Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация
жасау;
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл
саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып,
талдау;
9.3.1.2 қоғамдық-саяси
қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға
беру
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
(Б) Сабақ басында оқушыларға Кеңес
дәуіріндегі хроникадан сурет топтамасы
көрсетіледі.
Оқушылар келесі сұраққа жауап
беріледі:
-КСРО-дағы 1960-1980
жылдардағы кеңес халқының өмірі туралы сіздің пікірлеріңіз
қандай?
Талқылау барысында дүниежүзі
тарихы сабақтарында алған білімдерін қолданып, әлемнің басқа
елдерінің осы кезеңдегі даму ерекшеліктерін естеріне түсіртіңіз
(мысалы, АҚШ, Еуропа
мемлекеттері)
(М) Оқушыларға:- «Тоқырау» сөзін
қалай түсінесіздер? деген сұрақ қойылады. Оқушылардың пікірлері
тыңдалады.
- КОКП-ның Бас хатшысы болып
Л.И.Брежневтің тағайындалуы;
- 1960-1980 жылдардағы
КСРО-ның қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық өмірін бейнелейтін
көріністер (суреттер, карикатуралар, плакаттар,
т.б.);
- «Тоқырау» сөзінің мағынасын
ашатын ұғымдар, мысалдар.
Мұғалім қажетті
деректерді және сілтемелерді
ұсынады
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақ КСР-ң 1978 жылғы
Конституциясы.
http://www.epravo.kz/urist/detail.php?ELEMENT_ID=371
КСРО-ның 1977жылғы
конституциясы
http://www.savok.org/xochu-v-sssr/1165-konstituciya-sssr-1977-goda.html
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
Оқушылар 1965-1985 жылдардағы
кеңес қоғамын берілген деректер мен сілтемелер арқылы зерттейді.
Зерттеу барысында олар әртүрлі аспектілерді бүгінгі көзқарас
тұрғысынан қарастырады, мысалы, «Кеңес халқы» ұғымының мәні, 1977
жылғы КСРО-ның және 1978 жылғы Қазақ КСР-ның конституциялары,
«Кемелденген социализм» тұжырымдамасы, азаматтық құқықтар,
демократия, еңбекшілердің меншікке және билікке қатынасы,
экономикалық реформалар.
Интерпретация
Тоқырау кезеңіндегі сөзбен
істің алшақтығын салыстырмалы кестеге түсіру арқылы анықтап,
қорытындылайды.
Конституция
негізінде
|
Іс
жүзінде
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды:
|
Оқушылардың өткен
тақырыптары бойынша алған білімдеріне сүйене отырып, келесі
сұрақтарды қойыңыз:
- КСРО жүргізген
ұлттық саясаттың көздеген мақсаты,қандай
болды?
- Қазақ зиялылары
немесе жалпы халық белгілі бір қарсылық білдірді ме, қарсылық
білдірсе ол қандай жолдармен жүзеге
асты?
Зерттеу мен
синтездеу.
Зерттеу
сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында
ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге
асырылды?
Оқушыларға зерттеуге
тапсырма беріңіз:
1. «Жас тұлпар»
ұйымының қызметін;
2. «Целиноград
оқиғасын»
3. О.Сүлейменовтың
«АЗиЯ» кітабы аясында болған
дау-дамайды
«File» әдісі
зиялылар әрекеттері/көзқарастары арасында қандай байланыс болды?
Олардың іс әрекеті қазақтың санасын оятуда қаншалықты нәтижелі
болды?
талдау
жасаңыз
«F» - негізгі
фактіні анықтаңыз
|
|
«І»- негізгі ндсясын
айқындаңыз
|
|
«L» - көтерілген негізгі
анықтаныз
|
|
«Е» - Көтерілген
мәселелерді өзіндік көзқарасыңызбен
талданыз
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Оқушылар
зерттейді:
-
Наразылық
-
себептері
-
мақсаттары
-
іс
әрекеті
-
мәні мен тарихи
маңызы
Дескрипторлар
КСРО жүргізген
ұлттық саясаттың көздеген мақсатын
анықтайды;
XX ғасырдың. екінші
жартысында ұлттық мүдделерді қорғау жұмыстарына сипатама
береді;
Зиялылар
әрекеттері/көзқарастары арасында байланыстарға талдау
жасайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақ КСР-ң 1978
жылғы Конституциясы.
http://www.epravo.kz/urist/detail.php?ELEMENT_ID=371
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
Жас тұлпар тобы
туралы мәлімет:
http://www.turkystan.kz/kz/articles/view/32360
Қазақ жастарын серпілткен «Жас
тұлпар»
Досмұқасан тобының
суреттері:
https://www.google.kz/search?q=%D0%B4%D0%BE%D1%81+%D0
О.Сүлейменов туралы
мәлімет
http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/independent/figures/suleimenov/
|