І.Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Амандасу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
3.Үй
тапсырмасы.
1. Жаңа тақырыпты
болжау.
Уақытты қалай
анықтаймыз?
Мұғалім оқушыларға сағат
суретін көрсетеді.
2.
“Уақыт” ұғымы әрбір адамның
өмірінде жиі кездеседі. Сендер күнделікті өмірде “уақыт жоқ, бәрін
істеп үлгеруім керек” деген сөздерді жиі естіген боларсыңдар? Адам
бәрін уақытында істеп, бәріне үлгеру үшін ойлап
тапқан.
Алғашқы сағаттарды 3 жарым жыл
бұрын ойлап тапқан. Ол-күн сағаты. Арнайы орнатылған нұсқағыштан
түскен көлеңке уақытты көрсететін. Бірақ бұл сағаттардың бір
кемшілігі : бұлтты күндері,түнде оларды пайдалана алмайтын. Қалай
ойлайсыңдар, неліктен?
Кейінірек су және құм
сағаттары пайда болған.
4.Сөйлемдерді дұрыс құраңдар
(жж)
1. Бірінші, айы, қыркүйек,
күздің.
Күздің бірінші айы-
қыркүйек
2.Қазан,айы, екінші,
күздің.
Қазан- күздің екінші
айы.
3.Ұшып, үйрек, қаз, пен,
жаққа, жылы, кетеді.
Үйрек пен қаз жылы жаққа ұшып
кетеді.
4.Күн, күндіз, түнде, болады,
салқын, жылы.
Күн күндіз жылы, түнде салқын
болады.
5.
Сарғайып, жерге, түсіп жатыр,
жапырақтар
Жапырақтар сарғайып жерге түсіп
жатыр.
5. Сергіту
сәті
6.Оқушыларға өмірді сағатсыз
елестетулерін сұрайды. Оның аяғы қалай болар еді?Сағаттыңадам
өміріндегі маңызы туралы шағын әңгімеқұрауды
ұсыну.
Қазіргі кезде секунд, минут,
уақытты көрсетеді. Адамдар ұзақ мерзім аралығын есептеу үшін
күнтізбені ойлап тапты. Күнтізбелер бір жылға есептеліп, күн және
ай бойынша есеп жүргізеді. Күнтізбе жасау – қызықты
жұмыс. Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін
білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы. Онда әдетте
жыл мезгілдері бейнеленген табиғат көрінісін
байқаймыз.
Сұрақтар
қойылады:
1. Жыл неден
тұрады?
2. Бір жылда қанша ай, мезгіл,
бар?
3. Апта күндерді және ай
мезгілдерін ата.
7.Дидактикалық ойын
«Жыл мезгілдері»
1. Балалар қазір жылдың қай
мезгілі ?
2. Қыста ауа райында қандай
өзгерістер болады ? (күн суытады,қар
жауады......)
3. Көктемде не болады ? (қар
ериді,күн жылынады,құстар ұшып
келеді.......)
4. Жазда адамдар қалай киінеді
? (жазда адамдар жеңіл
киінеді....)
5. Күз мезгілі сендерге
несімен ұнайды ? (көкөністер,жемістерді жинайды
......)
8. Сурет
салу
Оқушыларға мысал ретіне
бірнеше шағаттың суреттері көрсетіледі. Оқушылар өздері қалаған
суретті салады.
|