Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сабақ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ы.Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл
Ы.Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сабақ
|
Бөлім: |
2. Тәрбиенің қайнар бұлағы |
|||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Атыханова Ж.Ж. |
|||||||||||
|
Күні: |
03.12.2024ж. |
|||||||||||
|
Сынып: 5-ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ы.Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі Сейітқұл-заманынан озып туған адам |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5. 3. 3. 1 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, шынайы өмірмен салыстырып , әдеби эссе жазу; |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдай алады; - кейіпкерді шынайы өмірмен байланыстыра отырып әдеби эссе жаза алады; |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басталуы 3 минут Сабақтың ортасы 10 минут 5 мин 7 мин 5 мин 5 мин 10 мин Сабақтың соңы 5 минут |
1.Амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен жүрекке» әдісі
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, айтылады. Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. 1)Басты кейіпкерлер- көркем шығармада жан-жақты толық суреттелетін негізгі тұлға. 2)Жанама кейіпкерлер- басты кейіпкерге қатысы бар кейіпкерлер. «Сұрақ-жауап» әдісі Сабақтың тақырыбы не себепті «Сейітқұл – заманынан озып туған адам» деп аталып тұр? -Кейіпкердің бойында заманынан оздырып тұрған қандай қасиеттері бар? «ТТҚ»/«РРР»/«ППП» әдісі бойынша барлық тапсырмалар орындалады.
(қолдану)/ (продукт)
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.
Сызба бойынша шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтап, сыни тұрғыдан пікіріңізді білдіріп, талдаңыздар
Дәлелдейтін пікір: ...Ал ерінбей егін салып, еңбек еткен Сейітқұл отыз үйлі кедейге кетпен ұстатып, кәсіп меңгертеді. Ынтымақты, іргелі ел болып, сол жерді шаһарға айналдырады.
өйткені себебі неге десеңіз сондықтан сол себепті демек олай болса
ЕББҚ оқушыға тапсырма Шығармадан төмендегі суретте берілген қандай құндылықтарды кездестіруге болады?
3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Венн» диаграмасы арқылы шығарма кейіпкерін бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырып, өзіндік баға береді.
4-тапсырма
(қолдану)/ (продукт) «Еңбек мұратқа жеткізер» тақырыбында эссе жазыңыз. « Эссенің құрылымы: Кіріспе 1.Тақырыпты түсінгендігі туралы сөйлем 2.Тақырыптың өзектілігі. Оқиғаны сипаттаудың маңызы. 3.Кіріспе бөлімнен негізгі бөлімге өтуші сөйлем Негізгі бөлім Бұнда эссенің негізгі мазмұны жазылады Бұнда: сұрақ қою, жауап беру, дәйектеу, сипаттау, негізгі ой, нақыл сөздер, дәлелдеу жазылады. Сөйлемде ойды нанық, нақты білдіру. Қорытынды бөлім Эссенің қорытынды бөлімінде негізгі бөлімде айтылған сұрақтың мәнін бекітеді және мазмұнының маңыздылығын ашады. Рефлексия «БББ кестесі» арқылы оқушылардың нені білген, нені білді, нені білгісі келетіндіктерін анықтау. Бағалау
Келесі сабаққа: 74-бет, 5-тапсырма |
Кезекші сөзі. Психологиялық ахуал Жақсы болу өзіңнен, Жаман болу өзіңнен. Өзіңді өзің ая да, Өзің үйрен өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, Мен қандаймын деп ойла. Жамандық көрсең біреуден, Мен қандаймын деп ойла Берілген сұраққа оқушылар өздерінің түсініктері бойынша жауап береді. Оқушылар әңгіме сюжетіне назар аударады. Оқушылар оқиға картасын оқиға желісі бойынша жазып шығады. Жазғандарын қорғайды.
Сызба бойынша шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтайды. Сыни тұрғыдан пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Суреттегі берілген құндылықтардың қайсысы шығармадан кездестіруге болатынын анықтайды. Қорыта айтқанда, бүгінгі күннің Сейітқұлы — бұл елімізді дамытуға, қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және жалпы ұлттың мүддесін қорғауға үлес қосып жүрген әр түрлі саладағы адамдар. Әркім өз ісімен қоғамға, мемлекетке пайда әкеліп, халық үшін маңызды өзгерістер жасауға бағытталған іс-әрекетке қатыса алады. Сейітқұлдың бойындағы қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазады.
|
Ауызша мадақтау Жарайсыңдар!
Керемет! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор: -Шығарманың мазмұнын біледі; 1 балл -шығарманың сюжетін оқиға желісі бойынша жазады; 1 балл Дескриптор: -кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтайды; 1 балл -сыни тұрғыдан пікір білдіреді; 1 балл -талдау жасайды 1 балл Дескриптор: бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырады; 1 балл кейіпкер іс-әрекетіне өзіндік баға береді. 1 балл
Дескриптор:
1 балл
1 балл
|
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл Слайд ОҚЫТУ ДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз


















