Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Уақыт өлшем бірлігінің үлесі 4 сынып математика пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Уақыт өлшем бірлігінің үлесі |
Мектеп: №164 ЖББМ |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Зейтказиева Ж.М. |
|||
Сынып: 4 «Г» |
Қатысқандар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: |
||
Оқу мақсаттары |
4.1.3.5 – уақыт өлшем бірлігінің үлесін табу (мысалы, 1/60сағ= 1 мин; ½ сағ=30 мин; 1/7 апта = 1 күн және т.б.);
|
|||
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауды білетін болады. Көптеген оқушылар: Есептерді шығаруды және уақыт бірліктерінің үлесін есептеуді білетін болады. Кейбір оқушылар: Уақыт бірліктерінің үлесін анықтауға есептер құрастыруды білетін болады.
|
|||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Уақыт бірліктерінің үлесін атауды біледі. Пәндік лексика және терминология. Жарты, ширек, сағаттың үштен бірі, айдың тәулігі және т.б. |
|||
Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы Талқылау: |
||||
Сағаттың үштен бірі неге тең екенін ата? |
||||
Жазу: |
||||
|
Уақыт бірліктерінің үлестерін жазу. |
|||
Алдыңғы білім |
Үлес. Уақыт өлшем бірліктері. |
|||
|
Жоспар |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Қызығушылықты ояту |
Ынталандыру. Айты́с – екі ақынның жыраулық тартысы, халық әндері поэзиясының ауызша формасы Ұлттық ішекті аспаптың сүйемелдеуімен орындалады (домбыра). Айтыс кезінде, бір-біріне қарама-қарсы отыратын (түрегеліп тұру - сирек) екі ақын,қарсыласының сөзін іліп алып, бір-біріне кезек бере отырып, айрықша өлеңдік диалог орындайды. Айтыс кезіндегі өлеңдер кез келген еркін тақырыпта болуы мүмкін. |
Айтыс бейнеленген суреттер |
|
Айтысқа бірнеше ақынның қатысуы да мүмкін, |
|
дегенмен жұптасып айтысу кеңінен таралған, оның |
||
|
ішінде қыз бен жігіт арасындағы айтыс жиі кездеседі. |
|
|
Тартыстың нәтижесі бойынша жеңімпаз таңдалады, |
|
|
бұл жерде өлеңнің әуенділігі мен ырғақтылығы, |
|
|
сондай-ақ қарсыласының айтқандарына жауап |
|
|
берудегі ойының ұшқырлығы да бағаланады. Қарсы |
|
|
жауапқа ойлануға кеткен уақыт пен оның ұзақтығы |
|
|
да есепке алынады Уақытты есептеу үшін, |
|
|
шамалардың қосындысын есептеу дағдысын меңгеру |
|
|
керек, уақыттың өлшем біліктерінің арақатынасын |
|
|
білу керек ( бір минутта қанша секунд бар, сағатта – |
|
|
минут) |
|
|
Өзектендіру. «Математикалық айтыс» тәсілі. Оқушыларға сұрақтар жазылған қағаздар таратылады. Әр топтан «ыстық орындыққа» |
|
|
||
|
||
|
||
|
отыратын 2 оқушыдан шығамыз |
|
|
Балалар, кезекпен жауап береміз (айтысып жатқан |
|
|
сияқты). |
|
|
3 аптада қанша күн бар? |
|
|
Қанша минут 2 сағатты құрайды? |
|
|
2 сабақ қанша минутқа созылады? |
|
|
5 минуттық үзілісте қанша секунд бар? |
сызбалар |
|
Егер жазғы демалыс 3 айға созылса, оқу жылы қанша |
|
|
айға созылады? |
|
|
Жазғы демалыс қанша аптаға созылады? |
|
|
Ең аз күн қай айда? |
|
|
Ақпан айында 29 күн болатын жыл қалай аталады? |
|
|
4 жылда қанша күн бар? (365 х 3 + 366). |
|
|
Мақсат қою |
|
|
«Кластер» тәсілі. |
|
|
Балалар уақыт бірліктерін кластер түрінде |
|
|
бейнелейміз. Тұрмыстық түсініктер |
|
|
кластеріне– сағаттың жартысы, сағаттың ширегі - |
|
|
сызбалары. |
|
|
Уақыттың өлшем бірліктерінің үлесін табуды үйрену. Жаңаны ашу. Оқушылар уақыттың өлшем бірліктерін есімізге түсіреміз Оқулықтағы 1- тапсырма. Санның үлесі туралы түсінікпен таныспыз. |
Оқулық
|
|
||
|
||
Мағынаны тану |
||
|
Санның үлестерін табуға және оларды есептеуге кез келген мысалдарды ойлап табайық. |
|
|
Шаманың үлесі мына түрде есептелетін болады, яғни шаманың өлшем бірлігінің үлесін табу үшін, шаманың өлшем бірлігін үлес сандарына бөлу керек |
|
|
|
|
|
|
Оқушылар оқулықта келтірілген уақыт бірлігінің үлестерін есептеуді түсіндірейік: 1/60 сағ = 1 мин; ½ сағ = 30 мин; 1/7апта = 1 күн, 1/12 жыл=1ай, 1/100 ғ. = 1 ж., 1/24 тәул. = 1 сағ. (Т) оқушылар уақыттың әртүрлі өлшем бірліктерінің әртүрлі үлестерін есептеуді қажет
ететін кестені толтыруды ұсынамын. Түсіндіре отырып, алғашқы бекіту. Алғашқы бекіту үшін оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы орындаймыз. Оқушылар бос жерлерді уақыттың өлшем бірліктерінің арақатынасына сәйкес және уақыттың өлшем бірліктерінің үлестерін таба білетіндіктеріңді түсіндіре отырып толтырыңдар. 1/2 тәул.= 24 сағ : 2 = 12сағ 1/5 ғ. = 100 ж. : 5 = 20 ж. 3 тәул. 6 сағ =24 сағ · 3 + 6 сағ = 78 сағ ¼ мин = 60мин : 4 = 15с 1/6 ж.=12 ай : 6 = 2ай. 12 мин. 25с = 12 · 60с + 25с = 745с 1/3сағ = 60 мин : 3 = 20 мин 1/10 ғ.=100 ж.·12ай : 10 = 120 ай. 6 сағ 9 мин = 6 · 60 мин + 9 мин = 369 мин 3А-тапсырмада оқушылар уақыт бірліктерінің үлесін есептей отырып, айтыстың қаншаға созылғандығын есептейміз (12 : 2 немесе 24 : 4). Берілген тапсырмадағы ауызекі айтылған «күн» деген сөзді, уақыт бірлігі – тәулік деп түсіну керек. 24 сағ – 18 сағ = 6 сағ немесе 24 сағ : 4 = 6 сағ. 3Ә-тапсырмада оқушылар мерекедегі айтыстың ұзақтығын есептейміз. Тапсырманы орындау үшін, атауы бойынша мерекенің басталуы мен аяқталуының дәл уақытын білу керекпіз, шамалармен дұрыс есептеулер жүргіземіз. (Т) 4-тапсырма топпен орындалады. Оқушылар концерттің ұзақтығын, күйлердің ұзақтығы мен арасындағы үзілістердің уақытын қоса отырып есептейді 9 х 3 + 5 х 4 + 30 + 16 х 2. (Ж) 5 және 6-тапсырмаларды оқушылар жұптасып орындайды. 5-тапсырмада уақыт өлшем бірліктерінің арақатынасы туралы білімдеріңе сүйене отырып, бос орындарды толтырамыз. |
|
|
9 ғ. = 900 ж. 12 мин 30с = 750 с 144 сағ = 6 тәул. 19 апта 5тәул.=138тәул. 3 тәул.14сағ = 86 сағ 9ж.10ай =118 ай 925 с = 15мин 25с 249 мин = 4сағ 9мин Шығармашылық жұмыс 6-тапсырмада оқушылар «жарты, 15 минут, 15 минутсыз» деген сөздерді қолданып, уақытты айтамыз. Циферблат бойынша жұмыс істейміз: біріміз уақытты көрсетеміз, екіншіміз сол сөздерді қолданып, уақытты айтамыз. (Ө) Өзіндік жұмыс Тапсырманы дәптерде орындаймыз. Бағалау критерийі бар тапсырма Дескриптор:
Өткен материалмен жұмыс
(Т) 7- тапсырманы оқушылар
топпен орындайды. Қойылымның аяқталу уақытын анықтайды. Тапсырманы
орындау үшін, шамаларды аз Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |