|
Білім беру ұйымының атауы |
"Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.2Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Серік Г.Т. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
14.11.2022 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; 9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанда 60-80 жылдардағы қоғамдық- саяси өміріндегі қарама-қайшылықтарды талдай алады; Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халықтың наразылықтарының себептерін талдай алады; Қоғамдық –саяси өмірдің ерекшеліктері мен қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы еңбегіне баға бере алады ; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу , түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Сұраққа жылдам жауап» әдісі
Жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі: Сұрақ берілген конверт таңдалынады. 1 - ші конверт сұрағы: Неліктен партиялық басшылық қоғамдық-саяси өмір мүлтіксіз әрі ешқандай проблема жоқ деп санады? 2-ші конверт сұрағы: Қандай себептерге байланысты партия комитеттері өнер қайраткерлерін партияның образын қалыптастыру жолында жоспарлы жұмыстарды атқаруға жұмылдырды? 3-ші конверт сұрағы: Неліктен идеологиялық тұрғыдан кейбір шығармаларға тыйым салынды? «Тұжырымдамалық кесте» әдісіне сүйене отырып, әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы шыққан халықтың наразылығының себептерін талдап, баға береді:
IDEA әдісі бойынша «Ауған соғысына әскер кіргізу»
«Тұлғаны танып біл» әдісі бойынша қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөлі мен еңбегіне баға беріп, кестені толтыру қажет;
|
Дескриптор: Оқушылар партиялық басшылықтың қоғамдық-саяси өмірде өзгерістер мен проблемалар жоқ деп санауының себебіне интерпритация жасады; Оқушылар кейбір шығармаларға тыйым салудың негізгі себептерін анықтап, салыстырды. Дескриптор: қоғамдық ұйымның құрылуының себептеріне анализ жасады; Целинаградтта болып өткен оқиғалардың себептерін анықтап, оқиғаны талдады. Дескриптор: Тұлғалардың танып, олар жайында мәлімет берді; Қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы ролі мен еңбегін талдады; Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшелігіне баға беріп, қорытынды жасады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Жұлдызшалар»
|
Презентация
Оулық
кесте
Тұлғаны танып біл
https://www.youtube.com/watch?v=dEUSuiKmdnM Ауған соғысының зардаптары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Зерттеу жұмыс. «Қазақ КСР басшыларының қызметі» топпен презентациялық таныстырылым дайындау |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«ҚҰС» әдісі бойынша кері байланыс жасау. Қ- құнды Ұ-ұсыныс С- сұраныс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
|
Білім беру ұйымының атауы |
"Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.2Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Серік Г.Т. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
14.11.2022 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; 9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанда 60-80 жылдардағы қоғамдық- саяси өміріндегі қарама-қайшылықтарды талдай алады; Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халықтың наразылықтарының себептерін талдай алады; Қоғамдық –саяси өмірдің ерекшеліктері мен қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы еңбегіне баға бере алады ; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сәлемдесу , түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Сұраққа жылдам жауап» әдісі
Жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі: Сұрақ берілген конверт таңдалынады. 1 - ші конверт сұрағы: Неліктен партиялық басшылық қоғамдық-саяси өмір мүлтіксіз әрі ешқандай проблема жоқ деп санады? 2-ші конверт сұрағы: Қандай себептерге байланысты партия комитеттері өнер қайраткерлерін партияның образын қалыптастыру жолында жоспарлы жұмыстарды атқаруға жұмылдырды? 3-ші конверт сұрағы: Неліктен идеологиялық тұрғыдан кейбір шығармаларға тыйым салынды? «Тұжырымдамалық кесте» әдісіне сүйене отырып, әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы шыққан халықтың наразылығының себептерін талдап, баға береді:
IDEA әдісі бойынша «Ауған соғысына әскер кіргізу»
«Тұлғаны танып біл» әдісі бойынша қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөлі мен еңбегіне баға беріп, кестені толтыру қажет;
|
Дескриптор: Оқушылар партиялық басшылықтың қоғамдық-саяси өмірде өзгерістер мен проблемалар жоқ деп санауының себебіне интерпритация жасады; Оқушылар кейбір шығармаларға тыйым салудың негізгі себептерін анықтап, салыстырды. Дескриптор: қоғамдық ұйымның құрылуының себептеріне анализ жасады; Целинаградтта болып өткен оқиғалардың себептерін анықтап, оқиғаны талдады. Дескриптор: Тұлғалардың танып, олар жайында мәлімет берді; Қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы ролі мен еңбегін талдады; Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшелігіне баға беріп, қорытынды жасады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Жұлдызшалар»
|
Презентация
Оулық
кесте
Тұлғаны танып біл
https://www.youtube.com/watch?v=dEUSuiKmdnM Ауған соғысының зардаптары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Зерттеу жұмыс. «Қазақ КСР басшыларының қызметі» топпен презентациялық таныстырылым дайындау |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«ҚҰС» әдісі бойынша кері байланыс жасау. Қ- құнды Ұ-ұсыныс С- сұраныс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















