Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Уақыт өлшем бірлігінің үлесі

    Мектеп: №164 ЖББМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Зейтказиева Ж.М.

    Сынып: 4 «Г»

    Қатысқандар саны: 17

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.1.3.5 – уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (мысалы, 1/60сағ= 1 мин; ½ сағ=30 мин; 1/7 апта = 1 күн және т.б.);


    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауды білетін болады.

    Көптеген оқушылар:

    Есептерді шығаруды және уақыт бірліктерінің үлесін есептеуді білетін болады.

    Кейбір оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауға есептер құрастыруды білетін болады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін атауды біледі.

    Пәндік лексика және терминология.

    Жарты, ширек, сағаттың үштен бірі, айдың тәулігі және т.б.


    Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

    Талқылау:

    Сағаттың үштен бірі неге тең екенін ата?

    Жазу:









    Уақыт бірліктерінің үлестерін жазу.


    Алдыңғы білім

    Үлес. Уақыт өлшем бірліктері.


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушылықты

    ояту

    Ынталандыру.

    Айты́с – екі ақынның жыраулық тартысы, халық

    әндері поэзиясының ауызша формасы Ұлттық ішекті аспаптың сүйемелдеуімен орындалады

    (домбыра).

    Айтыс кезінде, бір-біріне қарама-қарсы отыратын

    (түрегеліп тұру - сирек) екі ақын,қарсыласының

    сөзін іліп алып, бір-біріне кезек бере отырып,

    айрықша өлеңдік диалог орындайды. Айтыс кезіндегі өлеңдер кез келген еркін тақырыпта болуы мүмкін.




    Айтыс

    бейнеленген

    суреттер



    Айтысқа бірнеше ақынның қатысуы да мүмкін,


    дегенмен жұптасып айтысу кеңінен таралған, оның


    ішінде қыз бен жігіт арасындағы айтыс жиі кездеседі.


    Тартыстың нәтижесі бойынша жеңімпаз таңдалады,


    бұл жерде өлеңнің әуенділігі мен ырғақтылығы,


    сондай-ақ қарсыласының айтқандарына жауап


    берудегі ойының ұшқырлығы да бағаланады. Қарсы


    жауапқа ойлануға кеткен уақыт пен оның ұзақтығы


    да есепке алынады Уақытты есептеу үшін,


    шамалардың қосындысын есептеу дағдысын меңгеру


    керек, уақыттың өлшем біліктерінің арақатынасын



    білу керек ( бір минутта қанша секунд бар, сағатта –


    минут)


    Өзектендіру.

    «Математикалық айтыс» тәсілі. Оқушыларға сұрақтар жазылған қағаздар

    таратылады. Әр топтан «ыстық орындыққа»






    отыратын 2 оқушыдан шығамыз


    Балалар, кезекпен жауап береміз (айтысып жатқан


    сияқты).


    3 аптада қанша күн бар?


    Қанша минут 2 сағатты құрайды?


    2 сабақ қанша минутқа созылады?


    5 минуттық үзілісте қанша секунд бар?














    сызбалар





    Егер жазғы демалыс 3 айға созылса, оқу жылы қанша


    айға созылады?


    Жазғы демалыс қанша аптаға созылады?


    Ең аз күн қай айда?


    Ақпан айында 29 күн болатын жыл қалай аталады?


    4 жылда қанша күн бар? (365 х 3 + 366).


    Мақсат қою


    «Кластер» тәсілі.


    Балалар уақыт бірліктерін кластер түрінде


    бейнелейміз. Тұрмыстық түсініктер


    кластеріне– сағаттың жартысы, сағаттың ширегі -


    сызбалары.


    Уақыттың өлшем бірліктерінің үлесін табуды үйрену.


    Жаңаны ашу.

    Оқушылар уақыттың өлшем бірліктерін есімізге түсіреміз Оқулықтағы 1- тапсырма. Санның үлесі туралы түсінікпен таныспыз.

    Оқулық












    Мағынаны тану


    Санның үлестерін табуға және оларды есептеуге кез келген мысалдарды ойлап табайық.


    Шаманың үлесі мына түрде есептелетін болады, яғни шаманың өлшем бірлігінің үлесін табу үшін, шаманың өлшем бірлігін үлес сандарына бөлу керек







    Оқушылар оқулықта келтірілген уақыт бірлігінің үлестерін есептеуді түсіндірейік:

    1/60 сағ = 1 мин; ½ сағ = 30 мин; 1/7апта = 1 күн, 1/12 жыл=1ай, 1/100 ғ. = 1 ж., 1/24 тәул. = 1 сағ.

    (Т) оқушылар уақыттың әртүрлі өлшем бірліктерінің әртүрлі үлестерін есептеуді қажет






















    жыл

    тәулік

    сағат

    минут

    Жартысы

    6 ай

    12 сағ

    30 мин

    30 с

    Үштен бірі

    4 ай

    8 сағ

    20 мин

    20 с

    Ширек

    3 ай

    6 сағ

    15 мин

    15 с



    ететін кестені толтыруды ұсынамын.

    Түсіндіре отырып, алғашқы бекіту.

    Алғашқы бекіту үшін оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы орындаймыз. Оқушылар бос жерлерді уақыттың өлшем бірліктерінің арақатынасына сәйкес және уақыттың өлшем бірліктерінің үлестерін таба білетіндіктеріңді түсіндіре отырып толтырыңдар.

    1/2 тәул.= 24 сағ : 2 = 12сағ 1/5 ғ. = 100 ж. : 5 = 20 ж.

    3 тәул. 6 сағ =24 сағ · 3 + 6 сағ = 78 сағ

    ¼ мин = 60мин : 4 = 15с

    1/6 ж.=12 ай : 6 = 2ай.

    12 мин. 25с = 12 · 60с + 25с = 745с 1/3сағ = 60 мин : 3 = 20 мин

    1/10 ғ.=100 ж.·12ай : 10 = 120 ай.

    6 сағ 9 мин = 6 · 60 мин + 9 мин = 369 мин

    3А-тапсырмада оқушылар уақыт бірліктерінің үлесін есептей отырып, айтыстың қаншаға созылғандығын есептейміз (12 : 2 немесе 24 : 4). Берілген тапсырмадағы ауызекі айтылған «күн» деген сөзді, уақыт бірлігі – тәулік деп түсіну керек.

    24 сағ – 18 сағ = 6 сағ немесе 24 сағ : 4 = 6 сағ.

    3Ә-тапсырмада оқушылар мерекедегі айтыстың ұзақтығын есептейміз. Тапсырманы орындау үшін, атауы бойынша мерекенің басталуы мен аяқталуының дәл уақытын білу керекпіз, шамалармен дұрыс есептеулер жүргіземіз.


    (Т) 4-тапсырма топпен орындалады. Оқушылар концерттің ұзақтығын, күйлердің ұзақтығы мен арасындағы үзілістердің уақытын қоса отырып есептейді 9 х 3 + 5 х 4 + 30 + 16 х 2.

    (Ж) 5 және 6-тапсырмаларды оқушылар жұптасып орындайды. 5-тапсырмада уақыт өлшем бірліктерінің арақатынасы туралы білімдеріңе сүйене отырып, бос орындарды толтырамыз.






    9 ғ. = 900 ж. 12 мин 30с = 750 с

    144 сағ = 6 тәул. 19 апта 5тәул.=138тәул.

    3 тәул.14сағ = 86 сағ 9ж.10ай =118 ай

    925 с = 15мин 25с 249 мин = 4сағ 9мин

    Шығармашылық жұмыс

    6-тапсырмада оқушылар «жарты, 15 минут, 15 минутсыз» деген сөздерді қолданып, уақытты айтамыз. Циферблат бойынша жұмыс істейміз: біріміз уақытты көрсетеміз, екіншіміз сол сөздерді қолданып, уақытты айтамыз.

    (Ө) Өзіндік жұмыс

    Тапсырманы дәптерде орындаймыз. Бағалау критерийі бар тапсырма

    Дескриптор:

    • Уақыт өлшем бірліктерін бір түрге келтіру және мәндерін салыстыру;

    • Уақыт бірліктерінің үлесін анықтау;

    • «Жарты», «ширек», «он бес минутсыз» сөздерін қолданып, уақытты жазу.

    Өткен материалмен жұмыс

    (Т) 7- тапсырманы оқушылар топпен орындайды. Қойылымның аяқталу уақытын анықтайды. Тапсырманы орындау үшін, шамаларды аз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зейтказиева Жанагул Мухаметкеримовна
    29 Сәуір 2020
    8131
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Уақыт өлшем бірлігінің үлесі 4 сынып математика пәні

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Уақыт өлшем бірлігінің үлесі 4 сынып математика пәні

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сынып ҚМЖ , бастауыш сынып мұғаліміне арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Уақыт өлшем бірлігінің үлесі

    Мектеп: №164 ЖББМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Зейтказиева Ж.М.

    Сынып: 4 «Г»

    Қатысқандар саны: 17

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары

    4.1.3.5 – уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (мысалы, 1/60сағ= 1 мин; ½ сағ=30 мин; 1/7 апта = 1 күн және т.б.);


    Күтілетін нәтижелер

    Барлық оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауды білетін болады.

    Көптеген оқушылар:

    Есептерді шығаруды және уақыт бірліктерінің үлесін есептеуді білетін болады.

    Кейбір оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауға есептер құрастыруды білетін болады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Уақыт бірліктерінің үлесін атауды біледі.

    Пәндік лексика және терминология.

    Жарты, ширек, сағаттың үштен бірі, айдың тәулігі және т.б.


    Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

    Талқылау:

    Сағаттың үштен бірі неге тең екенін ата?

    Жазу:









    Уақыт бірліктерінің үлестерін жазу.


    Алдыңғы білім

    Үлес. Уақыт өлшем бірліктері.


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушылықты

    ояту

    Ынталандыру.

    Айты́с – екі ақынның жыраулық тартысы, халық

    әндері поэзиясының ауызша формасы Ұлттық ішекті аспаптың сүйемелдеуімен орындалады

    (домбыра).

    Айтыс кезінде, бір-біріне қарама-қарсы отыратын

    (түрегеліп тұру - сирек) екі ақын,қарсыласының

    сөзін іліп алып, бір-біріне кезек бере отырып,

    айрықша өлеңдік диалог орындайды. Айтыс кезіндегі өлеңдер кез келген еркін тақырыпта болуы мүмкін.




    Айтыс

    бейнеленген

    суреттер



    Айтысқа бірнеше ақынның қатысуы да мүмкін,


    дегенмен жұптасып айтысу кеңінен таралған, оның


    ішінде қыз бен жігіт арасындағы айтыс жиі кездеседі.


    Тартыстың нәтижесі бойынша жеңімпаз таңдалады,


    бұл жерде өлеңнің әуенділігі мен ырғақтылығы,


    сондай-ақ қарсыласының айтқандарына жауап


    берудегі ойының ұшқырлығы да бағаланады. Қарсы


    жауапқа ойлануға кеткен уақыт пен оның ұзақтығы


    да есепке алынады Уақытты есептеу үшін,


    шамалардың қосындысын есептеу дағдысын меңгеру


    керек, уақыттың өлшем біліктерінің арақатынасын



    білу керек ( бір минутта қанша секунд бар, сағатта –


    минут)


    Өзектендіру.

    «Математикалық айтыс» тәсілі. Оқушыларға сұрақтар жазылған қағаздар

    таратылады. Әр топтан «ыстық орындыққа»






    отыратын 2 оқушыдан шығамыз


    Балалар, кезекпен жауап береміз (айтысып жатқан


    сияқты).


    3 аптада қанша күн бар?


    Қанша минут 2 сағатты құрайды?


    2 сабақ қанша минутқа созылады?


    5 минуттық үзілісте қанша секунд бар?














    сызбалар





    Егер жазғы демалыс 3 айға созылса, оқу жылы қанша


    айға созылады?


    Жазғы демалыс қанша аптаға созылады?


    Ең аз күн қай айда?


    Ақпан айында 29 күн болатын жыл қалай аталады?


    4 жылда қанша күн бар? (365 х 3 + 366).


    Мақсат қою


    «Кластер» тәсілі.


    Балалар уақыт бірліктерін кластер түрінде


    бейнелейміз. Тұрмыстық түсініктер


    кластеріне– сағаттың жартысы, сағаттың ширегі -


    сызбалары.


    Уақыттың өлшем бірліктерінің үлесін табуды үйрену.


    Жаңаны ашу.

    Оқушылар уақыттың өлшем бірліктерін есімізге түсіреміз Оқулықтағы 1- тапсырма. Санның үлесі туралы түсінікпен таныспыз.

    Оқулық












    Мағынаны тану


    Санның үлестерін табуға және оларды есептеуге кез келген мысалдарды ойлап табайық.


    Шаманың үлесі мына түрде есептелетін болады, яғни шаманың өлшем бірлігінің үлесін табу үшін, шаманың өлшем бірлігін үлес сандарына бөлу керек







    Оқушылар оқулықта келтірілген уақыт бірлігінің үлестерін есептеуді түсіндірейік:

    1/60 сағ = 1 мин; ½ сағ = 30 мин; 1/7апта = 1 күн, 1/12 жыл=1ай, 1/100 ғ. = 1 ж., 1/24 тәул. = 1 сағ.

    (Т) оқушылар уақыттың әртүрлі өлшем бірліктерінің әртүрлі үлестерін есептеуді қажет






















    жыл

    тәулік

    сағат

    минут

    Жартысы

    6 ай

    12 сағ

    30 мин

    30 с

    Үштен бірі

    4 ай

    8 сағ

    20 мин

    20 с

    Ширек

    3 ай

    6 сағ

    15 мин

    15 с



    ететін кестені толтыруды ұсынамын.

    Түсіндіре отырып, алғашқы бекіту.

    Алғашқы бекіту үшін оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы орындаймыз. Оқушылар бос жерлерді уақыттың өлшем бірліктерінің арақатынасына сәйкес және уақыттың өлшем бірліктерінің үлестерін таба білетіндіктеріңді түсіндіре отырып толтырыңдар.

    1/2 тәул.= 24 сағ : 2 = 12сағ 1/5 ғ. = 100 ж. : 5 = 20 ж.

    3 тәул. 6 сағ =24 сағ · 3 + 6 сағ = 78 сағ

    ¼ мин = 60мин : 4 = 15с

    1/6 ж.=12 ай : 6 = 2ай.

    12 мин. 25с = 12 · 60с + 25с = 745с 1/3сағ = 60 мин : 3 = 20 мин

    1/10 ғ.=100 ж.·12ай : 10 = 120 ай.

    6 сағ 9 мин = 6 · 60 мин + 9 мин = 369 мин

    3А-тапсырмада оқушылар уақыт бірліктерінің үлесін есептей отырып, айтыстың қаншаға созылғандығын есептейміз (12 : 2 немесе 24 : 4). Берілген тапсырмадағы ауызекі айтылған «күн» деген сөзді, уақыт бірлігі – тәулік деп түсіну керек.

    24 сағ – 18 сағ = 6 сағ немесе 24 сағ : 4 = 6 сағ.

    3Ә-тапсырмада оқушылар мерекедегі айтыстың ұзақтығын есептейміз. Тапсырманы орындау үшін, атауы бойынша мерекенің басталуы мен аяқталуының дәл уақытын білу керекпіз, шамалармен дұрыс есептеулер жүргіземіз.


    (Т) 4-тапсырма топпен орындалады. Оқушылар концерттің ұзақтығын, күйлердің ұзақтығы мен арасындағы үзілістердің уақытын қоса отырып есептейді 9 х 3 + 5 х 4 + 30 + 16 х 2.

    (Ж) 5 және 6-тапсырмаларды оқушылар жұптасып орындайды. 5-тапсырмада уақыт өлшем бірліктерінің арақатынасы туралы білімдеріңе сүйене отырып, бос орындарды толтырамыз.






    9 ғ. = 900 ж. 12 мин 30с = 750 с

    144 сағ = 6 тәул. 19 апта 5тәул.=138тәул.

    3 тәул.14сағ = 86 сағ 9ж.10ай =118 ай

    925 с = 15мин 25с 249 мин = 4сағ 9мин

    Шығармашылық жұмыс

    6-тапсырмада оқушылар «жарты, 15 минут, 15 минутсыз» деген сөздерді қолданып, уақытты айтамыз. Циферблат бойынша жұмыс істейміз: біріміз уақытты көрсетеміз, екіншіміз сол сөздерді қолданып, уақытты айтамыз.

    (Ө) Өзіндік жұмыс

    Тапсырманы дәптерде орындаймыз. Бағалау критерийі бар тапсырма

    Дескриптор:

    • Уақыт өлшем бірліктерін бір түрге келтіру және мәндерін салыстыру;

    • Уақыт бірліктерінің үлесін анықтау;

    • «Жарты», «ширек», «он бес минутсыз» сөздерін қолданып, уақытты жазу.

    Өткен материалмен жұмыс

    (Т) 7- тапсырманы оқушылар топпен орындайды. Қойылымның аяқталу уақытын анықтайды. Тапсырманы орындау үшін, шамаларды аз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    29.04.2020
    8131
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зейтказиева Жанагул Мухаметкеримовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации