Уақытты қалай анықтаймыз? 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақытты қалай анықтаймыз? 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып: 3 « »

Көркем еңбек

Күні:

9 Сабақтың тақырыбы:

Уақытты қалай анықтаймыз?

Оқудың мақсаттары

Ой-өрістерін кеңейту, сағаттың, күнтізбенің пайда болу

тарихымен танысу.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: адамдар уақытты қалай анықтайтынын,

уақытты анықтау бірліктерін айту.

Оқушылардың басым бөлігі: Күнтізбе жасау

тәсілдерін көрсету.


Кейбір оқушылар: тапсырманы толық орындайды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды сабаққа дайындау.Партаның үстін жинақтау.




Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:


Үй тапсырмасы

7 минут

31 беттегі тапсыраманы орындайды

Бірін бірі салыстырады.


Сабақтың ортасы

  1. минут


  1. 2.Жаңа сабақ. Кіріспе тапсырма.

Адам сағатсыз тұра алмайтынына көзіміз жетті.

Алғашқы сағаттар қашан пайда болды, олар қандай

болды? Білетіндер бар ма? Оқушылардың жауабын

тыңдайды. Күн сағаттары, олардың қызметі туралы

айтып береді. Басқа сағат түрлері туралы қысқаша

айтады . Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін

білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы.

Онда әдетте жыл мезгілдері бейнеленген табиғат

көрінісін байқаймыз (оқулықтағы фотосуреттерді

қарап шығып, жыл мезгілдерінің белгілерін атайды).

Оқушылар маусымдық жұмыстар туралы айтып

береді.

Суреттердің әсемдігіне, композициялар

мен түс үйлесіміне назар аудару керек.

1

жұмыс дәптерінің 20– 21-бетіндегі тапсырманы

орындайды).



Оқушылар №1 жұмыс дәптерінің 21-бетіндегі

суреттерге қарап, сұрақтарға ауызша не жазбаша жауап береді.



2 тапсырма.топпен жұмыс.Уақыт санын айтамыз.

3тапсырма жұптық жұмыс


суреттер, кері байланыс, стикер.

Жыл мезгілдері

бейнеленген

пейзаждар.

Сергіту сәті

2 минут

Аю Аю


видео

10 минут


Әрбір жыл

мезгілі несімен ерекшеленетінін суреттейді.Оқулықтың 4 бетіндегі 1 тапсырмаға қараймыз.Сағаттың әрбір цифрлы беті бірдей қанша бөлінегнін есептеп айтамыз.



Сабақтың соңы

  1. минут

4.Рефлексия

Баспалдақ әдісі бойынша


1 минут

5.Үйге тапсырма

Оқулықтың 34 бетіндегі сағат суретін салу










Сынып: 3 « »

Көркем еңбек

Күні:

10 Сабақтың тақырыбы:

Жыл мезгілдерін бейнелейміз

Оқудың мақсаттары

Ой-өрістерін кеңейту, сағаттың, күнтізбенің пайда болу

тарихымен танысу.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: адамдар уақытты қалай анықтайтынын,

уақытты анықтау бірліктерін айту.

Оқушылардың басым бөлігі: Күнтізбе жасау

тәсілдерін көрсету.


Кейбір оқушылар: тапсырманы толық орындайды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды сабаққа дайындау.Партаның үстін жинақтау.




Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:


Үй тапсырмасы

7 минут

31 беттегі тапсыраманы орындайды

Бірін бірі салыстырады.


Сабақтың ортасы

  1. минут


  1. 2.Жаңа сабақ. Кіріспе тапсырма.

Адам сағатсыз тұра алмайтынына көзіміз жетті.

Алғашқы сағаттар қашан пайда болды, олар қандай

болды? Білетіндер бар ма? Оқушылардың жауабын

тыңдайды. Күн сағаттары, олардың қызметі туралы

айтып береді. Басқа сағат түрлері туралы қысқаша

айтады . Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін

білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы.

Онда әдетте жыл мезгілдері бейнеленген табиғат

көрінісін байқаймыз (оқулықтағы фотосуреттерді

қарап шығып, жыл мезгілдерінің белгілерін атайды).

Оқушылар маусымдық жұмыстар туралы айтып

береді.

Суреттердің әсемдігіне, композициялар

мен түс үйлесіміне назар аудару керек.

1

жұмыс дәптерінің 20– 21-бетіндегі тапсырманы

орындайды).



Оқушылар №1 жұмыс дәптерінің 21-бетіндегі

суреттерге қарап, сұрақтарға ауызша не жазбаша жауап береді.



2 тапсырма.топпен жұмыс.Уақыт санын айтамыз.

3тапсырма жұптық жұмыс


суреттер, кері байланыс, стикер.

Жыл мезгілдері

бейнеленген

пейзаждар.

Сергіту сәті

2 минут

Аю Аю


видео

10 минут


Әрбір жыл

мезгілі несімен ерекшеленетінін суреттейді.Оқулықтың 4 бетіндегі 1 тапсырмаға қараймыз.Сағаттың әрбір цифрлы беті бірдей қанша бөлінегнін есептеп айтамыз.



Сабақтың соңы

  1. минут

4.Рефлексия

Баспалдақ әдісі бойынша


1 минут

5.Үйге тапсырма

Оқулықтың 34 бетіндегі сағат суретін салу










Сынып: 3 « »

Көркем еңбек

Күні:

14 Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың тақырыбы: Ғимарат үлгі- лерін ойлап тауып, суретін салып үйренеміз

Оқудың мақсаттары

3.1.4.1. Шығармашылық қабілеттерін дамыту, суретті кезең-

кезеңімен жетілдіруге үйрету.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Сәулет кешендерін суреттейді,


Оқушылардың басым бөлігі: өз ойын түсіндіреді

Кейбір оқушылар: мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды сабаққа дайындау.Партаның үстін жинақтау.




Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:


Үй тапсырмасы

7 минут

31 беттегі тапсыраманы орындайды

Бірін бірі салыстырады.


Сабақтың ортасы

  1. минут


  1. 2.Жаңа сабақ. Кіріспе тапсырма.

  1. Сәулет өнері дегеніміз не?

Жауап. Сәулет өнері – түрлі ғимараттарды жобалау және тұрғызу.

  1. Сен тұратын қалада әдемі сәулет туындылары көп пе? Жауап. Оқушылардың тұратын жеріне қарай жауаптар әртүрлі болуы мүмкін. Кейбір жауаптарды түсіндіріп өткен дұрыс.

  2. Есіңде қалған әдемі ескерткіштер бар ма? Оларды атап, суреттеңдер. Ол ғимараттарды қай қалада көрдің- дер?

Жауап. Тек қаланы атап қоймай, ғимараттарды да суреттеп, қандай ғимараттар екенін айтуды тапсырады (стадион, театр, мұражай, тұрғын үй және т.б.).

  1. Қалаларыңда алуан түрлі және әдемі ғимараттар болғанын қалайсыңдар ма?

Жауап. Толық жауап беріп, қалаларға әр алуан және

әдемі ғимараттар не үшін керек екенін түсіндіру керек.

  1. Сәулетшілерге ерекше ғимараттар ойлап табуға көмектескілерің келе ме?

  2. Сәулет құрылыстары қандай болу керек?

Жауап. Олар берік болуы тиіс (қауіпсіз, ыңғайлы, әдемі). Егер оқушылар сұраққа бірден жауап беруге қиналса,

жетекші сұрақ қойыңыз. Сонымен, үй қандай болу керек?

Оқушылар өз жауаптарын айтады.
























Оқушылар өз ойларын суреттеп салады.

Әр түрлі ғимараттар













Заманауи

қалалардың,

ықшамаудан және

сәулет ескерткіш-

терінің

фотосуреттері.






Сергіту сәті

2 минут

Аю Аю


видео

10 минут


Тақтадағы жұмыстан бөлек № 1 жұмыс дәптерінің 26– 30-беттеріндегі тапсырмаларды өз беттерінше орындайды.


Сабақтың соңы

  1. минут

4.Рефлексия

Баспалдақ әдісі бойынша


1 минут

5.Үйге тапсырма Оқулықтың 41 бетіндегі ғимарат суретін салу


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
1928
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі