Материалдар / Уақыт өлшемі. Сағат.

Уақыт өлшемі. Сағат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер үшін пән мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
1570
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы: Сағат

Мұғалімнің аты-жөні:Г.Ж.Арыстангалиева

Сынып: 1ә


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, сағат моделі, топтық тапсырмалар, кесте, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, дүниетану.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу. «Уақытпен топтас»

Бірдей шамадағы уақытты көрсетіп тұрған сағаты бар оқушылар бір топқа жинақталады.

  • Сағатың қай уақытты көрсетіп тұр?

  • Бұл уақытта сен не істеп жатасың?

І топ: Ұйқыдан тұратын уақыт.

7:00; 7:15; 7:20; 7: 30; 7:35;

ІІ топ: Мектепке жиналатын уақыт.

8:05; 8:10;

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Мен саған, сен маған» ойыны

-Өтілген материалға шолу жасау

1-топ:

Ұйқыдан тұратын уақыт

2-топ: Мектепке жиналатын уақыт

3-топ: Сабақтан тарау уақыты

Допты қағып ала отырып. Тапсырмалар-ды орындайды.

Сабақтың ортасы





Білу және түсіну

(С) Сағат циферблатында бөлу шкаласын көрсетіп, оның уақытты қалай бейнелейтінін көрсетіңіз. Егер бұл оқушыларға түсінікті болса, онда 12 белгісі бар бөлу уақытты белгілейтінін талқылаңыз: күндіз 12 сағат және түнде 12 сағат, мысалы,

Уақыт қанша болды? (оқушылар топта сағаттың қанша болғанын анықтап, талдайды)


Picture 2


ҚБ. «Қолпаштау» әдісі арқылы бағалау.

Сағат- бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар. сағаттық тіл бір саннан келесі санға жылжығанша, минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі сағатты көрсетеді.


ҚБ: Мұғалімнің кері байланысы: «Жарайсыңдар!», «Тамаша!», «Керемет!»

Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

а) 03: 00; ә) 11: 00; б) 08:00; в) 01:00; г) 07:00; ғ) 04:00.

Есте сақта! 1 сағ=60 мин.


ҚБ: Өзін-өзі бағалау.(Смайликтер арқылы)

-барлығы дұрыс


Shape3 - 1 қате болған жағдайда


-2-3 қате болған жағдайда

Сергіту сәті: Баспен, 1қолмен, 2 қолмен, аяқпен, 1. 2. 3. 4. 5 сандарды жазады.

Саралау тапсырмасы:

Орындап көр. Сағаттың моделін құрастыр. Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:

-сен бүгін нешеде ояндың?

-бірінші сабақ нешеде басталды?

-сүйікті телебағдарламаң сағат нешеде басталады?

Тапсырма арқылы саралауды жоспарладым.

ҚБ: «Жұлдызшалар» арқылы бағалау.

Шығарып көр. Маржан үй тапсырмасын 1 сағатта орындады. Ал Айжан үй тапсырмасына 10 минут кем жұмсады. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады? Сен қалай білдің?

ҚБ: Бірін-бірі тексеру. «Отшашу» әдісі арқылы бағалау.


Дәптермен жұмыс.

Ойлан: Жарты сағатта неше минут бар?

12-жұмыс парағы. Сағат. Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

13- жұмыс парағы.Сағат неше болды?

14- жұмыс парағы.Сағат тілдерін сал.

ҚБ: “Жұлдызды баспалдақ” бойынша өз-өзін бағалайды

«Математика» оқулығы

18-19-бет

Сыныппен жұмыс

Топпен жұмыс




Сағат








Ұжыммен жұмыс







Қимылмен көрсетеді
















Жеке жұмыс









Қимылмен орындайды.



Сағат моделін пайдаланып,

уақытты көрсетеді.



Жұппен жұмыс







Дәптердегі тапсырманы оқушы жеке орындайды.

Сабақтың соңы


ҚБ 1-тапсырма

Циферблатқа қарап, қанша сағат өткенін анықтаңыз және жазыңыз.

ҚБ: Өзін –өзі бағалау

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

ҚБ Қалыптастырушы бағалау



Бағалау



Кері байланыс

Бағалау : Мадақтау.

Жетондарын санау, белсенді оқушыларға «Отшашу» арқылы қошемет көрсету.

«Рефлексия»

Пікірлер

иә

жоқ

білмеймін

Сағат- уақыт өлшем бірлігі




Жарты сағатта 60 минут бар




1 сағатта 60 минут бар




Сағат сөзін қысқартып жазуға болады




Сағат минуттан кіші




ҚБ: «Плюс-минус» әдісі арқылы бағаланады.

Жетондарды санай отыр -ып,бағалау



Кестемен жұмыс






Үйге тапсырма: 14-жұмыс парағы 16-бет

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?


Сабақ, оқу мақсаттары сабақ тақырыбына сай белгіленді.


Сабақта оқушылар күнделікті өмірде сағаттың маңызының зор екенін түсіне отырып, оны пайдалану және оқылуы туралы білді.

Сынып оқушылары сабақтағы көңіл-күйлері, сабаққа қатыстары, бір-бірімен қарым-қатынастары, ынталары жоғары деңгейде болды.

Сабақта ұсынылған саралау тапсырмалары жаңа сабақты түсініуге қосымша тапсырма ретінде жүзеге асып, тиімді болды.

Сабақта жоспарланған жұмыстар орындалып, белгіленген уақытқа аяқталды.

Саралауға берілген тапсырманы күрделірек етіп алу керектігін ескердім. Өйткені, мен берген тапсырма оқушылар үшін жеңіл болып, тез орындады.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Оқушыларға берілген саралау тапсырмасы;

2:Сабақ соңында берілген «Кестемен жұмыс»;

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: ҚБ берілген тапсырма;

2: Сабақ тақырыбына байланысты берілген тапсырма «Уақыт қанша болды?» оқушыларға уақытты нақты анықтап білуге септігін тигізді.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ