Я.Вангаль.Сонатина

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Я.Вангаль.Сонатина

Материал туралы қысқаша түсінік
Я.Вангаль.Сонатина - Қосымша білім беру ұйымдарындағы , музыка, өнер мектептерінің баян пәнінен ашық сабақ жоспарын жасауға үлгі ретіне ұсыным.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Я.Вангаль. Сонатина.

(баян аспабынан ашық сабақ )

Жұмашбаева М.А.

Маңғыстау ауданы

Балалар өнер мектебі

Баян пәні мұғалімі

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі

Тәрбиелігі

Дамытушылығы

Бағдарламаны аспапта сынып деңгейіне сай меңгеру.

Тероиялық сауаттылық- шығарманы өз бетімен талдай білуге үйрету.

Ұлттық музыка мен әлемдік музыканы салыстыра тыңдату, үйрету.

Классикалық шығармаларды орындай отырып,музыкаға, әртүрлі халықтың мәдениетіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Шетел сазгерлерінің өмірі мен шығармаларымен танысу, таным-түсінігін кеңейту.

«tenuto», «staccato» штрихтарымен танысу.

Көрнекіліктер:

интерактивті тақта,аспаптар, видеоүзінділер,слайд,

композиторлардың суреттері.




Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақтың кіріспесі:


оқушының аспапта

дұрыс отыруын

қадағалау.

Сәлемдесу, сабаққа назар аудару

Сыныпта

музыкалық

сәт орнату

Гамма ойнау, ре минор, фа мажор.

Оқушының музыка жанрларын ажырата білуі Оқушы ре минор, фа мажор гаммаларын,

арпеджио, аккордтарын ойнайды.

Үй тапсырмасын сұрау:


К.Черни. Этюд №11

Қазақтың халық әні «Дайдидау»Оқушының орындауына қарай, күрделі тұстарын өз деңгейінде ойнауды меңгерту.

1.Этюдты ойнап береді. К.Чернидің өмірі мен шығармашылығынан қысқаша әңгімелеп береді.

2.Қазақтың халық әні «Дайдидау» - әннің баянға лайықтап жазылған вариантын орындап береді. Әннің шығу тарихына қысқаша тоқталып өтеді.

Күтілетін нәтиже:


Үй тапсырмасын орындау барысында

аппликатура,мех, динамикалық белгілер, штрихтардың дұрыс орындалуына көңіл аударады.

Шет ел композиторларынан шығарма ойнау.

Қазақ муызыкасы мен шет ел музыкасын салыстыра отырып, құрылымдық жағын талдайды

Оқушы үй тапсырмаларынан бір шет ел шығармасын ойнайды, Белорусь халық әні «Крижачок».

Оқушы өз ойнаған шығармасын талдайды,

Күтілетін нәтиже:

.

Халық шығармаларының вариациясын ойнау үшін этюдтер орындап жаттығудың тиімді екенін түсінеді.



Жаңа тақырыпқа

шолу.

Ақпараттар бөлімі

Я.Вангаль. Сонатина

Я.Вангаль туралы мағұлматтар беру.

Өмірі мен шығармалары туралы

слайд көрсету.

Тыңдау, сұрақтарға жауап беру

Тыңдау

«Сонатинаны» ойнап беру.

Интербелсенді тақтадан ансамбль, скрипка аспаптарында орындалуын

көрсету,тыңдату.

Шығарманы тыңдау

Теориялық талдау

Өлшемі: 2/4

Екпіні: Орташа

Лады: мажорлы

Тоналдігі: F-dur

Штрихтар: легато,тэнуто, стаккато.

Динамикалық белгілер: p,f, mf,

крещендо.

Дыбыс ұзақтықтары:


2/4 өлшеміне талдау жасау.

Тақтада көрсетілген әртүрлі нота ұзақтықтарында санап көрсету.

Фа-мажор гаммасын ойнап көрсетеді.


Нотаны бірден

оқу дағдысы

Сонатинаның ноталық нұсқасын баянда ойнап отырып,оқушыға түсіндіру

Оқушы нотаны бірден оқу білімділігін жасайды.

Дамытушылық

Tenuto- дыбысты ұстамды етіп ойнау әдісі.Белгісі- нотаның үстіне сызықша қойылады.

Staccato- дыбысты созбай үзіп ойнау әдісі.Белгісі- нотаның үстіне нүкте қойылады.

Оқушы ойнап көрсетеді,Сонатинаның 5-6

Және 19-20 тактілерінде кездесетін тенуто,стаккато штрихтарын ойнап шығады.

Сергіту сәті

Мұғалім оқушымен бұрын өткен бірнеше шығарманың басын ойнайды

оқушы жалғастырып әкетеді.

Қорытынды.

Сабақты бекіту.


Бүгінгі өткен тапсырмаларды, өз бетінше ойнауды сұрайды.

Оқушы бүгін нені меңгерді, орындап береді.

Үйге тапсырма

Я.Вангаль. «Сонатина» нотамен ойнап келу.

Тенуто, стаккато штрихтарын дұрыс орындау.

Бағалау

Оқушының жетістіктерін айтып мадақтау, баға қою.

Кері байланыс алу.


















Сабақтың тақырыбы: «Шығарманы дамыта үйрету»

(баян аспабынан ашық сабақ жоспары)

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі

Тәрбиелігі

Дамытушылығы

Бағдарламаны аспапта сынып деңгейіне сай меңгеру.

Тероиялық сауаттылық- шығарманы өз бетімен талдай білуге үйрету.

Классикалық шығармаларды орындай отырып,музыкаға, әртүрлі халықтың мәдениетіне құрметпен қарауға тәрбиелеу. Оқушыны талғамы жоғары тұлға болуға, музыка өнерін сүюге баулу


Композитордың өмірі мен шығармаларымен танысу, таным-түсінігін кеңейту.

Шығармада кездесетін күрделі ырғақтарды үйрену.


Көрнекіліктер:

интерактивті тақта,аспаптар, видеоүзінділер,слайд,

композиторлардың суреттері.




Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті



Ұйымдастыру.

оқушының аспапта

дұрыс отыруын

қадағалау.

Сәлемдесу, сабаққа назар аудару



Сыныпта

музыкалық

сәт орнату

До мажор гаммасын оқушымен бірге ойнау

Оқушы до мажор гаммасын

арпеджио, аккордтарын ойнайды.





Үй тапсырмасын сұрау:


К.Черни. Этюд №11

Қазақтың халық әні «Дедмай-ау»Оқушының орындауына қарай, күрделі тұстарын өз деңгейінде ойнауды меңгерту.

1.Этюдты ойнап береді.


2.Қазақтың халық әні «Дедімай-ау» - әннің баянға лайықтап жазылған вариантын орындап береді. Әннің шығу тарихына қысқаша тоқталып өтеді.



Күтілетін нәтиже:


Үй тапсырмасын орындау барысында

аппликатура,мех, динамикалық белгілер, штрихтардың дұрыс орындалуына көңіл аударады.



Шет ел композиторларынан шығарма ойнау.

Қазақ муызыкасы мен шет ел музыкасын салыстыра отырып, құрылымдық жағын талдайды

Оқушы үй тапсырмаларынан бір шет ел шығармасын ойнайды, Белорусь халық әні «Крижачок».

Оқушы өз ойнаған шығармасын талдайды,



Күтілетін нәтиже:

.

Халық шығармаларының вариациясын ойнау үшін этюдтер орындап жаттығудың тиімді екенін түсінеді.







Жаңа тақырыпқа

шолу.

Ақпараттар бөлімі

Я.Вангаль. Сонатина

Я.Вангаль туралы мағұлматтар беру.

Өмірі мен шығармалары туралы

слайд көрсету.

Тыңдау, сұрақтарға жауап беру



Тыңдау

«Сонатинаны» ойнап беру.

Интербелсенді тақтадан ансамбль, скрипка аспаптарында орындалуын

көрсету,тыңдату.

Шығарманы тыңдау



Теориялық талдау

Өлшемі: 2/4

Екпіні: Орташа

Лады: мажорлы

Тоналдігі: F-dur

Штрихтар: легато,тэнуто, стаккато.

Динамикалық белгілер: p,f, mf,

крещендо.

Дыбыс ұзақтықтары:


2/4 өлшеміне талдау жасау.

Тақтада көрсетілген әртүрлі нота ұзақтықтарында санап көрсету.

Фа-мажор гаммасын ойнап көрсетеді.




Нотаны бірден

оқу дағдысы

Сонатинаның ноталық нұсқасын баянда ойнап отырып,оқушыға түсіндіру

Оқушы нотаны бірден оқу білімділігін жасайды.


Дамытушылық

Tenuto- дыбысты ұстамды етіп ойнау әдісі.Белгісі- нотаның үстіне сызықша қойылады.

Staccato- дыбысты созбай үзіп ойнау әдісі.Белгісі- нотаның үстіне нүкте қойылады.

Оқушы ойнап көрсетеді,Сонатинаның 5-6

Және 19-20 тактілерінде кездесетін тенуто,стаккато штрихтарын ойнап шығады.?????


Сергіту сәті

Мұғалім оқушымен бұрын өткен бірнеше шығарманың басын ойнайды

оқушы жалғастырып әкетеді.


Қорытынды.

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Сабақты бекіту.


Бүгінгі өткен тапсырмаларды, өз бетінше ойнауды сұрайды.

Оқушы бүгін нені меңгерді, орындап береді.


Үй тапсырмасы

Я.Вангаль «Сонатина» нотамен ойнап келу.

Тенуто, стаккато штрихтарын дұрыс орындау.


Бағалау

Оқушының жетістіктерін айтып мадақтау, баға қою.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі