінде қай сөз тіркесін көп қолданады?


Оқушылардың жауаптары (мал –жан аман ба? )


«Адамгершілік қасиет» стратегиясы


Интербелсенді тақтада, елдердің суреттері

«Мозайка » әдісі арқылы топқа бөліу.


Рисунок 11



Қ.Б. «Мадақтау»» әдісі

«Сурет қиындылары»


Ой шақыру мақсатында сабақтың тақырыбын

«XVIII ғасырдағы мәдениеті » атты бейнефильм арқылы ашу

«XVIII ғасырдағы мәдениеті» бейнефильм

Сабақтың тақырыбы: «XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті»

-Сізге қандай ой келді?

-Сабағымызда қандай мәселе зерттеледі

деп ойлайсыздар?

  • Бейнефильм мен тақырыпты қалай байланыстыра аласыздар?


Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе анықталады.

(М) Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады

Picture 5



Сабақтың ортасы


20 мин



«Жобаны қорғау»


Мәтінмен жұмыс:

1-топ. Ұлы Дала тұрғындарының шаруашылығы мен үй кәсібі. Ағаш бұйымдар.

2-топ. Ұсталық және зергерлік өнер. Тері өңдеу.

3-топ. Киіз басу. Кілем тоқу.

4- топ. Ұлттық ою- өрнек.


Тапсырма

1-қадам: мәтінді әр оқушы жеке оқу.

2-қадам: жұпта, топта жұмысты талқылау.

3-қадам: материалдық мәдениет үлгісін суретін салып, сипаттамасын айтады.

4-қадам: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігін дәйектеп жазады.

5-қадам: жұмысты қорғау

Қ.Б. «Екі жұлдыз бір тілек» ауызша өз ойларын айтып шығады (оқушылар топтарды бағалайды)



Қазақстан тарихы

8 сынып оқулық

Алматы

«Атамұра» 2018.

5 минут


«Конверттің сыры» әдісі Оқушылар хат сыртындағы тапсырманы орындайды, конверттін ішіндегі сырын ашады


Қызығушылығын ояту тапсырмалар.

1. «Тірек кесте» әдісі

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы қолданбалы өнердің жетістіктері бойынша кестені толтырыңыз.

Кәсіп түрі

Қандай шикізат пайдаланған

Қандай бұйымдар дайындаған?

1




2




3




Дескриптор Білім алушы:

-Кәсіп түрлерін атайды;

андай шикізат пайдаланған жазады;

- Қандай бұйымдар дайындағанын көрсетеді


2. «Сұрақ жауап» әдісі

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы зергерлік және ұсталық өнер мен тері өндеу туралы сипаттап сұраққа жауап береді;

1

Ұста деген кім?


2

Ершілер деген?


3

Зергерлік бұйымдарды ата ?


4

Тері өндеу әдісін ата ?


Дескриптор Білім алушы:

-Ұста, ершілер туралы сипаттама жазады.

-Зергерлік, тері өңдеу әдістерін сиапттап жазады.




3. «Эйлер –Венн диаграммасы»

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы Киіз басу және кілем тоқу өнерінің ортақ ерекшеліктерін сипаттап анықтап болжам жасайды;

Shape1






Дескриптор Білім алушы:

- Киіз басу және кілем тоқу ерекшеліктерін жазады;

-Киіз басу және кілем тоқудың ортақ

айырмашылықтарын анықтап болжам жасайды;


4.«Сәйкестен

діру» әдісі.

Тапсырма:

XVIII ғасырдағы ұлттық ою- өнердің түрлері бойынша сәйкестендіріп кестені толтырыңыз.(кестеде бөліміне өз болжамыңызды жазыңыз)


Тапсырмалар

Жауаптары тап

1

Далалықтарда байлық пен еркіндікті, дербестікті және молшылықты білдіретін ою- өрнек

2

Ою-өрнектер кез келген қандай бұйымдармен немесе тұрмыстық заттарға салынған ?

3.

Қазақ ою- өрнектері алуан түрлі қандай нақыштарда кездеседі ?

4.

Қысы- жазы бірдей тұра беретін бірден бір баспанасы

Дескриптор Білім алушы:

-ұлттық ою- өрнектердің түрлерін сипаттап жазады;

-ою-өрнектер қандай бұйымдарға немесе тұрмыстық

заттарға салғанын сипаттап көрсетеді;

-қысы-жазы бірдей тұра беретін бірден бір баспана

түрін атайды;



Эйлер – Венн диаграммасы, тірек кестелер, сұрақтары бар парақшалар,


интербелсенді тақтада жауаптары




















Қ.Б «Бес бармақ тәсілі»


Рисунок 3


5 мин

« Болашақты

Болжау » әдісі

«Қазақтың ұлттық қолданбалы мәдениетінің ерекшеліктері неде?»


Тапсырма:

XVIII ғасырдағы қолданбалы өнердің негізгі бағыттары мен дамуы бойынша кестені толтырыңыз.(кестеде «бұрын», «бүгіні» бөліміне қолданбалы өнердің бағыттары мен дамуы туралы жазыңыз, «болашақ» бөліміне өз болжамыңызды жазыңыз)


Бұрын

Бүгін

Болашағы

Киіз үй





Дескриптор Білім алушы:

-Қазақтың баспанасы киіз үйдің өткені мен бүгінін

сипаттап, болашағына болжам жасайды;


Қ.Б. «От шашу» әдісі

Қорытындылау мақсатында бейнеролик көрсету

«Киіз үй үлгісі»

Кесте парақшалары, бейнеролик

1 мин

Үй тапсырмасына

53 - беттегі сұрақтарға жауап ауызша, қазақтың болашақтағы мәдениеті туралы ой толғау жазу.


слайд

Сабақтың аяғы

2 мин

Рефлексия.

«Еркін микрофон» әдісі арқылы әр топтан бір оқушы сабақ туралы өз ойларын, түсінген, түсінбегендігін айтады

Микрофон

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай сараланған.

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Болашақты болжау әдісі кестесі

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Қ.Б. «Екі жұлдыз бір тілек», Қ.Б.,

Қ.Б «Бес бармақ » әдісі, «От шашу» әдісі «Конверттің сыры» әдісі, «Болашақты болжау» әдісі нәтижесін талдау арқылы


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тақтаға шығу кезінде, интербелсенді тақтаны қолдану кезінде қауіпсіздік ережелері ескеріледі

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
3216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі