Ы.Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ы.Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі Сейітқұл-заманынан озып туған адам
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сабақ


Бөлім:

2. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің тегі, аты,

әкесінің аты :

Атыханова Ж.Ж.

Күні:

03.12.2024ж.

Сынып: 5-ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ы.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

Сейітқұл-заманынан озып туған адам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5. 3. 3. 1 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, шынайы өмірмен салыстырып , әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты

- Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдай алады;

- кейіпкерді шынайы өмірмен байланыстыра отырып әдеби эссе жаза алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

3 минут









Сабақтың ортасы

10 минут


































5 мин

















7 мин
























5 мин
















5 мин























10 мин



















Сабақтың соңы

5 минут











1.Амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Жүректен жүрекке» әдісі







Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, айтылады.


Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

1)Басты кейіпкерлер-

көркем шығармада жан-жақты толық суреттелетін негізгі тұлға. 

2)Жанама кейіпкерлер-

басты кейіпкерге қатысы бар кейіпкерлер.


«Сұрақ-жауап» әдісі

Сабақтың тақырыбы не себепті «Сейітқұл – заманынан озып туған адам» деп аталып тұр?


-Кейіпкердің бойында заманынан оздырып

тұрған қандай қасиеттері бар?




«ТТҚ»/«РРР»/«ППП» әдісі бойынша барлық тапсырмалар орындалады.

  • Оқытуға дайындау, шығарманы түсіндіру немесе түсіну (танысу)/ (презентация)

  • Ұғымдарды белсендіру (тәжірибе) / (практика)

  • Ұғымдарды бекіту тапсырмалары

(қолдану)/ (продукт)


  • 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Оқытуға дайындау, шығарманы түсіндіру немесе түсіну (танысу)/ (презентация)





2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

  • Ұғымдарды белсендіру (тәжірибе) / (практика)


Сызба бойынша шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтап, сыни тұрғыдан пікіріңізді білдіріп, талдаңыздар

Shape1

Дәлелдейтін пікір: ...Ал ерінбей егін салып, еңбек еткен Сейітқұл отыз үйлі кедейге кетпен ұстатып, кәсіп меңгертеді. Ынтымақты, іргелі ел болып, сол жерді шаһарға айналдырады.


Shape2

өйткені

себебі


неге десеңіз

сондықтан


сол себепті


демек

олай болса


Shape3

Shape4


Shape7 Shape6 Shape5









ЕББҚ оқушыға тапсырма

Шығармадан төмендегі суретте берілген қандай құндылықтарды кездестіруге болады?




3-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Венн» диаграмасы арқылы шығарма кейіпкерін бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырып, өзіндік баға береді.





4-тапсырма

  • Ұғымдарды бекіту тапсырмалары

(қолдану)/ (продукт)

«Еңбек мұратқа жеткізер» тақырыбында эссе жазыңыз. «

Эссенің құрылымы:

Кіріспе

1.Тақырыпты түсінгендігі туралы сөйлем

2.Тақырыптың өзектілігі. Оқиғаны сипаттаудың маңызы.

3.Кіріспе бөлімнен негізгі бөлімге өтуші сөйлем

Негізгі бөлім

Бұнда эссенің негізгі мазмұны жазылады Бұнда: сұрақ қою, жауап беру, дәйектеу, сипаттау, негізгі ой, нақыл сөздер, дәлелдеу жазылады.

Сөйлемде ойды нанық, нақты білдіру.

Қорытынды бөлім

Эссенің қорытынды бөлімінде негізгі бөлімде айтылған сұрақтың мәнін бекітеді және мазмұнының маңыздылығын ашады.





Рефлексия

«БББ кестесі» арқылы оқушылардың нені білген, нені білді, нені білгісі келетіндіктерін анықтау.



Бағалау



Келесі сабаққа: 74-бет, 5-тапсырма

Кезекші сөзі. Психологиялық ахуал

Жақсы болу өзіңнен,

Жаман болу өзіңнен.

Өзіңді өзің ая да,

Өзің үйрен өзіңнен.

Жақсылық көрсең біреуден,

Мен қандаймын деп ойла.

Жамандық көрсең біреуден,

Мен қандаймын деп ойла















Берілген сұраққа оқушылар өздерінің түсініктері бойынша жауап береді.


















Оқушылар әңгіме сюжетіне назар аударады.


Оқушылар оқиға картасын оқиға желісі бойынша жазып шығады. Жазғандарын қорғайды.









Сызба бойынша шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтайды. Сыни тұрғыдан пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.
























Суреттегі берілген құндылықтардың қайсысы шығармадан кездестіруге болатынын анықтайды.


Қорыта айтқанда, бүгінгі күннің Сейітқұлы — бұл елімізді дамытуға, қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және жалпы ұлттың мүддесін қорғауға үлес қосып жүрген әр түрлі саладағы адамдар. Әркім өз ісімен қоғамға, мемлекетке пайда әкеліп, халық үшін маңызды өзгерістер жасауға бағытталған іс-әрекетке қатыса алады.











Сейітқұлдың бойындағы қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазады.
















Білемін

Білдім

Білгім келеді





Ауызша

мадақтау

Жарайсыңдар!























Керемет!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

















Дескриптор:

-Шығарманың мазмұнын біледі;

1 балл

-шығарманың сюжетін оқиға желісі бойынша жазады;

1 балл













Дескриптор:

-кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтайды;

1 балл

-сыни тұрғыдан пікір білдіреді;

1 балл

-талдау жасайды

1 балл

























Дескриптор:

бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырады;

1 балл

кейіпкер іс-әрекетіне өзіндік баға береді.

1 балл










Дескриптор:
-
Кіріспе бөлімде Сейтқұл туралы өзіндік пікір білдіру

1 балл
-
Негізгі бөлімде Сейтқұлдың бойындағы адамгершілік қасиеттерін жинақтау
-әр қасиетіне шығармадан дәлел

1 балл
-
Қорытынды бөлімде Сейтқұлдың бойынан өзіне үлгі алатын қасеттерін айтып,ойын тұжырымдау
1 балл











Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл










Слайд



















ОҚЫТУ

ДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
















Қалыптас

тырушы бағалауға арналған тапсырма

лар жинағы





























Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
119
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі