Материалдар / "Ы дыбысы мен әрпі" сауат ашу негіздері

"Ы дыбысы мен әрпі" сауат ашу негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы дыбысы мен әрпінің дыбысталуын, айтылуын, жазылуын үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
764
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






ТАҚЫРЫБЫ: Жануарлардың достығы. Ы дыбыс мен əрпі.

Мектеп: А.Меңдалыұлы атындағы орта мектеп

Саны:

Педагогтің аты-жөні: Н.Исмагулова

СЫНЫП-ТОП:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары

0.1.4.1. Сұрақтарға жауа беріп, өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу.

        1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу.

        2. Берілген суреттерден ақпаратты табу.

        1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

        2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.

0.1.2.1. Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазу.

Күтілетін нəтиже


  • Барлық тəрбиеленушілер:

Сұрақтарға жауап қайтарады.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

Ы дыбысының баспа түрін жазады

Көпшілік тəрбиеленушілер орындай алады:


Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ы дыбысының орнын ажыратады. Ы дыбысына сөз ойлайды.

Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы,

сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады.

Ы дыбысына (дауысты, жуан дауысты) сөз құрайды. Жазу жолына Ы əрпінің элементтерін жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер:

Кейбір тəрбиеленушілер орындай алады: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады.

Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

Тілдік мақсат

Тəрбиеленушілер:

Суреттер бойынша сұрақтар құрастыру. Суретте бейнеленген оқиғаны өз жағдайларында əңгімелеп жалғастырады. Сөйлем, сөз, буын туралы біледі.


ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Пікір алмасу

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Ит пен қасқыр неге өш деп ойлайсың?

Ы дыбысы естілетін сөздерді буынға бөліп айт. Ы нешінші буында?


Өткен ҰОҚ-дан алған білім

Дыбыстарды ажыратады.

Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Жануарлардың дауысын келтіреді.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.

Балалармен шаттық шеңберін құру.


Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне, Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне, Ең сенімді дос болып.


(Ұ)«Артығын тап!» дидактикалық ойын. Педагог жануарлардың суретін бес-бестен топтастырып тақтаға іліп қояды. Балалар жабайы жануарлар мен үй жануарлары туралы айтады.

Суреттегі жабайы жануардан артық жануарды қоршап көрсетеді. Үй жануарларының ішінен жабайы жануарларды тауып қоршайды.


0–2мин.


II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.





Суреттер.

3–5 мин.


ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырып бойынша жұмыс

6 – 27мин.

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс



Əліппе-дəптер.

1-тапсырма.Педагог балалардың көңілін суретке


аударады.


Суреттегі жануарларды атайды.


Жануарлардың қоректенуі туралы қысқаша əңгіме жүргізу.


Ит, мысық, тауықтың суреттері.

Суреттегі жануарлардың жəне заттардың


қайсысынан ы дыбысы естіледі. Балалар ы


дыбысы бар сөзді анықтайды.

Əліппе-дəптер.

2-тапсырма.Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап


бер. Шырын құлынға не берді?


Ы – дыбысы – дауысты дыбыс. Ы дыбысын айтқанда тіліміз артқа жылжиды.



3-тапсырма. Ы əрпімен таныстыру.

Қағаз қыстырғыштар, жəне жіп.

Педагог балаларға қағаз қыстырғаштар


таратады. Олардан Ы əрпін жасатады.



Ы əрпін құрастыр.


Балаларға үлгі ретінде Ы дыбысының түсті жіптерден, қағаз қыстырғыштан жасалған суретін беріп, түрлі түсті қағаз қыстырғыштарды береді.


Балалар қағаз қыстырғыштардан Ы əрпін құрастырады.




Балалар Ы əрпінің баспа түрімен танысады.


  1. тапсырма. Өлеңді оқиды. Ы дыбысы кездесетін сөздерді тапқызу: ыз-з, дыз-з. Логикалық сұрақ: Сіріңкенің ішінен ы дыбысын тап. Жауабы: шырпы.


Шырпы «Ыз-з!» етті Саусағым «Дыз-з!»

(Ұ) Сергіту сəті


Қошақаны қойдың, Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың?

Балалар өлең жолдарын қимылмен айтып, естеріне сақтайды.


  1. тапсырма. Р əрпін теріс жазғанда Ы əрпінің бөлігін бейнелеуге болатынын түсінеді.


Ы дыбысын баспаша жазуға, бастырып сызуға тапсырма беріледі.


Балалар бастырып жазады.


Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазады.

Ы əрпі жазылған плакат.










Музыканың сүйемелдеуімен орындайды.




Əліппе-дəптер.

IV. ҰОҚ-ның

қорытындысы. Рефлексия.

Педагог қорытынды жасайды.

Балаларды мадақтап, қай тапсырманы орындау



Əліппе-дəптер


28-30 мин.

қызықты болғанын сұрайды.

Қай тапсырманы орындау қызықты болды? (Ұ,Ө)Рефлексивтік бағалау. Балалар өз жұмыстарын смайликтер арқылы бағалайды.




IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.


Педагог балалардың үлгерім деңгейін талқылап, оқу қызметін қорытындылайды.

(Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.



Əліппе-дəптер

28-30 мин.


DrawObject1


DrawObject2



1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ