Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады? 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады? 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты бойынша тапсырмалар берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Мектеп

«№23 ЖББМ» КММ

Педагогтің аты-жөні

Мухсинова А.М.

Күні:

26.11.2024

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ыбырай Алтынсарин. «Дүние қалай етсең табылады?»

Сабақта іске асатын оқу мақсаты

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;


Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Құндылықтар

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік, бірлік және ынтымақ

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

Ой шақыру

5 минут

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Қызығушылықты ояту. Тақырыпты болжау.

Төменде берілген суреттер арқылы оқушылар шығарма мазмұнын болжауға тырысады.

Picture 1 Picture 2 Picture 3

Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.


Слайд №2

Сабақтың

Ортасы

30 минут




























Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.


Талқылау. Оқушылар ортаға шығып, жұмыстарын оқиды:

-Еңбек дегеніміз не?

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?


Оқушылардың назарына Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі қойылады.

https://youtu.be/WhY6BC2oGyw?si=tfTMUNfacjHjK_wJ




2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Сәйкестендіру.


Өксіген

жаныңда, маңында.

Қынарда

орын, қоныс.

Жай

шөлдеген мағынасында.

Жанабында

Француз ақшасы

Франк

жағасында, маңында.


Тексеру.

Өксіген - шөлдеген мағынасында.

Қынарда - жағасында, маңында.

Жай - орын, қоныс.

Жанабында - жаныңда, маңында.

Франк - Француз ақшасы

Талқылау.

Кері байланыс.

Жұптық жұмыс.


Тапсырма. Топтық жұмыс.

1 қатар: Кейіпкерлерге постер арқылы мінездеме береді.

2 қатар: Әңгіменің негізгі идеясы мен құндылығы бойынша постер жасайды.

3 қатар: Шығарманың өмірмен байланысы және біздің көзқарасымыз.



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

Кері байланыс.

Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

Сары түс – сұрағым бар

Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті

«Шеңбер» ойыны.

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

Антон қандай қорытынды шығарды?

Антон сияқты сенің бірге оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Болашақта кім болам деп армандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған екен?

Ыбырай аталарыңның еңбек тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін білесіңдер?

Ж етістік критерийлері:

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Слайд №5















Слайд №6





Слайд №6








Слайд №8





















Слайд №10




















Сабақтың

аяғы

5 минут

Рефлекция: Бүгінгі күннің сөйлемі


Слайд №11


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2024
241
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі