Уақыт деген - өмір

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақыт деген - өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарында қазақ тілі пәні бойынша қажетті материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: 

С.Бердіқұлов

Күні:  13.12.2018

Мұғалімнің есімі:

Сабақтың тақырыбы:

Уақыт деген - өмір

Сынып: 11 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Уақыттың қадірін білуге, уақытты тиімді пайдалануға және жергілікті уақыт жайында қысқаша мәліметтер айта отырып, мысалдар келтіру арқылы мәтіннің негізін ашу.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мәтіннің мазмұнын түсінеді,мағынасын ашады.

Оқушылардың басым бөлігі: Берілген сұрақтарға жауап береді,мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Кейбір оқушылар:  Негізгі идеясын аша алады.

Бағалау критерийлері:

Жаңа тақырыпты өткен тақырыптармен салыстыра алады, мәтіндегі негізгі ойды таба алады, сөздерден сөйлемдер құрай отырып, сөздерге талдау жасайды.




Тілдік мақсат

Оқушылар: 

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Уақыт деген - өмір

Оқылым бойынша ұсыныстар:

Уақытты тиімді пайдалана білесің бе?

Алдыңғы оқу

Жергілікті уақыт

ЖОСПАР

Жоспар-

ланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Басталуы


2 минут


2 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру

«Жылы лебіздер»  тренингі

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

«Миға шабуыл » арқылы үй тапсырмасын сұрау, сұрақтар беру.



Ортасы


3 минут





2 мин





8-мин













5 мин



1.Сабақтың оқу мақсаты, тақырыбы таныстырылады

1.Кіріспе.  


Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін талдап, түсіну:

Уақытты тиімді пайдалан –

Жергілікті уақыт –

Уақытты бос өткізбеу –

«Өткен өмір» дегенді қалай түсінесің?-

Оқылым. Жазылым.Топтық жұмыс. Мәтінді тыңда. Мәтінге тақырып қой.Жоспар құр.

Уақыт – адам өмірінің ақшалай құны. Уақыт –әркімнің өмірлік капиталы. Адамның босқа кеткен әрбір минуты отқа жаққан теңгемен тең. Адамның ақшалай уақыты адамның өзіне байланысты. Біреудің бір сағаты мың теңге болса, енді біреулердікі – бір тиын.

Даналық жасқа байланысты емес.Елдің бәріне ортақ бір-ақ күнтізбе бар, тек оны әркім әр түрлі пайдаланады. Байларға да, қарапайым адамдарға да берілетін бір мерзім – тәулігіне жиырма төрт сағат.Адам уақытты бағалай білгенде ғана өзін өзі қадағалап отырады.Күнделікті жоспар құрады. Сол арқылы ең жаман дерт –еріншектікті жеңеді. Өзін нағыз адам етіп тәрбиелеп шығады.




Дескриптор:.

1.Мәтінді түсінеді, мағынасын ашады.

2. Жоспар құрады, сұрақтарға жауап береді.


2 - тапсырма
«Топтастыру» стратегиясы
Ерте, табысты, адамдар ,тұрады. Әр , қадірін, біл, минуттың. Тапшы, уақыт,бірдей, бағалау, керек.











Сабақтың соңы


5минут

ҚShape1 Shape2 орытынды.
 1. Уақыт дегеніміз не?

Shape4 Shape3

Уақыт

2.Уақыттың пайдасын білесің бе?

Shape6 Shape5 3. Уақытты тиімді пайдалану?


Аяқталуы

2 мин


Үйге тапсырма

Кері байланыс. Стикерлерді толтыру




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау

Бағдаршам түстері арқылы бағалау

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия: Сабақ / оқу

Мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Директордыі оқу әдістеме ісі жөніндегі орынбасары: А.Ж.Есбаева




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2018
572
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі