Уақыт алға жетелейді 2-сағат 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақыт алға жетелейді 2-сағат 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Уақыт алға жетелейді 2-сағат 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. Бос уақыт және хобби

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Уақыт алға жетелейді 2-сағат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

ӘТН. Омоним, антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.








Жаңа сабақ

5 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды.

Өз уақытыңды қалай тиімді жоспарлайсың?

Тайм-менеджмент ұғымын қалай түсіндірер едің?



Өз ойымен бөліседі.


Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Жалпы: 1 ұпай

(2 ұ)

5 – сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы.

22 минут

7-тапсырманы орындатады.

«Ғылым таппай мақтанба өлеңін жатқа айт. Өлең мәтініндегі «Адам болам десең, уақытыңды босқа өткзбе» деген идеяны ақын қандай сөз қолданыстарымен жеткізеді? Өлеңдегі синонимдер мен анонимдерді теріп жаз.

Ықтимал жауап:

8-тапсырманы орындатады.

Өлең үзіндісін пайдаланып, өзіңнің мақсатың туралы мәтін құра. Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескер.

Ықтимал жауап:

9-тапсырманы орындатады. Айтылым-диалог

Ықтимал жауап: «Уақытты тиімді пайдалану» деген тақырыпта жұп болып диалог құраңдар.

  1. Күн тәртібін және жоспар құру керек.

  2. Сабаққа дайындалуға 2 сағат кетеді.

Ертегі кітаптар оқу



10-тапсырманы орындатады. «Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ілім біл» деген мақалды түсініп, « Төрт сөйлем» тәсілімен жаз.

Ықтимал жауап:


Берілген тапсырмаларды орындайды







Дескриптор:

- Абайдың өлеңін жатқа айтады. 1

-Өлең мәтініндегі идеяны ақын қандай сөз арқылы жеткізгенін анықтайды. 1

-Синонимдер теріп жазады 1

-Анонимдерді теріп жазады 1

Жалпы: 4 ұпай


Дескриптор:

- Мәтін құрайды 1

- Мәтінде қандай дауысты және дауыссыз дыбыстардың жиі қолданылып тұрғанын ескереді1

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)



Дескриптор:

- жұп болып диалог құрайды

Жалпы: 1 ұпай





Дескриптор:

- Мақалды түсінеді 1

- Төрт сөйлем әдісімен жазады

жазады.1

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)

5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы.

Рефлексия 3 мин

«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды.


Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі