XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. 9 сынып, Қазақстан тарихы бойынша сабақтың қысқа мерзімді жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

"Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Серік Г.Т.

Күні:

14.11.2022

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар.

Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау;

9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

Қазақстанда 60-80 жылдардағы қоғамдық- саяси өміріндегі қарама-қайшылықтарды талдай алады;

Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халықтың наразылықтарының себептерін талдай алады;

Қоғамдық –саяси өмірдің ерекшеліктері мен қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы еңбегіне баға бере алады ;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу , түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Сұраққа жылдам жауап» әдісі

  • 1965-1985 жылдар аралығы КСРО тарихында қандай атпен қалды: Тоқырау жылдары

  • Ауыл шаруашылығын интенсивтендіру әрекеттері жасалған мерзім: ХХ ғ. 60-жылдары

  • КСРО кезеңінде ауылшаруашылығындағы дағдарыс құбылыстары байқалған жылдары: 1970-1980 жылдары

  • 1980 жылдардың бас кезінде республиканың жалпы өніміндегі өнеркәсіптің үлесі жетті: 50 %%-ға

  • Азық-түлік бағдарламасы қабылданды: 1982 ж.

Жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мақтау



Жаңа білім




Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі:

Сұрақ берілген конверт таңдалынады.

1 - ші конверт сұрағы:

Неліктен партиялық басшылық қоғамдық-саяси өмір мүлтіксіз әрі ешқандай проблема жоқ деп санады?

2-ші конверт сұрағы:

Қандай себептерге байланысты партия комитеттері өнер қайраткерлерін партияның образын қалыптастыру жолында жоспарлы жұмыстарды атқаруға жұмылдырды?

3-ші конверт сұрағы:

Неліктен идеологиялық тұрғыдан кейбір шығармаларға тыйым салынды?

«Тұжырымдамалық кесте» әдісіне сүйене отырып, әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы шыққан халықтың наразылығының себептерін талдап, баға береді:

«Жас тұлпар» жасырын қоғамдық ұйымның құрылу себептері

Екі түрлі оқиға қандай ортақ мақсатты көздеді.

Целинаградтағы болып өткен оқиғалардың

себептері








IDEA әдісі бойынша «Ауған соғысына әскер кіргізу»

I-Identify) - мәселенің себептерін анықтау


D (Describe) - сәйкесінше дәлелдерді сипаттау


E (Explain) - осы себептердің мәселеге қалай ықпал еткенін түсіндіру


A (Analyze) - осы себептердің маныздылығына талдау жасау


«Тұлғаны танып біл» әдісі бойынша қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөлі мен еңбегіне баға беріп, кестені толтыру қажет;

Тұлғалардың есімі, туған жылы.

Қайраткер-лердің Ұлттық мүддені қорғаудағы рөлі мен еңбегі

Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшелігіне баға беру

О.Сүлейменов



М.Құлмағанбетов



Ж.Тәшенов




Дескриптор:

Оқушылар партиялық басшылықтың қоғамдық-саяси өмірде өзгерістер мен проблемалар жоқ деп санауының себебіне интерпритация жасады;

Оқушылар кейбір шығармаларға тыйым салудың негізгі себептерін анықтап, салыстырды.

Дескриптор:

қоғамдық ұйымның құрылуының себептеріне анализ жасады;

Целинаградтта болып өткен оқиғалардың себептерін анықтап, оқиғаны талдады.

Дескриптор:

Тұлғалардың танып, олар жайында мәлімет берді;

Қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы ролі мен еңбегін талдады;

Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшелігіне баға беріп, қорытынды жасады;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




«Жұлдызшалар»




Презентация


Оулық

https://n.daryn.online/lesson/12920-xx-ghasyrdynh-60-80-dgyldaryndaghy-qazaqstannynh-qoghamdyq-sayasy-damuyndaghy-qa


кесте


Тұлғаны танып біл


https://www.youtube.com/watch?v=dEUSuiKmdnM Ауған соғысының зардаптары









Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Зерттеу жұмыс. «Қазақ КСР басшыларының қызметі» топпен презентациялық таныстырылым дайындау

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

«ҚҰС» әдісі бойынша кері байланыс жасау.

Қ- құнды

Ұ-ұсыныс

С- сұраныс


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2022
621
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі