Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
|
5.Т/А2. Әлеуметтік
тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог,
монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру)
көтерілген мәселені
түсіндіру.
5.О4. ауызекі стильдегі
мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын
салыстыру.
|
Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
Сабақтың
басы
І.Қызығушылықты
ояту
ІІ. Мағынаны
тану
Сабақтың
ортасы
23
минут
ІІ.
Бағалау
Сабақтың
соңы
10
минут
Үйге тапсырма
беру.
ІV.
Рефлексия
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
- Оқушылармен
сәлемдесу.
- Психологиялық
ахуал туғызу.
- Оқушыларды топқа
бөліп отырғызу
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Сағат тілі»
әдісі арқылы оқушылардан үй
тапсырмасы сұралады.
Топқа
бөлу.
Оқушылар қатар
бойынша үш топқа бөлінеді (уақыт бірліктері
арқылы)
1-топ: «Сағат»
тобы
2-топ: «Минут»
тобы
3-топ: «Секунд»
тобы
Қызығушылығын
ояту
«Суреттер сөйлейді»
әдісі.


Сұрақтар
беріледі:
-Сағат тілінің
жылжуы нені білдіреді?
-Неге суретте
адамдар сәби шақтан қарттық кезеңге дейін бейнеленген деп
ойлайсыңдар?
Оқушылар уақыт
туралы суреттер бойынша сабақ тақырыбын
болжайды.
1-тапсырма.
Тыңдалым.
Мәтінді
тыңда. Мектеп бітіргелі жатқан
оқушының сөзіндегі «уақыт» ұғымына қатысты ойды таратып
түсіндір.
2-тапсырма.
Жазылым.Айтылым
«Биоэкроним»
әдісі
Сөзде берілген әр
әріптері бойынша мағыналы сөйлем құраңдар. Сөздер бастапқы әріптен
басталуы шарт.
Дескриптор:
-ойлау қабілеті
дамиды;
-сөздік қоры
молаяды;
- жазылым дағдысы
қалыптасады.
ҚБ: «Ай»
әдісі
Толық ай –толық
орындадым;
Жарты ай - мен
жартылай орындадым;
Жаңа ай – менің
орындамағаным басымдау болды
3-тапсырма. « Конверт-сұрақ»
әдісі бойынша тапсырмалар тізбегі беріледі. Білім
алушылар саралап, өзі жұмыстанатын 1 тапсырманы
таңдайды.
1. Мәтінді
мазмұндаңыз.
2. Мәтін бойынша 5 сұрақ
құрастырыңыз.
3. «Менің бос уақытым» тақырыбына әңгіме
құрастыр және оны
әңгімеле.
Дескрипторлар.
-Мәтін мазмұнын
түсінеді.
-Негізгі ақпараттарды анықтайды -Тақырыпты
түсінеді.
-Өз ойын жүйелі
жеткізеді.
-Әңгіме және оның ерекшелігін
біледі.
4-тапсырма.
«Уақытты тиімді пайдалану» деген тақырыпта
жұп болып диалог
құраңдар.
-Уақытты тиімді өткізу деген
не?
-Сабаққа дайындалуға қанша уақыт
кетеді?
-Бос уақытында немен айналысқанды жақсы
көресің?
-Көңіліңнің қалауы кітап па, интернет
пе?
-Компьютерді шамадан тыс пайдаланасың
ба?
-Сен табиғат аясында демалғанды ұнатасың
ба?
-Спорттың қай түріне
жақынсың?
ҚБ: «Ай»
әдісі
Толық ай –толық
орындадым;
Жарты ай - мен жартылай
орындадым;
Жаңа ай – менің орындамағаным басымдау
болды
5-тапсырма.
Жинақтау
«Пазл»
әдісі бойынша қағазға жазылған мақал- мәтел, нақыл
сөз құрастырыңыз, мағынасын
түсіндіріңіз.
1-топ. «Уақыттың бос өткені- өмірдің бос
кеткені»
2-топ. «Уақыт керуеніне бөгет
жоқ»
3-топ. «Уақыт алақанға құйып алған су
секілді»
Дескрипторлар.
-Сөздерді мағынасына сай тіркестіре
алады.
-Уақытты тиімді пайдалана
біледі
Үйге тапсырма
беру.
«Досыңа уақытты дұрыс пайдалану мақсатында
қандай кеңес айтар едің?» шағын әңгіме
жазу.
Оқушыларға сағатшалар таратылады.Сол
сағатшаларға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
жазады.

|
Оқушылар амандасып
орындарына отырады.
Сабаққа назарларын
аударады. Кезекшімен сұхбат.
Топқа бөлініп,
сабаққа кіріседі.
Уақыт бірліктері
бойынша 3 топқа бөлінеді.
«Суреттер сөйлейді»
әдісі арқылы оқушылар уақыт туралы
суреттер бойынша сабақ тақырыбын
болжайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
1-топ:
У-
уақыт
А-алтыннан
Қ-қымбат
Ы-ыстық
Т-тәулік
2-топ:
С-
сабырлы
А-ақылды
Ғ-ғибратты
А-адамның
Т-тағылымы
3-топ:
М-маңызды
И-
Н-нәтижелі
У-
уақытты
Т-талқылау
Оқушылар
саралап,
өзі
жұмыстанатын
1 тапсырманы
таңдайды.
1. Мәтінді
мазмұндайды.
2. Мәтін бойынша 5
сұрақ құрастырады.
3. «Менің бос
уақытым» тақырыбына әңгіме құрастырады және оны
әңгімелейді.
-Уақытты тиімді
өткізу деген не?
-Бос уақытында
пайдалы істермен айналысу.
-Сабаққа дайындалуға
қанша уақыт кетеді?
- 1-2
сағат.
-Бос уақытында немен
айналысқанды жақсы көресің?
-Үй шаруасына
көмектесемін.
-Көңіліңнің қалауы
кітап па, интернет пе?
-Кітап.
-Компьютерді шамадан
тыс пайдаланасың ба?
Күніне 1
сағаттан.
-Сен табиғат аясында
демалғанды ұнатасың ба?
-Табиғат аясында
отбасыммен демалған ұнайды.
-Спорттың қай түріне
жақынсың?
-Теннис,волейбол
Мақал-мәтелдердің
мағынасын ашады.
Үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазып алады.
|
Қима
қағаздар
Суреттер
Сұрақтар
Қазақ тілі пәніне
арналған үнтаспа
Үлестірме
қағаздар
Суреттер
Конверт, үлестірме
қағаздар
Оқулық,
дәптерлер.
Суреттер
Үлестірме
қағаздар.
|