2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау
Сөйлеу әрекетінің
Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен
іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің
дамуын болжау 3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның
дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып,
жауап
береді
Ойлау дағдыларының
Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20
минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап
бер.
Екі бала көше бойындағы бағанада ілініп тұрған
сағаттың қасында әңгімелесіп тұр.
– Жақшалы өрнек болғандықтан есепті шығара алмадым,
- деді Нұрлан.
– Ал мен көп таңбалы сандарды дұрыс есептей
алмадым,- деді Ораз.
–
Ендеше екеулеп шығарып тастайық. Әлі уақытымыз
бар ғой, - деді Нұрлан. Бұл кезде бағана басындағы сағат бір
жарымды көрсетіп тұрған.
–
Әлі жарты сағат уақыт бар екен. Бұл уақытта ұшқыш
жолаушыларды бір қаладан екінші қалаға жеткізе алады, - деді Ораз
келіскенін білдіріп.
–
Ал менің капитан ағам жиырма минутта апатты
кемедегі жолаушыларды қайыққа отырғызып үлгерген.
–
Жиырма минут дейсің бе? Кейде он минуттың өзінде
біраз шаруа тындыруға болады. Тек әр минутты ескеру керек, - деді
Ораз маңғазданып.
Осылайша балалар біраз қызықты оқиғаларды еске
түсірді. Бір кезде Ораздың көзі сағатқа түсіп кетті. Тұп- тура екі
болыпты.
– Жүгірейік!- деді Ораз. – Біз сабаққа
кешіктік!
– Ал есеп ше? - деді Нұрлан
сасқалақтап.
(В.А. Осеевадан аударылып,
бейімделген)
2-тапсырма
Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
Мәтінді «уақытты бағалау керек» деген тұжырыммен сәйкестендіріп,
жалғастырып айт.
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
№
|
|
|
|
Білім алушы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың
|
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға
жауап
|
|
мазмұны бойынша
|
1
|
береді:
|
|
сұрақтар қойып,
|
|
1-сұрақ
|
1
|
жауап береді
|
|
2-сұрақ
|
1
|
|
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын
айтады;
|
1
|
Шығарманың
|
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі
|
1
|
мазмұнына сүйеніп,
|
2
|
байланыстырады;
|
|
оқиғаның дамуын
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген
тақырыппен
|
1
|
болжайды
|
|
сәйкестендіреді;
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды
жасайды;
|
1
|
|
|
ойын жүйелі, еркін жеткізеді;
|
1
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік
нормаларды
|
1
|
|
|
сақтайды.
|
|
Барлығы
|
|
|
8
|