Уақыт туралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақыт туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныптарға арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім «Уақыт»

Күні:

Сынып: 3

1-сабақ

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Уақыт туралы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.1 Оқу түрлерін қолдану

3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4 Сұрақтар мен жауаптар құрастыру

3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

5.1 Грамматикалық нормаларды сақтау (лингвистикалық терминдерді қолданбау)

3.​5.​1.​3 мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді және мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап береді, сөйлеуде өткен шақты қолданады.

Оқушылардың көпшілігі:

тақырыпқа қатысты сұрақтар құрастырады, сөйлемді сәйкес интонациямен оқиды, сөйлемді өткен шақта дұрыс құрайды.

Оқушылардың кейбірі:

тақырып бойынша жоғары деңгейлі сұрақтар құрастырады, сөйлеу барысында бұрынғы өткен шақты дұрыс қолданады.

Бағалау критерийлері

  • мәтінді мәнерлеп оқиды;

  • тақырыпқа қатысты сұрақтар құрастырады;

  • бұрынғы өткен шақтың формасын дұрыс қолданады.

Лексикалық минимум

Уақыт, сағат

Грамматикалық минимум

Етістіктің бұрынғы өткен шақ формасы


Құндылықтарды дарыту

Уақытты пайдалы қолдана білу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, өзін-өзі тану


АКТ қолдану дағдылары

Power Point таныстырылымы


Бастапқы білім


2-бөлім. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


Тілді жаттықтыру.

Ойын: «Мен саған ... гүлін сыйлаймын»

Оқушылар шеңбер болып тұрады. Бір біріне өздері білетін сөздерді айтып, қағаз гүлді сыйға тартады.

Мысалы: Мен саған бақыт гүлін сыйлаймын, мен саған сәттілік гүлін сыйлаймын, мен саған әдептілік гүлін сыйлаймын, т.б.


Үй жұмысын тексеру


Қызығушылықты ояту

(Ұ) Сөздік қорды белсендіру

  • Жұмбақты оқы. Жауабын шеш.

Сартылдайды күнімен,

Сартылдайды түнімен.

Білгің келсе уақытты,

Көрсетеді тілімен.

  • Бұл не болуы мүмкін? (сағат)

  • Сағат сөзіне мағыналас сөзді ата (уақыт)

(Қимыл, дыбыс, мимика арқылы көрсету)


Сабақтың тақырыбын болжау

  • Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжа.

  • Сағат нені көрсетеді?

  • Бүгінгі сабақ не жайлы болады?


Сабақтың мақсатымен таныстыру

Слайд


http://bilim-all.kz/puzzle?cat_id=118 уақыт туралы жұмбақтар



Сабақтың ортасы

25 мин


Мағынаны тану

Жаңа сөздер

(ЖЖ) Сөздерді сурет арқылы меңгерту.

Уақыт

сағат


Қолдау:

Уақыт – кезең, мезгіл

сағат – уақыт өлшемі, көрсеткіші



Грамматикалық қоржын

(Ұ, МК) Етістіктің бұрынғы өткен шақ формасын қайтала.

Бұрынғы өткен шақ - іс-қимылдың жалпы болғанын көрсетеді.

Мысалы: барған, айтқан, барыпты.


1-тапсырма:

(Т) Суретті реттеп орналастыр. Әңгімеле.



  • Тірек сөздерді жаз.

Кері байланыс

Тапсырма қызықты болды ма? Неге?


Сергіту сәті

Таңертең – оянамыз, жуынамыз.
Күндіз – ойнаймыз секіреміз.
Кешке – мектептен ораламыз, теледидар көреміз.
Түнде - ұйықтаймыз.

(Оқушылар дауыстап бірге айтады. Саусақ арқылы тізбектейді немесе қимыл арқылы көрсетеді)



2-тапсырма:

(ЖЖ) Мәтінді оқы. Кестені толтыр.

Уақытты сағатпен өлшейміз. Бір сағатта алпыс минут бар. Бір минутта алпыс секунд бар. Ертеде алғашқы сағаттар Қытай елінде пайда болған. Қазіргі кезде сағат түрлері көп. Мысалы, күн сағаты, құм сағаты, жар сағаты, қол сағаты. Сағат арқылы уақытты дәл айтуға болады.





Атауы

Тарихы

Түрлері

Пайдасы

Қосымша ақпарат









  • Кестеге қарап мазмұнын айт.

Кері байланыс

Кестенің пайдасы болды ма? Неге?


3-тапсырма:

(Ж) Мәтін бойынша сұрақ қой. Етістіктің бұрынғы өткен шақ формасын қолдан.

Қолданатын сұрақтар: қандай? қай? қашан? қайда?

Үлгі: Ертеде қандай сағат түрлері болған?

Дескриптор:

  • мәтінге қатысты сұрақтар құрастырады;

  • сөйлемдерді бұрынғы өткен шақта қолданады.


Бағалау:

«Бас бармақ» арқылы бағалайды.


Кері байланыс

Тапсырма қиын болды ма? Неге?


Дифференциация:

қабылдау деңгейі орташа оқушылар оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді және мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап береді.

қабылдау деңгейі жоғары оқушылар тақырып бойынша жоғары деңгейлі сұрақтар құрастырады, сөйлеу барысында бұрынғы өткен шақты дұрыс қолданады.

Слайд

Үлестірмелі қағаздар















https://www.google.kz/

уақыт туралы суреттер


























































Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Бас бармақ – неден қиналдым?

Балаң үйрек – кімге көмектестім?

Ортан терек – көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – қандай жетістікке қол жеткіздім?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?



Бағалау

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын бағалау критерийлері бойынша бағалай алады.

Үй жұмысы

Сенің үйінде қандай сағат түрлері бар? (әңгімеле)

Слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
537
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі