Материалдар / у = аx2, у = аx2 + n түріндегі квадраттық функцияның графигі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

у = аx2, у = аx2 + n түріндегі квадраттық функцияның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
алгебра пәнінен "у = аx2, у = аx2 + n түріндегі квадраттық функцияның графигі" тақырыбы бойынша .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2018
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ЖББ №74 орта мектеп











Сабақ тақырыбы:

функциясының графигі

(ашық сабақ)





8-сынып,Алгебра

авт.:А.Әбілқасымова

2012ж.





Пән мұғалімі:Ахметова Г.М.








2017-2018 оқу жылы



Пәні: Алгебра 8 сынып


Сабақ тақырыбы: у = аx2, у = аx2 + n, түріндегі квадраттық функцияның графигі

Мақсаты

Білімділік: у = аx2, у = аx2 + n, y = a (x – m)2 функцияларының графиктерін тиімді пайдалану; Квадраттық функцияның графигінің жалпы түрін, оны салудың алгоритмін және графигін салуды үйрету;

Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс жасауда білік пен дағдыны қалыптастыру, жауапкершілікке, жылдам есептеуге, толық, математикалық тілде сөйлеуге баулу.

Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: ойын сабақ.

Сабақ әдісі: түсіндіру,жеке жұмыс,СТО әдістері.

Ұйымдастыру.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар

Оқушылардың қажетті оқу құралдарын дайындатып, назарларын сабаққа аудару. Оқушыларды түгендеп,бүгінгі сабақтың ерекше екендігі туралы айтып өту.

(Музыка ойнап тұрады).

Бүгін біз үшін ерекше сабақ болады. Сабаққа белсенді қатысуға шақырамын. Мен сендермен тренинг өткізгім келіп тұр: Орнымызда отырып, көзімізді жұмайық:

Көз алдымызға үлкен, әдемі қаланы елестетеміз, онда гүлдер мен теректер жайқалып өсіп тұр. Ол гүлдердің иісі қандай тамаша! Алға қарай жүріп келеміз, жүріп келеміз... Алдымызда биік, көз қызығарлық, зәулім мейрамхана көрінді.

-Осы көз тартарлық өте әдемі мейрамхананың ішіне кіреміз бе, балалар?

-Иә, кіреміз!

Көзімізді ашамыз (экраннан зәулім, әдемі мейрамхананың суреті шығады.)

,

Бүгін біз өзімізді осы мейрамхананың қонағы деп есептейміз. Олай болса, бүгінгі күннің ас мәзірімен таныс болайық:

І. математикалық диктант «үй тапсырма» салаты.

ІІ. Дәмді бәліштері.

ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны».

ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Қатесін табыңдар».

V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Оқулықпен жұмыс»

VІ. «Терең ойлар» торты

VІІ. Десертке: «Ғажайып тапсырмалар» балмұздағы.

VІІІ. «Home work» сусыны.


І. Математикалық диктант «үй тапсырма» салаты.

  1. Квадраттық үшмүше дегеніміз не? ( түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. Мұндағы х - айнымалы, а, в, с - коэффициенттер)

  2. Квадраттық теңдеу дегеніміз не? ( түріндегі берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы х - айнымалы, а, в, с - нақты сандар. а - бірінші коэффициент, в - екінші коэффициент, с - бос мүше)

  3. Келтірілген квадрат үшмүше дегеніміз не? ( Егер бірінші коэффициенті 1 - ге тең, яғни а = 1 болса, онда квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады.)

  4. Квадарат үшмүшелердің түбірлері дегенімі не? (Басқаша айтқанда 0) теңдеудің түбірлері сәйкесінше квадрат үшмүшесінің түбірлері деп аталады.

  5. Келтірілген квадрат теңдеудің формуласы қандай? (

  6. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысын жазыңыз.

  7. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің көбейтіндісін жазыңыз.

  8. Квадраттық функция дегеніміз не? ( түріндегі функция квадраттық функция деп аталады. Мұндағы а, в, с - нақты сандар, а 0, х - тәуелсіз айнымалы.)

  9. Квадраттық функцияның анақталу облысы не? (барлық нақты сандар жиыны)


ІІ. Дәмді бәліштері.

259 Функциясының графигін салыңыздар:

у = -2x2 + 1

у = 0,5x2 - 2


ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны».

248

у = x2 функциясы берілген

  1. Оу осі бойымен 5 бірлікке жоғары;

  2. Оу осі бойымен 4 бірлікке төмен;

  3. Ох осі бойымен 4 бірлікке төмен;

  4. Ох осі бойымен 6 бірлікке солға жылжытқанда алынған параболаның теңдеуін жазыңдар;


ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Қатесін табыңдар».


Автофигуры 3 Автофигуры 4 Автофигуры 5




  • квадрат үшмүше

  • квадраттық функция

  • квадрат теңдеу


V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Оқулықпен жұмыс»

248

f`(x) = -x2 + 3 функциясы формуласымен берілсе, онда f`(5х), f`(х-2) функцияларының формуласын жаз.


VІ. «Терең ойлар» торты


Берілген графиктер бойынша формулаларды жазып,түсінік беру:


Жауаптары: а) у=х2-х-2 ә) у = 4-х2 б) у= - х2 б) у= 2х2 -1


Тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін тексеру. Сұрақтарға жауап алу.


VІІ. Десертке: «Ғажайып тапсырмалар» балмұздағы.

Жедел тест. 3 мин.

  1. 2- 2х + 4꞊ 0, а коэффициенті неге тең?

  2. ах2 + вх + с ꞊ 0 теңдеуінің неше түбірі болады?

  3. у ꞊ - 2х2 парабола бағытын анықта

  4. у ꞊ ах2 + п графигі қалай жылжиды?

  5. у ꞊ а(х - п)2 графигі қалай жылжиды?

  6. х ꞊ 0 және у ꞊ 0 функцияның графигі қалай орналасады?

  7. у꞊ ах2 функцияның графигі а˂ 0 болғанда (- ∞; 0] өсема, әлде кемима?

Кодоскоп арқылы текскреміз, бірін – бірі бағалайды.

Жауаптары: 1) 5; 2) екеу; 3)төмен; 4) у осі бойымен; 5) х осі бойымен; 6) санақ басынан

7) өседі


VІІІ. «Home work» сусыны.

262(1,2)-берілген формуласы бойынша графигін салу;

253(3,4)-берілгені бойынша функцияның формуласын жазып,графигін салу.

Бағалау. Оқушылар сабаққа қатысуына,сұрақтарға жауап берулеріне қарай өзін-өзі бағалайды.


Рефлексия:

-Балалар, бүгінгі сабақтың өту барысы сіздерге ұнады ма?

- Қалай ойлайсыздар, бұл квадраттық функцияның өзектілігі неде?

- Бүгінгі сабақтан не түйдіңіздер? Стикерге жазып мұғалімге береді.



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!