Материалдар / Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату

Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату әдебиеттік оқу 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1359
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы 2 пәні : әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы:

Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату


Сабақтың мақсаты :

Тақырыпты түсініп оқып ,малға деген сезімдерін ұға білуге  мүмкіндік жасау,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру

Күтілетін нәтиже :

Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды

Көрнекілігі :

Интербелсенді тақта, стикер, маркер, ватмандар, слайдтар.

Әдіс тәсілдер

Жигсо әдісі, топтастыру, миға шабуыл, топтық жұмыс, жеке жұмыс, сәйкестендіру

Түйінді идея


Нақты ойлау арқылы қорытады, шығармашылық әлеуеті артады, өзіндік пікірін қорғай біледі.

7модульдің енгізілуі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық

Негізгі дерек көздері

Оқулық, суреттер, интернет материалдары



Кезеңдер

Уақыт

Мұғалімнің іс –әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Дереккөздер

Ұйымдастырыу кезеңі

Кіріспе

5 минут

Сергіту сәті

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қаыптастыру. Сергіту сәті

Топқа бөлу

«Жүректен- жүрекке » атты психологиялық дайындықтан бастау. Бұл бөлімде балалар бір - біріне жақсы сөз, жылы тілектерін арнады.Топты мақал- мәтелдер арқылы бөліп отырғызу.












Білу

5 минут

«Миға шабуыл әдісі» сөзжұмбақ

Үй тапсырмасын қайталау сұрақтардан бастау

1. Өлең жайлы өз ойларын айтып шық

2. Кел балалар оқылыһқ өлеңінің мағанасы қандай

3. Авторы туралы не білеміз



Сұрақтарға жауап береді. Бағалайды

Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады

сөзжұмбақ

Түсіну

10 минут

  1. Слайд арқылы мәтіннің авторымен таныстыру.

  2. Мәтінді топта оқыту, мазмұнын талдау.



Топта мәтінді бөліктер бойынша оқиды, бір топ, екінші топқа сұрақ қояды

слайд

Қолдану

5 минут

Сұрақтар қою Ыстық орындық пайдалану

  1. Төрт түлік мал туралы не білеміз

  2. Малды пайдаға қалай жаратамызі ?

  3. Әңгімені баяндап отырған кім ?

  4. Әңгіменің негізгі мазмұны не?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Өз ойын ортаға шығып оқушы баяндайды




Талдау

10

Тақырып туралы өз идеяларына негізінде постер құру

Тақырыптары: Малды пайдаға жаратудың жолдары

Әр топ постер жасап қорғайды



Жинақтау

5 минут

  1. Шағармаларды авторлары бойынша сәйкестендір

  2. «Малды пайдасы туралы» эссе жазу


Сәйкестендіруді орындайды, берілген тақырып бойынша ой-толғаныс жазады

1.Мен мал туралы жақсы түсіндім

Бағалау

5 минут

  1. Бүгінгі сабақ сендерге түсінікте ме ?

  2. Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма ?

Формативті критериі

Аты-жөні

Пікір жазуы

Сұраққа жауап беруі

Мән-

мәтінді түсінуі

Пікірта-

ласқа түсуі

Ой-түюі

Жиынтық бағасы

1







2







3







4







5









Бағалау шкаласы

13- 12 ұпай «5»

11-9 ұпай «4»

8-6 ұпай «3»

4-3 ұпай «2»

Оқушылар стикерге жазады

Бағалау парақшасы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ