Басы
|
Ұйымдастыру.
Оқушылармен
амандасу.
Психологиялық ахуал
тудыру.
Үй жұмысын
тексеру.
№13.14
1) у = х2 –
2,25
2) у = –х2 +
16
3) у = –(х –
3)2 –
2
4) у = (х –
2)2 –
25
5) у = –3(х +
2)2 –
15
6) у = (х – 6,8)2 –
9
функцияларының
нөлдерін табыңдар. (егер олар бар
болса).
Үй жұмысын
қорытындылау.
Сұрақ-жауап
1) Квадраттық
функцияның жалпы түрі?
2) түріндегі функцияның графигі қалай
салынады?
3) түріндегі функцияның графигі қалай
салынады?
4) у=х2функцияның
графигінен
у=(х–1)2–2 функцияның графигін қалай
алуға болады?
5) у= -х2–2 функциясының графигі қай
ширектерді жатады?
6) Төмендегі
нүктелер у =
(х + 1)2 + 3
функциясының графигіне тиісті
ме?
А(1;
5) В(-2; 4) С(3;
19)D(-7;
67)
E(-1;
3)F(0;
4)G(5;
39)
H(-4;
28)
|
Үй тапсырмасын оқушылар ауызша
оқиды. Тақтада берілген дұрыс шешімімен
тексеріледі.
№13.14
1) у = х2 –
2,25
(0; -2,25), (-1,5; 0), (1,5;
0)
2) у = –х2 +
16
(0; 16), (-4; 0), (4;
0)
3) у = –(х –
3)2 –
2
(0;
-11)
4) у = (х –
2)2 –
25
(0; -21), (-3; 0), (7;
0)
5) у = –3(х +
2)2 –
15
(0;
-27)
6) у
= (х –
6,8)2
–
9
(0; ),

Оқушылар сұрақтарға қол
көтеріп жауап береді.
|
«Мадақтау» арқылы
бағалау
«Мадақтау» арқылы
бағалау
|
Презентация
Презентация
|
Ортасы
|
Оқулықпен
жұмыс.
Оқулықтан №13.16(тақтары),
№13.17 тақтада орындалады.
№13.16
1) у =
х2
– 4х +
6
3) у =
х2
– 2х –
3
5) у
= –
2х2
+ 4х +
9
№13.17
у = – 2(х –
3)2
+
8 функциясы үшін:
1)функцияның нөлдерін және
оның ең үлкен мәнін;
2)функция графигінің Оу осімен
қиылысу нүктесін;
3)парабола төбесінің
координаталарын және симметрия осінің
теңдеуін;
4)өсу және кему аралықтарын
табыңдар.
Топтық
жұмыс
1-топ
Квадраттық функцияның графигін
формуласымен сәйкестендіру
беріледі.
2-топ
Квадраттық функцияның парабола
төбесі мен симметрия осін тауып, формуламен сәйкестендіру
беріледі.
3-топ
у =
x2
функциясының графигі арқылы координаталық осьтерді жүргу.
Координаталық жазықтықта берілген графиктердің формуласын жазу
беріледі.
Жеке
жұмыс.
Жүргізушіге парабола тәріздес
туннель арқылы өту қажет. Өлшем бірлігі – метр. Жүк машинасының
биіктігі 7 м, ал ені 4 м. a) Туннель формасын беретін квадраттық
функцияны анықтаңыз
b) Жүк машинасы осы туннельден
өте ала ма? Жауабын негіздеңіз.

Сабақты
қорытындылау.
«Plickers»әдісі арқылы тест
тапсырмалары алынды.
1.у =
0,5х2функцияның
графигінен
у = 0,5(х –
1)2 +
2 функцияның графигін
қалай алуға болады?
А) 1 бірлікке төмен;
2 бірлікке жоғары жылжыту
арқылы
В) 1 бірлікке сол
жаққа;2 бірлікке оң жаққа жылжыту
арқылы
С) 1 бірлікке оң
жаққа;2 бірлікке жоғары көшіру
арқылы
D) 1 бірлікке сол
жаққа;2 бірлікке жоғары жылжыту
арқылы
2. у =
(х + 7)2 – 8
функциясыграфигінің парабола
төбесінкөрсетіңіз.
А)
(7; –8)
В)
(–7;
–8)
С) (7;
8)
D)
(–7;
8)
3. у =
–3х2
+ 5 функциясының
х =
–2 болғандағы мәнін
табыңдар.
А)
12
В)
5
С)
17
D) –7
4. у =
х2 –
4 функциясында
у =
5 болғандағы аргументтің
мәнін табыңдар.
А) 9
В) 1
С) 3
D) аргументтің мәні
жоқ
5. у
= 7(х +
0,3)2
функция графигінің симметрия
осініңтеңдеуінтабыңыз.
А) х
= –0,3
В) х =
0,3
С) х =
0
D) х =
7
|
№13.16
-
у =
х2
– 4х + 6
= х2
– 4х
+
4 + 2 = (х –
2)2
+
2
3) у =
х2
– 2х – 3
= х2
– 2х + 1
– 2 = (х – 1)2
–
2
5) у
= –
2х2
+ 4х + 9
= – 2х2
+ 4х – 2
+ 11 = -2(х2
– 2х + 1)
+ 7 = -2(х –1)2
+
11
№13.17
1)х =
0
у = -2(0 –
3)2
+ 8 =
-10
у =
0
– 2(х –
3)2
+ 8 =
0
– 2(х –
3)2
=
-8
(х –
3)2
=
4
х – 3 = 2 х – 3 =
-2
х = 5 х =
1
(0; -10), (5; 0), (1;
0)
Еңүлкенмәні:
8
2)Оу(0;
-10)
3) Парабола төбесі: (3;
8)
Симметрия
осі: х= 3
4) (- ; 3] өседі
[3; + ) кемиді
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды, тақтаға бір оқушы шығып тапсырманы
түсінліреді.
Тапсырманы оқушылар өз бетімен
орындайды.
Тест
тапсырмалары «Plickers» платформасы арқылы
тақтада көрсетіліп тұрады. Әрбір оқушы тестті жеке орындап, дұрыс
вариантын қолындағы қағазын көтеру арқылы жауап береді. Мұғалім
оқушының жауабын ұялы телефонға сканерлеп
тексереді.
|
«Мадақтау» арқылы
бағалау
«Мадақтау» арқылы
бағалау
Дұрыс шешімін бірінші тапқан
оқушыға сыйлық
|
Оқулық тақта,
бор
Плакат
Маркер
А3
формат
маркер
|