Сыныбы 2 пәні : әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату |
|
Сабақтың мақсаты : |
Тақырыпты түсініп оқып ,малға деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру |
|
Күтілетін нәтиже : |
Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды |
|
Көрнекілігі : |
Интербелсенді тақта, стикер, маркер, ватмандар, слайдтар. |
|
Әдіс тәсілдер |
Жигсо әдісі, топтастыру, миға шабуыл, топтық жұмыс, жеке жұмыс, сәйкестендіру |
|
Түйінді идея |
Нақты ойлау арқылы қорытады, шығармашылық әлеуеті артады, өзіндік пікірін қорғай біледі. |
|
7модульдің енгізілуі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық |
|
Негізгі дерек көздері |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары |
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Мұғалімнің іс –әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастырыу кезеңі Кіріспе |
5 минут Сергіту сәті |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қаыптастыру. Сергіту сәті Топқа бөлу «Жүректен- жүрекке » атты психологиялық дайындықтан бастау. Бұл бөлімде балалар бір - біріне жақсы сөз, жылы тілектерін арнады.Топты мақал- мәтелдер арқылы бөліп отырғызу.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
5 минут |
«Миға шабуыл әдісі» сөзжұмбақ Үй тапсырмасын қайталау сұрақтардан бастау 1. Өлең жайлы өз ойларын айтып шық 2. Кел балалар оқылыһқ өлеңінің мағанасы қандай 3. Авторы туралы не білеміз |
Сұрақтарға жауап береді. Бағалайды Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады |
сөзжұмбақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну |
10 минут |
|
Топта мәтінді бөліктер бойынша оқиды, бір топ, екінші топқа сұрақ қояды |
слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
5 минут |
Сұрақтар қою Ыстық орындық пайдалану
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Өз ойын ортаға шығып оқушы баяндайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
10 |
Тақырып туралы өз идеяларына негізінде постер құру Тақырыптары: Малды пайдаға жаратудың жолдары |
Әр топ постер жасап қорғайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
5 минут |
|
Сәйкестендіруді орындайды, берілген тақырып бойынша ой-толғаныс жазады |
1.Мен мал туралы жақсы түсіндім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
5 минут |
Формативті критериі
Бағалау шкаласы 13- 12 ұпай «5» 11-9 ұпай «4» 8-6 ұпай «3» 4-3 ұпай «2» |
Бағалау парақшасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату
Сыныбы 2 пәні : әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ы. Алтынсарин. Малды пайдаға жарату |
|
Сабақтың мақсаты : |
Тақырыпты түсініп оқып ,малға деген сезімдерін ұға білуге мүмкіндік жасау,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық қиялының дамуына мүмкіндік беру |
|
Күтілетін нәтиже : |
Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды |
|
Көрнекілігі : |
Интербелсенді тақта, стикер, маркер, ватмандар, слайдтар. |
|
Әдіс тәсілдер |
Жигсо әдісі, топтастыру, миға шабуыл, топтық жұмыс, жеке жұмыс, сәйкестендіру |
|
Түйінді идея |
Нақты ойлау арқылы қорытады, шығармашылық әлеуеті артады, өзіндік пікірін қорғай біледі. |
|
7модульдің енгізілуі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық |
|
Негізгі дерек көздері |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары |
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Мұғалімнің іс –әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастырыу кезеңі Кіріспе |
5 минут Сергіту сәті |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қаыптастыру. Сергіту сәті Топқа бөлу «Жүректен- жүрекке » атты психологиялық дайындықтан бастау. Бұл бөлімде балалар бір - біріне жақсы сөз, жылы тілектерін арнады.Топты мақал- мәтелдер арқылы бөліп отырғызу.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
5 минут |
«Миға шабуыл әдісі» сөзжұмбақ Үй тапсырмасын қайталау сұрақтардан бастау 1. Өлең жайлы өз ойларын айтып шық 2. Кел балалар оқылыһқ өлеңінің мағанасы қандай 3. Авторы туралы не білеміз |
Сұрақтарға жауап береді. Бағалайды Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады |
сөзжұмбақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну |
10 минут |
|
Топта мәтінді бөліктер бойынша оқиды, бір топ, екінші топқа сұрақ қояды |
слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
5 минут |
Сұрақтар қою Ыстық орындық пайдалану
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Өз ойын ортаға шығып оқушы баяндайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
10 |
Тақырып туралы өз идеяларына негізінде постер құру Тақырыптары: Малды пайдаға жаратудың жолдары |
Әр топ постер жасап қорғайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
5 минут |
|
Сәйкестендіруді орындайды, берілген тақырып бойынша ой-толғаныс жазады |
1.Мен мал туралы жақсы түсіндім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
5 минут |
Формативті критериі
Бағалау шкаласы 13- 12 ұпай «5» 11-9 ұпай «4» 8-6 ұпай «3» 4-3 ұпай «2» |
Бағалау парақшасы |
шағым қалдыра аласыз













