1-тапсырма. Жеке жұмыс
Антон мен бейтаныс адамға мінездеме
беру
Дескриптор:
1)
Мәтіннің мазмұнын біледі;
2) Әңгімедегі кейіпкерлерді біледі;
3) Антон мен бейтаныс адамға мінездеме береді
2-тапсырма. Жұптық жұмыс
Антон мен бейтаныс адам арасындағы
диалог. Көрініс
3-тапсырма. Топтық жұмыс
1-топ
Әңгімедегі жалқаулық пен еңбекқорлықты салыстыра
отырып, қарама-қарсы суреттеулерді табыңыз.
Жалқаулық
Еңбекқор
2-топ
Шығармада қарама-қарсы мәнде суреттелген
ұғымдарды тауып, салыстырыңыз, ұғымдарға сай
мақал ойлап, мағынасын ашып
жазыңыз.
3
Қарама- қарсы
ұғымдар
|
Мақал-мәтелдер
|
Мағынасын ашу
|
Еңбекқор-лық, еңбек-сүйгіштік-
жалқаулық,еріншектік, бай-кедей
|
1.
Жалқаудың жаны тәтті
2. Еріншектің ертеңі бітпес
3. Байлықтың көзі еңбекте
|
|
-топ
Антонның іс-әрекеті арқылы образды өмірмен
байланыстыра ашып жазыңыз.
4-тапсырма.
Мәтіннен оқығандарынан ой түйіп, өмірмен
байланыстырып, кейіпкер образын талдаңыз.
«Ықшам
тақталар» әдісі арқылы қолдауды қажет
ететін оқушыларға мұғалім жетекшілігімен жүретін
жазылым. Бірлескен жазылым әрекеті
арқылы мәтінді оқып жалғастырады,
өмірмен байланыстырады.
Шығармадағы
кейіпкерлер
|
Қандай?
|
Шығармадан дәлел келтіретін
үзінді
|
Антон
|
|
|
Жолаушы
|
|
|
Дескриптор
-мәтінді оқығандарын өмірмен
байланыстыру;
-жазба жұмысына қойылатын талаптарын
білу;|
-кейіпкер іс-әркетін сөзбен
сипаттайды.
5 тапсырма
Постер қорғау «Өмірді өзгерткен
кеңес»
Антон қандай адам деп
ойлайсыңдар?
Неліктен Антон еңбек етуге шешім
қабылдайды?
Неліктен Антон бөтен адамның сөзін
тыңдайды?
Әңгіме неліктен «Дүние қалай етсең
табылады?
Дескриптор
-
оқиға желісін кестеге салады;
-
өмірмен байланыстырып, дәлелдер келтіреді;
- сұрақтар арқылы постер
қорғайды.
6 тапсырма.
Шығармашылық сауал. (Ербосын дайындаған
сұрақтар)
-
А нтон сияқты сенің бірге болған досың тіленшілік қылып
тұрса не істер едің?
-
Антон қандай қиындықтар көрді деп
ойлайсың?
-
Болашақта кім болам деп
армандайсың?
-
Арманынажетуүшін не істеукерек?
Сахналықкөрінісәдісі
Оқушыларшығармаданкөрінісқояды.
Қалғандарықайжеріекендігінбаяндап
,кейіпкедіңқандайқасиетінбайқағанынайтады
Сахналықкөріністібағалау
7 тапсырма
«ПОПС»
әдісі.
1-топ:
Антон-еңбекқор адам (Антон бейнесін ашады)
2-топ: Бейтаныс адам-Антон
өмірін өзгерткен адам (бейтаныс адамның бейнесін ашады)
1-сөйлем. «Менің
ойымша....»
2-сөйлем.
«Себебі, мен оны ....деп түсіндіремін»
3-сөйлем.
«Оны мен ... деген фактілермен , мысалдармен дәлелдей
аламын».
4-сөйлем.
«Осыған байланысты мен... деген шешімге
келдім»
3 оқушы ортаға шығады артына
кейіпкер аты жазылады.Оқушы отырған оқушыларға сұрақ қою арқылы
өзінің артында жазылып тұрған кейіпкерді табады.
Талқылау
1. Қай кейіпкердің есімі, сүйікті ісі сенің есіңде жақсы
сақталады?
2. Несімен жақсы сақталады деп ойлайсың?
3. Қай кейіпкерді еске түсіру қиынға
соқты?«Қарлы
кесек» әдісі
Еңбекке бейім болсаң, қатарыңнан кейін қалмайсың
деген кеңес нені білдіреді?
Мәтінді түсінгендерін бір сөзбен беріп, параққа
жазып, келесі топқа лақтыру.
Рефлексия «Бес
саусақ»
-
Не үйрендім?
2. Неден қиналдым?
3. Қандай жетістікке қол жеткіздім?
4. Көңіл күйім...
5. Сабақ ұнады ма?
|