|
Сабақтың тақырыбы: Сиқыршылар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.О2 Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазу стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындап, өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжады. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазу стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Іңір-күн батып, қараңғы түсе бастаған кез. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Құсбегілік- хоббидің бір түрі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі минут Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша» арқылы қиял, ғажайып, сиқыр болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. |
1-топ: Қиял 2-топ: Ғажайып 3-топ: Сиқыр |
|||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Оқулықтағы 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыды. Қиял тобы: А. Мәтін бойыныша берілген ақпараты растаңдар немесе жоққа шығарды. Ғажайып тобы: Ә. Мәтін мазмұнының бсяндалу ретін тапты. Сиқыр тобы: Б. Мәтінге тақырып қойып, түсіндірді. Ортақ тапсырма: В. Өзара мағыналас сөздерді сәйкестендірді. Сөзжасам. Қиял тобы: Сөзжасам ережесі. Ғажайып тобы: Сөздің түбірі. Сиқыр тобы: Мысал кетіру. Қия тобы: 2-тапсырма.Түбір мен туынды сөздерді ажыратып жазды . Ғажайып тобы: 3-тапсырма. Сөздердіжасалу жолына қарай топтастырды. Сиқыр тобы: 5-тапсырма. Түбір мен қосымшасын ажыратып жазды. Тақтамен жұмыс: 6-тапсырма.Берілген сөздерді екі сандыққа бөліп жазды. |
Топтық жұмыс |
|||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 7-тапсырма.Сөздрді жасалу жолына қарай кестеге орындаңдар . 9-тапсырма.Берілген сөздерден жұрнақ пен жалғауды екіге бөліп жазыңдар. Кері байланыс «Білім ағашы» әдісі. Оқушыларға стикерлер таратылады. Оқушылар сабақтың қалай өткенін жазады. |
«Білім ағашы» әдісі |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Уақыт алтын қазына"
"Уақыт алтын қазына"
|
Сабақтың тақырыбы: Сиқыршылар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5Т\А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.О2 Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазу стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындап, өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжады. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазу стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Іңір-күн батып, қараңғы түсе бастаған кез. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Құсбегілік- хоббидің бір түрі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі минут Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша» арқылы қиял, ғажайып, сиқыр болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. |
1-топ: Қиял 2-топ: Ғажайып 3-топ: Сиқыр |
|||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Оқулықтағы 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыды. Қиял тобы: А. Мәтін бойыныша берілген ақпараты растаңдар немесе жоққа шығарды. Ғажайып тобы: Ә. Мәтін мазмұнының бсяндалу ретін тапты. Сиқыр тобы: Б. Мәтінге тақырып қойып, түсіндірді. Ортақ тапсырма: В. Өзара мағыналас сөздерді сәйкестендірді. Сөзжасам. Қиял тобы: Сөзжасам ережесі. Ғажайып тобы: Сөздің түбірі. Сиқыр тобы: Мысал кетіру. Қия тобы: 2-тапсырма.Түбір мен туынды сөздерді ажыратып жазды . Ғажайып тобы: 3-тапсырма. Сөздердіжасалу жолына қарай топтастырды. Сиқыр тобы: 5-тапсырма. Түбір мен қосымшасын ажыратып жазды. Тақтамен жұмыс: 6-тапсырма.Берілген сөздерді екі сандыққа бөліп жазды. |
Топтық жұмыс |
|||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма: 7-тапсырма.Сөздрді жасалу жолына қарай кестеге орындаңдар . 9-тапсырма.Берілген сөздерден жұрнақ пен жалғауды екіге бөліп жазыңдар. Кері байланыс «Білім ағашы» әдісі. Оқушыларға стикерлер таратылады. Оқушылар сабақтың қалай өткенін жазады. |
«Білім ағашы» әдісі |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













