Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлімі: 7.2А

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Тойчиева З.С.


    Сынып: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.2.2.4 –қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

    Тарихи концепт (фокус)

    • маңыздылық

    Сабақтың мақсаты

    XVIII ғ. қазақ халқының қолданбалы өнер жетістіктерін бағалау

    Бағалау

    критерийлері




    Білу және түсіну- ХҮІІІ ғ қазақтың ұлттық киім түрлерін атайды;

    Сыни ойлау мен талдау- Қазақтың ұлттық киімінің мән-мазмұнынын талдайды;

    Бағалау-Қазақтың ұлттық киімінің өнерінің бірегейлігі мен ерекшелігіне баға береді

    Тілдік мақсаттар

    ХҮІІІ ғ. қазақ халқының ұлттық киімдерінің ерекшеліктерін зерттейді (оқылым мен жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірегейлік, қолданбалы өнер, ...

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Қолданбалы өнері дегеніміз-

    Қазақтың қолданбалы өнер туындылары, мыналар ... .... .... ... .... ... ....

    Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі мен ерекшелігі баға берер болсақ, .. ... ... ... ... ... .... ....

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының қолданбалы өнер жетістіктерін бағалау арқылы ұлттық жәдігерлерге, ұлттық құндылықтарға деген құрметті дамыту

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХҮ- ХҮІІ ғ.ғ қазақ халқының материалдық мәдениеті туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы















    (Б) Ұйымдастыру сәті. Ой шақыру.

    БЫМ Бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    -«Ең әдемі киім – ұлтыңның киімі», - деген ұлы адамдар. Сіз бұл пікірмен келісесіз бе?

    (М) Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус): маңыздылық


    Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

    )



    Сабақтың ортасы














































    Зерттеу мен талдау

    Сынып оқушыларын төрт топқа топтасады. Оқушыларға ықшамдалған мәтін таратылады..«Ұлттық киім неліктен қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі болып саналады?» сұрағы қойылады, нақты жауабын алу үшін оқушыларға «5R» талдау-тапсырмасы ұсынылады. Оқушылар маман ретінде алдын-ала берілген мәтіндегі ақпарат негізінде төмендегі кестеде көрсетілген маңыздылықтың критерийлеріне сәйкес талдау жүргізеді. Ұлттық киімнің ерекшеліктері мен маңыздылығы талдайды.

    Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша жұмыстанып, топ ішінде өзара талқылап, зерттеу жүргізетін болады. Әр топ алдын-ала жинақтаған материалдарды топ тапсырмасына сәйкес іріктеп алады. Сонан соң топтар сыныптастарының алдында өз ақпараттарымен бөлісу үшін жұмыстарын қорғайды. Қалған топ оқушылары өздеріне қажетті мәліметтерді дәптерге жазып алып отырады.


    1-топ. Дизайнерлер тобы

    2-топ. Тігіншілер тобы

    3-топ. Зергерлер тобы

    4-топ Тарихшылар тобы


    Дизаинерлер

    Ерекше атақты?



    Фотограф

    Есте қалатын?



    Тарихшылар

    Жаңғырық?



    Тігіншілер

    Нәтижелі?



    Зергерлер

    Айрықша, мәнді?




    Дескриптор:

    1-топ. Ұлттық киімнің ерекше 2 белгісінің көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    2-топ. Ұлттық киімді дайындаудың есте қалатын 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    3-топ. Ұлттық киімнің бүгінде өзгеріссіз қалған 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    4.Бүгінде ұлттық киімнің заманауи үлгіге бейімделгенінің 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді

    5-топ. Ұлттық киімнің қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі екендігінің 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді

    Кері байланыс. Топтардың бірін-бірі бағалауы.


    Интерпретация

    (Т) Сыныпқа «Ұлттық киім неліктен қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі болып саналады?» деп ой тастай келе, оларға келесідей тапсырма беріледі. Оқушылар жұмыстарының нәтижесін ХІХ ғасырдағы ұлттық киімді заманауи үлгіге бейімдеп, ХХІ ғасырдың «бренд» маркасын көрсетуі керек. Оқушылар жұмыстарын өздері қалаған таныстырылым түрімен көрсетуге болады. Қолданбалы өнер туындылары топтамасынан , Мысалы: сән үлгісін көрсету, бейне таспаға түсіру, сурет салу, фото монтаж дайындау т.б.


    Дескриптор:

    -Ұлттық киімдердің маңыздылығына, ыңғайлылығына қарай сипаттап, кемінде 2 дәйек келтіреді;

    - Ұлттық киімдердің ұлттық нақыш пен құндылық ерекшеліктеріне сәйкестігін түсіндіріп, кемінде 2-дәйек келтіреді


    Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы.









    .

























    Сабақтың аяғы



    2 мин

    Рефлексия. «Өз жетістігіңді бағала»

    -Сабақ өте қызықты өтті.Маған бәрі ұнады.

    -Маған сабақ ұнады. Бірақ мәлімет аздау болды.

    -Тапсырма түсінікті болмады, маған сабақ қызықты болған жоқ.



    Түрлі түсті стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тойчиева Захида Сайфуллаевна
    09 Желтоқсан 2020
    1444
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті" тақырыбында Қазақстан тарихы пәні бойынша ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті" тақырыбында Қазақстан тарихы пәні бойынша ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті" тақырыбында Қазақстан тарихы бойынша ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлімі: 7.2А

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Тойчиева З.С.


    Сынып: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.2.2.4 –қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

    Тарихи концепт (фокус)

    • маңыздылық

    Сабақтың мақсаты

    XVIII ғ. қазақ халқының қолданбалы өнер жетістіктерін бағалау

    Бағалау

    критерийлері




    Білу және түсіну- ХҮІІІ ғ қазақтың ұлттық киім түрлерін атайды;

    Сыни ойлау мен талдау- Қазақтың ұлттық киімінің мән-мазмұнынын талдайды;

    Бағалау-Қазақтың ұлттық киімінің өнерінің бірегейлігі мен ерекшелігіне баға береді

    Тілдік мақсаттар

    ХҮІІІ ғ. қазақ халқының ұлттық киімдерінің ерекшеліктерін зерттейді (оқылым мен жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірегейлік, қолданбалы өнер, ...

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Қолданбалы өнері дегеніміз-

    Қазақтың қолданбалы өнер туындылары, мыналар ... .... .... ... .... ... ....

    Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі мен ерекшелігі баға берер болсақ, .. ... ... ... ... ... .... ....

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақ халқының қолданбалы өнер жетістіктерін бағалау арқылы ұлттық жәдігерлерге, ұлттық құндылықтарға деген құрметті дамыту

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХҮ- ХҮІІ ғ.ғ қазақ халқының материалдық мәдениеті туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы















    (Б) Ұйымдастыру сәті. Ой шақыру.

    БЫМ Бейнематериал көрсетіліп, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    -«Ең әдемі киім – ұлтыңның киімі», - деген ұлы адамдар. Сіз бұл пікірмен келісесіз бе?

    (М) Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус): маңыздылық


    Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

    )



    Сабақтың ортасы














































    Зерттеу мен талдау

    Сынып оқушыларын төрт топқа топтасады. Оқушыларға ықшамдалған мәтін таратылады..«Ұлттық киім неліктен қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі болып саналады?» сұрағы қойылады, нақты жауабын алу үшін оқушыларға «5R» талдау-тапсырмасы ұсынылады. Оқушылар маман ретінде алдын-ала берілген мәтіндегі ақпарат негізінде төмендегі кестеде көрсетілген маңыздылықтың критерийлеріне сәйкес талдау жүргізеді. Ұлттық киімнің ерекшеліктері мен маңыздылығы талдайды.

    Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша жұмыстанып, топ ішінде өзара талқылап, зерттеу жүргізетін болады. Әр топ алдын-ала жинақтаған материалдарды топ тапсырмасына сәйкес іріктеп алады. Сонан соң топтар сыныптастарының алдында өз ақпараттарымен бөлісу үшін жұмыстарын қорғайды. Қалған топ оқушылары өздеріне қажетті мәліметтерді дәптерге жазып алып отырады.


    1-топ. Дизайнерлер тобы

    2-топ. Тігіншілер тобы

    3-топ. Зергерлер тобы

    4-топ Тарихшылар тобы


    Дизаинерлер

    Ерекше атақты?



    Фотограф

    Есте қалатын?



    Тарихшылар

    Жаңғырық?



    Тігіншілер

    Нәтижелі?



    Зергерлер

    Айрықша, мәнді?




    Дескриптор:

    1-топ. Ұлттық киімнің ерекше 2 белгісінің көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    2-топ. Ұлттық киімді дайындаудың есте қалатын 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    3-топ. Ұлттық киімнің бүгінде өзгеріссіз қалған 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді;

    4.Бүгінде ұлттық киімнің заманауи үлгіге бейімделгенінің 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді

    5-топ. Ұлттық киімнің қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі екендігінің 2 белгісін көрсетіп, дәйекпен дәлелдейді

    Кері байланыс. Топтардың бірін-бірі бағалауы.


    Интерпретация

    (Т) Сыныпқа «Ұлттық киім неліктен қолданбалы мәдениеттің жоғары үлгісі болып саналады?» деп ой тастай келе, оларға келесідей тапсырма беріледі. Оқушылар жұмыстарының нәтижесін ХІХ ғасырдағы ұлттық киімді заманауи үлгіге бейімдеп, ХХІ ғасырдың «бренд» маркасын көрсетуі керек. Оқушылар жұмыстарын өздері қалаған таныстырылым түрімен көрсетуге болады. Қолданбалы өнер туындылары топтамасынан , Мысалы: сән үлгісін көрсету, бейне таспаға түсіру, сурет салу, фото монтаж дайындау т.б.


    Дескриптор:

    -Ұлттық киімдердің маңыздылығына, ыңғайлылығына қарай сипаттап, кемінде 2 дәйек келтіреді;

    - Ұлттық киімдердің ұлттық нақыш пен құндылық ерекшеліктеріне сәйкестігін түсіндіріп, кемінде 2-дәйек келтіреді


    Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы.









    .

























    Сабақтың аяғы



    2 мин

    Рефлексия. «Өз жетістігіңді бағала»

    -Сабақ өте қызықты өтті.Маған бәрі ұнады.

    -Маған сабақ ұнады. Бірақ мәлімет аздау болды.

    -Тапсырма түсінікті болмады, маған сабақ қызықты болған жоқ.



    Түрлі түсті стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    09.12.2020
    1444
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тойчиева Захида Сайфуллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации