|
Бөлімі: |
4-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді 2-сағат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
ӘТН. Омоним, антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Өз уақытыңды қалай тиімді жоспарлайсың? Тайм-менеджмент ұғымын қалай түсіндірер едің? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 22 минут |
7-тапсырманы орындатады. «Ғылым таппай мақтанба өлеңін жатқа айт. Өлең мәтініндегі «Адам болам десең, уақытыңды босқа өткзбе» деген идеяны ақын қандай сөз қолданыстарымен жеткізеді? Өлеңдегі синонимдер мен анонимдерді теріп жаз. Ықтимал жауап:
8-тапсырманы орындатады. Өлең үзіндісін пайдаланып, өзіңнің мақсатың туралы мәтін құра. Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескер. Ықтимал жауап:
9-тапсырманы орындатады. Айтылым-диалог Ықтимал жауап: «Уақытты тиімді пайдалану» деген тақырыпта жұп болып диалог құраңдар.
Ертегі кітаптар оқу 10-тапсырманы орындатады. «Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ілім біл» деген мақалды түсініп, « Төрт сөйлем» тәсілімен жаз. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Абайдың өлеңін жатқа айтады. 1 -Өлең мәтініндегі идеяны ақын қандай сөз арқылы жеткізгенін анықтайды. 1 -Синонимдер теріп жазады 1 -Анонимдерді теріп жазады 1 Жалпы: 4 ұпай
Дескриптор: - Мәтін құрайды 1 - Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескереді1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - жұп болып диалог құрайды Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Мақалды түсінеді 1 - Төрт сөйлем әдісімен жазады жазады.1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақыт алға жетелейді 2-сағат 5-сынып
Уақыт алға жетелейді 2-сағат 5-сынып
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді 2-сағат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
ӘТН. Омоним, антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Өз уақытыңды қалай тиімді жоспарлайсың? Тайм-менеджмент ұғымын қалай түсіндірер едің? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 22 минут |
7-тапсырманы орындатады. «Ғылым таппай мақтанба өлеңін жатқа айт. Өлең мәтініндегі «Адам болам десең, уақытыңды босқа өткзбе» деген идеяны ақын қандай сөз қолданыстарымен жеткізеді? Өлеңдегі синонимдер мен анонимдерді теріп жаз. Ықтимал жауап:
8-тапсырманы орындатады. Өлең үзіндісін пайдаланып, өзіңнің мақсатың туралы мәтін құра. Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескер. Ықтимал жауап:
9-тапсырманы орындатады. Айтылым-диалог Ықтимал жауап: «Уақытты тиімді пайдалану» деген тақырыпта жұп болып диалог құраңдар.
Ертегі кітаптар оқу 10-тапсырманы орындатады. «Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ілім біл» деген мақалды түсініп, « Төрт сөйлем» тәсілімен жаз. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Абайдың өлеңін жатқа айтады. 1 -Өлең мәтініндегі идеяны ақын қандай сөз арқылы жеткізгенін анықтайды. 1 -Синонимдер теріп жазады 1 -Анонимдерді теріп жазады 1 Жалпы: 4 ұпай
Дескриптор: - Мәтін құрайды 1 - Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескереді1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - жұп болып диалог құрайды Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Мақалды түсінеді 1 - Төрт сөйлем әдісімен жазады жазады.1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















