2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау 3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Екі бала көше бойындағы бағанада ілініп тұрған сағаттың қасында әңгімелесіп тұр.
– Жақшалы өрнек болғандықтан есепті шығара алмадым, - деді Нұрлан.
– Ал мен көп таңбалы сандарды дұрыс есептей алмадым,- деді Ораз.
– Ендеше екеулеп шығарып тастайық. Әлі уақытымыз бар ғой, - деді Нұрлан. Бұл кезде бағана басындағы сағат бір жарымды көрсетіп тұрған.
– Әлі жарты сағат уақыт бар екен. Бұл уақытта ұшқыш жолаушыларды бір қаладан екінші қалаға жеткізе алады, - деді Ораз келіскенін білдіріп.
– Ал менің капитан ағам жиырма минутта апатты кемедегі жолаушыларды қайыққа отырғызып үлгерген.
– Жиырма минут дейсің бе? Кейде он минуттың өзінде біраз шаруа тындыруға болады. Тек әр минутты ескеру керек, - деді Ораз маңғазданып.
Осылайша балалар біраз қызықты оқиғаларды еске түсірді. Бір кезде Ораздың көзі сағатқа түсіп кетті. Тұп- тура екі болыпты.
– Жүгірейік!- деді Ораз. – Біз сабаққа кешіктік!
– Ал есеп ше? - деді Нұрлан сасқалақтап.
(В.А. Осеевадан аударылып, бейімделген)
-
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
-
Ораз уақыт туралы қандай ой айтты?
-
Балалар өз уақытын бағалай алды ма? Уақытты бағалау дегенді қалай түсінесің?
2-тапсырма
Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың? Мәтінді «уақытты бағалау керек» деген тұжырыммен сәйкестендіріп, жалғастырып айт.
17
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
мазмұны бойынша |
1 |
береді: |
|
|
сұрақтар қойып, |
|
1-сұрақ |
1 |
|
жауап береді |
|
2-сұрақ |
1 |
|
|
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
ойын жүйелі, еркін жеткізеді; |
1 |
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
сақтайды. |
|
|
Барлығы |
|
|
8 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақыт туралы
Уақыт туралы
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау 3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Екі бала көше бойындағы бағанада ілініп тұрған сағаттың қасында әңгімелесіп тұр.
– Жақшалы өрнек болғандықтан есепті шығара алмадым, - деді Нұрлан.
– Ал мен көп таңбалы сандарды дұрыс есептей алмадым,- деді Ораз.
– Ендеше екеулеп шығарып тастайық. Әлі уақытымыз бар ғой, - деді Нұрлан. Бұл кезде бағана басындағы сағат бір жарымды көрсетіп тұрған.
– Әлі жарты сағат уақыт бар екен. Бұл уақытта ұшқыш жолаушыларды бір қаладан екінші қалаға жеткізе алады, - деді Ораз келіскенін білдіріп.
– Ал менің капитан ағам жиырма минутта апатты кемедегі жолаушыларды қайыққа отырғызып үлгерген.
– Жиырма минут дейсің бе? Кейде он минуттың өзінде біраз шаруа тындыруға болады. Тек әр минутты ескеру керек, - деді Ораз маңғазданып.
Осылайша балалар біраз қызықты оқиғаларды еске түсірді. Бір кезде Ораздың көзі сағатқа түсіп кетті. Тұп- тура екі болыпты.
– Жүгірейік!- деді Ораз. – Біз сабаққа кешіктік!
– Ал есеп ше? - деді Нұрлан сасқалақтап.
(В.А. Осеевадан аударылып, бейімделген)
-
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
-
Ораз уақыт туралы қандай ой айтты?
-
Балалар өз уақытын бағалай алды ма? Уақытты бағалау дегенді қалай түсінесің?
2-тапсырма
Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың? Мәтінді «уақытты бағалау керек» деген тұжырыммен сәйкестендіріп, жалғастырып айт.
17
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
мазмұны бойынша |
1 |
береді: |
|
|
сұрақтар қойып, |
|
1-сұрақ |
1 |
|
жауап береді |
|
2-сұрақ |
1 |
|
|
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
ойын жүйелі, еркін жеткізеді; |
1 |
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
сақтайды. |
|
|
Барлығы |
|
|
8 |
шағым қалдыра аласыз













