Материалдар / Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады? 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады? 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты бойынша тапсырмалар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
131
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Мектеп

«№23 ЖББМ» КММ

Педагогтің аты-жөні

Мухсинова А.М.

Күні:

26.11.2024

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ыбырай Алтынсарин. «Дүние қалай етсең табылады?»

Сабақта іске асатын оқу мақсаты

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;


Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Құндылықтар

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік, бірлік және ынтымақ

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

Ой шақыру

5 минут

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Қызығушылықты ояту. Тақырыпты болжау.

Төменде берілген суреттер арқылы оқушылар шығарма мазмұнын болжауға тырысады.

Picture 1 Picture 2 Picture 3

Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.


Слайд №2

Сабақтың

Ортасы

30 минут




























Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.


Талқылау. Оқушылар ортаға шығып, жұмыстарын оқиды:

-Еңбек дегеніміз не?

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?


Оқушылардың назарына Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі қойылады.

https://youtu.be/WhY6BC2oGyw?si=tfTMUNfacjHjK_wJ




2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Сәйкестендіру.


Өксіген

жаныңда, маңында.

Қынарда

орын, қоныс.

Жай

шөлдеген мағынасында.

Жанабында

Француз ақшасы

Франк

жағасында, маңында.


Тексеру.

Өксіген - шөлдеген мағынасында.

Қынарда - жағасында, маңында.

Жай - орын, қоныс.

Жанабында - жаныңда, маңында.

Франк - Француз ақшасы

Талқылау.

Кері байланыс.

Жұптық жұмыс.


Тапсырма. Топтық жұмыс.

1 қатар: Кейіпкерлерге постер арқылы мінездеме береді.

2 қатар: Әңгіменің негізгі идеясы мен құндылығы бойынша постер жасайды.

3 қатар: Шығарманың өмірмен байланысы және біздің көзқарасымыз.



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

Кері байланыс.

Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

Сары түс – сұрағым бар

Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті

«Шеңбер» ойыны.

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

Антон қандай қорытынды шығарды?

Антон сияқты сенің бірге оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Болашақта кім болам деп армандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған екен?

Ыбырай аталарыңның еңбек тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін білесіңдер?

Ж етістік критерийлері:

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Слайд №5















Слайд №6





Слайд №6








Слайд №8





















Слайд №10




















Сабақтың

аяғы

5 минут

Рефлекция: Бүгінгі күннің сөйлемі


Слайд №11


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!