Уақытты анықтау 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақытты анықтау 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың уакыт туралы сауатын ашу . Уақыты айта біуге үйрету. Әр түрі есептер шығарту, Білімге деген құштарлығын ояту .
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Уақытты анықтаймын.

Күні: 29.11.2018

СЫНЫП: 2ә


Қатысқан оқушылар саны: 18


Қатыспаған оқушылар саны: 2

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.5.Уақытты циферблат бойынша анықтау: сағат жəне минут.

Сабақ нәтижесі:


Барлық оқушылар:

  • уақытты сағат бойынша анықтайды (сағат,минут).

Көпшілік оқушылар:

  • уақытты сағат бойынша секундқа дейін дəлдікпенанықтайды.

Кейбір оқушылар:

  • сағаттардың əртүрлі түрлерін пайдалана отырып, уақытты атайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • орындалатын амалдарды, ауызша есептеулердітүсіндіруді.

Пəндік лексика жəне терминология.

Сағат, минут, уақыт.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.

Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?

Сағат _ сағат, _ минут, _ секундты көрсетіп тұр.


Жазу. Сағат _ сағат, _ минут, _ секундты көрсетіп тұр.

Тілек білім

Уақыт, циферблат, сағат тілі, минут тілі.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

0-2









2-5











5-11

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Қане балалар сәлемдесуден бастайық

Шеңберге тұрғызу «Қайырлы таң» музыкасын қою. Бірге айтқызу.

Ынталандыру.

Мозайка құрастыру сол шыққан сурет арқылы жаңа тақырыптың ашу.

Не шықты балалар ?

-Сағат

-Сағат арқылы не білеміз?

-Уақытты

Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттыру.

Оқушылардан сұрау.

  • Уақыт деген не?

  • Уақытты көруге, естуге, ұстап көруге болама?

  • Ол бар ма? (Бізді қоршаған əлемде барлық оқиғалар уақыт пен жылжиды!)

Уақыт əрқашан қозғалыста болады. Ол бір сəтке де тоқтамайды!.

  • Уақыт қандай бағытта жылжиды? (Əрқашан тек бір бағытта – өткен шақтан болашаққақарай.)

  • Уақытты артқа жылжытуға, ұстап қалуға немесе тоқтатуға болама?

Ежелгі гректер күндерді апталарды, айларды жəне жылдарды ағызып əкететін адамдардың жанында көзге көрінбейтін өзен ағып жатыр деп санаған. Олар бұл өзенді Жаз – уақыт өзені деп атаған.

Өзектендіру.

Өздеріңе таныс ұзындықтың, салмақтың өлшем бірліктерін атаңдар?

  • Уақыт неменөлшенетінін кім біледі?

  • Сағат– барлығына белгілі құрал.

Ал оның не үшін керек екенін түсіндіре аласыңдар ма?


«Аялы алақан»

Тренинг.

11-16









16-21





21-22


22-27










27-30







30-38




















Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Оқулықтағы 1-тапсырмаға назар аудартады. Əлия мен Сырым тəуліктің əртүрлі мезгілдерінде жасалған Қазақстанның табиғаты бейнеленген суреттерді қарайды.

  • Сағаттың қандай тілдерібар?

  • Олар қалай аталады?

  • Олардың арасында қандай айырмашылық бар?

  • Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр?

  • Неше минут өтті?

Сабақтың мақсатын қоюға мүмкіндік беретін проблемалық жағдаят туындайды.


Ендеше мына тыңдап көрейік; интербелсенді тақтадан видио тыңдау.

арқылы жаңа тақырыпқа көшу.


Топпен жұмыс

2-тапсырма

1топқа

Сағаттарда қандай тілдері бар? Олардың айырмашылықтарын айту.

Қазіргі күндіз болса, сағат нешені көрсетіп тұр. Ал егер түн болса


2-топ

Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр.

3-топ

Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр.

4-топ

Әр сағат қандай уақытты көрсетіп тұр.



«Кім жылдам» Сағат неше болды?


Сергіту сәті; Бір, екі, үш санайық


Синтездеу

Жекке дара жұмыс бір –бірін тексеру.

Сәйкестендіру:

300+400 3онд. 5 бірл.+4онд.2бірл.

35+42 3онд. 5бірл.+6онд.5бірл.

35+65 3жүзд.+4жүзд.

900-500 9онд.8бірл.-5онд.

98-50 4онд. 5бірл.-2онд. 3бірл.

45-23 9жүзд.-5жүзд.

Әр есепке 1ұпай беру.

Қалыптастыруға тапсырма

Дескриптор:

  • минуттық тіл 12- ні көрсетіп тұрған уақытты дәл анықтайды және жазады;

  • сағаттың ширек бөлігі қалған уақытты дәл анықтайды және жазады;

минуттық тіл толық сағатты көрсетпеген жағдайдағы уақытты дәл анықтайды және жазады

Бағалау

Кері байланыс




Үй тапсырмасы: №5,6 есеп 33бет


Мозайка құрастыру есептеу















Оқулықтан шығару





Постерге түсіру
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.01.2019
1436
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі