"Ы дыбысы мен әрпі" сауат ашу негіздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ы дыбысы мен әрпі" сауат ашу негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы дыбысы мен әрпінің дыбысталуын, айтылуын, жазылуын үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы






ТАҚЫРЫБЫ: Жануарлардың достығы. Ы дыбыс мен əрпі.

Мектеп: А.Меңдалыұлы атындағы орта мектеп

Саны:

Педагогтің аты-жөні: Н.Исмагулова

СЫНЫП-ТОП:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары

0.1.4.1. Сұрақтарға жауа беріп, өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу.

        1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу.

        2. Берілген суреттерден ақпаратты табу.

        1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

        2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.

0.1.2.1. Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазу.

Күтілетін нəтиже


  • Барлық тəрбиеленушілер:

Сұрақтарға жауап қайтарады.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

Ы дыбысының баспа түрін жазады

Көпшілік тəрбиеленушілер орындай алады:


Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ы дыбысының орнын ажыратады. Ы дыбысына сөз ойлайды.

Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы,

сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады.

Ы дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды. Жазу жолына Ы əрпінің элементтерін жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер:

Кейбір тəрбиеленушілер орындай алады: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады.

Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

Тілдік мақсат

Тəрбиеленушілер:

Суреттер бойынша сұрақтар құрастыру. Суретте бейнеленген оқиғаны өз жағдайларында əңгімелеп жалғастырады. Сөйлем, сөз, буын туралы біледі.


ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Пікір алмасу

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Ит пен қасқыр неге өш деп ойлайсың?

Ы дыбысы естілетін сөздерді буынға бөліп айт. Ы нешінші буында?


Өткен ҰОҚ-дан алған білім

Дыбыстарды ажыратады.

Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Жануарлардың дауысын келтіреді.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.

Балалармен шаттық шеңберін құру.


Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне, Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне, Ең сенімді дос болып.


(Ұ)«Артығын тап!» дидактикалық ойын. Педагог жануарлардың суретін бес-бестен топтастырып тақтаға іліп қояды. Балалар жабайы жануарлар мен үй жануарлары туралы айтады.

Суреттегі жабайы жануардан артық жануарды қоршап көрсетеді. Үй жануарларының ішінен жабайы жануарларды тауып қоршайды.


0–2мин.


II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.





Суреттер.

3–5 мин.


ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырып бойынша жұмыс

6 – 27мин.

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс



Əліппе-дəптер.

1-тапсырма.Педагог балалардың көңілін суретке


аударады.


Суреттегі жануарларды атайды.


Жануарлардың қоректенуі туралы қысқаша əңгіме жүргізу.


Ит, мысық, тауықтың суреттері.

Суреттегі жануарлардың жəне заттардың


қайсысынан ы дыбысы естіледі. Балалар ы


дыбысы бар сөзді анықтайды.

Əліппе-дəптер.

2-тапсырма.Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап


бер. Шырын құлынға не берді?


Ы – дыбысы – дауысты дыбыс. Ы дыбысын айтқанда тіліміз артқа жылжиды.



3-тапсырма. Ы əрпімен таныстыру.

Қағаз қыстырғыштар, жəне жіп.

Педагог балаларға қағаз қыстырғаштар


таратады. Олардан Ы əрпін жасатады.



Ы əрпін құрастыр.


Балаларға үлгі ретінде Ы дыбысының түсті жіптерден, қағаз қыстырғыштан жасалған суретін беріп, түрлі түсті қағаз қыстырғыштарды береді.


Балалар қағаз қыстырғыштардан Ы əрпін құрастырады.




Балалар Ы əрпінің баспа түрімен танысады.


  1. тапсырма. Өлеңді оқиды. Ы дыбысы кездесетін сөздерді тапқызу: ыз-з, дыз-з. Логикалық сұрақ: Сіріңкенің ішінен ы дыбысын тап. Жауабы: шырпы.


Шырпы «Ыз-з!» етті Саусағым «Дыз-з!»

(Ұ) Сергіту сəті


Қошақаны қойдың, Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың?

Балалар өлең жолдарын қимылмен айтып, естеріне сақтайды.


  1. тапсырма. Р əрпін теріс жазғанда Ы əрпінің бөлігін бейнелеуге болатынын түсінеді.


Ы дыбысын баспаша жазуға, бастырып сызуға тапсырма беріледі.


Балалар бастырып жазады.


Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазады.

Ы əрпі жазылған плакат.










Музыканың сүйемелдеуімен орындайды.




Əліппе-дəптер.

IV. ҰОҚ-ның

қорытындысы. Рефлексия.

Педагог қорытынды жасайды.

Балаларды мадақтап, қай тапсырманы орындау



Əліппе-дəптер


28-30 мин.

қызықты болғанын сұрайды.

Қай тапсырманы орындау қызықты болды? (Ұ,Ө)Рефлексивтік бағалау. Балалар өз жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды.




IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.


Педагог балалардың үлгерім деңгейін талқылап, оқу қызметін қорытындылайды.

(Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.



Əліппе-дəптер

28-30 мин.


DrawObject1


DrawObject2



1


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.11.2020
829
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі