Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тексерілді МДОІЖО:

    Сабақтың тақырыбы: Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

    Мұғалімнің аты-жөні: Н.Муликова

    Күні: 01.02.2019 жыл

    СЫНЫП: 10


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Хан басқарған мемлекеттік басқару жүйесінің ерекшелігі, ханның атқаратын қызметі және Қазақ хандығындағы «Жеті Жарғының» маңызы туралы түсіну

    Сабақ тың мақсаттары


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Хан басқарған мемлекеттік басқару жүйесінің ерекшелігі, ханның атқаратын қызметі және Қазақ хандығының коғамдык саяси құрылысымен танысады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тапсырманы жоспарлайды, талдайды.Сыни тұрғыдан пікірін айта алады, топпен жұмыс жасай алады

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымы бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Оқушылар қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары туралы жетік меңгереді

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, тест парақшалары,кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    «Ыстық алақан», «Ой шақыру», «Кім жылдам», «514 әдісі»

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Алдыңғы оқу

    Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған

    уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы





    3 минут










    2 минут

    І.Ұйымдастыру:оқушылармен амандасу


    ІІ. Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Ыстық алақан»

    Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

    Нұсқаулық: Оқушылар жанындағы көршісінің алақанын ұстайды.

    Осы алақандарын ұстаған кезде қандай сезімде болғаны туралы оз ойларын айтады.


    ІІІ.Сабақтың тақырыбын ашу «Ой шақыру»

    XVII ғасырда қазақ халқы сандық және сапалық өсу жолында тұрды,ол жалпыұлттық сананың қалыптасуына ұласты,ал бұл-рухани-интеллектуалдық дәрежеде жүретін жинақы көрініс,мемлекеттік құрылымның бой көтеруі болатын.

    Мемлекеттік құрылым өзі нешеге бөлінеді?

    -Екіге (саяси және әлеуметтік)

    -Иә оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдар» тақырыбын қортындылаймыз.

    Бағалау парақшаларын таратып беру

    Жұмыс түрі

    «Кім жылдам»

    балл

    Дескриптор

    Жеке

    1.Сұрақтарға толық жауап береді


    Топтық



    Кластер





    «514әдісі»


    Дескриптор

    1.Шығу тарихын айтады


    2.Қазіргі заманмен байланыстырады


    3.Мазмұнын ашады








    «Ыстық алақан»

    Тренинг.






    Слайд




    Ортасы






    10 минут




























    20 минут


















    1.Жеке жұмыс «Кім жылдам»

    1.XV ғасырдың екінші жартысынан бастап қалыптаса бастаған Қазақ мемлекеттігі кімнің тұсында қандай мемлекетке айналды?

    (Тәуке ханның тұсында,Орталық Азиядағы ірі мемлекетке)

    2.Қазақ ұлты мен мемлектінің қалыптасу жолында еңбек еткен тұлғалардың есімдерін атаңдар.

    (Керей,Жәнібек,Бұрындық,Қасым,Хақназар,Тәуекел,Есім,Салқам Жәңгір,Тәуке хан)

    3.Ең жоғарғы сот билігін кім иемденген? (Хан)

    4.Хандықтың астанасы және елдің рухани орталығы қай қала болды? (Түркістан)

    5. «Жеті Жарғы» қай ғасырда,кімдердің қатысуымен жазылды? (XVIII ғасырда Төле,Қаз дауысты Қазыбек,Әйтеке және басқа билердің қатысуымен)

    6.Қай ғасырларда Қазақ мемлекетінде меншік қатынасы болды?

    (XVI-XVII ғасырларда)

    7.Жер иелену мен жерге меншік түрлерін атаңдар. (икта,сойырғал,вакф,милк)


    Дискриптор: 1.Сұрақтарға толық жауап береді

    2. Бағалау парақшаларына балдарын қояды


    Топтық жұмыс «514 әдісі»

    Тапсырманың шарты:

    Әр бір топқа мәтін беріледі.Сол мәтінді оқу арқылы өз ойларын плакатқа кластер және сызба салу арқылы түсіреді.

    Тапсырмалар:

    I топ: «XV-XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігі»

    Критерий

    1.XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихын айту,қазіргі өмірмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1. XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихын айтады

    2. XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихына үлес

    қосқан қайраткерлер туралы айтады

    3.Мазмұнын ашады және қазіргі заманмен байланыстырады

    ІІ топ: «XVII ғасырдағы мемлекет нышандары»

    Критерий

    1.XVII ғасырлардағы мемлекеттік нышандарды талдау,қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.XVII ғасырдағы мемлекеттік нышандарды талдайды

    2.XVII ғасырдағы мемлекеттік нышандардың шығу тарихын айтады

    3. Мазмұнын ашады және қазіргі заманмен байланыстырады

    ІІІ топ: «Билер институты.Құрылтай»

    Критерий

    1. Билер институты мен құрылтай тарихын талдау

    Дескриптор:

    1.Билер институты мен құрылтайға үлес қосқан қайраткерлер туралы

    айтады

    2.Билер институты мен құрылтай тарихын талдайды

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    IV топ: «Жеті Жарғы»

    Критерий

    1. «Жеті Жарғының» шығу тарихын айту және қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.«Жеті Жарғыға»үлес қосқан қайраткерлердің үлесін айтады


    2.«Жеті Жарғының»мамұнын ашады

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    V топ: «Меншіктік қатынастары.Салықтар мен міндеткерліктер»

    Критерий

    1. Меншіктік қатынастары.Салықтар мен міндеткерліктерді талдау және қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.Меншіктік қатынастар,салықтар мен міндеткерліктерді талдайды

    2.Мазмұнын ашады

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    Дескрипторлар:

    1.Салған кластер мен сызбалары мәтіннің мағынасына сәйкес келеді

    2.Кластер мен сызбаларын қорғайды

    Әрбір оқушы өзінің қорғаған жұмысына байланысты бағалау

    парақшаларына балл қояды. Екі жұлдыз бір тілек


    Үйге тапсырма:§ 37 мызмұндау, шығармашылық тапсырма







    «Кім жылдам»

    Қима қағаздар




















    мәтіндер





    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муликова Надиям Рахметжановна
    03 Желтоқсан 2020
    1267
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақтардың ерте кездегі материалдық мәдениетінің түрлерімен танысу
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тексерілді МДОІЖО:

    Сабақтың тақырыбы: Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

    Мұғалімнің аты-жөні: Н.Муликова

    Күні: 01.02.2019 жыл

    СЫНЫП: 10


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Хан басқарған мемлекеттік басқару жүйесінің ерекшелігі, ханның атқаратын қызметі және Қазақ хандығындағы «Жеті Жарғының» маңызы туралы түсіну

    Сабақ тың мақсаттары


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Хан басқарған мемлекеттік басқару жүйесінің ерекшелігі, ханның атқаратын қызметі және Қазақ хандығының коғамдык саяси құрылысымен танысады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тапсырманы жоспарлайды, талдайды.Сыни тұрғыдан пікірін айта алады, топпен жұмыс жасай алады

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымы бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Оқушылар қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары туралы жетік меңгереді

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, тест парақшалары,кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    «Ыстық алақан», «Ой шақыру», «Кім жылдам», «514 әдісі»

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Алдыңғы оқу

    Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған

    уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы





    3 минут










    2 минут

    І.Ұйымдастыру:оқушылармен амандасу


    ІІ. Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Ыстық алақан»

    Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

    Нұсқаулық: Оқушылар жанындағы көршісінің алақанын ұстайды.

    Осы алақандарын ұстаған кезде қандай сезімде болғаны туралы оз ойларын айтады.


    ІІІ.Сабақтың тақырыбын ашу «Ой шақыру»

    XVII ғасырда қазақ халқы сандық және сапалық өсу жолында тұрды,ол жалпыұлттық сананың қалыптасуына ұласты,ал бұл-рухани-интеллектуалдық дәрежеде жүретін жинақы көрініс,мемлекеттік құрылымның бой көтеруі болатын.

    Мемлекеттік құрылым өзі нешеге бөлінеді?

    -Екіге (саяси және әлеуметтік)

    -Иә оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдар» тақырыбын қортындылаймыз.

    Бағалау парақшаларын таратып беру

    Жұмыс түрі

    «Кім жылдам»

    балл

    Дескриптор

    Жеке

    1.Сұрақтарға толық жауап береді


    Топтық



    Кластер





    «514әдісі»


    Дескриптор

    1.Шығу тарихын айтады


    2.Қазіргі заманмен байланыстырады


    3.Мазмұнын ашады








    «Ыстық алақан»

    Тренинг.






    Слайд




    Ортасы






    10 минут




























    20 минут


















    1.Жеке жұмыс «Кім жылдам»

    1.XV ғасырдың екінші жартысынан бастап қалыптаса бастаған Қазақ мемлекеттігі кімнің тұсында қандай мемлекетке айналды?

    (Тәуке ханның тұсында,Орталық Азиядағы ірі мемлекетке)

    2.Қазақ ұлты мен мемлектінің қалыптасу жолында еңбек еткен тұлғалардың есімдерін атаңдар.

    (Керей,Жәнібек,Бұрындық,Қасым,Хақназар,Тәуекел,Есім,Салқам Жәңгір,Тәуке хан)

    3.Ең жоғарғы сот билігін кім иемденген? (Хан)

    4.Хандықтың астанасы және елдің рухани орталығы қай қала болды? (Түркістан)

    5. «Жеті Жарғы» қай ғасырда,кімдердің қатысуымен жазылды? (XVIII ғасырда Төле,Қаз дауысты Қазыбек,Әйтеке және басқа билердің қатысуымен)

    6.Қай ғасырларда Қазақ мемлекетінде меншік қатынасы болды?

    (XVI-XVII ғасырларда)

    7.Жер иелену мен жерге меншік түрлерін атаңдар. (икта,сойырғал,вакф,милк)


    Дискриптор: 1.Сұрақтарға толық жауап береді

    2. Бағалау парақшаларына балдарын қояды


    Топтық жұмыс «514 әдісі»

    Тапсырманың шарты:

    Әр бір топқа мәтін беріледі.Сол мәтінді оқу арқылы өз ойларын плакатқа кластер және сызба салу арқылы түсіреді.

    Тапсырмалар:

    I топ: «XV-XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігі»

    Критерий

    1.XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихын айту,қазіргі өмірмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1. XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихын айтады

    2. XV-XVIII ғасырдағы Қазақ мемлекеттігінің шығу тарихына үлес

    қосқан қайраткерлер туралы айтады

    3.Мазмұнын ашады және қазіргі заманмен байланыстырады

    ІІ топ: «XVII ғасырдағы мемлекет нышандары»

    Критерий

    1.XVII ғасырлардағы мемлекеттік нышандарды талдау,қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.XVII ғасырдағы мемлекеттік нышандарды талдайды

    2.XVII ғасырдағы мемлекеттік нышандардың шығу тарихын айтады

    3. Мазмұнын ашады және қазіргі заманмен байланыстырады

    ІІІ топ: «Билер институты.Құрылтай»

    Критерий

    1. Билер институты мен құрылтай тарихын талдау

    Дескриптор:

    1.Билер институты мен құрылтайға үлес қосқан қайраткерлер туралы

    айтады

    2.Билер институты мен құрылтай тарихын талдайды

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    IV топ: «Жеті Жарғы»

    Критерий

    1. «Жеті Жарғының» шығу тарихын айту және қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.«Жеті Жарғыға»үлес қосқан қайраткерлердің үлесін айтады


    2.«Жеті Жарғының»мамұнын ашады

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    V топ: «Меншіктік қатынастары.Салықтар мен міндеткерліктер»

    Критерий

    1. Меншіктік қатынастары.Салықтар мен міндеткерліктерді талдау және қазіргі заманмен байланыстыру

    Дескриптор:

    1.Меншіктік қатынастар,салықтар мен міндеткерліктерді талдайды

    2.Мазмұнын ашады

    3.Қазіргі заманмен байланыстырады

    Дескрипторлар:

    1.Салған кластер мен сызбалары мәтіннің мағынасына сәйкес келеді

    2.Кластер мен сызбаларын қорғайды

    Әрбір оқушы өзінің қорғаған жұмысына байланысты бағалау

    парақшаларына балл қояды. Екі жұлдыз бір тілек


    Үйге тапсырма:§ 37 мызмұндау, шығармашылық тапсырма







    «Кім жылдам»

    Қима қағаздар




















    мәтіндер





    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    03.12.2020
    1267
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муликова Надиям Рахметжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации