Қысқа мерзімді ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Күні 12.04 Тәрбиешісі: А.Ж. Сейткалиев Білім беру саласы: «Коммуникация» Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері Тақырыбы: Яя дыбысы және әрпі Мақсаты: 1) Балаларға Я әрпі мен дыбысының айтылуын және сөздегі орнын тапқыза отырып таныстыру.2)Әр түрлі ойын ойнату арқылы сөзжұмбақ,ребус шештіру арқылы логикалық ойлауын дамыту.3)Саналы оқуға, сауатты жазуға тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: Тақия,қоян,шаян Көрнекіліктері: Қима әріптер,суретті үлгі бойынша қоян,тақия суреті,тірек сызба,сиқырлы әріптер үнтаспасы.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жылулық шеңбері -Балаларды шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын бірге айтады. -Бүгінгі оқу іс әрекетімізде сауат ашу бізге нені үйретеді азырақ тоқталып өтейік Оқушыларды 3 топқа бөліп ,оқушының білімін тексеріп,үлестірмелі карточкаларды таратады |
Қол ұстасып шеңберге тұрып,өлең жолдарын барлығы бірге айтады. Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп,білемін! -Өткен әріптерді еске түсіріп сөздерді буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды. Карточкалармен жарысып оқиды,буынға бөледі Мысалы: Ата сөзіне -Айбар А-та екі буыннан тұрады,себебі сөзде екі дауысты дыбыс |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
-Өте жақсы балалар! Жаңа тақырып: « Үн таспадан» Мысықтың қулығын тыңдау. Жаңадан салынған үйдің бір бөлмесіне тышқан келіп жайғасады. Осы үйдің ерке тарғыл мысығы бар еді. Бір күні мысық тышқанды ұстап алмақшы болып әр түрлі әрекет жасайды. Бірақ тышқан ұстатпайды. Көп ойлаған мысық тышқанның ініне күтуші болып келеді. Тышқанның бар шаруасын жасап болған мысық мынадай өлең айтты: -Мяу,-мяу, бөбегім, Кел төсекке жата ғой, Тәтті ұйқыға бата ғой. Мысықтың үй ішіндегі жасаған шаруасы ұнады. Тышқан оған жақсы күтуші екен деп сенді. Ол төсегіне келе бергенде, мысық бас салып ұстап алды. -Мысық не деп өлең айтты? -Жарайсыңдар! -Қандай дыбыс шығарды? -Дыбысты үш рет қайталап айтқызып, әріпті көрсету. Бүгін біз танысатын әріп екен? -Яя -Дауысты дыбыс,қызыл текшемен белгілейміз. -дыбыстық талдау жасайды. -Суреттен не көріп тұрсыңдар? 1топқа -неше дыбыс,неше әріп? 2топқа -Әр сөзде неше дауысты,неше дауыссыз дыбыс бар? 3топқа -Я дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? -Әліппе-дәптермен жұмыс. Яя әрпінің бас әрпі мен кіші әрпін баспа түрде жазылуын Көрсетіп жазуды үйрету. Сергіту сәті. «Ғажайып алаң» ойыны. Жұмбақ айтылып,сөз жасырылады.
Ұқсайды оған қай әріп? 2.Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. 3.Қолы жоқ сурет салады Тісі жоқ тістеп алады 4. Тал басында тамаша үй Буыннан сөз құрау. Сызба. |
-тыңдайды -Мяу,-мяу,,бөбегім, Кел төсекке жата ғой, Тәтті ұйқыға бата ғой,өлең жолдарын барлығы бірге айтады М-я-я-яу,м-яяу,м-я-я-у -барлығы бірге қайталап -Яя дыбысы мен әрпі мен танысады -й+а -таяқ -аяз -пияз -қияр -мия сөздерді оқып шығады -Таяқ,пияз 4 дыбыс,4 әріп 2 дауысты дыбыс,2 дауыссыз дыбыс -сөздің ортасында -Я-Я Я Я Я -я я я я я я я -Я -пияз -аяз -ұя Ша Қо - ян Са Қи Ди -яр Дани |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Балалар бүгінгі оқу іс әрекетіміз ұнадыма? Қандай әрекет ұнады? Жанияға, Айбар, Исламға және топтағы кейбір балаға жұлдызшамен бағалаймын -Жарайсыңдар балалар! |
-Ия,ұнады. Жанияға жазған ұнады,Айбар,Исламға оқыған,қалғандарға ойын және жұмбақ шешу ұнаған |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:Яя дыбысы мен әрпін білу керек.
Нені игереді: Я әрпінің жазылуын игерді.
Нені біледі: Я әрпі бар сөздерді оқуды ,дыбыстық талдау жасауды,буынға бөлуді біледі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Яя дыбысы және әрпі
Яя дыбысы және әрпі
Қысқа мерзімді ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Күні 12.04 Тәрбиешісі: А.Ж. Сейткалиев Білім беру саласы: «Коммуникация» Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері Тақырыбы: Яя дыбысы және әрпі Мақсаты: 1) Балаларға Я әрпі мен дыбысының айтылуын және сөздегі орнын тапқыза отырып таныстыру.2)Әр түрлі ойын ойнату арқылы сөзжұмбақ,ребус шештіру арқылы логикалық ойлауын дамыту.3)Саналы оқуға, сауатты жазуға тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: Тақия,қоян,шаян Көрнекіліктері: Қима әріптер,суретті үлгі бойынша қоян,тақия суреті,тірек сызба,сиқырлы әріптер үнтаспасы.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Жылулық шеңбері -Балаларды шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын бірге айтады. -Бүгінгі оқу іс әрекетімізде сауат ашу бізге нені үйретеді азырақ тоқталып өтейік Оқушыларды 3 топқа бөліп ,оқушының білімін тексеріп,үлестірмелі карточкаларды таратады |
Қол ұстасып шеңберге тұрып,өлең жолдарын барлығы бірге айтады. Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп,білемін! -Өткен әріптерді еске түсіріп сөздерді буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды. Карточкалармен жарысып оқиды,буынға бөледі Мысалы: Ата сөзіне -Айбар А-та екі буыннан тұрады,себебі сөзде екі дауысты дыбыс |
|
Ұйымдастыру- іздестіру |
-Өте жақсы балалар! Жаңа тақырып: « Үн таспадан» Мысықтың қулығын тыңдау. Жаңадан салынған үйдің бір бөлмесіне тышқан келіп жайғасады. Осы үйдің ерке тарғыл мысығы бар еді. Бір күні мысық тышқанды ұстап алмақшы болып әр түрлі әрекет жасайды. Бірақ тышқан ұстатпайды. Көп ойлаған мысық тышқанның ініне күтуші болып келеді. Тышқанның бар шаруасын жасап болған мысық мынадай өлең айтты: -Мяу,-мяу, бөбегім, Кел төсекке жата ғой, Тәтті ұйқыға бата ғой. Мысықтың үй ішіндегі жасаған шаруасы ұнады. Тышқан оған жақсы күтуші екен деп сенді. Ол төсегіне келе бергенде, мысық бас салып ұстап алды. -Мысық не деп өлең айтты? -Жарайсыңдар! -Қандай дыбыс шығарды? -Дыбысты үш рет қайталап айтқызып, әріпті көрсету. Бүгін біз танысатын әріп екен? -Яя -Дауысты дыбыс,қызыл текшемен белгілейміз. -дыбыстық талдау жасайды. -Суреттен не көріп тұрсыңдар? 1топқа -неше дыбыс,неше әріп? 2топқа -Әр сөзде неше дауысты,неше дауыссыз дыбыс бар? 3топқа -Я дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? -Әліппе-дәптермен жұмыс. Яя әрпінің бас әрпі мен кіші әрпін баспа түрде жазылуын Көрсетіп жазуды үйрету. Сергіту сәті. «Ғажайып алаң» ойыны. Жұмбақ айтылып,сөз жасырылады.
Ұқсайды оған қай әріп? 2.Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. 3.Қолы жоқ сурет салады Тісі жоқ тістеп алады 4. Тал басында тамаша үй Буыннан сөз құрау. Сызба. |
-тыңдайды -Мяу,-мяу,,бөбегім, Кел төсекке жата ғой, Тәтті ұйқыға бата ғой,өлең жолдарын барлығы бірге айтады М-я-я-яу,м-яяу,м-я-я-у -барлығы бірге қайталап -Яя дыбысы мен әрпі мен танысады -й+а -таяқ -аяз -пияз -қияр -мия сөздерді оқып шығады -Таяқ,пияз 4 дыбыс,4 әріп 2 дауысты дыбыс,2 дауыссыз дыбыс -сөздің ортасында -Я-Я Я Я Я -я я я я я я я -Я -пияз -аяз -ұя Ша Қо - ян Са Қи Ди -яр Дани |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Балалар бүгінгі оқу іс әрекетіміз ұнадыма? Қандай әрекет ұнады? Жанияға, Айбар, Исламға және топтағы кейбір балаға жұлдызшамен бағалаймын -Жарайсыңдар балалар! |
-Ия,ұнады. Жанияға жазған ұнады,Айбар,Исламға оқыған,қалғандарға ойын және жұмбақ шешу ұнаған |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:Яя дыбысы мен әрпін білу керек.
Нені игереді: Я әрпінің жазылуын игерді.
Нені біледі: Я әрпі бар сөздерді оқуды ,дыбыстық талдау жасауды,буынға бөлуді біледі
шағым қалдыра аласыз













