Мағынаны тану кезеңі. Ой
шақыру.

Талқылау. Оқушылар ортаға шығып,
жұмыстарын оқиды:
-Еңбек дегеніміз
не?
-Еңбек етуге ерінген адам
қандай болады?
-Еңбек етсең, бай боласың
дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылардың
назарына Ыбырай
Алтынсарин «Дүние қалай етсең
табылады?» әңгімесі
қойылады.
https://youtu.be/WhY6BC2oGyw?si=tfTMUNfacjHjK_wJ

2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
Сәйкестендіру.
Өксіген
|
жаныңда,
маңында.
|
Қынарда
|
орын,
қоныс.
|
Жай
|
шөлдеген
мағынасында.
|
Жанабында
|
Француз
ақшасы
|
Франк
|
жағасында,
маңында.
|
Тексеру.
Өксіген - шөлдеген
мағынасында.
Қынарда - жағасында,
маңында.
Жай - орын,
қоныс.
Жанабында - жаныңда,
маңында.
Франк - Француз
ақшасы
Талқылау.
Кері
байланыс.
Жұптық
жұмыс.
Тапсырма. Топтық
жұмыс.
1
қатар: Кейіпкерлерге постер арқылы
мінездеме береді.
2
қатар: Әңгіменің негізгі идеясы мен
құндылығы бойынша постер жасайды.
3
қатар: Шығарманың өмірмен байланысы
және біздің көзқарасымыз.
Талқылау. Топтар ортаға шығып,
жұмыстарын қорғайды.
Кері
байланыс.
Топтық
бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк
түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру
арқылы өзге топты бағалайды.)
Қызыл түс – түсініксіз,
кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым
бар
Сары түс – сұрағым
бар
Көк түс – барлығы жақсы,
түсінікті
«Шеңбер»
ойыны.
Қайыршы Антонға бейтаныс
кісінің ақылы қалай әсер етті?
Антон қандай қорытынды
шығарды?
Антон сияқты сенің бірге
оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер
едің?
Болашақта кім болам деп
армандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған
екен?
Ыбырай аталарыңның еңбек
тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін
білесіңдер?
Ж етістік
критерийлері:
|